Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Infrastruktūros projektai mažesniuose Lietuvos miestuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Tomas
    replied
    Gatvės važiuojamoji dalis kur yra perėja negali būti platesnė kaip 8,5 (?) m.
    Paskutinis taisė Tomas; 2023.05.08, 15:12.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Gatvių siaurinimas po truputį pasiekia ir mažesnius miestus. Nustebino vaizdas atvykus į gimtą Ignaliną - tiesiog LAKD šedevras

    Click image for larger version

Name:	20230506_164735.jpg
Views:	770
Size:	660,5 kB
ID:	2049439

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Amžiaus statyba Gargždų Tilto gatvėje

    Diena.lt 2023.04.13
    Įvažoje į Gargždus klos asfaltą
    Darbams – dvi sutartys
    Tilto gatvės rekonstrukcija buvo suplanuota dviem atskiromis rangos sutartimis.
    Lietuvos automobilių kelių direkcija skelbė du konkursus – vienas buvo skirtas daliai šios gatvės, kuri yra arčiau miesto. Kitas konkursas buvo skirtas tai gatvės daliai, kuri kyla į kalną, Kalniškės piliakalnio link.
    „Arčiau miesto esanti dalis faktiškai baigta. Darbus vykdė įmonė „Kavesta“. O sutartį, skirtą kitai gatvės daliai, Kelių direkcija nutraukė. Konkursą buvo laimėjusi ta pati įmonė „Kavesta“, – paaiškino Klaipėdos rajono savivaldybės Statybos ir infrastruktūros skyriaus vedėjas Vytautas Valantinas. (...)
    Kelių direkcija su įmone „Kavesta“ rangos sutartį nutraukė, nes bendrovė penkis mėnesius vėlavo atlikti darbus



    Eismo neuždarys
    Vis dėlto minėtos bendrovės technika į Gargždus žada grįžti kitą savaitę. Įmonė turės užbaigti projektą ir pakloti 300 metrų ilgio asfalto dangos ruožą. (...)
    Vėliau, po asfaltavimo darbų, kelias uždaromas nebus, kol Lietuvos automobilių kelių direkcija neras naujo rangovo likusiai kelio daliai nuo tilto iki piliakalnio. (...)
    Taigi eismas vyks įprastai, gyventojai nepatogumų patirs vos porą dienų kitą savaitę.

    Skelbs naują konkursą
    Tačiau kyla klausimų dėl likusios šios gatvės dalies rekonstrukcijos.
    „Kelių direkcija turi skelbti naują konkursą. Kaip paaiškėjo, teks keisti projektinius sprendinius. Neaišku, kada įvyks konkursas“, – kalbėjo V. Valantinas. Jis paaiškino, kad projektuotojai veikiausiai neįvertino reljefo ir grunto sąlygų.
    „Ten pelkynas. Pradėjus darbus išaiškėjo, kad geologijos požiūriu ten nėra taip gerai, kaip įsivaizdavo projektuotojai. Suprantu, kodėl Kelių direkcija negalėjo su tuo rangovu sutarti, kad jis už tą pačią kainą papildomai padarytų tiek darbų. Sutartis nutraukta. Keliu eismas gali vykti, tik nebaigtas pėsčiųjų ir dviračių takas“, – paaiškino V. Valantinas.
    Kelių direkcija planuoja, kad po rangos konkursų darbai Tilto gatvėje prasidėtų šių metų birželį, o baigtųsi 2024 m. pirmą pusmetį.

    https://m.kauno.diena.lt/naujienos/k...sfalta-1120721

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Grįždamas iš pajūrio kartais užsuku į Gargždus. Ten yra viena nebloga kavinukė.
    Į autostradą A1 dar kelis mėnesius teks važiuoti 216 keliu, nes Gargždų Tilto gatvės remontas užsitęsė.

    Mano Gargždai 2023.01.11
    Tilto gatvės rekonstrukcijos pabaiga – nusitęsė
    Nutraukta sutartis su darbų rangovu

    Sustojo Gargždų Tilto gatvės kelio rekonstrukcijos darbai – atlikta tik 40 proc. visų darbų, nutraukta sutartis su rangovu „Kavesta“. Rekonstrukcijos pabaiga vėl nusitęsė – po naujos rangos sutarties konkurso ji numatoma 2024 m. pirmąjį pusmetį.


    Anot AB Lietuvos automobilių kelių direkcijos, įgyvendinant projektą „Valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 228 Dauparai–Gargždai–Vėžaičiai ruožo nuo 7,694 iki 8,714 km rekonstravimas, įrengiant pėsčiųjų ir dviračių taką“ dėl rangovo kaltės sutarties užbaigimo terminas vėlavo 5 mėn., taip pat rangovas nepratęsė sutarties įvykdymo užtikrinimo garantijos (draudimo) ir kt.
    LAKD atstovas teigė, jog šiuo metu atliktų darbų vertė sudaro apie 40 proc. visos sutarties vertės. Likę darbai (pagrinde susiję su atraminių sienučių įrengimu) bus užbaigti nauja rangos sutartimi.

    https://mano-gargzdai.lt/component/k...u-darb-rangovu

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Naujas gatvės projektas Skaruliuose (Jonavos priemiestyje), šalia "Achemos" ir visai šalia būsimosios Jonavos pietrytinio aplinkkelio trasos

    Jonavos žinios 2022.12.29
    Skaruliuose nuo Pramonės gatvės ketinama nutiesti naują asfaltuotą kelią
    Parengti Privažiuojamosios gatvės nuo Pramonės g. iki žemės sklypo, adresu Skarulioųg. 12, Jonavos m., Jonavos raj. statybos projekto projektiniai pasiūlymai.
    projektinių pasiūlymų užduotyje nurodyta suprojektuoti naują gatvę tarp Pramonės g. ir žemės sklypo, adresu Skarulių g. 12, numatant važiuojamąją dalį iš asfalto dangos. Projektuojamos gatvės kategorija – Ds. Gatvės važiuojamosios dalies ilgis –0,596 km., eismo juostų skaičius – 2, plotis – 6,0 m., kuris bus tikslinamas projektavimo metu. (...)

    Viešasis susirinkimas vyks nuotoliniu būdu MC Teams platformoje 2023 m. sausio 17 d. 15 val. .
    Nuoroda prisijungimui: https://byt.lt/BtRD4
    Projektiniai pasiūlymai








    https://jonava.lt/doclib/wn0k9bdpghl...khes76xx55psb6

    Žemėlapis iš Regia.lt

    https://regia.lt/map/regia2

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Šio mėnesio pradžioje užsukome į Gargždus. Teko nuo Mininjos tilto sukti apylankomis atgal į autostradą.
    Pasirodo, tai gerokai vėluojantis projektas - pradžioje buvo planuota jį baigti dar vasarą.

    Žemėlapis iš www.mapy.cz

    Diena.lt 2022.10.26
    Gargždiškiai jau laukia naujo asfalto per tiltą
    Gargždiškiai dar šią savaitę turėtų sulaukti naujos asfalto dangos vienoje pagrindinių įvažų į miestą. Tilto gatvės, kurios dalis driekiasi virš Minijos upės, kapitalinio remonto darbai turėtų baigtis iki metų pabaigos. Įvaža nuo Vėžaičių pusės yra valstybinės reikšmės kelias. Šios gatvės remonto darbų konkurso sutartį su įmone "Kavesta" pasirašė Lietuvos automobilių kelių direkcija. Darbų vertė – 1,8 mln. eurų.




    Dar viena įvaža nuo Kretingos pusės taip pat laukia remonto.
    Praėjusią savaitę Kelių direkcija pasirašė Kretingos plento remonto darbų sutartį su įmone "Eurovia Lietuva". Darbų vertė – beveik 1,9 mln. eurų. "Tai yra Kelių direkcijos kelias, bet mes prisidedame 30 proc. reikalingos sumos. Mums tai mielas įvykis, bet kiek vėluojantis. Šis projektas dar šiemet turėjo būti įgyvendintas. Strigo projektavimo darbai ir sprendinių derinimas", – paaiškino Klaipėdos rajono meras Bronius Markauskas.
    (...)
    "Tikimės, kad projektą pavyks užbaigti iki metų pabaigos. O kelio dalį nuo Gargždų ligoninės iki tilto pavyks išasfaltuoti dar šią savaitę. Asfaltas bus paklotas į abi puses. Tai reiškia, kad eismą bus įmanoma paleisti. Žmonės į Maciuičius jau galės važiuoti ne per greitkelį, o tiesiai – per tiltą. Tik bus ribojamas sunkiasvorio transporto eismas", – patikino B.Markauskas.
    Eismas, tikėtina, bus nukreiptas Žemaičių Plento gatve, akmenimis grįstu keliuku, vedančiu į kalną.

    https://kauno.diena.lt/naujienos/kla...-tilta-1100522
    Mano Gargždai 2022.08.11
    Kada baigsis Tilto gatvės remonto ir pėsčiųjų-dviračių tako tiesimo darbai
    Dar kovo mėnesio pabaigoje UAB „Kavesta“ pradėjo kelio remonto Tilto gatvėje bei pėsčiųjų-dviračių tako iki piliakalnio tiesimo darbus. Dėl šių darbų nuo kovo 29 d. Tilto g. eismas vyksta tik viena puse – nuo Vėžaičių link Gargždų, norint iš Gargždų nuvykti į Vėžaičius, Maciuičius, Kalniškę ar kitas toje pusėje esančias gyvenvietes, vairuotojams tenka važiuoti aplinkkeliu, per automagistralę. Artėjant rugsėjo 1-ajai daugeliui aktualu, kada gi remonto darbai bus baigti ir kelias bus vėl atvertas abejomis kryptimis.

    Kaip informavo Lietuvos automobilių kelių direkcijos (LAKD) atstovas Saulius Jansonas, šiuo metu valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 228 Dauparai–Gargždai–Vėžaičiai ruože nuo 7,694 iki 8,714 km atlikti žemės sankasos, drenažo įrengimo darbai, pradėti važiuojamosios dalies dangos konstrukcijos bei pėsčiųjų ir dviračio tako įrengimo darbai. Viso projekto darbų pabaiga pagal sutartį buvo numatyta iki 2022 m. liepos 3 d., tačiau dėl rangovo vėlavimo darbai laiku nebuvo užbaigti. (...)
    „Šiek tiek atsiliekame nuo plano, dėl dabartinės situacijos Europoje ir pasaulyje, vėlavo specifinių šlaitų tvirtinimui numatytų medžiagų gamyba ir tiekimas, tai pat nemažai iššūkių kelia ir stipriai išaugusios transporto, medžiagų bei kuro kainos“, – vėlavimo priežastis paaiškina UAB „Kavesta“ projektų vadovas (...)

    https://mano-gargzdai.lt/component/k...i-kada-baigsis

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Pokyčiai Kuršėnuose (Šiaulių r.)

    Žemėlapis iš www.mapy,cz


    Šiaulių r. savivaldybė 2022.10.8
    Daugėlių mikrorajono gatvių rekonstrukcija ženkliai keičia gyvenvietės aplinką
    Kuršėnuose intensyviai tvarkoma viena judriausių miesto arterijų – Daugėlių gatvė ir visas tankiai apgyvendintas Daugėlių mikrorajonas. Baigta rekonstruoti labai ilgai remonto laukusi Pramonės gatvė, šiuo metu baigiami remonto darbai Pramonės ir Daugėlių gatvių sankryžoje, tiesiamas pėsčiųjų takas tarp Šiaulių technologijų mokymo centro Kuršėnų skyriaus ir Pramonės gatvės, o dar 2021 metais baigti rekonstruoti beveik 2 kilometrai Daugėlių gatvės pėsčiųjų–dviračių takų, įrengtas modernus apšvietimas, dalyje gatvės paklotas naujas asfaltas, iš esmės pagerino mikrorajono patrauklumą ir gyvenimo kokybę.






    https://www.siauliuraj.lt/naujienos-...s-aplinka:3226

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Mažeikių vakarinis aplinkkelis

    Žemėlapio pagrindas iš www.mapy.cz

    Projekto pristatymas Mažeikių r. savivaldybėje 2022.01.25
    Ties Mažeikių miesto šiaurės vakarine riba planuojama įrengti aplinkkelį – paruošiamieji darbai juda į priekį. Visuomenei nuotoliniame viešajame susirinkime pristatyti planuojamo aplinkkelio projektiniai pasiūlymai. (...) Su visuomene buvo svarstomi Pumpurų, Troškučių gatvių, S. Nėries ir Laisvės gatvių sankryžos, Troškučių ir Skuodo gatvių sankryžų rekonstravimo projektiniai pasiūlymai bei planuojamo aplinkkelio sankirtos su geležinkeliu naujos statybos projektiniai pasiūlymai. Juos parengė ir pristatė UAB „Realprojektas.“




    S. Nėries ir Laisvės g. sankryžą planuojama rekonstruoti į mažą žiedinę sankryžą, o Troškučių g. ir Skuodo g. sankryžą – į turbožiedinę (didesnio pralaidumo).
    Aplinkkelio sankirtoje su geležinkeliu planuojama įrengti tunelį po geležinkeliu.


    https://www.mazeikiai.lt/savivaldybe...si%C5%ABlymai/

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Ukmergės Vilniaus gatvės atkarpa, kur už remontuojamus 377 metrus reikėtų mokėti 600 tūkst .EUR

    Žemėlapis iš www.mapy.cz

    Foto 2022.02




    Ukmergės r. laikraštis "Gimtoji žemė" 2022.09.14
    Vilniaus gatvės atkarpos remontas nusikelia į kitus metus
    Pirmadienį paaiškėjo, jog ilgai žadėtas ir ne kartą atidėtas Vilniaus gatvės dalies nuo sankirtos su Vytauto gatve iki tilto per Šventąją kapitalinis remontas šiais metais neprasidės. Sutartis dėl valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 115 Ukmergė-Molėtai rekonstravimo ruože nuo 0 km iki 0,377 km, kurią Lietuvos automobilių kelių direkcija yra pasirašiusi su UAB „Fegda“, bus nutraukta. Numatyta skelbti naują, mažesnės apimties rangos konkursą.
    Tokią informaciją po rugsėjo 12-ąją vykusio nuotolinio susitikimo su Lietuvos automobilių kelių direkcija „Gimtajai žemei“ pateikė rajono savivaldybės administracijos direktorius Darius Varnas.

    „Atsitiko taip, kad užsakovas negali vykdyti sutarties. Minėtosios Vilniaus gatvės atkarpos kapitalinio remonto projekto, kurį laimėjo UAB „Fegda“, kaina yra šiek tiek didesnė nei 600 tūkst. eurų. Norint pradėti projekte numatytus darbus, būtini detalieji archeologiniai tyrimai. Paskaičiuota, jog jų kaina siekia 440 tūkst. eurų (be PVM). Šią sumą turi sumokėti užsakovas“, – susidariusią situaciją komentavo administracijos direktorius. Jo teigimu, įmonei, atliksiančiai detaliuosius tyrimus, iš viso tektų sumokėti per pusę milijono: „Iš kur susidaro tokia suma? Juk remontas apims mažiau nei 400 metrų gatvės atkarpą. Beje, minėta suma ženkliai didesnė už tą, kuri rajono savivaldybei buvo priskaičiuota vykdant Kęstučio aikštės, Draugystės skvero ir Pilies parko su prieigomis rekonstravimo projektą, kuris apėmė dalį senamiesčio.“
    Direktorius sutinka, jog senamiestyje archeologiniai tyrimai reikalingi, tačiau jis mano, kad dabartinė tvarka, kai didžiules sumas kainuojantys archeologiniai tyrimai atliekami projekto ar savivaldybės lėšomis, turėtų būti keičiama. Pašnekovo teigimu, tai ne Ukmergės, o visos Lietuvos problema. Ir iniciatyvos tai spręsti turėtų imtis Seimas.
    „Nepaisant visų projektą lydinčių nesklandumų, su Lietuvos automobilių kelių direkcija aptarėme, jog planuotas Vilniaus gatvės atkarpos remontas vyks. Bus keičiamas projektas, atsisakoma kai kurių darbų, o atnaujinama tik kelio danga“, – sakė D. Varnas.

    https://www.gzeme.lt/2022/09/14/viln...i-kitus-metus/

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Geros naujienos iš Tauragės
    Apytikrė tiesiamo vidinio aplinkkelio trasa

    Žemėlapis iš www.mapy.cz

    Tauragės kurjeris 2022.08.05
    Duotas startas Tauragės vidinio aplinkkelio statyboms
    Tauragės rajono savivaldybė su UAB „Kauno tiltai“ pasirašė istorinę sutartį. Bus pradėtas vienas didžiausių viešųjų investicijų projektų – Tauragės vidinio aplinkkelio pirmojo etapo statybos darbai. Sutarties vertė – 5,583 mln. Eur.

    2020 metais paskelbus apie Tauragės rajono savivaldybės administracijos ir Centrinės projektų valdymo agentūros pradedamą įgyvendinti pirmąjį funkcinės zonos Tauragė+ plėtros strategijos projektą – mažąjį aplinkkelį Tauragėje, buvo įvardyta, kad pirmojo etapo darbai kainuos 4,3 mln. eurų. Tarptautinis viešųjų pirkimų konkursas buvo skelbiamas kelis kartus. Vis strigo rangovo paieška. Šią savaitę sutartis pagaliau pasirašyta su UAB „Kauno tiltai“, tik jos kaina išaugo 1,2 milijono eurų. Aplinkkelio statybos darbai turėtų trukti 11 mėnesių (...)

    Vykdant pirmąjį aplinkkelio projekto etapą bus įrengta dviejų eismo juostų gatvė, besitęsianti 2,3 kilometro. Gatvei duotas Naujosios pavadinimas ir ji sujungs Gedimino bei Dariaus ir Girėno gatves, šalia bus įrengtas 2,5 metro pločio pėsčiųjų ir dviračių takas, apšvietimas ir apsaugos nuo triukšmo sienelės greta Ateities tako 24, 26 ir Gedimino g. 43, 45 daugiabučių. Projekto metu taip pat bus įrengti du nuvažiavimai. Vienas susijungs su įvažiavimu į Ateities taką, antrasis – su J.Tumo-Vaižganto gatve. J.Tumo-Vaižganto g. pabaigoje bus įrengta autobusų apsisukimo stotelė. Leidžiamas greitis Naujojoje gatvėje, kaip ir kitose miesto gatvėse, bus 50 km/val.

    https://kurjeris.lt/aktualijos/duota...lio-statyboms/

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    As ir pastebejau kad Romas trina zinutes(kurios jam nepatinka) arba labai selektyviai nuobaudas skiria. Suprantu kad labai sunku ta viduriuka islaikyt, bet jei isijautes i teisejo role, tai kaltinimus turi pateikt prokurorai. Su visa pagarba - Nes ir apkaltina ir baudzia ir viska .. viename asmenyje.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Forumas skirtas daug kam. Deja, kartais tenka ir elgesį aptarti. Romai, būtų prašymas netrinti mano žinučių.

    Komentuoti:


  • Iron w
    replied
    Forumas skirtas temu, o ne elgesio, nagrinejimui.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Niekas čia nesinervina, tik pakartosiu, kad tamsta jau ne pirmą kartą elgiesi kaip Al1.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Lyginti niekas nedraudžia, tiesiog tą reikia daryti tam skirtose temose
    Turbūt nesupratai sarkazmo, kad taip nervuojiesi.
    Jau pats Vilkaviskio ir Vilniaus lyginimas normaliomis aplinkybėmis būtų absurdiškas. Deja, šiame palyginime Vilkaviškis krauna į kaulus Vilniui, kurio savivaldybė dešimtmečiui įstrigo "darniame nejudume".
    Gal tame.konkrečiame Vilkaviskio.projekte kažkas netvarkoje su lempomis ar kas nors nėra išbaigta, bet reikia džiaugtis, kad kalbama apie įvykdytą projektą ar jo dalį, o ne tuščią malimą apie būsimus projektus.

    Komentuoti:


  • Horn
    replied
    Kadangi tenka apsilankyti Vilkaviškyje, tai ir foto matomas kairiausias namas ir šalia jo yra dar vienas, kur nėra jokio normalaus privažiavimo (neezgistuojanti P.Rimšios g., kuri matoma pridėtame žemėlapyje). Aišku gal čia kada pritrauks investicijų, bet kolkas tai bus visiškai nenaudojama gatvė.
    O mano supratimu žmonėms tokio dydžio mieste kaip Vilkaviškis geriausia transporto priemonė - dviratis. Visur per ~10 min gali nuvažiuoti. Bet kad sąlygos visai tam nepatogios. Todėl visur automobiliu, nors atstumai juokingi. Beprotiškai išplatino Pilviškių, Birutės ir S.Neries sankryžą. Kam?

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Lyginti niekas nedraudžia, tiesiog tą reikia daryti tam skirtose temose, o ne visose iš eilės rašyti su prierašu "Tačiau ši tema yra apie mažesnius miestus".

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Gal ir kiek ir pertekliniai palyginimai.
    Atsiprašau visų, kuriuos įskaudino Vilniaus infrastruktūrinių ambicijų lyginimas su Vilkaviškiu.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Visiška priešingybė siaurintojams iš Vilniaus m. savivaldybės, kur, pvz. iš didelės "pompos" apie Kernavės gatvės tiesimą eismo problemos liko neišspręstos, o eismas liko nepritaikytoje Linkmenų gatvėje. Apie nepradėta tiesti Šiaurinę gatvę ar Mykolo Lietuvio geriau nekalbėti - eismas vyksta vidinėmis gatvėmis ar pro individualius namus. Ten net ir mažos atkarpos ar jungtys išspręstų nemažai eismo problemų
    Tačiau ši tema yra apie mažesnius miestus. Reikia pasidžiaugti, kad Vilkaviškio savivaldybėje įgyvendintas ne itin didelės apimties, bet reikalingas projektas.
    Žiūriu Romas pradėjo naudoti Al1 taktiką - tas labai mėgdavo prirašyti demagogijų ar nesąmonių ir gale pridėti - "bet tema ne apie tai".

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą
    Man čia panašiau į interesą kažkieno savo sklypų vertę pasikelti, nenustebčiau jei greitu metu prie šio "aplinkelio" pradės nameliai kilti.
    Tas "kažkas" - tai Vilkaviškio rajono savivaldybė.
    Straipsnyje yra rašoma, kad šalia bus ne gyvenamieji, o pramoninės paskirties sklypai ir bus ieškoma investuotojų. Taip pat planuojama įrengti inžinerinius tinklus.

    ​​​​​​Šjo atveju jungties ilgis nėra esminis dydis, svarbu, kad kelias sujungia dvi gatvės kur tiesesniu tkeliu važiuos sunkusis transportas. Be to, jau yra parengti kitų atkarpų techniniai projektai. (...)
    Reikia pasidžiaugti, kad Vilkaviškio savivaldybėje įgyvendintas ne itin didelės apimties, bet reikalingas projektas.
    Paskutinis taisė Romas; 2022.01.29, 17:46. Priežastis: Sutrumpinti palyginimai su Vilniumi

    Komentuoti:

Working...
X