Viltis tai man dar ir dėl to, kad LV, EE ir PL situacija geresnė ir nelabai turim kur dėtis.
Pravažiavau Baltijos šalis. Vis tik galvoju geriau vis tik išplatintų A8, A17 ir A10. Geriau saugesnis kelias nei sutvarkytas Via Balticos variantas prie Rygos, kur visi kiek girdžiu susiėmę už galvos dėl vairavimo kultūros ten. Antras faktorius, psichologinis efektas, gerinamas Lietuvos įvaizdis, kuriamas įspūdis, kad šalis moderni. Sutikime ir dar dėl fakto, kad Pasvalys ne Kuldyga, kad girtumėmes 19 amžiaus baltvokiečių istoriniais pakelės miesteliais
Girkimės 21 amžiumi.
Pabaigus Via Baltica platinimą turėtume daugmaž išbaigtą autostradų tinklą ir naujų kelių reiktų labai mažai. Didžiausią dėmesį būtų galima skirti esamiems keliams tvarkyt. Aišku užtruks dar kokį 15 metų, bet gal verta. Bijau, kad A8 ir A10 perafaltavimai jau tampa pinigai į balą. Sutinku dėl kitų kelių, kad būtina tvarkyt, bet ne Via Baltica.
Dėl karinio mobilumo kaip tik keliai į Lenkiją turėti netgi pirmumą gauti, kažkur teko skaityt
Galima paminėt jau beveik sutvarkytą A5, bet eilė turėtų ateit ir Seinai-Alytus-Vilnius keliui. Pietų Lietuvoj keliai turėtų pagerėt ilgainiui, o Šiaurės Lietuvoj kol kas tikėčiausi autostradų būklės gerėjimo, bet su paprastais keliais deja nežinau ar pavyks taip sutvarkyt, turbūt ilgam liks blogiau nei Latvijoje situacija. Realiai kaltinčiau buksuojančią ekonomiką, nors gal kokie Šiauliai išsimuš geresnius kelius, jei vis tik bus laikomasi logikos, kad geriau besilaikantys kraštai turės geresnius kelius.
Pravažiavau Baltijos šalis. Vis tik galvoju geriau vis tik išplatintų A8, A17 ir A10. Geriau saugesnis kelias nei sutvarkytas Via Balticos variantas prie Rygos, kur visi kiek girdžiu susiėmę už galvos dėl vairavimo kultūros ten. Antras faktorius, psichologinis efektas, gerinamas Lietuvos įvaizdis, kuriamas įspūdis, kad šalis moderni. Sutikime ir dar dėl fakto, kad Pasvalys ne Kuldyga, kad girtumėmes 19 amžiaus baltvokiečių istoriniais pakelės miesteliais

Pabaigus Via Baltica platinimą turėtume daugmaž išbaigtą autostradų tinklą ir naujų kelių reiktų labai mažai. Didžiausią dėmesį būtų galima skirti esamiems keliams tvarkyt. Aišku užtruks dar kokį 15 metų, bet gal verta. Bijau, kad A8 ir A10 perafaltavimai jau tampa pinigai į balą. Sutinku dėl kitų kelių, kad būtina tvarkyt, bet ne Via Baltica.
Dėl karinio mobilumo kaip tik keliai į Lenkiją turėti netgi pirmumą gauti, kažkur teko skaityt

Comment