Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Infrastruktūros projektai mažesniuose Lietuvos miestuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • digital
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
    Savivaldybė pareiškė, kad parengtam projektui nepritaria ir paprašė, kad LAKD jį pakeistų pagal išsakytus prašymus ir pastabas.
    Tuo tarpu LAKD atsakyme spaudai nuskambėjo abejonė, ar tikrai į tuos prašymus bus atsižvelgta.


    https://rinkosaikste.lt/uzsimojo-sus...rZOT-QpNiAcDeo

    Va taip ir gyvenam
    Vėl tie patys bajeriai:
    „Labiausiai kliūva tai, kad ši pagrindinė mūsų miesto eismo arterija projekte yra siaurinama. Tikrai nepritariame projektui, pagal kurį ši gatvė siaurėja. Net keliose vietose naikinami iki šiol esantys išvažiavimai abiem kryptimis. Mes norime, kad ši gatvė būtų patogi ir saugi eismo dalyviams“, – sakė rajono meras Valentinas Tamulis.

    Jis pridūrė, kad susiaurinus gatvę būtų apsunkintas greitosios medicinos pagalbos ir ugniagesių gaisro gesinimo automobilių eismas joje, mat pagal projektą J. Basanavičiaus gatvėje būtų tik dvi 3,25 m pločio eismo juostos.

    Kodėl ruošiant gatvės projektą meras V. Tamulis ar kiti atsakingi asmenys nereiškė laiku tokių pastabų projektuotojams, lieka neaišku.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Savivaldybė pareiškė, kad parengtam projektui nepritaria ir paprašė, kad LAKD jį pakeistų pagal išsakytus prašymus ir pastabas.
    Tuo tarpu LAKD atsakyme spaudai nuskambėjo abejonė, ar tikrai į tuos prašymus bus atsižvelgta.


    https://rinkosaikste.lt/uzsimojo-sus...rZOT-QpNiAcDeo

    Va taip ir gyvenam

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    ELTA 2023.10.18
    Po rekonstrukcijos Jonavoje atidaryta Lietavos gatvė
    Po pusantrų metų trukusios rekonstrukcijos Jonavoje trečiadienį atidaryta Lietavos gatvė. Savivaldybės teigimu, dabar viena svarbiausių miestą juosiančių gatvių žymiai patogesnė ir saugesnė. (...)
    Saviviladybė informuoja, kad remonto metu gatvėje atnaujinta važiuojamoji kelio danga, suformuotos įvažos, automobilių stovėjimo vietos, pakeistos požeminės komunikacijos. Rekonstruojant gatvę taip pat atnaujinti šaligatviai, įrengtas dviračių takas, apšvietimas.
    Lietavos gatvės rekonstrukcijos darbus atliko bendrovė „Kauno keliai“. Viso projekto vertė viršijo 3 mln. eurų.

    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...lietavos-gatve
    Žemėlapis iš www.mapy.cz orientacijai

    Komentuoti:


  • Rimas_OK
    replied
    Bet čia gi pėsčiųjų gatvė. Tai kam zebrai iš vis reikalingi pėsčiųjų gatvėje?

    Komentuoti:


  • bakenonas
    replied
    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą

    Nelabai suprantu kam ten zebrai pačioje gatvėje. Labai jau mirgės tokia išpaišyta danga, ypač keistai senamiestyje. Ne gi trinkelės taip brangu.
    4.3.3 Grindinio žymėjimas strateginėse vietose Strateginėse Karaimų g. vietose šalia svarbių funkcinių objektų siūlomas grindinio dažymas, siejamas su bendro naudojimo erdvės kūrimu. Baltos linijos imituoja pėsčiųjų perėjas šalia intensyvesnio pėsčiųjų naudojimo. Grindinio dažymas siūlomas penkiose vietose: šalia restorano “Galvė”, šalia Trakų meno mokyklos, priešais Karaimų etnografijos muziejų ir Kenesą, šalia Trakų krašto tradicinių amatų centro ir priešais apžvalgos aikštelę ties “Apvalaus stalo” restoranu.

    Man asmeniskai tai atrodo ne kaip. Toks kiekis zebru plesys akis

    Komentuoti:


  • Rimas_OK
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
    Kviečiu pasižiūrėti Trakų miesto Karaimų gatvės humanizavimo projektą
    Nelabai suprantu kam ten zebrai pačioje gatvėje. Labai jau mirgės tokia išpaišyta danga, ypač keistai senamiestyje. Ne gi trinkelės taip brangu.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Kviečiu pasižiūrėti Trakų miesto Karaimų gatvės humanizavimo projektą
    Nuoroda https://trakai.lt/data/public/upload.../projektas.pdf

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Reikia. Bet pradžiai tiks ir taip kol išbandys kaip gatvę galima išnaudoti. Idealiu atveju norėtųsi trinkelėmis vienu lygiu tik su vizualiniu atskyrimu.

    Bet, ypač žinant Trakų rajono savivaldybę, gal geriau taip ir dabar iškart nei metų metais planuot rekonstrukciją.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    TRakuose verkiant reikia visą gatvę iškloti trinkelėmis. Tokiose vietose aksfalktas tiesiog nedera.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Visai geras sprendimas bandant Karaimų gatvę padaryt pėsčiųjų.

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą
    Trakai, panašu, bando patekt į Gineso rekordų knygą su plačiausia perėja:
    Click image for larger version

Name:	PXL_20230901_165117747.jpg
Views:	1453
Size:	1,93 MB
ID:	2072994
    pigiausias sprendimas... ant zebro parkuocis juk draudziama

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Trakai, panašu, bando patekt į Gineso rekordų knygą su plačiausia perėja:
    Click image for larger version

Name:	PXL_20230901_165117747.jpg
Views:	1453
Size:	1,93 MB
ID:	2072994

    Komentuoti:


  • Horn
    replied
    Labai gerai. Nuostabi naujiena.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Vizualizacijos dabartinio sprendimo su horizontaliu ženklinimu. Gerai, kad pirma taip daro, o ne n metų tempia gumą su kažkada nutiksiančia rekonstrukcija po kurios kažkas keistųsi.
    Sutinku. Geriau jau paekperimentuotų ir pagyvenę matytų ką galėtų ištobulinti su rekonstrukcija.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Vizualizacijos dabartinio sprendimo su horizontaliu ženklinimu. Gerai, kad pirma taip daro, o ne n metų tempia gumą su kažkada nutiksiančia rekonstrukcija po kurios kažkas keistųsi.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Vizualizacijos tai kažkokios kraupios. Jeigu jau be automobilių, tai reiktų visą tą asfaltą lupt lauk. Tegu vairuotojai, kuriems vis dar leidžiama ten važiuoti, pajaučia, jog tai - pėsčiųjų erdvė.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    TRAKŲ SENAMIESTIS – BE AUTOMOBILIŲ

    Drąsus žingsnis Trakuose

    Karaimų gatvė – Trakų senamiesčio dalis ir vienas didžiausių traukos centrų visame Trakų rajone – jau nuo rugsėjo 4 dienos tampa pėsčiųjų gatve. Šis objektas, išsiskiriantis savo autentiškumu, istorija, atspindintis karaimų tautos tradicijas ne tik architektūriniu, bet ir kultūriniu ar kulinariniu paveldu, keičia savo įvaizdį.

    Siekiant paskatinti miesto svečius ar gyventojus iš naujo atrasti šią Trakų senamiesčio dalį ne tik pravažiuojant ja iki Trakų Salos pilies, buvo priimtas sprendimas joje apriboti automobilių eismą, prioritetą numatant pėstiesiems bei dviratininkams. Tuo tikslu buvo parengtas Karaimų gatvės humanizavimo projektas, kurio sprendiniai dėl eismo organizavimo ir kitų darnaus judumo priemonių įgyvendinimo ne kartą buvo pristatyti ir apsvarstyti su visuomene, atsižvelgta į Trakų miesto gyventojų įžvalgas bei pastabas.

    Siekiant užtikrinti saugias ir patogias sąlygas pėstiesiems ir draugiškas aplinkai darnaus judumo priemones besirenkantiems asmenims pažinti Trakų miesto centrinės dalies tautinį, istorinį ir kultūrinį paveldą, atsisakyti Trakų senamiesčio, kaip chaotiškos automobilių stovėjimo aikštelės, įvaizdžio, nuo rugsėjo 4 dienos bus ribojamas motorinių transporto priemonių eismas Karaimų gatvėje nuo Šv. Jono Nepomuko koplytstulpio iki Pilies apžvalgos aikštelės. Rugpjūčio 28 d. bus pradedami gatvės horizontaliojo ženklinimo darbai.

    Transporto judėjimas senamiesčiu – minėta Karaimų gatvės atkarpa – bus neribojamas šios gatvės gyventojams bei specialiajam ir aptarnaujančiam transportui, kaip tai apibrėžia Kelių eismo saugumo taisyklės, jiems bus įrengtos sustojimo salelės.

    Kviečiame visus atvykstančius į Trakus rinktis visuomeninį transportą arba savo automobilius palikti nemokamose automobilių stovėjimo aikštelėse miesto prieigose – Vilniaus Mažoji g. 2A (šalia Trakų turgaus), Senkelio gatvėje arba Karaimų g. 99C ir 99B ir tolimesnę savo kelionę tęsti miesto autobusu. Esant poreikiui į miestą įvažiuoti automobiliu, jį galite parkuoti mokamose miesto automobilių stovėjimo aikštelėse.
    https://trakai.lt/naujienos/traku-se...7Csiyec8ksTOLY

    https://www.facebook.com/trakusaviva...02415435249106

    Click image for larger version

Name:	369644748_702418048582178_1316055672082303717_n.jpg
Views:	379
Size:	228,8 kB
ID:	2071143
    Click image for larger version

Name:	369697917_702396311917685_2423560920034145992_n.jpg
Views:	372
Size:	287,4 kB
ID:	2071144

    Komentuoti:


  • vaidasp
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Faktas, kad negali. Bet nejau taip sunku sudėt kelis bortus vietoje šitos kuoliukiškos nesąmonės?
    Vairuotojai nepratę prie tokių permainų, jiems nejauku ir nesaugu būtų per tokias perėjas su siaurinančiais betono bortais važiuoti (lėkti) - dar padangą sugadintų ar karterį pramuštų. Čia jums ne Vilnius. Čia reikalingas pereinamasis ~30 metų laikotarpis.

    Komentuoti:


  • KEdas
    replied
    Perėjos ženklus turi sukelti į gatvę ir panaikinti zebras saugumo salelėse, nes dabar pėsčiasis vis tiek turi laukti per 1,5 m nuo perėjos pradžios.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Faktas, kad negali. Bet nejau taip sunku sudėt kelis bortus vietoje šitos kuoliukiškos nesąmonės?

    Komentuoti:

Working...
X