Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Infrastruktūros projektai mažesniuose Lietuvos miestuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • kesukazzz
    replied
    Baigti darbai žiedinės sankryžos, Vytauto, Kapų, Statybininkų g. sankirtoje Vilkaviškyje.
    Attached Files

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Ukmergės miesto Antakalnio gatvė yra kairiajame Šventosios krante - tai kelio KK115 Ukmergė - Molėtai dalis.
    Važiuojant iš Kauno ar Kėdainių į Molėtų - Ignalinos pusę šiemet reikėtų rinktis kitus maršrutus.

    Gimtoji žemė 2024.04.10
    Žadama, kad Antakalnio gatvės remontas prasidės šiemet
    Ukmergiškė paskambino į redakciją; ji norėtų sužinoti, kada numatyta pradėti Antakalnio gatvės remontą, kiek jis užtruks, kaip remonto metu vyks eismas.
    „Girdėjau įvairių kalbų – vieni sako, kad remontas prasidės netrukus, kiti – kad dar vieną vasarą teks kratytis per duobes… Manau, kad daugeliui aktualu sužinoti rajono savivaldybės planus, kada prasidės darbai, ar remonto metu bus sutvarkyti, kaip planuota, šaligatviai, nutiestas dviračių takas“, – sakė ukmergiškė.
    Sulaukėme tokio rajono savivaldybės administracijos Statybos ir infrastruktūros skyriaus vedėjo T. Balžeko atsakymo: „Šiuo metu vyksta Antakalnio gatvės rangos darbų viešasis pirkimas. Pirkimo procedūros gali užtrukti iki kelių savaičių (...)."

    https://www.gzeme.lt/2024/04/10/zada...asides-siemet/
    Gimtoji žemė 2024.04.10
    Antakalnio gatvė bus graži, patogi ir saugi
    Pastaruoju metu gyventojų pasipiktinimo objektu tapusioje vienoje iš pagrindinių Ukmergėje – Antakalnio gatvėje – kelių savaičių laikotarpiu turėtų prasidėti baigiamieji jos rekonstravimo darbai.


    Balandžio 9-ąją baigėsi supaprastinto atviro konkurso būdu vykdytas viešasis pirkimas, tiekėjų pasiūlymus vertinant pagal ekonominio naudingumo vertinimo kriterijus – kainą ir darbų atlikimo terminą mėnesiais. Pasiūlymus buvo pateikę 5 tiekėjai, vieno iš jų pasiūlymas atmestas dėl per didelės ir perkančiajai organizacijai nepriimtinos kainos. Sutartį su konkurso laimėtoju planuojama pasirašyti ne anksčiau kaip balandžio 17 d. (...)
    Darbų metu bus rekonstruota 1,534 km ilgio Antakalnio gatvės važiuojamoji dalis, įrengti šaligatviai abiejose jos pusėse, taip pat pėsčiųjų-dviračių takai, automobilių stovėjimo aikštelės ir kt.

    https://www.gzeme.lt/2024/04/16/anta...togi-ir-saugi/

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Kauno r. saviviladybė / Etaplius 2024.04.04
    Vilkijoje pluša kelininkai
    Vilkijoje prasidėjo intensyvūs kelininkų darbai: prasidėjo Čekiškės gatvės kapitalinis remontas bei atnaujinti darbai Kauno gatvėje.
    Kauno gatvės rekonstrukcija prasidėjo pernai. Kadangi gatvė patenka į Kultūros vertybių registre registruotos regioninio reikšmingumo kultūros paveldo vietovės teritorijas, tvarkant gatvę reikėjo atlikti archeologinius tyrimus. Šie darbai neleido pernai baigti Kauno gatvės atnaujino darbų, tad kelininkai šią savaitę grįžo į vietą ir tęsia darbus.

    Čekiškės gatvės projektą savivaldybė įgyvendina kartu Via Lietuva (buvusi Lietuvos automobilių kelių direkcija). Projektas yra suskirstytas į du etapus.


    https://etaplius.lt/naujiena/vilkijoje-plusa-kelininkai
    Diena.lt 2024.02.10
    Bus rekonstruojama Čekiškės gatvė Vilkijoje
    Vilkijoje, Čekiškės gatvėje, šiais metais bus atliktas kapitalinis važiuojamosios dalies remontas, įrengti pėsčiųjų takai, automobilių stovėjimo aikštelė ir kt.
    Kauno rajono savivaldybė praėjusią savaitę pasirašė rangos darbų sutartį su bendrove „Kauno statyba“ ir, kai jau bus tinkamos oro sąlygos, prasidės darbai.
    Projektą kartu įgyvendins Lietuvos automobilių kelių direkcija (LAKD) ir savivaldybė. Jis bus suskirstytas į du etapus.

    Valstybinės reikšmės rajoninio kelio Vilkija–Čekiškė–Ariogala ruožo nuo 1,04 iki 1,216 km kapitalinį remontą įgyvendins LAKD: (..).
    Už Čekiškės gatvės (nuo Čekiškės g. 92 iki Čekiškės g. 100 ir nuo Bažnyčios g. 36 iki Bažnyčios g. 38) Vilkijoje kapitalinį remontą bus atsakinga Kauno rajono savivaldybė. (...)

    https://m.kauno.diena.lt/naujienos/k...kijoje-1160643
    .
    Paskutinis taisė Romas; 2024.04.11, 16:20. Priežastis: Citavimas

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Mąstau, kad susiaurinimas iš šonų prieš perėją gal net geriau negu įrengta "kėgliška" salelė.

    Atkarpa per trumpa, kad kiltų problemų dėl prasilenkimų, o lengvosios taip ar taip prasilenktų ir ant 2,5 m juostų (tokio siaurumo net nesiūlau įrengti, užtektų 3+3 m siaurumo jau būtų žymiai saugiau nei 3,5+3,5).
    Paskutinis taisė PoDV; 2024.04.04, 03:43.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Keista, kad vieną perėją rekonstruoja dukart per dešimtmetį, bet progresas akivaizdus.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Juk akivaizdu, kad du kombainai neprasilenktų paskutinėje perėjoje. Tikras vairuotojų, oj, kombainiorų genocidas.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Esu pratestavęs evoliuciją šios perėjos. Kaip pėsčiajam geriausias variantas paskutinis, tada ir kombainas pravažiuos, nes pagal STR D kat. gatvėje būtų 2,75 x 2 = 5,5 m https://www.google.lt/maps/@54.71520...8192?entry=ttu
    Click image for larger version  Name:	Screenshot (2).png Views:	1 Size:	1,17 MB ID:	2121915
    Click image for larger version  Name:	Screenshot (1).png Views:	1 Size:	1,12 MB ID:	2121916
    Click image for larger version  Name:	Screenshot.png Views:	1 Size:	1,32 MB ID:	2121917

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Buvo ir man išmetę šį video. Taip ir nesupratau kodėl su 4m pločio kombainu (ne gabaritinė transporto priemonė) ar kitais didelio gabarito padargais reikia važinėti po miesto centrą, daugiabučių kvartalus. Su tokia logika ir "poreikiais" tai bet kuriame mieste bus blogai, nes nėra norminio eismo juostos pločio pritaikyto tokiam transportui. Na gal tik Vilniuje jiems patiktų, nes pas mus 30 km/h zonoje daro eismo juostas iki 5m pločio.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Na va ir vėl "politika" :
    Kelmės ūkininkai „šturmavo“ saugumo salelę. Štai kas iš to gavosi (VIDEO)

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Mūsų Kretinga 2024.02.23
    Startavo vienos judriausių Kretingos gatvių – Melioratorių gatvės – tvarkymo darbai
    Šiuo metu Melioratorių gatvėje atliekami vandentiekio ir nuotekų tinklų rekonstrukcijos darbai, kiek vėliau startuos ir šioje gatvėje esančių itin prastos būklės lietaus nuotekų tinklų rekonstrukcija.

    Planuojama, kad važiuojamosios kelio dalies ir šaligatvių tvarkymo darbai čia prasidės kovą. Užbaigti visus Melioratorių gatvėje suplanuotus tvarkymo darbus numatyta šių metų liepą.
    Artimiausią mėnesį Melioratorių gatvėje planuojami tik laikini transporto eismo apribojimai. Tačiau pavasarį, prasidėjus važiuojamosios kelio dalies rekonstrukcijos darbams, vairuotojų lauks didesni iššūkiai (apie visus transporto eismo pakeitimus bus pranešta atskirai).

    https://musukretinga.lt/startavo-vie...arkymo-darbai/
    Mūsų Kretinga 2024.03.15
    Kretingoje – eismo pokyčiai
    Nuo kovo 18 d. (pirmadienio) rekonstruojamose Melioratorių g. ir Vytauto g. atkarpose bus įvedamas vienpusis transporto priemonių eismas (eismo organizavimo schema pridedama).

    https://musukretinga.lt/kretingoje-eismo-pokyciai/
    Orientacijai - žemėlapis su rekonstruojama Melioratorių gatve, kuria aplenkiant miestą eina dalis plento KK216 Gargždai - Kretinga

    Žemėlapis iš www.mapy,cz

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Jei čia ne kokio tranzitinio kelio atkarpa atsitiktinai einanti per kaimą tai viskas gerai. Bendra erdvė pėstiesiems ir visams transportui. Kur tikėtina pravažiuoja kelios mašinos per valandą.

    Komentuoti:


  • booraz
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą
    Nors kas sugebėjo padaryti idealią Gatvę (taip, iš didžiosios raidės) - be jokių perteklinių asfalto ir trinkelių plotų. Be jokių šaligatvių ir dviračių takų. Beveik be bordiūrų
    Kai žolė ataugs pavasarį atrodys puikiai, kaip ir šita gatvelė Vokietijoje, tik reikės, kad žmonės važinėtų asfaltu, neužvažiuotų ant žolės, o čia jau misija neįmanoma.
    https://maps.app.goo.gl/6t5oHZirhBJiX4f86

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Tai beveik visa Vilniaus periferija (ir ne tik) panaši.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Nors kas sugebėjo padaryti idealią Gatvę (taip, iš didžiosios raidės) - be jokių perteklinių asfalto ir trinkelių plotų. Be jokių šaligatvių ir dviračių takų. Beveik be bordiūrų

    Click image for larger version

Name:	Gatvė_IMG20231231141902.jpg
Views:	568
Size:	156,8 kB
ID:	2100881

    Click image for larger version

Name:	gatvė_IMG20231231141909.jpg
Views:	559
Size:	168,0 kB
ID:	2100882

    Click image for larger version

Name:	Gatvė_IMG20231231141809.jpg
Views:	564
Size:	151,4 kB
ID:	2100883

    Komentuoti:


  • Atpildas
    replied
    Ten ir taip toje basanavičiaus gatvėje kamščiai būna, o jeigu susiaurins ruožą ties maximom, lidlu, degaline, senamiesčiu tai ten kilometrines kolonos nusidrieks vakare ir ryte

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    Kiek metrų tada siūlytumėt daryt vieną juostą, kad išspręstų avarijų ir pasibaigusio benzino problemas? Pagal gerąsias Valdelio praktikas po 5.50 ir perėjas be salelių ar kalniukų?
    Visiškai nesvarbu ar bus 2 platesnės juostos ar 4 siauresnės. Svarbu būtų vietos manevrui, kai kažkoks lopas sustoja priešais pėsčiųjų perėją tikrai ne tam, kad praleisti pėsčiuosius... tfu, t.y. kad gaisrinė pravažiuotų

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
    3,25m pločio juosta nėra jokia problema, kol ten neįvyksta techninis eismo įvykis. Basanavičiaus g. eina per visą miestą, ir yra atkarpų, kur išsukti iš tos gatvės, kad apvažiuoti kliūtį, nėra galimybės.
    Kiek metrų tada siūlytumėt daryt vieną juostą, kad išspręstų avarijų ir pasibaigusio benzino problemas? Pagal gerąsias Valdelio praktikas po 5.50 ir perėjas be salelių ar kalniukų?

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė ALV77 Rodyti pranešimą

    neapsimeskite slanga
    Diskusiją čia ir baikim.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

    Ten ne vienas radaras. Per visą Basanavičiaus g. ilgį kokie 5 turbūt yra (dalis jų raudono šviesoforo).

    Bet,.. mes jau žinom, kad radarų vieta ir kiekis Lietuvoje nelabai koreliuoja su avarijų kiekiu. Gal galima statistikos šitai gatvei?
    Ten visi miesto radarai yra raudonos šviesos šviesoforo. Matuojantis greitį tik jau išvažiuojant iš miesto.

    Komentuoti:


  • ALV77
    replied
    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

    Kodėl atsakant į mano pastebėjimą apie LAKD pajėgumus staiga pradedama abejoti mano vairavimo įgūdžiais?
    Diskusijoje apie leistiną ir saugų greitį, vienas siūlė man eiti psichiką tikrintis, nes aš tiesiog noriu važiuoti leistinu greičiu.
    Dar vienas siūlė eiti piketuoti kažkur...
    Vakarykštėj temoj išvis, siūlė nusišauti...

    Apie ką mes šnekam?
    neapsimeskite slanga

    Komentuoti:

Working...
X