Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Infrastruktūros projektai mažesniuose Lietuvos miestuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • John
    replied
    Na bet Palanga daugmaž normaliai susitvarkė, net nepamenu, kad ten būtų buvę daug niurzgančių dėl pokyčių. Gera ir malonu dabar ten vaikščioti, nors labai gerai pamenu, kaip būdavo prieš 15-20 metų, kai visa Palanga būdavo užgrūsta dūmijančiais grabais. Tai gal visgi nėra taip beviltiška viskas. Pabambės marozėliai ir nustos po kurio laiko.

    Komentuoti:


  • R.D.
    replied
    Paskaičius spaudą, į klausimo nagrinėjimą įsitraukė Seimo nariai-automobilistai. Iš principo visa šita "problema" ir diskusija yra dviejų matymų, naratyvų susidūrimas, lygiai toks pats kaip Šimašiau gatvių "siaurinimas" (=humanizavimas), dviračių takų plėtra ir pan., kažkoks automobilizacijos mažinimas. Kiek triukšmo būta, kiek verkimo, už tai dabar gerai - Valdas viską išasfaltuos. Vietinė rajono "car-based" visuomenės dalis, kuriems Trakai tik didelis parkingas prie pilies + versliukas su parkingu kiemuose susidūrė su jaunu meru, kuris bando humanizuoti bent jau vieną gatvę, paverčiant ją lėto judėjimo, pėsčiųjų gatve, kažkokią žmogišką aplinką, kurioje didelė dalis atvykusių galėtų drąsiai mėgauti elementariu pasivaikščiojimu (beje, ir tų pačių namų apžiūra, kai paprastai ten tiek auto privaryta, kad tiesiog praeinama nežiūrint). Dabar gi, "mieli" parlamentarai šoko ginti "konstitucinės lietuvio teisės" - parkavimo vietos "prie langų", dar pageidautina nemokamai. O kadangi vietiniai versliukai savo verslą ir Trakus suvokia ne kaip miestą pėsčiajam, dviratininkui, daugiau kurortinio tipo erdvę, o kaip "mašina-parkingas-kibinai-pilis-mašina-atgal namo", tai ir turime apskirtai tokią diskusiją. Nesvarbu kokias ten klombas pastatytų (gražias, medines, metalines, plasmasines), gi visi suprantame, kad ne jų formoje esmė. Šitie piliečiai, jeigu galėtų, važinėtų mašina ir per Basanavičiaus g. Palangoje, ir Gedimino pr. Vilniuje vakarais/savaitgaliais ir surastų savo pasaulio matymui kokį tik norite paaiškinimą, nes kaimų, kolūkinių gyvenviečių ir mažų miestelių lietuviškoji visuomenė savęs nemato kitaip negu be automobilio. Liūdėsys.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė TheCoach Rodyti pranešimą
    Man labai patinka kai žmonės on purpose išjungia savo smegenis ir betkokį gebėjimą įsivaizduoti ateitį vien tam kad būtų galima paniurgzt.
    Sprendimas čia laikinas, atlaisvint gatvę nuo automobilių ir atpratint nuo parkavimo, po to bus ir rekonstrukcija po kurios neliks tų laikinų objektų.
    Nieko čia naujo, tokia praktika yra ganėtinai tipinė, tarp kitko automobilininkų niurzgimas irgi - tipinis.
    Būtent. Jau praeitą rudenį skelbė, kad šie elementai ir uždarymas yra kaip eksperimentas ir pirmas žingsnis link rekonstrukcijos.

    Komentuoti:


  • TheCoach
    replied
    Man labai patinka kai žmonės on purpose išjungia savo smegenis ir betkokį gebėjimą įsivaizduoti ateitį vien tam kad būtų galima paniurgzt.
    Sprendimas čia laikinas, atlaisvint gatvę nuo automobilių ir atpratint nuo parkavimo, po to bus ir rekonstrukcija po kurios neliks tų laikinų objektų.
    Nieko čia naujo, tokia praktika yra ganėtinai tipinė, tarp kitko automobilininkų niurzgimas irgi - tipinis.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Nežinau kam čia reikia ginti tą Trakuose padarytą šūdą. Betoninės šiukšliadėžės užpildytos žemėmis ir kyšančiais stagarais nėra nei modernu, nei gražu, nei funkcionalu.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Kai pamačiau reportažą ir kalbantį paveldo departamento atstovą, kuris sakė jog "vazonai nepriderinti prie esamų pastatų" ir tai, kad jie reikalaus pašalinti pakeitimus, taip ir kilo klausimas kokį iš tiesų tą paveldą pas mus saugo? Gatvę užstatytą automobiliais ir pilnai užgrūstus kiemus? Toks jausmas, kad paveldas pas mus tik asfaltas ir bortai likę iš sovietmečio, bei tų laikų urbanistikos klaidos.

    Iš viso ta mintis, kad vazonai nepriderinti prie pastatų, kelia daug klausimų apie KPD atstovo kompetenciją bei požiūrį. Kodėl ir kaip tie vazonai turėtų būti pridenti prie pastatų? Nei tai pastato dalis, nei dar kažkas. Šaranas stovintis gatvėje irgi nepriderintas prie pastatų.
    Paskutinis taisė sleader; 2024.07.18, 11:23.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Nusihumanizavo.
    Tuos gigantiškus betoninius luitus svetimkūnais tarp medinių namukų vadina net Kultūros paveldo departamentas

    LRT.lt 2024.07.17
    Trakų gyventojai piktinasi pradėtu istorinės Karaimų gatvės siaurinimu
    Gerai, kad seniau jokių svetimkūnių prie medinių namų nebūdavo, ir kultūros paveldo dapartamentui niekas nekliūdavo.




    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Nusihumanizavo.
    Tuos gigantiškus betoninius luitus svetimkūnais tarp medinių namukų vadina net Kultūros paveldo departamentas

    LRT.lt 2024.07.17
    Trakų gyventojai piktinasi pradėtu istorinės Karaimų gatvės siaurinimu
    Trakų istorinės gatvės siaurinimas pykdo karaimų bendruomenę. Mero teigimu, pagrindinis tikslas – riboti eismą, mažinti taršą ir teikti prioritetą pėstiesiems. Paveldosaugininkai savivaldybę ragina naikinti dalį naujų statinių gatvėje.

    Istorinėje Trakų Karaimų gatvėje – nauji statiniai: suolai ir įvairaus dydžio betoniniai lauko vazonai. Dalis bendruomenės sako – šie statiniai yra didžiulė vizualinė tarša.

    „Naujadarai, kurie nedera prie istorinio nacionalinio parko architektūros mažosios, prie mūsų medinių namelių“, – LRT TV sako Trakų gyventojas Aleksandras.
    „Tegul ateina meras su administracija ar su kuo ir pasižiūri, kas čia vakarais darosi, kam čia tų šiukšliadėžių pristatyta. Poilsiautojai arbūzų, vynuogių primėto, o paskui čia širšynas“, – antrina Artūras.

    Gatvės humanizavimo projektas pradėtas prieš kelerius metus, tačiau betoniniai statiniai atsirado liepos pradžioje.
    „Mes projektuodami sprendinius vadovavomės 2005 metais priimtu Vienos memorandumu, kuris teigia, kad net projektuojant istorinėje aplinkoje nedera imituoti istorinio senamiesčio. Dėl to pasirinkta šiuolaikiška stilistika“, – aiškina „Bauland“ kraštovaizdžio architektas, projektuotojas Donatas Baltrušaitis.







    Kol gyventojai ir savivaldybė gina savo tiesą, Kultūros paveldo departamentas teigia, kad pasikeitimus išties galima vadinti vizualine tarša.
    „Tikslas, kad turėtų žmogus tokį asociatyvų kraštovaizdį pajausti, kaip buvo seniau – seni namai, senas stilius, gatvės išklotinės. Nauji atsiradę vazonai sumenkina namus, gatvė tampa nebeaiški, išplaukusi, pati medžiaga yra visai nesuderinta su greta stovinčiais namais“, – aiškina Kultūros paveldo departamento direktorius Vidmantas Bezaras.
    Departamentas reikalaus per pusantro mėnesio panaikinti bent didžiuosius vazonus ir atitinkamai rekonstruoti gatvę. Pertvarkyti gatvę savivaldybei kainavo apie 200 tūkst. eurų.


    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...ves-siaurinimu

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Atvira Klaipėda 2024.06.26
    Kretingoje Vytauto gatvės rekonstrukciją žada užbaigti iki rudens
    Kretingoje tęsiami pernai vasarą prasidėję Vytauto gatvės rekonstrukcijos darbai atkarpoje nuo Melioratorių gatvės iki magistralinio kelio Šiauliai–Palanga. Anot Susisiekimo ministerijos, pagrindiniai darbai čia turėtų finišuoti dar iki vasaros pabaigos.


    Darbams šiame kelio ruože, kaip valstybei svarbiam vietinės reikšmės kelių projektui, šiemet skirta beveik 566 tūkst. eurų Kelių priežiūros ir plėtros programos (KPPP) lėšų. Likusią dalį finansuoja Kretingos rajono savivaldybė.
    1995 metais nutiesta Vytauto gatvė yra šiaurės rytiniame Kretingos miesto pakraštyje, dalis jos eina ties miesto riba. Prie šios gatvės yra gyvenamųjų namų, veikia gamybos, paslaugų, prekybos ir verslo įmonės, įsikūręs Kretingos autobusų parkas. Šia gatve per parą vidutiniškai važiuoja apie 4500 transporto priemonių. (...)
    Tvarkomas beveik kilometro ilgio Vytauto gatvės ruožas, miesto teritorijoje jungiantis magistralinį kelią A11 Šiauliai–Palanga ir krašto kelią Nr. 216 Gargždai–Kretinga. Čia bus paklota nauja gatvės danga, sutvarkyti šaligatviai, (...) .
    Be to, bus įrengta žiedinė sankryža su Mokyklos gatve, įrengtos 44 automobilių stovėjimo vietos, iš jų 5 žmonėms su negalia.

    https://www.atviraklaipeda.lt/2024/0...ti-iki-rudens/

    Komentuoti:


  • kesukazzz
    replied
    Baigti darbai žiedinės sankryžos, Vytauto, Kapų, Statybininkų g. sankirtoje Vilkaviškyje.
    Attached Files

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Ukmergės miesto Antakalnio gatvė yra kairiajame Šventosios krante - tai kelio KK115 Ukmergė - Molėtai dalis.
    Važiuojant iš Kauno ar Kėdainių į Molėtų - Ignalinos pusę šiemet reikėtų rinktis kitus maršrutus.

    Gimtoji žemė 2024.04.10
    Žadama, kad Antakalnio gatvės remontas prasidės šiemet
    Ukmergiškė paskambino į redakciją; ji norėtų sužinoti, kada numatyta pradėti Antakalnio gatvės remontą, kiek jis užtruks, kaip remonto metu vyks eismas.
    „Girdėjau įvairių kalbų – vieni sako, kad remontas prasidės netrukus, kiti – kad dar vieną vasarą teks kratytis per duobes… Manau, kad daugeliui aktualu sužinoti rajono savivaldybės planus, kada prasidės darbai, ar remonto metu bus sutvarkyti, kaip planuota, šaligatviai, nutiestas dviračių takas“, – sakė ukmergiškė.
    Sulaukėme tokio rajono savivaldybės administracijos Statybos ir infrastruktūros skyriaus vedėjo T. Balžeko atsakymo: „Šiuo metu vyksta Antakalnio gatvės rangos darbų viešasis pirkimas. Pirkimo procedūros gali užtrukti iki kelių savaičių (...)."

    https://www.gzeme.lt/2024/04/10/zada...asides-siemet/
    Gimtoji žemė 2024.04.10
    Antakalnio gatvė bus graži, patogi ir saugi
    Pastaruoju metu gyventojų pasipiktinimo objektu tapusioje vienoje iš pagrindinių Ukmergėje – Antakalnio gatvėje – kelių savaičių laikotarpiu turėtų prasidėti baigiamieji jos rekonstravimo darbai.


    Balandžio 9-ąją baigėsi supaprastinto atviro konkurso būdu vykdytas viešasis pirkimas, tiekėjų pasiūlymus vertinant pagal ekonominio naudingumo vertinimo kriterijus – kainą ir darbų atlikimo terminą mėnesiais. Pasiūlymus buvo pateikę 5 tiekėjai, vieno iš jų pasiūlymas atmestas dėl per didelės ir perkančiajai organizacijai nepriimtinos kainos. Sutartį su konkurso laimėtoju planuojama pasirašyti ne anksčiau kaip balandžio 17 d. (...)
    Darbų metu bus rekonstruota 1,534 km ilgio Antakalnio gatvės važiuojamoji dalis, įrengti šaligatviai abiejose jos pusėse, taip pat pėsčiųjų-dviračių takai, automobilių stovėjimo aikštelės ir kt.

    https://www.gzeme.lt/2024/04/16/anta...togi-ir-saugi/

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Kauno r. saviviladybė / Etaplius 2024.04.04
    Vilkijoje pluša kelininkai
    Vilkijoje prasidėjo intensyvūs kelininkų darbai: prasidėjo Čekiškės gatvės kapitalinis remontas bei atnaujinti darbai Kauno gatvėje.
    Kauno gatvės rekonstrukcija prasidėjo pernai. Kadangi gatvė patenka į Kultūros vertybių registre registruotos regioninio reikšmingumo kultūros paveldo vietovės teritorijas, tvarkant gatvę reikėjo atlikti archeologinius tyrimus. Šie darbai neleido pernai baigti Kauno gatvės atnaujino darbų, tad kelininkai šią savaitę grįžo į vietą ir tęsia darbus.

    Čekiškės gatvės projektą savivaldybė įgyvendina kartu Via Lietuva (buvusi Lietuvos automobilių kelių direkcija). Projektas yra suskirstytas į du etapus.


    https://etaplius.lt/naujiena/vilkijoje-plusa-kelininkai
    Diena.lt 2024.02.10
    Bus rekonstruojama Čekiškės gatvė Vilkijoje
    Vilkijoje, Čekiškės gatvėje, šiais metais bus atliktas kapitalinis važiuojamosios dalies remontas, įrengti pėsčiųjų takai, automobilių stovėjimo aikštelė ir kt.
    Kauno rajono savivaldybė praėjusią savaitę pasirašė rangos darbų sutartį su bendrove „Kauno statyba“ ir, kai jau bus tinkamos oro sąlygos, prasidės darbai.
    Projektą kartu įgyvendins Lietuvos automobilių kelių direkcija (LAKD) ir savivaldybė. Jis bus suskirstytas į du etapus.

    Valstybinės reikšmės rajoninio kelio Vilkija–Čekiškė–Ariogala ruožo nuo 1,04 iki 1,216 km kapitalinį remontą įgyvendins LAKD: (..).
    Už Čekiškės gatvės (nuo Čekiškės g. 92 iki Čekiškės g. 100 ir nuo Bažnyčios g. 36 iki Bažnyčios g. 38) Vilkijoje kapitalinį remontą bus atsakinga Kauno rajono savivaldybė. (...)

    https://m.kauno.diena.lt/naujienos/k...kijoje-1160643
    .
    Paskutinis taisė Romas; 2024.04.11, 15:20. Priežastis: Citavimas

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Mąstau, kad susiaurinimas iš šonų prieš perėją gal net geriau negu įrengta "kėgliška" salelė.

    Atkarpa per trumpa, kad kiltų problemų dėl prasilenkimų, o lengvosios taip ar taip prasilenktų ir ant 2,5 m juostų (tokio siaurumo net nesiūlau įrengti, užtektų 3+3 m siaurumo jau būtų žymiai saugiau nei 3,5+3,5).
    Paskutinis taisė PoDV; 2024.04.04, 02:43.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Keista, kad vieną perėją rekonstruoja dukart per dešimtmetį, bet progresas akivaizdus.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Juk akivaizdu, kad du kombainai neprasilenktų paskutinėje perėjoje. Tikras vairuotojų, oj, kombainiorų genocidas.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Esu pratestavęs evoliuciją šios perėjos. Kaip pėsčiajam geriausias variantas paskutinis, tada ir kombainas pravažiuos, nes pagal STR D kat. gatvėje būtų 2,75 x 2 = 5,5 m https://www.google.lt/maps/@54.71520...8192?entry=ttu
    Click image for larger version  Name:	Screenshot (2).png Views:	1 Size:	1,17 MB ID:	2121915
    Click image for larger version  Name:	Screenshot (1).png Views:	1 Size:	1,12 MB ID:	2121916
    Click image for larger version  Name:	Screenshot.png Views:	1 Size:	1,32 MB ID:	2121917

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Buvo ir man išmetę šį video. Taip ir nesupratau kodėl su 4m pločio kombainu (ne gabaritinė transporto priemonė) ar kitais didelio gabarito padargais reikia važinėti po miesto centrą, daugiabučių kvartalus. Su tokia logika ir "poreikiais" tai bet kuriame mieste bus blogai, nes nėra norminio eismo juostos pločio pritaikyto tokiam transportui. Na gal tik Vilniuje jiems patiktų, nes pas mus 30 km/h zonoje daro eismo juostas iki 5m pločio.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Na va ir vėl "politika" :
    Kelmės ūkininkai „šturmavo“ saugumo salelę. Štai kas iš to gavosi (VIDEO)

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Mūsų Kretinga 2024.02.23
    Startavo vienos judriausių Kretingos gatvių – Melioratorių gatvės – tvarkymo darbai
    Šiuo metu Melioratorių gatvėje atliekami vandentiekio ir nuotekų tinklų rekonstrukcijos darbai, kiek vėliau startuos ir šioje gatvėje esančių itin prastos būklės lietaus nuotekų tinklų rekonstrukcija.

    Planuojama, kad važiuojamosios kelio dalies ir šaligatvių tvarkymo darbai čia prasidės kovą. Užbaigti visus Melioratorių gatvėje suplanuotus tvarkymo darbus numatyta šių metų liepą.
    Artimiausią mėnesį Melioratorių gatvėje planuojami tik laikini transporto eismo apribojimai. Tačiau pavasarį, prasidėjus važiuojamosios kelio dalies rekonstrukcijos darbams, vairuotojų lauks didesni iššūkiai (apie visus transporto eismo pakeitimus bus pranešta atskirai).

    https://musukretinga.lt/startavo-vie...arkymo-darbai/
    Mūsų Kretinga 2024.03.15
    Kretingoje – eismo pokyčiai
    Nuo kovo 18 d. (pirmadienio) rekonstruojamose Melioratorių g. ir Vytauto g. atkarpose bus įvedamas vienpusis transporto priemonių eismas (eismo organizavimo schema pridedama).

    https://musukretinga.lt/kretingoje-eismo-pokyciai/
    Orientacijai - žemėlapis su rekonstruojama Melioratorių gatve, kuria aplenkiant miestą eina dalis plento KK216 Gargždai - Kretinga

    Žemėlapis iš www.mapy,cz

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Jei čia ne kokio tranzitinio kelio atkarpa atsitiktinai einanti per kaimą tai viskas gerai. Bendra erdvė pėstiesiems ir visams transportui. Kur tikėtina pravažiuoja kelios mašinos per valandą.

    Komentuoti:

Working...
X