Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Siaip logiskai galvokite, juk jei Vyduno aleja paleistu troleibusus ten stabdytu visa eisma, todel naturalu, jog sako, kad reiktu dvieju juostu.
    Cia tas stabdymas labiau, jei dingtu srove ir gatve taptu nepravaziuojama.

    Comment


      Parašė Gator Rodyti pranešimą
      Siaip logiskai galvokite, juk jei Vyduno aleja paleistu troleibusus ten stabdytu visa eisma, todel naturalu, jog sako, kad reiktu dvieju juostu.
      1. Ten ir dabar važiuoja autobusai, kurių gabaritai yra tokie patys kaip troleibusų.
      2. Tiesioje gatvės atkarpoje (t.y. visoje Vydūno al.) laidai krenta ITIN retai, todėl nėra kur stabdyti eismo.
      3. Autobusai gęsta taip pat dažnai kaip ir troleibusai, todėl toje atkarpoje gali kamštį sudaryti ir autobusai.
      دائما الليتوانيه

      Comment


        Parašė arsiakas Rodyti pranešimą
        1. Ten ir dabar važiuoja autobusai, kurių gabaritai yra tokie patys kaip troleibusų.
        2. Tiesioje gatvės atkarpoje (t.y. visoje Vydūno al.) laidai krenta ITIN retai, todėl nėra kur stabdyti eismo.
        3. Autobusai gęsta taip pat dažnai kaip ir troleibusai, todėl toje atkarpoje gali kamštį sudaryti ir autobusai.
        Turbūt Gator turėjo omeny, kad vidutinis troleibusų važiavimo greitis yra mažesnis nei autobusų.
        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
        Marsrutai.lt tinklaraštis!
        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

        Comment


          Dėl tų maršrutų pakeitimo taip išeina, kad Petrausko gatvėj padarys kairį posūkį į Savanorių prospektą?

          Comment


            Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
            Turbūt Gator turėjo omeny, kad vidutinis troleibusų važiavimo greitis yra mažesnis nei autobusų.
            Plius tai, kad daugiau transporto priemoniu (autobusai + troleibusai) eisma stabdytu dar labiau nei maziau transporto priemoniu (tik autobusai).

            Comment


              Parašė Gator Rodyti pranešimą
              Plius tai, kad daugiau transporto priemoniu (autobusai + troleibusai) eisma stabdytu dar labiau nei maziau transporto priemoniu (tik autobusai).
              Tai jei ten važinėtų troleibusai, planas ir yra naikinti autobusus. Todėl nesijaustų toks didelis transporto priemonių padaugėjimas Vydūno al. ir A.Baranausko g.

              Ir iš kur jūs ištraukėt kad troleibusų greitis mažesnis? Gal jums neteko važiuoti idealioje tiesiojoje su jais? Iš vietos pajuda kaip kulkos, ir lekia dideliu greičiu, tad tikrai ten jie Vydūno alėjoje būtų Privalumas, o ne trūkumas.
              دائما الليتوانيه

              Comment


                Parašė arsiakas Rodyti pranešimą
                Tai jei ten važinėtų troleibusai, planas ir yra naikinti autobusus. Todėl nesijaustų toks didelis transporto priemonių padaugėjimas Vydūno al. ir A.Baranausko g.

                Ir iš kur jūs ištraukėt kad troleibusų greitis mažesnis? Gal jums neteko važiuoti idealioje tiesiojoje su jais? Iš vietos pajuda kaip kulkos, ir lekia dideliu greičiu, tad tikrai ten jie Vydūno alėjoje būtų Privalumas, o ne trūkumas.
                Dar karta kartoju: ISIVAIDUOKIT KAD DINGSTA SROVE ir sustoja kolona tarkim 10 truliku. Kaip galvojat lengva juoos butu aplenkt?

                Comment


                  Parašė arsiakas Rodyti pranešimą
                  Tai jei ten važinėtų troleibusai, planas ir yra naikinti autobusus. Todėl nesijaustų toks didelis transporto priemonių padaugėjimas Vydūno al. ir A.Baranausko g.

                  Ir iš kur jūs ištraukėt kad troleibusų greitis mažesnis? Gal jums neteko važiuoti idealioje tiesiojoje su jais? Iš vietos pajuda kaip kulkos, ir lekia dideliu greičiu, tad tikrai ten jie Vydūno alėjoje būtų Privalumas, o ne trūkumas.
                  Manai is pirsto lauztas boutsen kaip troleibuso vairuotojo pasakymas del reikiamu 2 juostu? Gal su keliomis nereiksmingomis isimtimis.

                  Comment


                    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                    O ar Radvilėnų plentas pakankamai platus, kad juo galėtų važiuoti autobusai? Ne per stati ten įkalnė?
                    Įkalnė ten visai vos vos, kelias labai panašus į Šilainių plentą, kuriuo važiuoja 24 autobusas.

                    Comment


                      O Jūs piko metu pravažiuokite Tunelio gatve nuo Stoties link Baršausko g. ir įvertinkite, kaip tas autobusas galėtų atlikti kairįjį posūkį į Radvilėnų pl. tokio eismo intensyvumo kaip Tunelio gatvė, šviesoforu nereguliuojamoje sankryžoje.... Net papildomos juostos tam posūkiui atlikti nėra... Gražu siūlyti maršrutų korekcijas žiūrint į žemėlapį, bet kartais reikia ir gyvai įsivaizduoti apie ką kalba eina...

                      Comment


                        Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimą
                        O Jūs piko metu pravažiuokite Tunelio gatve nuo Stoties link Baršausko g. ir įvertinkite, kaip tas autobusas galėtų atlikti kairįjį posūkį į Radvilėnų pl. tokio eismo intensyvumo kaip Tunelio gatvė, šviesoforu nereguliuojamoje sankryžoje.... Net papildomos juostos tam posūkiui atlikti nėra... Gražu siūlyti maršrutų korekcijas žiūrint į žemėlapį, bet kartais reikia ir gyvai įsivaizduoti apie ką kalba eina...
                        Posūkis sudėtingas, bet įveikiamas. Greitis Tunelio gatvėje dabar sumažintas iki 50 km/h. Piko metu ir troleibusų posūkis iš Eivenių gatvės į Sukilėlių pr. būna labai sudėtingas, be to, ten sukama iš šalutinio kelio į pagrindinį. Galima pakabinti ir lenteles, prašančias praleisti VT, kaip kabo minėtoje sankryžoje. Pagal tavo logiką, ir 5 maršruto negalėjo būti, nes posūkis iš Raudonojo Kryžiaus gatvės į HES'o tiltą taip pat yra sudėtingas. Galėčiau ir dar pavardinti nereguliuojamų apkrautų sankryžų, kuriose važiuoja VT. Kauną išmanau labai gerai. Nesakau, kad tokios sankryžos gerai, tačiau dabar numatyta situacija labai išdarkys KVT sistemą.

                        Beje, ūkiškai kalbant būtų galima išmontuoti K.Petrausko - Vydūno al. šviesoforą ir pastatyti toje sankryžoje. Aišku, kas paprasta, tas Kauno ūkio skyriui neįmanoma. Reikia projekto, konkurso, otkato..

                        O kas seniau išreiškė pastebėjimą dėl Savanorių pr. perkrovimo, tai čia yra rimta problema. Įtariu, kad skubama paleisti troleibusus per Parodos kalną ir tada uždaryti estakadą generaliniam remontui, tačiau čia žaidimas Va bank: estakada gali neišlaikyti labai padidėjusio ne tik VT, bet ir paprastų automobilių srauto.

                        Tada šviesoforo nebuvimas Radvilėnų pl. sankryžoje atrodys lengvai išsprendžiama bėda.

                        Comment


                          Parašė Lich Rodyti pranešimą
                          V. Lašo ir Eivenių gatvės
                          Lašo ir Eiverių tai pogi dviejų juostų. Lašo net atskirta žaliaje veje.

                          Comment


                            Parašė Boutsen Rodyti pranešimą
                            Lašo ir Eiverių tai pogi dviejų juostų. Lašo net atskirta žaliaje veje.
                            Bet realybėje kažko siaurutės atrodo.

                            Comment


                              Parašė arsiakas Rodyti pranešimą
                              O Neries krantinė tarp Kriščiukaičio g. ir Varnių tilto kartais ne vienos eismo juostos?
                              Dar Kovo 11-osios g. tarp Krėvės žiedo ir Taikos žiedo vienos juostos. Ten net nėra įvažos troleibusams stotelėse.
                              Neries krantinė taip pat nestandartinė gatvė, bet ją galima laikyti dviejų juostų. Sugedus troleibusui, jis lengvai apvažiuojamas.
                              Kovo 11-osios taip pat nestandartinė dviejų juostų gatvė. Jį projektuota dar tarybiniais laikais ir buvo kiti standartai. Transporto priemonės buvo siauresnės. Be to šiame paminėtame ruožia troleibusai važiuoja maximalių greičių.

                              Comment


                                Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
                                Bet realybėje kažko siaurutės atrodo.
                                Tarybiniais laikais jau tokie standartai buvo. Niekas neplanavo, kad ateitije bus didesnės transporto priemonės. Palyginkite žiguliuką su mercedesų

                                Comment


                                  Ta gatvė ne sovietinė, o tarpukarinė. Bet sovietams neužteko, matyt, proto ją išplatint kaip šiaurinę Klinikų jungtį su Sukilėlių pr.

                                  Comment


                                    Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
                                    Ta gatvė ne sovietinė, o tarpukarinė. Bet sovietams neužteko, matyt, proto ją išplatint kaip šiaurinę Klinikų jungtį su Sukilėlių pr.
                                    Taip tarpukarinė, ačiu

                                    Comment


                                      O kas seniau išreiškė pastebėjimą dėl Savanorių pr. perkrovimo, tai čia yra rimta problema. Įtariu, kad skubama paleisti troleibusus per Parodos kalną ir tada uždaryti estakadą generaliniam remontui, tačiau čia žaidimas Va bank: estakada gali neišlaikyti labai padidėjusio ne tik VT, bet ir paprastų automobilių srauto.
                                      labai realus variantas mano manymu, bet kad va bank - irgi faktas

                                      Comment


                                        Parašė Boutsen Rodyti pranešimą
                                        Lašo ir Eiverių tai pogi dviejų juostų. Lašo net atskirta žaliaje veje.
                                        Visų pirma, žalia veja atskirta ne V.Lašo g., o Tvirtovės al. Visų antra, tavo minėta V.Lašo gatvė yra vienos eismo juostos.

                                        P.S. kaip tu rašai...
                                        دائما الليتوانيه

                                        Comment


                                          Parašė arsiakas Rodyti pranešimą
                                          Visų pirma, žalia veja atskirta ne V.Lašo g., o Tvirtovės al. Visų antra, tavo minėta V.Lašo gatvė yra vienos eismo juostos.

                                          P.S. kaip tu rašai...
                                          Nepasakok pasakų. Lašo gatvė dviejų juostų. Tik šį gatvė nestandartinė. Tų man paaiškink tada kaip pravažiuoja autobusai, troleibusai ir kitos transporto priemonės ties esančia parduotuvę, prie sankryžos su Eiverių gatve. Tenais darbo dienomis stovi mašinos abiejuose gatvės pusėse. Be to dar koks sunkvežimis stovi ir iškrauna prekes. Pirma išsiaiškink, istudijuok o tada ginčikis. Aš tomis gatvėmis važinėjau 4 metus ir viską žinau kuo puikiausiai.
                                          O kaip rašau taip rašau, jau mano reikalas

                                          Comment

                                          Working...
                                          X