Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Infrastruktūros projektai mažesniuose Lietuvos miestuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Kitas
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą

    Santaka, 2022.01.17
    Vilkaviškio gyventojai jau naudojasi nauju aplinkkeliu
    Apšvietimo stulpai sustatyti kitoje kelio pusėje nei dviračių-pėsčiųjų takas, kas atrodo nelogiška. Čia todėl, kad nuo LED žibintų šviesa geriau tokiu būdu krenta, ar kokia kita gili prasmė yra tokio sprendimo?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Stebėtina, kai Vilniuje visiškai sustojęs naujų gatvių ir aplinkkelių tiesimas, o Vilkaviškis per pusantrų metų sugeba pasidaryti tegu ir nedidelę, bet aplinkkelio atkarpą.
    Čia problema ne piniguose, bet tame, kad Vilkaviškis netaško nesąmonėms pinigų ir pas juos galvoje prioritetas nera vien gatvių siaurinimas. Vilkaviškis sugeba ne raudoti apie gatvių perdavimą Kelių direkcijai, o pasinaudoti ES parama ir padaryti tai, ko reikia jų miestui.

    Įgyvendinto Šaiurės g. projekto vieta

    Žemėlapis iš www.mapy.cz

    Vilkaviškio r. savivaldybė 2020.07.31
    Pradedamas įgyvendini projektas „Nauja Šiaurės g. ruožo tarp Vienybės ir Pilviškių gatvių statyba“
    Inicijuojamas projektas, kurio metu bus įrengtas naujas Šiaurės gatvės ruožas tarp Vienybės ir Pilviškių gatvių (naujai įrengiamos gatvės atkarpos ilgis sudaro apie 521,27 m.), įrengtos eismo saugos priemonės. Įgyvendinus projektą tikimasi, kad įrengta patogi susisiekimo komunikacijų infrastruktūra (Šiaurės gatvės atkarpa) gyventojams sudarys tinkamas sąlygas efektyviai judėti, trumpinti kasdienių kelionių laiką, o tai lems sukuriamą socialinę – ekonominę naudą Vilkaviškio miestui

    Bendra projekto vertė 749 177,89 Eur, iš jų ES ir valstybės biudžeto lėšos sudaro 365 638,35 Eur, Vilkaviškio rajono savivaldybės dalis – 383 539,54 Eur.

    https://vilkaviskis.lt/pradedamas-ig...atviu-statyba/
    Santaka, 2022.01.17
    Vilkaviškio gyventojai jau naudojasi nauju aplinkkeliu
    Nuo praėjusių metų pavasario vykę Vilkaviškio Šiaurės gatvės dalies rekonstrukcijos darbai – baigti.
    Kelio atkarpa, jungiančia Vienybės ir Pilviškių gatves, jau naudojasi tiek vairuotojai, tiek pėstieji.


    Patogu ir saugu
    Apie būtinybę įrengti Vilkaviškio aplinkkelį diskutuota jau seniai. Dar 2020-aisiais Vilkaviškio rajono savivaldybės administracija su Centrine projektų valdymo agentūra pasirašė finansavimo sutartį, pagal kurią buvo numatyta įrengti naują Vilkaviškio Šiaurės gatvės ruožą tarp Vienybės ir Pilviškių gatvių. Projektui skirtas 743 588 eurų finansavimas, daugiau nei pusė sumos (51 proc.) – Savivaldybės biudžeto lėšos. Likę pinigai kelio darbams skirti iš Europos Sąjungos fondų (45 proc.) bei Lietuvos automobilių kelių direkcijos Kelių priežiūros ir plėtros programos (4 proc.).

    Rangos darbų konkursą laimėjusios AB „Kelių priežiūra“ atstovai kelio atkarpos įrengimą pradėjo dar praeitą balandį, o baigė prieš pat Naujuosius metus. Suformuotos naujosios Šiaurės gatvės atkarpos ilgis – apie 520 metrų. Greta važiuojamosios dalies įrengtas 2, 5 metro pločio takas pėstiesiems su keletu mažosios architektūros objektų – suoliukais bei šiukšlinėmis. Takas nuo kelio atskirtas metro pločio žaliąja zona. Nauja gatvės atkarpa apšviesta šiuolaikiškais LED šviestuvais, tad ja važiuoti ar eiti saugu net ir tamsoje.

    Ieškos investuotojų
    Tikimasi, kad naujoji Šiaurės gatvės atkarpa bus ypač patogi sunkiosioms transporto priemonėms, kurių vairuotojai galės išvengti S. Nėries, Statybininkų, Pilviškių, Birutės gatvių sankryžų, o kartu ir sumažinti oro taršą mieste.
    Vilkaviškio rajono savivaldybės administracijos Investicijų ir strateginio planavimo skyriaus vedėja Jurga Grigaliūnaitė sakė, jog dar viena iš priežasčių, kodėl reikėjo šios kelio atkarpos, – greta esantys investiciniai žemės sklypai. (...)

    Ieškos investuotojų
    Įrengus naująją Šiaurės gatvės atkarpą darbai tuo neturėtų užsibaigti. Jau yra parengti techniniai projektai dviem kelio ruožams išasfaltuoti: vienas jų veda nuo Birutės gatvės iki Pilviškių kelio, kitas – nuo Vienybės gatvėje esančios „Vilkaujos“ parduotuvės iki naujosios Šiaurės gatvės atkarpos.

    www.santaka.info/?sidx=64126

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Jonavos žinios 2021.11.30
    Pavasarį Jonavoje prasidės naujos žiedinės sankryžos įrengimo darbai
    Jau kitais metais Jonavoje prasidės naujos žiedinės sankryžos įrengimo darbai Vasario 16-osios ir Žeimių gatvių sankirtoje priešais meno mokyklą.

    (...)
    Nauja žiedinė sankryža miesto centre pradėta projektuoti dar 2017 m. Tuomet buvo atliktas tyrimas su automobilių srautų matavimu ir nustatyta, kad žiedinė sankryža šioje vietoje yra tinkamiausias sprendimas eismo saugumui užtikrinti.
    Žeimių gatvė yra valstybinės reikšmės krašto kelio Nr.144 Jonava – Kėdainiai – Šeduva dalis ir priklauso LAKD, todėl visi sprendimai dėl šios gatvės yra priimami bendradarbiaujant su valstybės įmone. Kartu su žiedinės sankryžos įrengimo darbais savivaldybė planuoja vykdyti Vasario 16-osios gatvės rekonstrukcijos II-ąjį etapą. Tikimasi, kad vienu metu tvarkant abu objektus gyventojai pajus mažiau nepatogumų.
    Numatomos rekonstruoti sankryžos vieta.

    Žemėlapis iš www.mapy.cz

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Rinkos aikštė 2021.11.29
    Baigta Mindaugo gatvės rekonstrukcija
    Labai liūdina, kad po rekonstrukcijos yra saugu parkuotis stačiai gatvei, bet kažkodėl perėja nesaugi

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Virš pėsčiųjų perėjų įrengtas kryptinis apšvietimas. Tai reiškia, kad virš perėjų tamsiuoju paros metu mirksi oranžinis šviesos signalas.


    O šiaip, Vilnius baigia išsimėžt nuo geltonų skydų, kitur jie įrenginėjami naujai, Vilniuje parkingo gatvėse mažėja, kitur džiaugiasi per pus daugiau vietų nei anksčiau.. Liūdnoka, tačiau reikia tikėtis, kad galų gale ir į kitus miestus praktika normaliai tvarkyti gatves ateis.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Rinkos aikštė 2021.11.29
    Baigta Mindaugo gatvės rekonstrukcija
    Kėdainių mieste oficialiai baigti dar vienos gatvės rekonstrukcijos darbai. Pavasarį pradėta Mindaugo gatvės rekonstrukcija baigta vėlyvą rudenį.
    Šioje gatvėje padaugėjo automobilių statymo vietų, buvo atnaujinti ir sutvarkyti pėsčiųjų šaligatviai, apšvietimas, įrengta smulkioji architektūra ir atlikti kiti darbai


    https://rinkosaikste.lt/baigta-minda...ekonstrukcija/

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą
    Šviestuvai, man atrodo, geriau būtų buvę tiesūs. Tie išraitymai truputį užnešą į kolūkinį baroką. Bet visa kita - puikiai.
    Tokio tipo lenkti stulpai nemažai kur paplitę: Čekijoje Prahos aplinkkelio viadukuose, Prancūzijos miesteliuose. Tiesa, dažniausiai būna lenkta viršutinė dalis, o ne dvigubai lenkta kaip Birštone.

    Komentuoti:


  • taccido
    replied
    Parašė acetonas Rodyti pranešimą
    Plungėje (jei ji dar prisiskaito prie šiaurės Lietuvos) buvo susiaurintos kelios gatvės.
    Ne šiaurėje, bet vis tiek mažas miestas: Trakai susisiaurino pagrindinę gatvę ir vietoj perteklinio gatvės pločio nusitiesė raudonus dvirtakius.

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Kas šiaurės Lietuvoje taip padaryta?
    Plungėje (jei ji dar prisiskaito prie šiaurės Lietuvos) buvo susiaurintos kelios gatvės.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Neblogai. Smagu, kad ne tik Vilniuje šituos dalykus pradedama suprasti.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Šviestuvai, man atrodo, geriau būtų buvę tiesūs. Tie išraitymai truputį užnešą į kolūkinį baroką. Bet visa kita - puikiai.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Kas šiaurės Lietuvoje taip padaryta?

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Riedis Rodyti pranešimą
    Birštono "vartų" humanizavimas. Jaunimo g.

    Dieną
    Click image for larger version Name:	20211027_134045.jpg Views:	0 Size:	352,4 kB ID:	1924370

    Naktį
    Click image for larger version Name:	20211027_194149.jpg Views:	0 Size:	287,2 kB ID:	1924372

    Palyginimui sena streetview nuotrauka, bet važiuojamoji dalis buvo daugmaž tokia
    Turbūt pirmas tokio tipo siaurinimo projektas Pietvakarių Lietuvoje+Kaunas? (ok, neskaitant Kauno Kęstučio g.)

    Jaunimo g. juostos plotis bus 2,75 m ar 3 m?

    Šiaip Birštono urbanistika yra gana liuks Atgaiva po kitų aplinkinių miestų. Matyt taip buvo statyti Lietuvos kurortai sovietiniais laikais, kad viskas būtų pasiekiama pėsčiomis, mažai visokių didelių tuščių plotų.

    ---
    Beje, pastaruoju metu pamatuoju juostų pločius Europoje, tai vyraujantis standartas 3 m. Čia tiems, kam 3 m per siaura juosta
    Paskutinis taisė Romas; 2021.11.02, 09:28. Priežastis: Pridėta citata

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Birštono "vartų" humanizavimas. Jaunimo g.

    Dieną
    Click image for larger version  Name:	20211027_134045.jpg Views:	0 Size:	352,4 kB ID:	1924370

    Click image for larger version  Name:	20211027_134049.jpg Views:	0 Size:	399,9 kB ID:	1924371

    Naktį
    Click image for larger version  Name:	20211027_194149.jpg Views:	0 Size:	287,2 kB ID:	1924372

    Click image for larger version  Name:	20211027_194211.jpg Views:	1 Size:	296,1 kB ID:	1924377

    Palyginimui sena streetview nuotrauka, bet važiuojamoji dalis buvo daugmaž tokiaClick image for larger version  Name:	Screenshot_20211029-155558_Maps.jpg Views:	0 Size:	197,7 kB ID:	1924375

    Click image for larger version  Name:	image_116580.jpg Views:	389 Size:	352,4 kB ID:	1925006Click image for larger version  Name:	image_116581.jpg Views:	388 Size:	399,9 kB ID:	1925007Click image for larger version  Name:	image_116582.jpg Views:	384 Size:	287,2 kB ID:	1925008Click image for larger version  Name:	image_116584.jpg Views:	379 Size:	197,7 kB ID:	1925009Click image for larger version  Name:	image_116585.jpg Views:	384 Size:	296,1 kB ID:	1925010
    Paskutinis taisė Romas; 2021.11.02, 09:27. Priežastis: Sumažinti dubliai

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Gal klaipėdiečiai galėtų pakomentuoti situaciją - kaip ten Gargžduose yra iš tikrųjų.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Gargzdai.lt 2020.11.18
    Miestas keičia rūbą: gyvensime patogiau?
    Pažiūrėkite į nuotrauką ir pasakykit, kur ten bus sunku išsukti? Jau bl... nesikeikiant kai grynai sankryžoj priparkuota automobilių statmenai bordiūrui, tai tada tikrai saugiau ir lengviau sukiotis? https://maps.app.goo.gl/WmJ3uMELrSE1oSoW8
    Paskutinis taisė Ginthus; 2020.11.20, 12:29.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Gargzdai.lt 2020.11.18
    Miestas keičia rūbą: gyvensime patogiau?
    Kodėl Gargžduose remontuojant susiaurinta Kvietinių g. ir Žemaitės g. sankryža? – pastaruoju metu bene pagrindinis vairuotojams kylantis klausimas.


    Linčiuoja susiaurintą sankryžą
    Vienoje pagrindinių Gargždų gatvių – Kvietinių gatvėje – vykstantys remonto darbai jau sparčiai įsibėgėjo – tvarkomos komunikacijos, klojami pėsčiųjų ir dviračių takai, o kitą savaitę jau planuojama pradėti kloti asfaltą. Rekonstruojamos Kvietinių g. ryškėjantis vaizdas gargždiškiams taip pat kelia ne vieną klausimą. „Susiaurinta Kvietinių g. ir Žemaitės g. sankryža naudos neduos: vairuotojams bus sunkiau įsukti, išsukti, o juk šiuo keliu dažnai važiuoja ir greitosios medicinos pagalbos automobiliai, ir gaisrinės..
    . Užuot gerinę sąlygas vairuotojams, jas daro dar sudėtingesnes. Liūdna“, – konstatuoja gargždiškiai, kurių diskusijos verda socialiniuose tinkluose. Paliktą plačiausią šaligatvį ties kavine „Bastilija“ daug kas vertina kaip nelogišką sprendimą.

    Klaipėdos rajono savivaldybė informuoja, kad ši sankryža pertvarkoma, norint užtikrinti eismo dalyvių saugumą. (...)

    Per 600 tūkst. Eur
    Kvietinių gatvės rekonstrukcija iš esmės pakeis esamą situaciją. Bus sutvarkyta atkarpa nuo Klaipėdos g. iki Parko g., atsiras pėsčiųjų-dviračių takai, bus rekonstruota gatvės važiuojamoji dalis. Po rekonstrukcijos čia išliks dvi eismo juostos po 3,5 m pločio, tik ties Klaipėdos gatve važiuojamoji dalis išplatės iki 10,25 m – išliks papildoma juosta sukantiesiems į dešinę.

    Dviračių takas Kvietinių gatvėje persikelia į kitą pusę, eis palei „Minijos“ kino teatrą. Dviračių tako plotis – 1,6 m, šalia einančio šaligatvio – 1,5 m. Tad susisiekimas, tikimasi, bus patogus ir saugus visiems eismo dalyviams: vairuotojams, dviratininkams, pėstiesiems, paspirtukų naudotojams.

    Automobilių stovėjimo aikštelės išlieka tokios pačios, jos yra sutvarkomos, tik Minijos g. automobilių stovėjimo vietų šiek tiek sumažėja, nes jų nelieka sankryžos zonoje. Projekto vertė kiek daugiau nei 600 tūkst. Eur. (...)

    http://www.gargzdai.lt/miestas-keici...sime-patogiau/

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Gargždų planas su pažymėta siaurinama Kvietinių g. ir Žemaitės g. sankryža
    Ta vieta yra pačiame miesto centre, prie Klaipėdos r. savivaldybės ir bažnyčios

    Žemėlapio pagrindas iš www.mapy.cz

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Mažeikių r. savivaldybė 2020.10.26
    Mažeikių viadukas atidarytas krovininiam transportui
    Spalio 26 d., po pietų atidarytas krovininio transporto eismas per viaduką.
    Jis buvo uždraustas dėl darbuotojų saugumo, atliekant baigiamuosius darbus gatvės zonoje. Eismą ribojo kelio ženklai.
    Anksčiau krovininiam transportui buvo leidžiama važiuoti aplinkkeliu Laisvės, V. Kudirkos ir Birutės gatvėmis. Minėtomis gatvėmis eismas atnaujintas, ribojant iki 16 t (taip, kaip buvo anksčiau).




    http://www.mazeikiai.lt/savivaldybe/...s-transportas/

    Komentuoti:


  • Romas
    replied

    Mažeikių viadukas per geležinkelį

    Žemėlapis iš www.mapy.cz


    Algirdo gatvėje buvusios geležinkelio pervažos nuotraukos
    Google gatvės vaizdai (GSW) 2012 m.

    Į šiaurės pusę


    Į pietų pusę

    https://www.google.lt/maps/@56.31896...7i13312!8i6656

    Komentuoti:

Working...
X