Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Infrastruktūros projektai mažesniuose Lietuvos miestuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Romas
    replied
    Vilniaus kraštas 2025.07.07
    Vilniaus rajone aktyviai tęsiami asfaltavimo darbai
    Kalvelių seniūnijos Kalvelių kaime, asfaltuojama Bažnyčios gatvė – svarbi susisiekimo atkarpa vietos gyventojams. Tai centrinė Kalvelių kaimo gatvė, vedanti prie ambulatorijos, bažnyčios, seniūnijos ir kt. Minėtame kaime taip pat baigti asfaltavimo darbai Pergalės gatvėje, o Kalabariškių k., T. Kosciuškos g. vyksta paruošiamieji kelio asfaltavimo darbai.
    Riešės seniūnijos Užugriovio kaime išasfaltuota Pievų gatvė (daugiau nei 400 m), o Ažulaukės kaime baigtas Rapolo Sližienio gatvės asfaltavimas (iš viso išasfaltuota daugiau nei 500 m). Abu projektai padės užtikrinti sklandesnį susisiekimą sparčiai augančiose gyvenvietėse.
    Rudaminoje atlikti Grybo gatvės asfaltavimo darbai – tai vienas iš etapų tvarkant gyvenvietės gatvių tinklą. Marijampolio seniūnijoje, Marijampolio kaime, asfaltuojama Dvaro gatvė, kurios būklė jau ilgą laiką kėlė nepatogumų vietos gyventojams, o Parudaminio kaime – J. Korfo gatvės asfaltavimas.
    Nemenčinės seniūnijoje toliau asfaltuojama Rudausių gatvė.
    Mickūnų seniūnijoje atlikti Egliškių gatvės (Galgių k.) asfaltavimo darbai.
    Taip pat atliktas Avižienių seniūnijos Ilgosios gatvės asfaltavimas, šiuo metu vyksta paruošiamieji darbai asfaltavimui Lindiniškių gatvėje. Šios minėtos gatvės susijungs.
    Birželį taip pat atliktas Pagirių ir Vaidotų gyvenvietes jungiančios Vingių gatvės asfaltavimas. Kadangi dalis šios gatvės priklauso Vilniaus miestui, buvo kreiptasi su prašymu, kad sostinės savivaldybė išasfaltuotų savo atkarpą. Savo ruožtu, praėjusiais metais Vilniaus rajono savivaldybė atlikto savo dalies darbus. Šiandien jau matome rezultatą – gyvenvietes jungia asfaltuota gatvė.
    Toliau tęsiami pradėti asfaltavimo darbai ir kitose seniūnijose. Avižienių seniūnijos Bukiškio kaime jau vyksta ilgai laukta Nesvyžiaus gatvės rekonstrukcija. (...)
    Šią savaitę planuojama asfaltuoti Balsiškių g. Bezdonių seniūnijoje.

    https://vilniauskrastas.lt/vilniaus-...tavimo-darbai/
    Kalveliai, Bažnyčios g. asfaltavimas šalia seniūnijos
    Foto 2025.07

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Ačiū už patikslinimą. Tačiau naujame apmokestinamų kelių sąraše KK145 apmokestinamas nuo pirmo kilometro. Gal savivaldybė apmokės sankryžos, šaligatvių ir prieigų tvarkymą.
    O už A20 šiaurinį aplinkkelį vienareikšmiškai atsako “Via Lietuva”

    Komentuoti:


  • Kirstukas
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Ir už 145 kelią (Deltuvos gatvę) [...] atsako "Via Lietuva"
    Šitoje vietoje pataisysiu, kad ta gatvės atkarpa priklauso Ukmergės r. sav., įmestame straipsnyje netgi parašyta, jog rekonstruojama iš KPPP ir savivaldybės lėšų.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė strongiukas Rodyti pranešimą
    Gal geriau tegul savo aplinkelį susitvarko? baisu važiuoti ten- galima ratus pamesti.
    Ir už 145 kelią (Deltuvos gatvę) ir už A20 Ukmergės šiaurinį aplinkelį atsako "Via Lietuva", kuriai jis nėra "savo aplinkkelis", o tik vienas iš sąrašuose esančių kelių.

    Komentuoti:


  • strongiukas
    replied
    Gal geriau tegul savo aplinkelį susitvarko? baisu važiuoti ten- galima ratus pamesti.

    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Bus sutvarkytas išvažiavimas iš Ukmergės keliu Nr. 145 Ukmergė - Šėta - Aristava (Kėdainiai)

    Gimtoji žemė 2025.06.08
    Ukmergėje pradėti dar vienos Deltuvos gatvės atkarpos remonto darbai

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Bus sutvarkytas išvažiavimas iš Ukmergės keliu Nr. 145 Ukmergė - Šėta - Aristava (Kėdainiai)

    Gimtoji žemė 2025.06.08
    Ukmergėje pradėti dar vienos Deltuvos gatvės atkarpos remonto darbai
    Praėjusią savaitę prasidėjo Deltuvos gatvės atkarpos nuo Kauno g./ Sodų g. iki „Bikuvos“ žiedo rekonstravimo darbai.
    Rajono savivaldybės administracija skelbia, kad vykdant projekto „Susisiekimo komunikacijų paskirties statinio Deltuvos gatvės rekonstravimo ir lietaus nuotekų tinklų nauja statyba Ukmergės mieste“ 2024–2025 metais buvo atnaujinta Deltuvos gatvės atkarpa tarp Žiedo gatvės ir magistralinio kelio A20 (Ukmergės šiaurinis aplinkkelis).

    Dabar prasidėjo planuoti šio projekto II etapo darbai ir bus sutvarkyta likusi šios gatvės dalis.


    UAB „Fegda“ šioje 967 metrų Deltuvos gatvės atkarpoje rekonstruos važiuojamąją dalį, įrengs naujus šaligatvius bei dviračių taką, iškiliąją Deltuvos ir A. Smetonos gatvių sankryžą, o šalia Deltuvos gatvės 6, 8 ir 10 numeriais pažymėtų pastatų – automobilių stovėjimo vietas.
    Projekto darbų vertė – 2,1 mln. Eur. Tam bus panaudotos Kelių priežiūros ir plėtros programos ir Ukmergės rajono savivaldybės biudžeto lėšos.
    UAB „Fegda“ rangos darbus planuoja pabaigti per kelis mėnesius – iki šių metų lapkričio..(...)
    Iki rugsėjo 1-osios, kol bus tvarkoma Deltuvos gatvės atkarpa nuo Kauno g. iki Stoties g., dėl vykdomų darbų maršrutiniai miesto autobusai bus nukreipti Kauno ir Žiedo gatvėmis. (...)

    https://www.gzeme.lt/2025/06/08/prad...emonto-darbai/

    Komentuoti:


  • Marukas
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Malonu, kad tokie miestai kaip Molėtai suranda politinės valios ir finansavimo pasidaryti nedidelį vidinį miesto aplinkelį
    Molėtūno gatvę jau seniai reikėjo rekonstruoti, nes visa ištrupėjus ir lopas ant lopo buvo. ir sankryža su Uogų gatve kad dabar bus pakelta labai gerai, nes buvo savotiškoj duobėj. Tik jau trečius metus vykstanti rekonstrukcija gyventojams labai atsibodo. Šiemet darbų atnaujinimo pradžios dar nematyti.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Malonu, kad tokie miestai kaip Molėtai suranda politinės valios ir finansavimo pasidaryti nedidelį vidinį miesto aplinkelį

    Moletūno gatvės Molėtų mieste rekonstravimo ir krašto kelio Nr. 119 Molėtai–Anykščiai ruožo nuo 0,538 iki 0,827 km rekonstravimas
    Projektas buvo parengtas dar 2019 metais, o pradėtas vykdyti tik 2024 metais







    https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...ase/706157/0/0

    Molėtūno gatvės rytinė ddalis ir žiedinė sankryža su Dariaus ir Girėno gatve (KK119 Molėtai - Anykščiai)


    Išdidintas fragmentas su žiedine sankryža


    Molėtūno gatvės vakarinė dalis


    Išdidintas fragmentas su posūkiu į Uogų gatvę, kuri veda link KK115 į Ukmergę
    https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...ase/706157/0/0

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Kelyje Nr.119 Anykščiai - Molėtai prie įvažiavimo į Molėtus, ties Molėtūno gatve jau pernai rudenį buvo įrengta žiedinė sankryža, o Molėtūno gatvė buvo rekonstruojama ir nepravažiuojama.
    Molėtūno gatvės ir Uogų g. rekonstrukciją finansuoja Molėtų r. savivaldybė, o žiedinę sankryžą - LAKD
    Rekonstravus Molėtūno ir Uogų gatves, pro ten bus nukreiptas sunkiojo transporto eismas (dabar sunkiajam transportui leidžiama važiuoti iki Amatų gatvės pro senąją "Maximą"


    Šiek tiek pasisukiojus bus galima patekti į RK172 link Giedraičių - Vilniaus ir į pietinį Molėtų aplinkkelį RK2826 tarp Ukmergės ir Utenos plentų.
    Tikėkimės, kad ten bus normalai sudėliotos krypčių nuorodos

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Lrytas.lt 2024.12.28
    Jonavoje įrengta žiedinė sankryža
    Gruodžio viduryje atnaujintas automobilių eismas Jonavos centre, Žeimių ir Vasario 16-osios gatvių sankryžoje. Čia įrengta žiedinė sankryža – dviejų eismo juostų.


    Baigiamieji darbai centrinėje miesto sankryžoje pavasarį trumpam bus atnaujinti, tačiau didelės įtakos eismo organizavimui žiemą tai neturės.
    Nauja žiedinė sankryža miesto centre pradėta projektuoti dar 2017 metais. (...)
    Žeimių gatvė yra valstybinės reikšmės krašto kelio Nr.144 Jonava–Kėdainiai–Šeduva dalis ir priklauso akcinei bendrovei „Via Lietuva“,

    https://www.lrytas.lt/auto/rinka/202...ismas-35795323

    Komentuoti:


  • vakaruvejas
    replied
    Atnaujintas automobilių eismas Jonavos centre, Žeimių ir Vasario 16-osios gatvių sankryžoje. Čia įrengta nauja žiedinė sankryža

    Click image for larger version

Name:	11.jpg
Views:	2184
Size:	561,5 kB
ID:	2170686

    Click image for larger version

Name:	22.jpg
Views:	2171
Size:	486,4 kB
ID:	2170687

    Click image for larger version

Name:	33.jpg
Views:	2188
Size:	457,3 kB
ID:	2170688

    Atidaryta nauja žiedinė sankryža Jonavos centre | Jonava

    Attached Files

    Komentuoti:


  • uzdvidesimt
    replied
    Parašė Bootsy Rodyti pranešimą
    Atskiros temos apie gatvių projektus Marijampolėje neradau, tai paklausiu čia.

    Ar Marijampolėje galvojama kaip nors keisti išvažiavimą is miesto Kauno gatve ir tvarkyti, mano manymu, absoliučiai nesąmoningą Kauno g./Gamyklų g./Stoties g. sankryžą?
    Ne pati idealiausia sankryža, bet nieko ten per daug baisaus nėra (avarijų nebūna). Daug blogesnė situacija ties mokiveži išvažiuojant iš miesto kur kertasi Gėlyno gatvė su Kauno g. Bet ten dalis sankryžos LAKD, dalis savivaldybės, tai per dešimtmetį nesugebėjo išspręsti, statant greitkelį neišsprendė, tai panašu ir toliau liks avarinis taškas.

    Komentuoti:


  • Bootsy
    replied
    Atskiros temos apie gatvių projektus Marijampolėje neradau, tai paklausiu čia.

    Ar Marijampolėje galvojama kaip nors keisti išvažiavimą is miesto Kauno gatve ir tvarkyti, mano manymu, absoliučiai nesąmoningą Kauno g./Gamyklų g./Stoties g. sankryžą?

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Pratęsiant temą apie Trakų Karaimų gatvę
    Šiek tiek baugu atsiversti straipsnį pamačius tokią kraują stingdančią antraštę.
    Kai kam pakils kraujospūdis pamačius autoriaus pavardę.
    Tamsta gal juokauji? Kaip tik visada labai smagu skaityti Dumalako šūdstraipsnius, bent pažvengti galima. Gaila, kad šitas paywallintas.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Pratęsiant temą apie Trakų Karaimų gatvę
    Šiek tiek baugu atsiversti straipsnį pamačius tokią kraują stingdančią antraštę.
    Kai kam pakils kraujospūdis pamačius autoriaus pavardę.

    Lrytas.lt 2024.07.23
    Betonas Trakuose šiurpina: iškirto medžius, dabar sodina į vazonus, o gyventojams namai tapo nepasiekiami
    Trakuose apsilankę kultūros paveldo specialistai nustebo išvydę, kad praėjusiais metais jau humanizuota Karaimų gatvė dabar dar prigrūsta ir betoninių elementų.
    „Betoniniais šedevrais Trakų rajono savivaldybė puošia Trakus ir ypatingos svarbos kultūros paveldo objektą – Karaimų gatvę“, – piktinosi Seimo narys socialdemokratas Kęstutis Vilkauskas. Anksčiau jis ėjo Trakų seniūno pareigas.
    Karaimų gatvę praėjusią savaitę apžiūrėję Kultūros paveldo departamento darbuotojai ketina kreiptis į savivaldybę siūlydami geruoju atsisakyti betoninių elementų. O K.Vilkauskas apie, jo nuomone, sudarkytą gatvę informavo ir kultūros ministrą Simoną Kairį. Karaimų gatvė pėstiesiems buvo atiduota praėjusių metų rugsėjį.




    https://www.lrytas.lt/bustas/nekilno...kiami-33100099

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą
    Teko savaitgalį būti Trakuose, tai nors gatvė ir vienpusio eismo su ženklu „Motorinių transporto priemonių eismas draudžiamas“, bet visi varo tiesiai ir į ženklus nežiūri. Sakyčiau, veiksmas buvo per silpnas – gatvė turi būti akligatvis. O šiaip vienpusiu eismu likau labai patenkintas, eiti maloniau, bet tik vos vos. Pilna laimė būtų Pilies g. sprendimas Vilniuje, kuris yra bene geriausias, koks gali būti. Deja, net Vilniuj tokia gatvės forma yra iki šiol nepriaugtas iššūkis.
    Eismas ten visad buvo vienpusis.
    Kelio ženklas niekad neapribos tranzito.
    Mano pastebėjimas, kadangi gatvė asfalto dangos, o takai atskirti aukštu bordiūru, tai daugelis viršija greitį, pėstieji eina taku. Mažai žmonių, kurie naudotųsi suokiukais ir asfaltą ėjimui.
    Rekonstrukcijos metu galėtų padaryt akligatvį ties Karaimų ir Trakų g. sankryža, kad nebūtų sankryžos, tik plati perėja-skverelis, Karaimų gatvę dvipusio, vieno lygio, su daug vingių ir važ. dalies siaurinimu ir trinkelių danga

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Teko savaitgalį būti Trakuose, tai nors gatvė ir vienpusio eismo su ženklu „Motorinių transporto priemonių eismas draudžiamas“, bet visi varo tiesiai ir į ženklus nežiūri. Sakyčiau, veiksmas buvo per silpnas – gatvė turi būti akligatvis. O šiaip vienpusiu eismu likau labai patenkintas, eiti maloniau, bet tik vos vos. Pilna laimė būtų Pilies g. sprendimas Vilniuje, kuris yra bene geriausias, koks gali būti. Deja, net Vilniuj tokia gatvės forma yra iki šiol nepriaugtas iššūkis.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Buvo laikotarpis, kai savivaldybės negaudavo finansavimo autobusų stočių remontams/rekonstrukcijoms. Todėl, nenorėdamos likti įstrigusios sovietmetyje, jų atnaujinimą "pardavė" privatiems investitoriams - Maximai, Norfai ir t.t. Dabar turim ką turim.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Na bet Palanga daugmaž normaliai susitvarkė, net nepamenu, kad ten būtų buvę daug niurzgančių dėl pokyčių. (...) Pabambės marozėliai ir nustos po kurio laiko.
    Pabambėti ir paniurzgėti galima dėl autobusų stoties, kurią iškėlė kažkur tolyn nuo centro, o senosios stoties aikštelę tiesiog atidavė marozėlių bričkų parkingui.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Na bet Palanga daugmaž normaliai susitvarkė, net nepamenu, kad ten būtų buvę daug niurzgančių dėl pokyčių. Gera ir malonu dabar ten vaikščioti, nors labai gerai pamenu, kaip būdavo prieš 15-20 metų, kai visa Palanga būdavo užgrūsta dūmijančiais grabais. Tai gal visgi nėra taip beviltiška viskas. Pabambės marozėliai ir nustos po kurio laiko.
    Dalis Palangos vis dar tokia automobilinė ypač šalia prekybcentrių dėžučių (Maxima, Lidl), bet arčiau jūros tai tikrai gan jauku vaikščioti. Ar nėra kokio vietinio genius loci: ėjimas prie jūros, aktyvi prekyba prie gatvės tarsi stumia automatiškai automobilius lauk. Dalis gatvių tiesiog ramaus eismo, nėra tranzito, prisideda interesas neparkuoti auto gatvėje, nes yra kiemai, maži pastatai.

    Dėl Trakų tos gatvės, panašu, funkcionavo kaip savotiška parkovkė, nusprendė padaryt alėja, bet pokytis pasirodė per kardinalus, tai automobilistai bumba.

    Komentuoti:

Working...
X