Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[102] Vilnius - Švenčionys - Ignalina - Zarasai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Romas
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Minant kokį 88 km pamačiau susmaigstytus kuoliukus trimis eilėmis
    Dvirtakis dabar dar arčiau esamo kelio nei antrieji kuoliukai! Žodžiu, massive.

    Beje, toje foto kur aukščiau, tai tame posūkyje nuolaužos kažkieno bamperio...
    Apie kokius kuoliukus eina kalba? Nuo kur tie 88 km?
    Gal galima įdėti palyginimą kaip buvo kažkada ir kaip - dabar.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Siųsim John į artimiausią krautuvę, Bmweda greit nuveš, Romas galės iššaut šampaną – minant kokį 88 km pamačiau susmaigstytus kuoliukus trimis eilėmis! Dvirtakis dabar dar arčiau esamo kelio nei antrieji kuoliukai! Žodžiu, massive.

    Beje, toje foto kur aukščiau, tai tame posūkyje nuolaužos kažkieno bamperio...

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Prastos sovietinės spausdinimo kokybės nuotraukoje galima įžiūrėti, kur buvo fotografuota
    Nemenčinės plentas apie 1985 - 1886 m. ties Laurų sodais, kur kelias eina naujesne trasa įkalną​

    Eugenijaus Danilevičius. "Po Vilniaus apylinkes". V.: Mintis 1986 m.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Istoriniai kelio tarp Vilniaus ir Nemenčinės vaizdai

    Józef Czechowicz (1818 - 1888)
    Kelias į Nemenčinę. Apie 1874 m.
    Paskutinis taisė Romas; 2024.03.01, 15:09. Priežastis: Užteks ir vienos nuotraukos

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Čia ne koks senas siauras plentas Šilutės apylinkėse, kur medžiai tikrai per arti kelio.
    Jei Nemenčinės plentas Vilniuje bus kada nors praplatintas, bus įdomu palyginti.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Aišku, kad ne.
    ​​​​Tiesiog gražiai apsnigti medžiai yra toliau nuo kelio.
    Kaip tik labiau galima būtų grožėtis, nes saugesnis važiavimas būtų. Važiuoji pirma juosta ir nebijai susikalti kaktomūša

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    O jei būtų 2 x 2 tai pradingtų miškas ar kaip?
    Aišku, kad ne.
    ​​​​Tiesiog gražiai apsnigti medžiai yra toliau nuo kelio.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Kol Nemenčinės plens dar netapo 2 x 2 eismo juostų gatvė pasimėgaukime važiavimu pro apsnigtus pušynus
    O jei būtų 2 x 2 tai pradingtų miškas ar kaip?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Plentas KK 102 nuo Vilniaus miesto ribos iki Nemenčinės
    Foto 2024.01




    Mazgas su keliu Nemenčinė - Buivydžiai






    Įvažiavimas į Nemenčinę ties A.Mickevičiaus gatve






    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Kol Nemenčinės plentas dar netapo 2 x 2 eismo juostų gatve, pasimėgaukime važiavimu pro apsnigtus pušynus
    Foto 2024.01




    Kelio susiaurėjimas į vienos juosto kelią




    Posūkis į Balžio ežerą






    Ties Antaviliais - Zamečkavu




    Ties Vilniaus miesto ir Vilniaus rajono riba - išplatėjimas į 2 x 2 juostų kelią
    Paskutinis taisė Romas; 2024.01.29, 20:02.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Nei čia A1, nei A14, kad reikėtų viadukų ties kiekviena sankryža. Ties Nemenčine visas srautas suvažiuoja į vieną juostą ir toliau tęsia kelionę arba Nemenčinėje, arba 102 krašto keliu.

    Žinant rytinius srautus iš Balžio g., kažkaip atrodo, kad žiedas čia susitvarkytų geriau nei šviesoforas, tačiau apie viadukus svaigti tikrai neverta.
    Na taip, padarom dar vieną Ukmergės gatvę ir mėgaujamės spūstimis ten, kur jų anksčiau nebuvo. Dar šalia verslai prisistatys visokių parduotuvių, autoservisų, kiekvienam bus dar po vieną šviesoforą. Gyvenamieji kvartalai abejose gatvės pusėse toliau plėsis, gyventojai, aišku, jungiamųjų kelių nenorės, o ir vietos jiems neliks, visi norės iš savo kiemo išvažiuoti tiesiai į plentą. Tiesiog nuostabus miesto planavimas.
    Paskutinis taisė abruo; 2023.10.12, 15:22.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Šiaip keistas sprendimas.
    Vietos ten yra atskirai juostai į kairę, iš kitos pusės kairys posūkis numatytas.
    Panašus, tik nevykusiai įgyvendintas sprendimas jau yra Miškonyse, ties Vilnius miesto ir Vilniaus rajono riba. Du šviesoforai su sekcijomis 100 metrų atstumu, kai pilnai užtektų vieno.
    Gal geresnis sprendimas būtų turėti abiejose pusėse poros šimtų metrų jungianmuosius kelius. Bet kai kalba prasideda apie mažiausio žemės lopinėlio išpirkimą, Lietuvoje visi projektai sustoja.

    Parašė abruo Rodyti pranešimą
    Tokiam kely jokių šviesoforinių sankryžų išvis neturėtų būti.
    Deja, pasirinktas pigiausias ir ne pats geriausias sprendimas.

    Projekto įgyvendinimui numatyti net 29 mėnesiai.. 5,7 kilometro be jokių sudėtingų inžinerinių statinių - per 2½ metų.
    Latviai per panašų laiką (pradėta 2021 m. vidurįyje o atidarymas rytoj) naujoje trasoje nutiesė 17,1 km ilgio Kekavos 2*2 ir 2*1 aplinkkelį su kelių lygių sankryžomis.
    Tikėkimės, kad konkurse vis dėlto įvyks, o jame dalyvaujantys rangovai pasiūlys greitesnį vykdymo terminą.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Nei čia A1, nei A14, kad reikėtų viadukų ties kiekviena sankryža. Ties Nemenčine visas srautas suvažiuoja į vieną juostą ir toliau tęsia kelionę arba Nemenčinėje, arba 102 krašto keliu.

    Žinant rytinius srautus iš Balžio g., kažkaip atrodo, kad žiedas čia susitvarkytų geriau nei šviesoforas, tačiau apie viadukus svaigti tikrai neverta.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Tokiam kely jokių šviesoforinių sankryžų išvis neturėtų būti. Belieka viltis, kad kada nors ten bus pastatytas viadukas ir tas žiedas tarnaus kaip nuvažiuojamų gatvelių sujungimas.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Šiaip keistas sprendimas. Vietos ten yra atskirai juostai į kairę, iš kitos pusės kairys posūkis numatytas. Galima numatyti fazę, kurioje Nemenčinės pl. iš abiejų pusių būtų posūkiai į kairę (nemanau kad labai prailgintų fazių laikus lyginant su vienu apsaugotu kairiu posūkiu). Dabar visiems, važiuojantiems Balžio gatve teks smaukytis tuo žiedu.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
    Kam čia tas žiedas reikalingas vietoje letėjimo juostos?
    Turbūt tam, kad nereikėtų daryti dar vieno reguliuojamojo kairiojo posūkio į Girininkijos gatvę - ten bus patenkama per Balžio gatvės žiedą.

    Komentuoti:


  • Zefyras
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Panašu, kad orientuojama numatant jungtį su būsimu tiltu per Nerį?

    Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	794
Size:	91,2 kB
ID:	2079898
    Kam čia tas žiedas reikalingas vietoje letėjimo juostos?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Pasiūlymų teikimas iki 2023.11.17 d. - tada ir pasimatys, kaip greitai prasidės rekonstrukcija.

    Made in Vilnius 2023.10.05
    Greitu metu turėtų prasidėti Nemenčinės plento rekonstrukcija: bus 4 eismo juostos ir daugiau šviesoforų
    Šviesoforais reguliuojamos bus šios sankryžos:
    Nemenčinės plento ir Kairėnų g. sankryža suprojektuota šviesoforais reguliuojama, vietoje buvusių dviejų nesaugių apsisukimų skiriamojoje juostoje.
    Nemenčinės plento, Balžio ir Girininkijos gatvių katuršalė sankryža;
    Esamas Laurų g. ir Nemenčinės pl. susikirtimas smailiu kampu yra pavojingas eismo saugumo požiūriu dėl prasto matomumo, todėl Laurų g. būtų pratęsta iki Lakštingalos sodų g. ir suprojektuota šviesoforais reguliuojama trišalė sankryža su pėsčiųjų perėja;
    Nemenčinės pl., Antavilių ir M. Husoviano g. numatoma šviesoforais reguliuojama keturšalė sankryža;
    Nemenčinės pl. ir Antavilių sodų 1-oji g. suprojektuota šviesoforais reguliuojama keturšalė sankryža su pėsčiųjų perėja.
    Dar vienas šviesoforas bus įrengtas pėstiesiemsties Karačiūnų gatve.

    https://madeinvilnius.lt/transportas...au-sviesoforu/

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Panašu, kad orientuojama numatant jungtį su būsimu tiltu per Nerį?

    Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	794
Size:	91,2 kB
ID:	2079898

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Nemenčinės pl. nuo Kairėnų g. iki miesto ribos rekonstravimas
    Trukmė mėnesiais: 29

    https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2023-676985
    Vis dėlto neaišku, kodėl toks ilgas darbų laikotarpis vos 5,7 km ilgo ruožui (10,527 - 16,230 km).
    Rekonstruojamas kelias iš esmės eina esama trasa, nenusimato jokių didelių kalnų nukasimo (neskaitant Antavilių kalniuko). Projekte nėra nė vieno tilto, nė vienos dviejų lygių sankryžos,

    Konkurso sąlygos vienas iš vertinimo kriterijų yra darbų trukmė.
    Gal rangovų pasiūlymai bus labiau ambicingi laiko prasme (jei konkursas įvyks iš pirmo karto).

    Komentuoti:

Working...
X