Parašė Romas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[102] Vilnius - Švenčionys - Ignalina - Zarasai
Collapse
X
-
- 4 patinka
-
Nesupratau kodėl yra toks didelis noras kišti pinigus į Nemenčinės plentą. 5 žuvę ten yra tik vienoje vietoje vienos avarijos metu, o visa kita gatvės dalis net JD neturi. Eismo laidumo problemų plente nėra. Problemos kyla tik ties pora sankryžų, kai reikia įsukti iš šalutinių kelių.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąČia matyčiau gana paprastą sprendimą. Pagrindinės gatvės Vilniuje su užmiesčio kelio požymiais turi priklausyti LAKD. Tai yra, Nemenčinės pl., Galvės g., Minsko pl. atkarpa, Vilniaus greito eismo gatvės. (...)
---
Nemenčinės pl. savivaldybė galėtų valdyti užstatytą teritoriją tarp Antakalnio žiedo ir kažkur ties Maxima (tarp Svajonių g. ir Nugalėtojų g.). Toliau jau LAKD.
Trakų Vokės, Tarandės, Nemenčinės plento ar Laurų kvartalo gyventojų mokečių Vilniaus m. savivaldybė turbūt nenori atiduoti Vilniaus rajonui ar Kelių direkcijai.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Čia matyčiau gana paprastą sprendimą. Pagrindinės gatvės Vilniuje su užmiesčio kelio požymiais turi priklausyti LAKD. Tai yra, Nemenčinės pl., Galvės g., Minsko pl. atkarpa, Vilniaus greito eismo gatvės.
Tik pridursiu, kad aš net panaikinčiau greito eismo gatvės statusą, geriau jau tegul pritaiko užmiesčio kelio I arba Ia kategoriją ir tvarko bei ženklina pagal tą standartą.
Netgi kažkaip man nesiriša kodėl tokius kelius turėtų prižiūrėti savivaldybė. Tegul skiria jėgas vidinėms miestų gatvėms ir nebent tokiais neužstatytų teritorijų keliais, kurie šiaip nepriklausytų LAKD bet kokioje savivaldybėje.
---
Nemenčinės pl. savivaldybė galėtų valdyti užstatytą teritoriją tarp Antakalnio žiedo ir kažkur ties Maxima (tarp Svajonių g. ir Nugalėtojų g.). Toliau jau LAKD.Paskutinis taisė PoDV; 2021.11.07, 21:15.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Reportažas "Panoramoje" apie vieną svarbiausių Vilniaus gatvių, kurio rekonstukkcija mirtinai įstrigusi, nes ši absoliučiai neveikli savivaidybė ne nesirengia to kelio rekonstruoti. Nors kelias priklausio Vilniaus m. savivaldybei, ji kažkodėl mano, kad kažkas kitas turi finansuoti miesto balanse esančio turto rekonstrukciją.
LRT "Panorama" 2021.11.07
Vilniui priklausančios Nemenčinės plento dalies rekonstukcija stringa
Nemenčinės plentas, jungiantis Vilniaus miestą su rajonu, pasak į „LRT GIRDI“ besikreipusių gyventojų – juoda skylė, kuria važiuojantys rizikuoja savo gyvybe. Anot jų, plentui būtina rekonstrukcija.
http://www.lrt.lt/mediateka/irasas/2...meciu-bedarbiu
Visiškai nesvarbu , kad ten per parą pravažiuoja 24.000 automobilių
Visiškai nesvarbu kad per pastaruosius kelerius metus žuvo 5 ir sužeisti 46 žmonės.
Visiškai nesvarbu, kad ten yra prasta danga, ir miškingi ruožai yra neapšviesti
Anot Vilniaus m. "vyriausiojo inžinieriaus" A.Nikitino:
"Blogiausia šio kelio dalis turbūt yra dviračių takas"
Dviračių takas rekonstruojamas
https://www.lrt.lt/mediateka/irasas/2000184813/panorama
Įrašas - nuo 00:15:00 min
Komentuoti:
-
Parašė Blaze Rodyti pranešimądviračių infrastruktūros gerinimas priešpastatomas kaip problema.
Atvirkščiai, kažkur dingsta mūsų anti-automobilistai, kai svarstomi nauji projektai.
Kai siūliau rekonstruojant A1 nutiesti dviračių taką, pasirodo (sujungiant abi dalis), pasirodo, aš vienintėlis kreipiausi su tokiu pasiūlymu! Išvada - nėra poreikio.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Tai aš irgi puikiai suprantu
Tik jau nervina tas šiuolaikinių "luditų" požiūris.
Niekas nesako, kad nereikia platinti Nemenčinės plento, bet tiesiog juokinga, kai dviračių infrastruktūros gerinimas priešpastatomas kaip problema.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Turi ne vieną, o visas dvi! Virš 90% Lietuvos dvirtakių ir šaligatvių iš viso nėra. Tai ten visur, ko gero, vairuotojų rojus.Šaudyti juos reikia.
Vilniaus rajono savivaldybės ribose LAKD vykdė projektą ir pasitelkė ES fondų lėšas, nelabai suprantu kuo situacija kita Vilniaus miesto savivaldybėje jeigu kelias tas pats, didžioji dalis srauto taip pat.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Jei avarija būtų už Antavilių (kur kelias rekonstruotas), tai nebūtų galima.
O šiaip toje Nemenčinės g. atkarpoje avarijos yra įprastas kasdienis dalykas, nes vairuotojų gyvenimas turi būti sudėtingesnis.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė digital Rodyti pranešimąBet kokios kitos avarijos atveju tą patį būtų galima parašyti.
O šiaip toje Nemenčinės g. atkarpoje avarijos yra įprastas kasdienis dalykas, nes vairuotojų gyvenimas turi būti sudėtingesnis.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Bet kokios kitos avarijos atveju tą patį būtų galima parašyti.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Ta avarija Nemenčinės plente šiek tiek groteskiška, iliustruojanti "darnų judumą" praktikoje.
Vilniaus mieste nerekonstruojamos gatvės, visiškai neinvestuojama į eismo sąlygų gerinimą. Priešingai - investuojama vien į tai, kad vairuotojų gyvenimas būtų sudėtingesnis.
Savotiška situacija, kai naujas dviračių takas naudojamas sunkvežimių apylankai
Kaip buvo sudėlioti prioritetai ir finansai, toks ir rezultatas.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
-
Parašė Picusiaubas Rodyti pranešimą
Nespėjo dar asfaltas nudžiūti, jau gavo stress testo.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Vilniuje per masinę avariją nukentėjo 82 m. senjoras, mašinų eismas tęsiamas dviračių taku
https://www.15min.lt/naujiena/aktual...aku-59-1584594
Komentuoti:
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąGeriau Vilniaus rajono savivaldybė sumestų ant Nemenčinės plento rekonstrukcijos, kuriuo vos ne visa Nemenčinė į darbus važinėja.
Jei Vilniaus miesto savivaldybė mažiau taškytų pinigų beprasmiškiems projektams, užtektų pinigų ir 102 kelio rekonstrukcijai.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąGeriau Vilniaus rajono savivaldybė sumestų ant Nemenčinės plento rekonstrukcijos, kuriuo vos ne visa Nemenčinė į darbus važinėja.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąKažkas pajudės po 5-6 metų tylos.
Etaplius 2021.10.13
Vilniaus rajono savivaldybė prisidės prie valstybinės reikšmės kelių Nr. 101, 106 ir 171 infrastruktūros gerinimoPaskutinis taisė Romas; 2021.10.14, 09:55. Priežastis: Pridėta citata iš temos "171. Bukiškis-Dūkštos"
Komentuoti:
-
Parašė themanual Rodyti pranešimąDėl posūkio į kairę ir rizikavimo - tai man irgi nepatinka, bet tai su viso kelio rekonstrukcija platinant neturi nieko bendro, pakaktų toje vietoje įrengti žiedą ir situacija iškart išsispręstų.
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimą
Kai kurių vilniečių, kurie neišvažiuoja iš miesto, ar seniai važiavo Nemenčinės plentu - juos gal ir dabartinė tenkintų dabartinė avaringa atkarpa nuo Kairėnų gatvės iki miesto ribos.
Kai kurių vilniečių specifinius poreikius tenkintų išplatintas dvirtakis vietoj Nemenčinės plento rekonstrukcijos.
Yra kitų vilniečių (ir jų turbūt kur kas daugiau), kurie kasdien važinėja į darbą Vilniuje, Nemenčinėje ar Pabradėje.
Kai vėl bus vasaros karščiai, atsiras šimtai grįžtančių iš rekreacinės Balžio -Tapelių ežerų zonos vilniečių, kurie stovės pusvalandį norėdami sekmadienį pasukti į kairę ir tik rizikuodami sugebės įsukti į plentą,
Gal būtų galima pakomentuoti, kuo gi tenkina dabartinis Nemenčinės plentas.
Dėl vasarą važiuojančių miestiečių prie ežeriukų, kurie neišvažiuoja iš miesto tokiam maršrute, tai vėlgi jų nėra tiek daug jog jiems nepakaktų dviejų juostų (nes Balžio g. nėra platesnė) bet didžiausias srautas vėlgi bus tuo metu nuo tų kurie važiuoja dar toliau į užmiestį ar grįžta (nes juk oras geras, o už miesto traukos centrų gamtoje daug daugiau, yra kas vasarą ta kryptimi iki pat Visagino ir toliau važiuoja savaitgaliams), ir vėlgi nesvarbu kur jie gyvena, o tai kad jie juda tarp rajonų.
Dėl posūkio į kairę ir rizikavimo - tai man irgi nepatinka, bet tai su viso kelio rekonstrukcija platinant neturi nieko bendro, pakaktų toje vietoje įrengti žiedą ir situacija iškart išsispręstų.Paskutinis taisė themanual; 2021.09.21, 21:40.
- 4 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: