Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Balvonai. Popierinių talonėlių atsisakymas tik padidins mikroautobusų pelną. Nes tie, kas atvyksta į Kauną retai, važiuos mikrobu, užuot pirkę brangią plastikinę kortelę ir pildę ją bilietais. Taip pat padidins spūstis ir VT stovėjimą stotelėse, kol likusi dalis atvykėlių, nevažiuojančių mikrobais, pirks bilietus pas vairuotoją.
    Ne kaimiečiui ar provicijos miestų gyventojams tokias technikos naujoves kaip e-bilietas perprasti.
    jie nusipirks bilieta troleibuse ar autobuse...kur problema?

    Comment


      Aš pats dažniausiai perku bilietus pas vairuotoją arba naudoju popierinius. Tai lipdamas į VT lipu su paskutiniais, kad "nestabdyčiau" žmonių su el. bilietais. Pastebėjau, kad ne vienas elgiasi taip pat. Bet "kaimiečiams" to nesuprast
      It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

      Comment


        As irgi panasiai, nes i stotele ateinu ta minute kai autobusas atvaziuoja, nors kartais isigyju ir popierini is kioskio. Bet neretai buna, kad pazymeti ta popierini irgi uzima laiko, nes megsta komposteriu dacikai grybauti ir nepajunta, kad ikistas bilietas, reikia lankstyti ar kazkaip makaluoti, kad sureaguotu.

        Comment


          Aš jau senokai kortelę pildau vienkartiniais ir nematau vargo, nebent kartais nebebūna papildyta, bet tuomet nusiperku iš vairuotojo. Manyčiau, greit visi įpras, ypač jei atsiras persėdimo bilietai, tik gal reikėtų laiką pratęsti iki 30 min. ir kainą iki 20 centų sumažinti. Reikia, kad kaina būtų konkurencinga važiuojantiems mikrobais.

          Comment


            As naudoju tik kortele su vienkartiniais, nes vaziuoju labai retai... sakykime, kai lyja ir su dviraciu nemalonu... mikrobų nekenčiu/nenaudoju iš principo...
            Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
            Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

            Comment


              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              Balvonai. Popierinių talonėlių atsisakymas tik padidins mikroautobusų pelną. Nes tie, kas atvyksta į Kauną retai, važiuos mikrobu, užuot pirkę brangią plastikinę kortelę ir pildę ją bilietais. Taip pat padidins spūstis ir VT stovėjimą stotelėse, kol likusi dalis atvykėlių, nevažiuojančių mikrobais, pirks bilietus pas vairuotoją.
              Ne kaimiečiui ar provicijos miestų gyventojams tokias technikos naujoves kaip e-bilietas perprasti.
              Tie „kaimiečiai“ neretai ir taip tarp stoties ir universiteto klinikų važiuoja mikroautobusais. Kita dalis bilietus ir dabar perka iš vairuotojo. Kam stabdyti technologijų vystymą vien dėl tų vienetų, kurie neva nesugebėtų tuo naudotis, jei galima tas naujoves įvesti ir taip sudaryti galimybę išmokti ir džiaugtis visiems?
              Be to, Kaune tik atsiradus e. bilietus, vieni pirmųjų jį įsigijo pensininkai ir būtent tarp jų ši naujovė paplito labai greitai. Smagu buvo matyti, kaip senjorai autobusai padėdavo jaunuoliams ir aiškindavo, kaip naudotis sistema
              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

              Comment


                Parašė OneMillion Rodyti pranešimą
                jie nusipirks bilieta troleibuse ar autobuse...kur problema?
                Brangiau. Ir stabdis VT.

                Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                Tie „kaimiečiai“ neretai ir taip tarp stoties ir universiteto klinikų važiuoja mikroautobusais. Kita dalis bilietus ir dabar perka iš vairuotojo. Kam stabdyti technologijų vystymą vien dėl tų vienetų, kurie neva nesugebėtų tuo naudotis, jei galima tas naujoves įvesti ir taip sudaryti galimybę išmokti ir džiaugtis visiems?
                Be to, Kaune tik atsiradus e. bilietus, vieni pirmųjų jį įsigijo pensininkai ir būtent tarp jų ši naujovė paplito labai greitai. Smagu buvo matyti, kaip senjorai autobusai padėdavo jaunuoliams ir aiškindavo, kaip naudotis sistema
                Be technologijų vystymosi yra dar iškreipta konkurencija su mikrobais. Be to reikia žiūrėti keleivių patogumo ir neplėšti 8 litų už plastiko šmotą tyčia verčiant keleivius rinktis mikroautobusu, o po to dejuojant, kad keleivių VT mažai važiuoja. Dar kartą kartoju, kad kaip ir daug kur užsienyje turi būti pigūs e-bilietai už kokius 50 ct - terminuotos popierinės kortelės su lustu bei su galimybe jas papildyti keliais vienkartiniais bilietais, galiojančiais, tarkim 3 paras.

                Comment


                  aš manau kad puiku! pagaliau Kaunas turės bilietą persėdimams, o dėl popierinių bilietų atsisakymo, tai tikrai yra normalu, juk iš vairuotojo gali be jokių problemų nusipirkti, o kaina tikrai nėra DAUG didesnė (nors pats kol dar studijuoju, tai atvykdamas į Kauną, kad ir savaitgaliui, nusiperku savaitinį bilietą už 5.80 LT ) O kas dėl E-bilieto kainos, tai sutinku, 8 LT yra per brangu. Šį rudenį buvau Gruzijoj, labai patiko jų metro bilietų sistema: nusiperki kortelę už 2GEL (apie 3 LTL), ja pildai grynaisiais metro kasose, o paskui gali grąžint ir atgaut savo pinigus (aš aišku pasilikau )

                  Comment


                    Viskas kaip ir neblogai, išskyrus 25 minučių limitą naudojantis valandiniu bilietu. Važiuojant toli arba dėl eismo spūsčių kartais iki persėdimo į kitą transporto priemonę tenka važiuoti ir daugiau kaip 30 minučių. Manau, tą limitą reikėtų padidinti iki 35-40 minučių. 30 centų mokesčiui, kuris sumokamas persėdant į kitą autobusą/trolebusą, kaip suprantu, bus taikomos visos lengvatos?

                    Na, pritariu ir dėl per didelės el. bilieto kortelės kainos. Manau, kortelės kaina galėtų būti sumažinta iki 2 litų, neribojant jos galiojimo laiko (galios tol, kol nesusidėvės).
                    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                    Marsrutai.lt tinklaraštis!
                    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      Brangiau. Ir stabdis VT.



                      Be technologijų vystymosi yra dar iškreipta konkurencija su mikrobais. Be to reikia žiūrėti keleivių patogumo ir neplėšti 8 litų už plastiko šmotą tyčia verčiant keleivius rinktis mikroautobusu, o po to dejuojant, kad keleivių VT mažai važiuoja. Dar kartą kartoju, kad kaip ir daug kur užsienyje turi būti pigūs e-bilietai už kokius 50 ct - terminuotos popierinės kortelės su lustu bei su galimybe jas papildyti keliais vienkartiniais bilietais, galiojančiais, tarkim 3 paras.
                      Problemą išspręstų 1 paros popierinis vienkartinis elektroninis bilietas. Arba tiesiog kita galimybė - e. bilieto kortelės nuoma. Pvz., iš kito miesto, kuriame nėra e. bilieto, atvykęs žmogus kioske prie stoties ar oro uoste (vietos, iš kur atvyksta žmonės iš kitų miestų/valstybių) įsigyja e. bilietą ir jį pasipildo 1, 3 arba 7 parų bilietu. Sumoka bilieto kainą + 10 Lt užstatą (dabar nauja kortelė kainuoja, rodos, 8 Lt). Išvykdamas iš Kauno, gyventojas bet kuriame iš tų kelių kioskų grąžina kortelę ir atgauna 10 Lt užstatą. Logiška, paprasta.
                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                      Comment


                        Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                        Viskas kaip ir neblogai, išskyrus 25 minučių limitą naudojantis valandiniu bilietu. Važiuojant toli arba dėl eismo spūsčių kartais iki persėdimo į kitą transporto priemonę tenka važiuoti ir daugiau kaip 30 minučių. Manau, tą limitą reikėtų padidinti iki 35-40 minučių. 30 centų mokesčiui, kuris sumokamas persėdant į kitą autobusą/trolebusą, kaip suprantu, bus taikomos visos lengvatos?

                        Na, pritariu ir dėl per didelės el. bilieto kortelės kainos. Manau, kortelės kaina galėtų būti sumažinta iki 2 litų, neribojant jos galiojimo laiko (galios tol, kol nesusidėvės).
                        25 min. limitas išties per mažas. 30 ct mokesčiui nuolaidos nebus ir nereikia. 2 Lt kaina už kortelę per maža - neatperka sąnaudų. 8 Lt kaina gal ir būtų gera, jei ne galiojimo laikas. Bet kol kas kauniečiams tai tinka - skundų savivaldybė negavusi.
                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                        Comment


                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          Balvonai. Popierinių talonėlių atsisakymas tik padidins mikroautobusų pelną. Nes tie, kas atvyksta į Kauną retai, važiuos mikrobu, užuot pirkę brangią plastikinę kortelę ir pildę ją bilietais. Taip pat padidins spūstis ir VT stovėjimą stotelėse, kol likusi dalis atvykėlių, nevažiuojančių mikrobais, pirks bilietus pas vairuotoją.
                          Kažin ar bus jau taip baisu, kaip čia pieši. Juk rašė: „atlikus analizę, nustatyta, kad popieriniai bilietai sudaro 5 proc.“. Ar taip labai pasijaus tie 5%?

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            Brangiau. Ir stabdis VT.
                            Del sito greiciausiai nebusi teisus - atsiras kiek daugiau (miesto sveciai), kurie piks is vairuotojo, taciau daugiau sumazes miestieciu, kurie pirkdavo kioske (ir stabdydavo eisma prie komposterio).


                            Tik nesupratau paskutines pastraipos - 5% su popieriniais ir del to praranda 50.000Lt, kokiu budu praranda? Taprasme raso apie spausdinimo kainas ir tuos, kurie antra karta zymi, bet kazkas cia netaip su tuo sakiniu, gal zurnalistas kazka ne taip suprato ar uzrase?

                            Comment


                              Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                              25 min. limitas išties per mažas. 30 ct mokesčiui nuolaidos nebus ir nereikia. 2 Lt kaina už kortelę per maža - neatperka sąnaudų. 8 Lt kaina gal ir būtų gera, jei ne galiojimo laikas. Bet kol kas kauniečiams tai tinka - skundų savivaldybė negavusi.
                              Korteles kaina turetu buti apie savikaina. O tai, kad kortele turi galiojimo laika tik patvirtina, kad cia norima pasipinigauti, juk kodel ji negaletu galioti iki susidevejimo?

                              Comment


                                Parašė Gator Rodyti pranešimą
                                Korteles kaina turetu buti apie savikaina. O tai, kad kortele turi galiojimo laika tik patvirtina, kad cia norima pasipinigauti, juk kodel ji negaletu galioti iki susidevejimo?
                                Visiškai sutinku.

                                Parašė Gator Rodyti pranešimą
                                Del sito greiciausiai nebusi teisus - atsiras kiek daugiau (miesto sveciai), kurie piks is vairuotojo, taciau daugiau sumazes miestieciu, kurie pirkdavo kioske (ir stabdydavo eisma prie komposterio).


                                Tik nesupratau paskutines pastraipos - 5% su popieriniais ir del to praranda 50.000Lt, kokiu budu praranda? Taprasme raso apie spausdinimo kainas ir tuos, kurie antra karta zymi, bet kazkas cia netaip su tuo sakiniu, gal zurnalistas kazka ne taip suprato ar uzrase?
                                Išlaidos patiriamos dėl bilietų spausdinimo, platinimo, apskaitos. Visa tai yra ir spausdinimo išlaidos, ir kuro sąnaudos, dar gi sandėliuoti reikia, paskui vykdyti buhalterinę apskaitą. Jau aiškiau?
                                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                Comment


                                  Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                                  Problemą išspręstų 1 paros popierinis vienkartinis elektroninis bilietas. Arba tiesiog kita galimybė - e. bilieto kortelės nuoma. Pvz., iš kito miesto, kuriame nėra e. bilieto, atvykęs žmogus kioske prie stoties ar oro uoste (vietos, iš kur atvyksta žmonės iš kitų miestų/valstybių) įsigyja e. bilietą ir jį pasipildo 1, 3 arba 7 parų bilietu. Sumoka bilieto kainą + 10 Lt užstatą (dabar nauja kortelė kainuoja, rodos, 8 Lt). Išvykdamas iš Kauno, gyventojas bet kuriame iš tų kelių kioskų grąžina kortelę ir atgauna 10 Lt užstatą. Logiška, paprasta.
                                  Galimas variantas. Bet vėlgi nepatogu - reikia grąžinti. O vėliau vakare ir kioskai jau nebedirba...

                                  Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                                  25 min. limitas išties per mažas. 30 ct mokesčiui nuolaidos nebus ir nereikia. 2 Lt kaina už kortelę per maža - neatperka sąnaudų. 8 Lt kaina gal ir būtų gera, jei ne galiojimo laikas. Bet kol kas kauniečiams tai tinka - skundų savivaldybė negavusi.
                                  Nesąmonė. Kortelės kaina viso labo centai. Kaip daugkartinei tai velniai nematė tų 8 Lt. Bet vienkartiniam atvejui tai plėšikavimas. Štai ir gaunasi, kad VT praras keleivius, nes vien tik už 8 Lt galima 4 kartus važiuoti VT. Tai ir važiuos, bet nebūtinai autobusu ar troleibusu.

                                  Parašė digital Rodyti pranešimą
                                  Kažin ar bus jau taip baisu, kaip čia pieši. Juk rašė: „atlikus analizę, nustatyta, kad popieriniai bilietai sudaro 5 proc.“. Ar taip labai pasijaus tie 5%?
                                  Parašė Gator Rodyti pranešimą
                                  D
                                  Tik nesupratau paskutines pastraipos - 5% su popieriniais ir del to praranda 50.000Lt, kokiu budu praranda? Taprasme raso apie spausdinimo kainas ir tuos, kurie antra karta zymi, bet kazkas cia netaip su tuo sakiniu, gal zurnalistas kazka ne taip suprato ar uzrase?
                                  5 proc. pažymėtų du kartus ar daugiau... Šiaip tikrai ne 5 procentai su popieriniais bilietais važinėja, kiek teko pastebėti.

                                  Parašė Gator Rodyti pranešimą
                                  Del sito greiciausiai nebusi teisus - atsiras kiek daugiau (miesto sveciai), kurie piks is vairuotojo, taciau daugiau sumazes miestieciu, kurie pirkdavo kioske (ir stabdydavo eisma prie komposterio).
                                  Pirkti iš vairuotojo užtrunka ilgiau nei pažymėti popierinį bilietą.

                                  Parašė Gator Rodyti pranešimą
                                  Korteles kaina turetu buti apie savikaina. O tai, kad kortele turi galiojimo laika tik patvirtina, kad cia norima pasipinigauti, juk kodel ji negaletu galioti iki susidevejimo?
                                  O savikaina yra centai.

                                  Comment


                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    Pirkti iš vairuotojo užtrunka ilgiau nei pažymėti popierinį bilietą.
                                    Nesiginciju, kad VIENAS pazymejims trumpesnis nei pirkimas, as sakau, kad i pazymejimu kartus reikia ziuret. Tarkim vienas miesto svecias ilips ir pirks autobuse vietoj zymejimo, bet tuo paciu atsiras ir keturi miestieciai, kurie vietoj zymejimo komposteryje tik brukstels kortele.

                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    5 proc. pažymėtų du kartus ar daugiau... Šiaip tikrai ne 5 procentai su popieriniais bilietais važinėja, kiek teko pastebėti.
                                    Na va tu dar kitaip nei ametistas supratai ta pastraipa.
                                    As tuo tarpu supratau netgi treciaip ja, del to ir sakau, kad zurnalistas kazkaip atmestinai ja parase.

                                    Comment


                                      Parašė Gator Rodyti pranešimą
                                      Nesiginciju, kad VIENAS pazymejims trumpesnis nei pirkimas, as sakau, kad i pazymejimu kartus reikia ziuret. Tarkim vienas miesto svecias ilips ir pirks autobuse vietoj zymejimo, bet tuo paciu atsiras ir keturi miestieciai, kurie vietoj zymejimo komposteryje tik brukstels kortele.
                                      O kai įlips 4 atvykėliai? Ir taip prie abiejų stočių yra problemos su įlaipinimu - užtrunkama iki 1-2 minučių, vertinant ir tą laiką, kai troleibusas ar autobusas laukia priekyje stotelėje stovinčių, kol tie sulaipins, ir tik po to privažiuoja ir pradeda laipinti.

                                      Comment


                                        Taigi nerašo, kad nebebus galima pirkti autobuse popierinio.
                                        Who is Zaiza?

                                        Comment


                                          Tai vėl grįžtame prie to paties - tai yra brangiau ir kaina tokia pati, kaip ir mikroautobusų. Be to sudarys papildomas spūstis ir ilgins įlaipinimą.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X