Parašė Blaze
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus senamiesčio eismo organizavimas ir gatvių tvarkymas
Collapse
X
-
Paskutinis taisė sleader; Šiandien, 09:16.
- 3 patinka
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Vietų tai reikia, bet tik sustojimui be teisės ilgiau stovėti, nes į tas pačias kavinės su staliukais yra pristatomos prekės, pas gyventojus atvyksta kurjeriai ar pan. Tik aišku tų vietų reikia tada ne dešimtimis, o pvz. po dvi kas kažkiek metrų.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
tai vat ir idomu kaip dabar pereiti is vienos kudru parko dalies iki kitos.
Komentuoti:
-
Parašė Bluefox Rodyti pranešimą
O pagal ką sprendžiate? Lyg ir nemačiau projekte, kad būtų daroma gyvenamoji zona.
Komentuoti:
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąGyvenamoji zona man rods ten.
Komentuoti:
-
Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
tai kam tada perejos? jei gyvenamoji zona?
Deja, pas mus pėstieji vis dar bijo pereidinėti gatvę bet kur gyvenamojoje zonoje.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąGyvenamoji zona man rods ten.
Komentuoti:
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimą2023 lapkritį asfaltuota senamiesčio Mėsinių gatvė
Dėkojame už pranešimą, informuojame, kad danga žiemos sezono metu buvo atstatyta laikinai po inžinerinių tinklų remonto. Pavasarį atsidarius asfalto gamykloms dangos atstatomos į buvusią padėtį. Atsiprašome už nepatogumus.
Nelopyta danga išgyveno porą mėnesių,. Ačiū miesto administracijai už begalo be krašto švaistomus pinigus, ko pasekoje turime tokį patį šūdą, koks buvo iki technikos atvažiavimo į objektą.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Dar paziurejau, tai dabar kudru parka atskirs i dvi dalis? nei pereit gatves nebus imanoma?
Komentuoti:
-
Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
kam sitoje gatveje isvis parkavimo vietos? kai turi but kavines ir staliukai? taip jei nedarom pesciuju gatves su vienu lygiu, tada bent jau naikinam ta niekam tikusi parkavima.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąEilinis WTF. Gal geriau jau nedarytų nieko, jeigu nesugeba padaryti kažko normalaus.
Kodėl čia prieš pat pėsčiųjų perėją važiuojamoji dalis išplatėja? Kokia čia inžinerinių eismo saugumo priemonių taikymo praktika panaudota, kad vietoje to, jog tokioje vietoje gatvę siaurinti, ji platėja? Lygiai taip, kodėl stovėjimo vietos įgilintos per < nei pusę pločio, o ne per visą.
Lygiai kaip ir čia. Kodėl pradžioje toks plotis ir neformuojama "kišenė" tam stovėjimui? Ar jau maža ir taip tų 6+ metrų vienai eismo juostai.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Parašė DeSadas Rodyti pranešimąSILPNAI tikrai silpnai, kodel dviraciu takas palei vilnele? turetu but atvirksciai, pestieji turi vaikscioti palei vandeni?
čia būtinai reikia sukeisti vietomis, turbūt dėl stotelės nekeitė bet stotelę galima perkelti prie bažnyčios už sankryžos.
Dar matau nepratęsė dvirtakio nuo Maironio g link pilių parko.
Ten dviratistai laksto tiesiai link katedros ir lakstys toliau keldami pavojų pėstiesiems, reikia būtinai atskiro tako
- 1 patinka
Komentuoti:
-
SILPNAI tikrai silpnai, kodel dviraciu takas palei vilnele? turetu but atvirksciai, pestieji turi vaikscioti palei vandeni?
Komentuoti:
-
Čia matyt toks sprendimas, kad nekiltų niekam noro sakyti jog Aukštaičių gatvėje reikalingas VT, nes gi pažiūrėkit kokie į ją įvažiavimai, autobusas niekaip netilps...
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimąApie perėjas sankryžos zonoje turbūt net nėra girdėję ID Vilnius, apie nenutrūkstamus takus irgi.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė penkiolika Rodyti pranešimąo kaip Maironio / Aukštaičių sankryža ?
Apie perėjas sankryžos zonoje turbūt net nėra girdėję ID Vilnius, apie nenutrūkstamus takus irgi.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Parašė penkiolika Rodyti pranešimąo kaip Maironio / Aukštaičių sankryža ?
Dabar konfigūracija, kaip kokio krašto kelio ir magistralinio kelio sankryžoje.
- 10 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: