Parašė Gator
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
1. Ten ir dabar važiuoja autobusai, kurių gabaritai yra tokie patys kaip troleibusų.Parašė Gator Rodyti pranešimąSiaip logiskai galvokite, juk jei Vyduno aleja paleistu troleibusus ten stabdytu visa eisma, todel naturalu, jog sako, kad reiktu dvieju juostu.
2. Tiesioje gatvės atkarpoje (t.y. visoje Vydūno al.) laidai krenta ITIN retai, todėl nėra kur stabdyti eismo.
3. Autobusai gęsta taip pat dažnai kaip ir troleibusai, todėl toje atkarpoje gali kamštį sudaryti ir autobusai.دائما الليتوانيه
Comment
-
Turbūt Gator turėjo omeny, kad vidutinis troleibusų važiavimo greitis yra mažesnis nei autobusų.Parašė arsiakas Rodyti pranešimą1. Ten ir dabar važiuoja autobusai, kurių gabaritai yra tokie patys kaip troleibusų.
2. Tiesioje gatvės atkarpoje (t.y. visoje Vydūno al.) laidai krenta ITIN retai, todėl nėra kur stabdyti eismo.
3. Autobusai gęsta taip pat dažnai kaip ir troleibusai, todėl toje atkarpoje gali kamštį sudaryti ir autobusai.
Comment
-
Plius tai, kad daugiau transporto priemoniu (autobusai + troleibusai) eisma stabdytu dar labiau nei maziau transporto priemoniu (tik autobusai).Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąTurbūt Gator turėjo omeny, kad vidutinis troleibusų važiavimo greitis yra mažesnis nei autobusų.
Comment
-
Tai jei ten važinėtų troleibusai, planas ir yra naikinti autobusus. Todėl nesijaustų toks didelis transporto priemonių padaugėjimas Vydūno al. ir A.Baranausko g.Parašė Gator Rodyti pranešimąPlius tai, kad daugiau transporto priemoniu (autobusai + troleibusai) eisma stabdytu dar labiau nei maziau transporto priemoniu (tik autobusai).
Ir iš kur jūs ištraukėt kad troleibusų greitis mažesnis? Gal jums neteko važiuoti idealioje tiesiojoje su jais? Iš vietos pajuda kaip kulkos, ir lekia dideliu greičiu, tad tikrai ten jie Vydūno alėjoje būtų Privalumas, o ne trūkumas.دائما الليتوانيه
Comment
-
Dar karta kartoju: ISIVAIDUOKIT KAD DINGSTA SROVE ir sustoja kolona tarkim 10 truliku. Kaip galvojat lengva juoos butu aplenkt?Parašė arsiakas Rodyti pranešimąTai jei ten važinėtų troleibusai, planas ir yra naikinti autobusus. Todėl nesijaustų toks didelis transporto priemonių padaugėjimas Vydūno al. ir A.Baranausko g.
Ir iš kur jūs ištraukėt kad troleibusų greitis mažesnis? Gal jums neteko važiuoti idealioje tiesiojoje su jais? Iš vietos pajuda kaip kulkos, ir lekia dideliu greičiu, tad tikrai ten jie Vydūno alėjoje būtų Privalumas, o ne trūkumas.
Comment
-
Manai is pirsto lauztas boutsen kaip troleibuso vairuotojo pasakymas del reikiamu 2 juostu? Gal su keliomis nereiksmingomis isimtimis.Parašė arsiakas Rodyti pranešimąTai jei ten važinėtų troleibusai, planas ir yra naikinti autobusus. Todėl nesijaustų toks didelis transporto priemonių padaugėjimas Vydūno al. ir A.Baranausko g.
Ir iš kur jūs ištraukėt kad troleibusų greitis mažesnis? Gal jums neteko važiuoti idealioje tiesiojoje su jais? Iš vietos pajuda kaip kulkos, ir lekia dideliu greičiu, tad tikrai ten jie Vydūno alėjoje būtų Privalumas, o ne trūkumas.
Comment
-
Įkalnė ten visai vos vos, kelias labai panašus į Šilainių plentą, kuriuo važiuoja 24 autobusas.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąO ar Radvilėnų plentas pakankamai platus, kad juo galėtų važiuoti autobusai? Ne per stati ten įkalnė?
Comment
-
O Jūs piko metu pravažiuokite Tunelio gatve nuo Stoties link Baršausko g. ir įvertinkite, kaip tas autobusas galėtų atlikti kairįjį posūkį į Radvilėnų pl. tokio eismo intensyvumo kaip Tunelio gatvė, šviesoforu nereguliuojamoje sankryžoje.... Net papildomos juostos tam posūkiui atlikti nėra... Gražu siūlyti maršrutų korekcijas žiūrint į žemėlapį, bet kartais reikia ir gyvai įsivaizduoti apie ką kalba eina...
Comment
-
Posūkis sudėtingas, bet įveikiamas. Greitis Tunelio gatvėje dabar sumažintas iki 50 km/h. Piko metu ir troleibusų posūkis iš Eivenių gatvės į Sukilėlių pr. būna labai sudėtingas, be to, ten sukama iš šalutinio kelio į pagrindinį. Galima pakabinti ir lenteles, prašančias praleisti VT, kaip kabo minėtoje sankryžoje. Pagal tavo logiką, ir 5 maršruto negalėjo būti, nes posūkis iš Raudonojo Kryžiaus gatvės į HES'o tiltą taip pat yra sudėtingas. Galėčiau ir dar pavardinti nereguliuojamų apkrautų sankryžų, kuriose važiuoja VT. Kauną išmanau labai gerai. Nesakau, kad tokios sankryžos gerai, tačiau dabar numatyta situacija labai išdarkys KVT sistemą.Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimąO Jūs piko metu pravažiuokite Tunelio gatve nuo Stoties link Baršausko g. ir įvertinkite, kaip tas autobusas galėtų atlikti kairįjį posūkį į Radvilėnų pl. tokio eismo intensyvumo kaip Tunelio gatvė, šviesoforu nereguliuojamoje sankryžoje.... Net papildomos juostos tam posūkiui atlikti nėra... Gražu siūlyti maršrutų korekcijas žiūrint į žemėlapį, bet kartais reikia ir gyvai įsivaizduoti apie ką kalba eina...
Beje, ūkiškai kalbant būtų galima išmontuoti K.Petrausko - Vydūno al. šviesoforą ir pastatyti toje sankryžoje. Aišku, kas paprasta, tas Kauno ūkio skyriui neįmanoma. Reikia projekto, konkurso, otkato..
O kas seniau išreiškė pastebėjimą dėl Savanorių pr. perkrovimo, tai čia yra rimta problema. Įtariu, kad skubama paleisti troleibusus per Parodos kalną ir tada uždaryti estakadą generaliniam remontui, tačiau čia žaidimas Va bank: estakada gali neišlaikyti labai padidėjusio ne tik VT, bet ir paprastų automobilių srauto.
Tada šviesoforo nebuvimas Radvilėnų pl. sankryžoje atrodys lengvai išsprendžiama bėda.
Comment
-
Lašo ir Eiverių tai pogi dviejų juostų. Lašo net atskirta žaliaje veje.Parašė Lich Rodyti pranešimąV. Lašo ir Eivenių gatvės
Comment
-
Bet realybėje kažko siaurutės atrodo.Parašė Boutsen Rodyti pranešimąLašo ir Eiverių tai pogi dviejų juostų. Lašo net atskirta žaliaje veje.
Comment
-
Neries krantinė taip pat nestandartinė gatvė, bet ją galima laikyti dviejų juostų. Sugedus troleibusui, jis lengvai apvažiuojamas.Parašė arsiakas Rodyti pranešimąO Neries krantinė tarp Kriščiukaičio g. ir Varnių tilto kartais ne vienos eismo juostos?
Dar Kovo 11-osios g. tarp Krėvės žiedo ir Taikos žiedo vienos juostos. Ten net nėra įvažos troleibusams stotelėse.
Kovo 11-osios taip pat nestandartinė dviejų juostų gatvė. Jį projektuota dar tarybiniais laikais ir buvo kiti standartai. Transporto priemonės buvo siauresnės. Be to šiame paminėtame ruožia troleibusai važiuoja maximalių greičių.
Comment
-
Tarybiniais laikais jau tokie standartai buvo. Niekas neplanavo, kad ateitije bus didesnės transporto priemonės. Palyginkite žiguliuką su mercedesųParašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimąBet realybėje kažko siaurutės atrodo.
Comment
-
Taip tarpukarinė, ačiuParašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimąTa gatvė ne sovietinė, o tarpukarinė. Bet sovietams neužteko, matyt, proto ją išplatint kaip šiaurinę Klinikų jungtį su Sukilėlių pr.
Comment
-
labai realus variantas mano manymu, bet kad va bank - irgi faktasO kas seniau išreiškė pastebėjimą dėl Savanorių pr. perkrovimo, tai čia yra rimta problema. Įtariu, kad skubama paleisti troleibusus per Parodos kalną ir tada uždaryti estakadą generaliniam remontui, tačiau čia žaidimas Va bank: estakada gali neišlaikyti labai padidėjusio ne tik VT, bet ir paprastų automobilių srauto.
Comment
-
Visų pirma, žalia veja atskirta ne V.Lašo g., o Tvirtovės al. Visų antra, tavo minėta V.Lašo gatvė yra vienos eismo juostos.Parašė Boutsen Rodyti pranešimąLašo ir Eiverių tai pogi dviejų juostų. Lašo net atskirta žaliaje veje.
P.S. kaip tu rašai...دائما الليتوانيه
Comment
-
Nepasakok pasakų. Lašo gatvė dviejų juostų. Tik šį gatvė nestandartinė. Tų man paaiškink tada kaip pravažiuoja autobusai, troleibusai ir kitos transporto priemonės ties esančia parduotuvę, prie sankryžos su Eiverių gatve. Tenais darbo dienomis stovi mašinos abiejuose gatvės pusėse. Be to dar koks sunkvežimis stovi ir iškrauna prekes. Pirma išsiaiškink, istudijuok o tada ginčikis. Aš tomis gatvėmis važinėjau 4 metus ir viską žinau kuo puikiausiai.Parašė arsiakas Rodyti pranešimąVisų pirma, žalia veja atskirta ne V.Lašo g., o Tvirtovės al. Visų antra, tavo minėta V.Lašo gatvė yra vienos eismo juostos.
P.S. kaip tu rašai...
O kaip rašau taip rašau, jau mano reikalas
Comment
Comment