Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[102] Vilnius - Švenčionys - Ignalina - Zarasai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • DeSadas
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Mažiau reikėtų švaistyti pinigų beprasmiškiems gatvių siaurinimams, tuomet užtektų pinigų ir Galvės gatvei, ir Nemenčinės plentui.
    Trakų Vokės, Tarandės, Nemenčinės plento ar Laurų kvartalo gyventojų mokečių Vilniaus m. savivaldybė turbūt nenori atiduoti Vilniaus rajonui ar Kelių direkcijai.
    Esme tame kad visi tie siaurinimai ir perdarinejimai yra gana pigus. O dabar kitas klausimas kodel vilnius turi moket uz gatves is kuriu vaziuoja zmones gyvenantys rajone i Vilniu ir net nemoka gmp? Pritarciau kad sitos /automagistrales/ pereitu valstybes zinion. Kazkokia turi but sukurta metodika. Arba vilniuj padidinti GMP procenta pasiliekanti biudzete.

    Komentuoti:


  • KEdas
    replied
    Nesupratau kodėl yra toks didelis noras kišti pinigus į Nemenčinės plentą. 5 žuvę ten yra tik vienoje vietoje vienos avarijos metu, o visa kita gatvės dalis net JD neturi. Eismo laidumo problemų plente nėra. Problemos kyla tik ties pora sankryžų, kai reikia įsukti iš šalutinių kelių.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Čia matyčiau gana paprastą sprendimą. Pagrindinės gatvės Vilniuje su užmiesčio kelio požymiais turi priklausyti LAKD. Tai yra, Nemenčinės pl., Galvės g., Minsko pl. atkarpa, Vilniaus greito eismo gatvės. (...)
    ---
    Nemenčinės pl. savivaldybė galėtų valdyti užstatytą teritoriją tarp Antakalnio žiedo ir kažkur ties Maxima (tarp Svajonių g. ir Nugalėtojų g.). Toliau jau LAKD.
    Mažiau reikėtų švaistyti pinigų beprasmiškiems gatvių siaurinimams, tuomet užtektų pinigų ir Galvės gatvei, ir Nemenčinės plentui.
    Trakų Vokės, Tarandės, Nemenčinės plento ar Laurų kvartalo gyventojų mokečių Vilniaus m. savivaldybė turbūt nenori atiduoti Vilniaus rajonui ar Kelių direkcijai.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Čia matyčiau gana paprastą sprendimą. Pagrindinės gatvės Vilniuje su užmiesčio kelio požymiais turi priklausyti LAKD. Tai yra, Nemenčinės pl., Galvės g., Minsko pl. atkarpa, Vilniaus greito eismo gatvės.

    Tik pridursiu, kad aš net panaikinčiau greito eismo gatvės statusą, geriau jau tegul pritaiko užmiesčio kelio I arba Ia kategoriją ir tvarko bei ženklina pagal tą standartą.

    Netgi kažkaip man nesiriša kodėl tokius kelius turėtų prižiūrėti savivaldybė. Tegul skiria jėgas vidinėms miestų gatvėms ir nebent tokiais neužstatytų teritorijų keliais, kurie šiaip nepriklausytų LAKD bet kokioje savivaldybėje.

    ---
    Nemenčinės pl. savivaldybė galėtų valdyti užstatytą teritoriją tarp Antakalnio žiedo ir kažkur ties Maxima (tarp Svajonių g. ir Nugalėtojų g.). Toliau jau LAKD.
    Paskutinis taisė PoDV; 2021.11.07, 21:15.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Reportažas "Panoramoje" apie vieną svarbiausių Vilniaus gatvių, kurio rekonstukkcija mirtinai įstrigusi, nes ši absoliučiai neveikli savivaidybė ne nesirengia to kelio rekonstruoti. Nors kelias priklausio Vilniaus m. savivaldybei, ji kažkodėl mano, kad kažkas kitas turi finansuoti miesto balanse esančio turto rekonstrukciją.

    LRT "Panorama" 2021.11.07
    Vilniui priklausančios Nemenčinės plento dalies rekonstukcija stringa
    Nemenčinės plentas, jungiantis Vilniaus miestą su rajonu, pasak į „LRT GIRDI“ besikreipusių gyventojų – juoda skylė, kuria važiuojantys rizikuoja savo gyvybe. Anot jų, plentui būtina rekonstrukcija.

    http://www.lrt.lt/mediateka/irasas/2...meciu-bedarbiu
    Video apie nemenčinės plento rekonstrukciją - nuo 00:15:00 min


    Visiškai nesvarbu , kad ten per parą pravažiuoja 24.000 automobilių


    Visiškai nesvarbu kad per pastaruosius kelerius metus žuvo 5 ir sužeisti 46 žmonės.


    Visiškai nesvarbu, kad ten yra prasta danga, ir miškingi ruožai yra neapšviesti


    Anot Vilniaus m. "vyriausiojo inžinieriaus" A.Nikitino:
    "Blogiausia šio kelio dalis turbūt yra dviračių takas"



    Dviračių takas rekonstruojamas


    https://www.lrt.lt/mediateka/irasas/2000184813/panorama
    Įrašas - nuo 00:15:00 min

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Blaze Rodyti pranešimą
    dviračių infrastruktūros gerinimas priešpastatomas kaip problema.
    Kad to net nebuvo minėta.
    Atvirkščiai, kažkur dingsta mūsų anti-automobilistai, kai svarstomi nauji projektai.
    Kai siūliau rekonstruojant A1 nutiesti dviračių taką, pasirodo (sujungiant abi dalis), pasirodo, aš vienintėlis kreipiausi su tokiu pasiūlymu! Išvada - nėra poreikio.

    Komentuoti:


  • Blaze
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Tai aš irgi puikiai suprantu

    Tik jau nervina tas šiuolaikinių "luditų" požiūris.
    Luditai yra patys Lietuvos vairuotojai nuolat viršijantys greitį ir vairuojamtys išgėrę

    Niekas nesako, kad nereikia platinti Nemenčinės plento, bet tiesiog juokinga, kai dviračių infrastruktūros gerinimas priešpastatomas kaip problema.

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Turi ne vieną, o visas dvi! Virš 90% Lietuvos dvirtakių ir šaligatvių iš viso nėra. Tai ten visur, ko gero, vairuotojų rojus.Šaudyti juos reikia.
    Suprantų ironiją, bet kaip ir esu rašęs Vilniaus savivaldybės pozicija turėtų būti tokia, jog rekonstrukciją turėtų atlikti LAKD. Kelias jungia dvi savivaldybes ir juo juda ženklus tarpsavivaldybinis srautas (nesvarbu kuria kryptimi ir kur gyvenančiųjų).

    Vilniaus rajono savivaldybės ribose LAKD vykdė projektą ir pasitelkė ES fondų lėšas, nelabai suprantu kuo situacija kita Vilniaus miesto savivaldybėje jeigu kelias tas pats, didžioji dalis srauto taip pat.

    Komentuoti:


  • Blaze
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Jei avarija būtų už Antavilių (kur kelias rekonstruotas), tai nebūtų galima.
    O šiaip toje Nemenčinės g. atkarpoje avarijos yra įprastas kasdienis dalykas, nes vairuotojų gyvenimas turi būti sudėtingesnis.
    Vajė. Kokie vargšeliai vairuotojai. Turi tik vieną juostą. Dviračiu ten iš viso buvo neįmanoma važiuoti. Tokio lygio nusidėvėjimo gatvių dangos kaip buvo tas dvirtakis Lietuvoje paprasčiausiai nėra.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Bet kokios kitos avarijos atveju tą patį būtų galima parašyti.
    Jei avarija būtų už Antavilių (kur kelias rekonstruotas), tai nebūtų galima.
    O šiaip toje Nemenčinės g. atkarpoje avarijos yra įprastas kasdienis dalykas, nes vairuotojų gyvenimas turi būti sudėtingesnis.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Bet kokios kitos avarijos atveju tą patį būtų galima parašyti.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Ta avarija Nemenčinės plente šiek tiek groteskiška, iliustruojanti "darnų judumą" praktikoje.

    Vilniaus mieste nerekonstruojamos gatvės, visiškai neinvestuojama į eismo sąlygų gerinimą. Priešingai - investuojama vien į tai, kad vairuotojų gyvenimas būtų sudėtingesnis.
    Savotiška situacija, kai naujas dviračių takas naudojamas sunkvežimių apylankai
    ​​​​​Kaip buvo sudėlioti prioritetai ir finansai, toks ir rezultatas.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Pati policija organizuoja apvažiavimą per dvirtakį.. Tikiuosi, toje vietoje bus perdaroma atkarpa kartu su visais pagrindais?

    Click image for larger version  Name:	FB_IMG_1634761075052.jpg Views:	236 Size:	104,0 kB ID:	1921602

    Click image for larger version  Name:	image_116009.jpg Views:	165 Size:	104,0 kB ID:	1921631
    Attached Files

    Komentuoti:


  • Tikras architektas
    replied
    Parašė Picusiaubas Rodyti pranešimą

    Nespėjo dar asfaltas nudžiūti, jau gavo stress testo.
    Primena to seno rusiško YouTube kanalo Stop Xam epizodą, kuomet važiuojama šaligatviais...

    Komentuoti:


  • Picusiaubas
    replied
    Vilniuje per masinę avariją nukentėjo 82 m. senjoras, mašinų eismas tęsiamas dviračių taku

    https://www.15min.lt/naujiena/aktual...aku-59-1584594
    Nespėjo dar asfaltas nudžiūti, jau gavo stress testo.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Geriau Vilniaus rajono savivaldybė sumestų ant Nemenčinės plento rekonstrukcijos, kuriuo vos ne visa Nemenčinė į darbus važinėja.
    Nuo kada Vilniaus rajonas turi pareigą finansuoti Vilniaus mieste esančią Nemenčinės plento atkarpą?

    Jei Vilniaus miesto savivaldybė mažiau taškytų pinigų beprasmiškiems projektams, užtektų pinigų ir 102 kelio rekonstrukcijai.

    Komentuoti:


  • vėkas
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Geriau Vilniaus rajono savivaldybė sumestų ant Nemenčinės plento rekonstrukcijos, kuriuo vos ne visa Nemenčinė į darbus važinėja.
    Pasižiūrėk kur prasideda/baigiasi šio kelio rekonstruotas ruožas

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Kažkas pajudės po 5-6 metų tylos.
    Etaplius 2021.10.13
    Vilniaus rajono savivaldybė prisidės prie valstybinės reikšmės kelių Nr. 101, 106 ir 171 infrastruktūros gerinimo
    Geriau Vilniaus rajono savivaldybė sumestų ant Nemenčinės plento rekonstrukcijos, kuriuo vos ne visa Nemenčinė į darbus važinėja.
    Paskutinis taisė Romas; 2021.10.14, 09:55. Priežastis: Pridėta citata iš temos "171. Bukiškis-Dūkštos"

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė themanual Rodyti pranešimą
    Dėl posūkio į kairę ir rizikavimo - tai man irgi nepatinka, bet tai su viso kelio rekonstrukcija platinant neturi nieko bendro, pakaktų toje vietoje įrengti žiedą ir situacija iškart išsispręstų.
    Bent jau piko metu jokio rizikavimo ten nėra. Vieta, kurioje bene geriausiai visame Vilniuje visi suvažiuoja užtrauktuko principu link Vilniaus.

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą

    Kai kurių vilniečių, kurie neišvažiuoja iš miesto, ar seniai važiavo Nemenčinės plentu - juos gal ir dabartinė tenkintų dabartinė avaringa atkarpa nuo Kairėnų gatvės iki miesto ribos.
    Kai kurių vilniečių specifinius poreikius tenkintų išplatintas dvirtakis vietoj Nemenčinės plento rekonstrukcijos.

    Yra kitų vilniečių (ir jų turbūt kur kas daugiau), kurie kasdien važinėja į darbą Vilniuje, Nemenčinėje ar Pabradėje.
    Kai vėl bus vasaros karščiai, atsiras šimtai grįžtančių iš rekreacinės Balžio -Tapelių ežerų zonos vilniečių, kurie stovės pusvalandį norėdami sekmadienį pasukti į kairę ir tik rizikuodami sugebės įsukti į plentą,

    Gal būtų galima pakomentuoti, kuo gi tenkina dabartinis Nemenčinės plentas.
    Manau jog vilniečių važinėjančių į darbą Nemenčinėn yra mažiau nei gyvenančių Nemenčinėje ir važiuojančių į darbą Vilniuje, bet ne tame point'as - kai kalbu apie vilniečių poreikius tai aš nebandau priešinti miesto ir rajono gyventojų, o tik išskiriu vilniečių keliones prie tų pačių ežeriukų (ar nuosavų namų aplinkui dar miesto teritorijoje) neišvažiuojant iš miesto, t.y. vidines keliones. O jei kažkas juda tarp miesto ir rajono (nesvarbu kuria kryptimi), tuomet tai jau tarprajoninis srautas ir jeigu kas ir turėtų rūpintis jo pralaidumu, tai LAKD. Ir nereikia į tai žiūrėti neigiamai, jeigu taip būtų, tai gal jau seniai būtų praplatintas plentas ir visi laimingi būtų?

    Dėl vasarą važiuojančių miestiečių prie ežeriukų, kurie neišvažiuoja iš miesto tokiam maršrute, tai vėlgi jų nėra tiek daug jog jiems nepakaktų dviejų juostų (nes Balžio g. nėra platesnė) bet didžiausias srautas vėlgi bus tuo metu nuo tų kurie važiuoja dar toliau į užmiestį ar grįžta (nes juk oras geras, o už miesto traukos centrų gamtoje daug daugiau, yra kas vasarą ta kryptimi iki pat Visagino ir toliau važiuoja savaitgaliams), ir vėlgi nesvarbu kur jie gyvena, o tai kad jie juda tarp rajonų.

    Dėl posūkio į kairę ir rizikavimo - tai man irgi nepatinka, bet tai su viso kelio rekonstrukcija platinant neturi nieko bendro, pakaktų toje vietoje įrengti žiedą ir situacija iškart išsispręstų.
    Paskutinis taisė themanual; 2021.09.21, 21:40.

    Komentuoti:

Working...
X