Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    John
    Klausimas ar latviai pasistatys tas stotis ir yra toks dalykas kaip reputacija. Lietuva dar prašys pinigų ir vėžei iki Klaipėdos. Gal ir galėtume įjungti durnių, tačiau nemanau kad EK kantrybė yra begalinė ir finansuotų Klaipėdą jei dabar pinigus leistume ne pirmo būtinumo darbams.

    Comment


      Pradėti nuo Vilnius - Kaunas būtų buvę drąsu. Pradėti nuo miestų kelynų (kaip darė Lietuva ir Latvija), tuo tarpu, buvo visiškai racionalus sprendimas, nes planavimas ir žemės paėmimas užmiestyje yra labai ilgas procesas. Lietuva prie pagrindinės linijos pradėjo dirbti vos prieš kelis metus. Strategiškai svarbiausio ruožo Kaunas - Lenkija variantas buvo patvirtintas tik pernai, tai apie kokį tiesimą tose vietose gali eiti kalba?

      https://rail-baltica.lt/vyriausybe-p...vystymo-plana/

      Parašė B.S. Rodyti pranešimą
      John
      Klausimas ar latviai pasistatys tas stotis
      Šiuo metu vienintelis klausimas dėl stočių yra Lietuvoje: Vilnius Connect yra užstrigęs, net projektavimo užduotis tapo naujaisiais Vasiukais. Dėl oro uosto stoties statybų irgi niekas neaišku.

      Estai, tuo tarpu, intensyviai statosi centrinį mazgą. Latviai irgi turi finansavimą oro uosto stočiai ir, kol kas. pusei centrinės stoties (iki pilno panaudojimo). Kol pastatys tą pusę gaus finansavimą ir antrai. Blogiausiu atveju, palauks antro RB etapo ir finansavimą gaus iš ten. Stotys Latvijoje yra finansuojamos ne iš RB fondų.

      Comment


        VLR
        Čia ne joks laimėjimas statytis stotis kitų projektų sąskaita. Turėti gražias stotis aišku būtų smagu, bet kam kišti pinigus jei nėra aišku ar bus finansavimas bėgiams.

        Comment


          Parašė B.S. Rodyti pranešimą
          VLR
          Čia ne joks laimėjimas statytis stotis kitų projektų sąskaita. Turėti gražias stotis aišku būtų smagu, bet kam kišti pinigus jei nėra aišku ar bus finansavimas bėgiams.
          Juo labiau nėra apskritai jokio poreikio Lietuvoje statyti grandiozines stotis. T.y. pačių stoties pastatų plėtrai poreikio nėra. Rygoje verkiant reikėjo atnaujinti stotį, nes esama yra absurdiška ir apgailėtinos būklės. Pas mus reikėtų tik peronus sutvarkyti (uždengti) ir požemines perėjas įrengti.
          Nauja VNO stotis su 1435 mm bėgiais yra apskritai kažkieno fantazija ir iš operavimo pusės visiškai nereikalingas ir nenaudingas dalykas.

          Comment


            Parašė B.S. Rodyti pranešimą
            VLR
            Čia ne joks laimėjimas statytis stotis kitų projektų sąskaita. Turėti gražias stotis aišku būtų smagu, bet kam kišti pinigus jei nėra aišku ar bus finansavimas bėgiams.
            Rygoje yra bėgiai tiek centre, tiek oro uoste ir stotys bus naudojamos iš karto po pastatymo. Pro Rygą pravažiuoja keturis kartus daugiau keleivių nei pro visą Lietuvą, Rail Baltica keleiviai sudarys mažą keleivių dalį. O kad tokia infrastuktūra yra statoma vietoje automobilizmą skatinančių aplinkkelių ir keliukų į nieką asfaltavimo (dažniausiai korupcija persmelktais kontraktais, kaip yra daroma Lietuvoje) tai taip, tuo tikrai galima didžiuotis.

            Comment


              Parašė VLR Rodyti pranešimą

              Rygoje yra bėgiai tiek centre, tiek oro uoste ir stotys bus naudojamos iš karto po pastatymo.
              Gal galima foto su europinės vėžės bėgiais tiek centre, tiek oro uoste? Dėl oro uosto nebūtinai net europinės, rail pribaltika irgi tinka. Ar vėl tik eilinis paūmėjimas?

              Comment


                Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                Gal galima foto su europinės vėžės bėgiais tiek centre, tiek oro uoste? Dėl oro uosto nebūtinai net europinės, rail pribaltika irgi tinka. Ar vėl tik eilinis paūmėjimas?
                Rygos oro uoste bėgių tikrai nėra nė kvapo. Apart monolito su išleista armatūra kai kuriose vietose, ten nėra visiškai nieko. Nebent kažkas būtų kranu įkėlęs ir tiesiog įmetęs ten kokių 100 metrų bėgių
                Ir dar daug darbų ten likę iki to, kad tie bėgiai atsirastų.

                Click image for larger version

Name:	IMG_20250809_165244.jpg
Views:	401
Size:	417,8 kB
ID:	2218524

                Comment


                  Mano atsakymas buvo į:

                  Turėti gražias stotis aišku būtų smagu, bet kam kišti pinigus jei nėra aišku ar bus finansavimas bėgiams.
                  Jungtis (bėgiai) į RIX yra tiesiama kartu su stoties statyba ir viskam yra finansavimas, tad tokios situacijos nebus. Visi supratome, ką turėjau omeny, bet, kai neturi ką gero pasakyti, pradedi kabinėtis prie žodžių

                  Comment


                    Yra bėgiai ir yra finansavimas bėgiams (su latviais ir tai ne faktas ar nesugalvos nukreipt kažkur kitur) gan skirtingi dalykai, ne? Kam klaidinti forumiečius?

                    Comment


                      Stotis - RIX jungtyje jau yra apie 10-11km. bėgių, likę keli kilometrai yra tiesiami kartu su stoties statybomis

                      Comment


                        Parašė VLR Rodyti pranešimą
                        Stotis - RIX jungtyje jau yra apie 10-11km. bėgių, likę keli kilometrai yra tiesiami kartu su stoties statybomis
                        Kauno mazge jau irgi yra 15-16km bėgių tada jei taip skaičiuojam

                        Ir dar net realiai europinės vėžės

                        Comment


                          Parašė sleader Rodyti pranešimą

                          Rygos oro uoste bėgių tikrai nėra nė kvapo. Apart monolito su išleista armatūra kai kuriose vietose, ten nėra visiškai nieko. Nebent kažkas būtų kranu įkėlęs ir tiesiog įmetęs ten kokių 100 metrų bėgių
                          Ir dar daug darbų ten likę iki to, kad tie bėgiai atsirastų.

                          Click image for larger version

Name:	IMG_20250809_165244.jpg
Views:	401
Size:	417,8 kB
ID:	2218524
                          Darbų likę nemažai, bet progresas matosi nemažas. Bet kokiu atveju, mes nieko panašaus ne tik nestatom šalia VNO ar KUN, bet turbūt niekada net ir nepasistatysim.

                          Flickr

                          Comment


                            Attached Files

                            Comment


                              Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                              Darbų likę nemažai, bet progresas matosi nemažas. Bet kokiu atveju, mes nieko panašaus ne tik nestatom šalia VNO ar KUN, bet turbūt niekada net ir nepasistatysim.

                              As asmeniskai del to dziaugiuosi. Nenoreciau kaskokiu uzsaldytu griuvesiu desimtmeciams miesto centre - tiek Kaune tiek Vilniuje. Tokius dalykus galima daryti tik pilnai uztikrinus finansavima, o ne kaip latviai - gal kaip nors is kur nors sukrapstysim, biski cia visus apgausim is kitur paimsism, vistiek paskui dar pinigu duos. Yra absoliutus faktas kad Latvijoje jie ziauriai nepatenkinti visu tuo savo stociu balaganu ir iesko kaltu. O kad pora keistu latvijos PR atsovu bando cia juoda nupiesti balta, yra tiesiog apgailetina.

                              Comment


                                Parašė vital7777 Rodyti pranešimą
                                Tokius dalykus galima daryti tik pilnai uztikrinus finansavima
                                Latviai 'tokiems dalykams' turi pilnai užsitikrinę finansavimą.

                                Comment


                                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                  Darbų likę nemažai, bet progresas matosi nemažas. Bet kokiu atveju, mes nieko panašaus ne tik nestatom šalia VNO ar KUN, bet turbūt niekada net ir nepasistatysim.
                                  Stotelę netoli KUN statys. Aišku tai nebus atitinkamo lygio darbai, nes ir oro uosto reikšmė, keleivių skaičius ar bet koks parametras, kuris parodytų investicijų naudą, KUN neatitiktų tokio lygio investicijų.

                                  Kažkaip "patogiai ir naudingai" vis pamirštama, kad prie VNO mes ir dabar turime geležinkelio liniją su stotele. Apskritai ne stoties išvaizdą, jos gigantiškumas ar investuotų milijonų kiekis, apsprendžia kokią naudą gaus keleiviai ir kaip tai bus išnaudojama. Atstumas nuo VNO iki esamos geležinkelio stoties yra praktiškai toks pats koks RIX nuo terminalo iki naujos stoties. Išvis išleidžiant gerokai mažiau pinigų, būtų galima esamą stotelę patubulinti uždengiant peroną, įrengiant nediduką terminalą. Tik realiai traukinys važiuojantis tik maršrutu Vilniaus stotis - VNO neturi perspektyvos dėl pernelyg mažo atstumo ir šiaip gerai išplėtoto susisiekimo su oro uostu. Būtent dėl to, nutiesti 1435 mm į VNO yra totalus absurdas. Susisiekimas su VNO geležinkeliu gali būti rentabilus ir priimtinas, jei tiesiog miesto/priemiesčio traukiniai stotų pravažiuodami pro oro uostą. Bet tam automatiškai reikia naudoti 1520 mm vėžę, kuri yra aplink Vilnių.
                                  RIX turi didesnį potencialą panaudoti geležinkelio liniją, nes bent jau dabar susisiekimas viešuoju su oro uostu yra pakankamai prastas (vien dėl didesnio atstumo nuo miesto). Papildomai prisidėtų potencialūs keleiviai atvažiuojantys iš Lietuvos ar Estijos artimesnių miestų ir persėdantys iš RB traukinių. Dėl to jiems ir geležinkelio linijos įrengimas yra gerokai reikšmingesnis dalykas.

                                  Comment


                                    Parašė VLR Rodyti pranešimą
                                    Stotis - RIX jungtyje jau yra apie 10-11km. bėgių, likę keli kilometrai yra tiesiami kartu su stoties statybomis
                                    Čia panašiai, kaip sakyti, kad Kaunas–Latvijos siena ruože yra 15 km bėgių, o likę yra tiesiami.

                                    Comment


                                      Na, vienu atveju ‘likę’ yra keli kilometrai, kurių didelė dalis jau yra nutiesta, o visai atkarpėlei yra gautas finansavimas ir ten aktyviai vyksta darbai. Kitu atveju ‘likę’ yra šimtai kilometrų. Tad ne, tai nėra ‘panašiai’.

                                      Comment


                                        Parašė VLR Rodyti pranešimą
                                        Na, vienu atveju ‘likę’ yra keli kilometrai, kurių didelė dalis jau yra nutiesta
                                        Čia apie kokius bėgius kalbama? Apie tuos, kurie nutiesti prieš keletą dešimtmečių ir yra 1520mm vėžė? Sunku susigaudyti kai vis minima jog jau kažkas padaryta, yra ir t.t. Nors RB statybos dar tik eigoje.
                                        Jeigu taip, tai kodėl iš vis tie senų seniausiai pakloti bėgiai minimi Rail Baltica temoje?

                                        Comment


                                          Esmė yra ta, kad čia daug kas teigė, kad Rygoje bus stočių vaiduoklių ir, kad nėra finansavimo oro uosto atšakai. Tačiau Rygoje yra finansavimas oro uosto atšakai, stočių vaiduoklių nebus, o kaip atrodo pasaulinio lygio oro uosto ir geležinkelio integracija ir centrinis transporto mazgas galėsite pamatyti jau 2027, atvažiavę iš Kupiškio, Jelgavos, Vilniaus ar kitų miestų, kuriems tokių dalykų ‘nereikia’

                                          Comment

                                          Working...
                                          X