Parašė B.S.
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
Rygoje yra bėgiai tiek centre, tiek oro uoste ir stotys bus naudojamos iš karto po pastatymo. Pro Rygą pravažiuoja keturis kartus daugiau keleivių nei pro visą Lietuvą, Rail Baltica keleiviai sudarys mažą keleivių dalį. O kad tokia infrastuktūra yra statoma vietoje automobilizmą skatinančių aplinkkelių ir keliukų į nieką asfaltavimo (dažniausiai korupcija persmelktais kontraktais, kaip yra daroma Lietuvoje) tai taip, tuo tikrai galima didžiuotis.
- 3 patinka
-
Gal galima foto su europinės vėžės bėgiais tiek centre, tiek oro uoste? Dėl oro uosto nebūtinai net europinės, rail pribaltika irgi tinka. Ar vėl tik eilinis paūmėjimas?Parašė VLR Rodyti pranešimą
Rygoje yra bėgiai tiek centre, tiek oro uoste ir stotys bus naudojamos iš karto po pastatymo.
- 2 patinka
Comment
-
Rygos oro uoste bėgių tikrai nėra nė kvapo. Apart monolito su išleista armatūra kai kuriose vietose, ten nėra visiškai nieko. Nebent kažkas būtų kranu įkėlęs ir tiesiog įmetęs ten kokių 100 metrų bėgiųParašė Ignalina Rodyti pranešimą
Gal galima foto su europinės vėžės bėgiais tiek centre, tiek oro uoste? Dėl oro uosto nebūtinai net europinės, rail pribaltika irgi tinka. Ar vėl tik eilinis paūmėjimas?
Ir dar daug darbų ten likę iki to, kad tie bėgiai atsirastų.
- 4 patinka
Comment
-
Mano atsakymas buvo į:
Jungtis (bėgiai) į RIX yra tiesiama kartu su stoties statyba ir viskam yra finansavimas, tad tokios situacijos nebus. Visi supratome, ką turėjau omeny, bet, kai neturi ką gero pasakyti, pradedi kabinėtis prie žodžiųTurėti gražias stotis aišku būtų smagu, bet kam kišti pinigus jei nėra aišku ar bus finansavimas bėgiams.
Comment
-
Kauno mazge jau irgi yra 15-16km bėgių tada jei taip skaičiuojamParašė VLR Rodyti pranešimąStotis - RIX jungtyje jau yra apie 10-11km. bėgių, likę keli kilometrai yra tiesiami kartu su stoties statybomis

Ir dar net realiai europinės vėžės
- 4 patinka
Comment
-
Darbų likę nemažai, bet progresas matosi nemažas. Bet kokiu atveju, mes nieko panašaus ne tik nestatom šalia VNO ar KUN, bet turbūt niekada net ir nepasistatysim.Parašė sleader Rodyti pranešimą
- 3 patinka
Comment
-
As asmeniskai del to dziaugiuosi. Nenoreciau kaskokiu uzsaldytu griuvesiu desimtmeciams miesto centre - tiek Kaune tiek Vilniuje. Tokius dalykus galima daryti tik pilnai uztikrinus finansavima, o ne kaip latviai - gal kaip nors is kur nors sukrapstysim, biski cia visus apgausim is kitur paimsism, vistiek paskui dar pinigu duos. Yra absoliutus faktas kad Latvijoje jie ziauriai nepatenkinti visu tuo savo stociu balaganu ir iesko kaltu. O kad pora keistu latvijos PR atsovu bando cia juoda nupiesti balta, yra tiesiog apgailetina.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Darbų likę nemažai, bet progresas matosi nemažas. Bet kokiu atveju, mes nieko panašaus ne tik nestatom šalia VNO ar KUN, bet turbūt niekada net ir nepasistatysim.
- 6 patinka
Comment
-
Latviai 'tokiems dalykams' turi pilnai užsitikrinę finansavimą.Parašė vital7777 Rodyti pranešimąTokius dalykus galima daryti tik pilnai uztikrinus finansavima
Comment
-
Stotelę netoli KUN statys. Aišku tai nebus atitinkamo lygio darbai, nes ir oro uosto reikšmė, keleivių skaičius ar bet koks parametras, kuris parodytų investicijų naudą, KUN neatitiktų tokio lygio investicijų.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Darbų likę nemažai, bet progresas matosi nemažas. Bet kokiu atveju, mes nieko panašaus ne tik nestatom šalia VNO ar KUN, bet turbūt niekada net ir nepasistatysim.
Kažkaip "patogiai ir naudingai" vis pamirštama, kad prie VNO mes ir dabar turime geležinkelio liniją su stotele. Apskritai ne stoties išvaizdą, jos gigantiškumas ar investuotų milijonų kiekis, apsprendžia kokią naudą gaus keleiviai ir kaip tai bus išnaudojama. Atstumas nuo VNO iki esamos geležinkelio stoties yra praktiškai toks pats koks RIX nuo terminalo iki naujos stoties. Išvis išleidžiant gerokai mažiau pinigų, būtų galima esamą stotelę patubulinti uždengiant peroną, įrengiant nediduką terminalą. Tik realiai traukinys važiuojantis tik maršrutu Vilniaus stotis - VNO neturi perspektyvos dėl pernelyg mažo atstumo ir šiaip gerai išplėtoto susisiekimo su oro uostu. Būtent dėl to, nutiesti 1435 mm į VNO yra totalus absurdas. Susisiekimas su VNO geležinkeliu gali būti rentabilus ir priimtinas, jei tiesiog miesto/priemiesčio traukiniai stotų pravažiuodami pro oro uostą. Bet tam automatiškai reikia naudoti 1520 mm vėžę, kuri yra aplink Vilnių.
RIX turi didesnį potencialą panaudoti geležinkelio liniją, nes bent jau dabar susisiekimas viešuoju su oro uostu yra pakankamai prastas (vien dėl didesnio atstumo nuo miesto). Papildomai prisidėtų potencialūs keleiviai atvažiuojantys iš Lietuvos ar Estijos artimesnių miestų ir persėdantys iš RB traukinių. Dėl to jiems ir geležinkelio linijos įrengimas yra gerokai reikšmingesnis dalykas.
- 5 patinka
Comment
-
Čia panašiai, kaip sakyti, kad Kaunas–Latvijos siena ruože yra 15 km bėgių, o likę yra tiesiami.Parašė VLR Rodyti pranešimąStotis - RIX jungtyje jau yra apie 10-11km. bėgių, likę keli kilometrai yra tiesiami kartu su stoties statybomis
- 6 patinka
Comment
-
Čia apie kokius bėgius kalbama? Apie tuos, kurie nutiesti prieš keletą dešimtmečių ir yra 1520mm vėžė? Sunku susigaudyti kai vis minima jog jau kažkas padaryta, yra ir t.t. Nors RB statybos dar tik eigoje.Parašė VLR Rodyti pranešimąNa, vienu atveju ‘likę’ yra keli kilometrai, kurių didelė dalis jau yra nutiesta
Jeigu taip, tai kodėl iš vis tie senų seniausiai pakloti bėgiai minimi Rail Baltica temoje?
- 1 patinka
Comment
-
Esmė yra ta, kad čia daug kas teigė, kad Rygoje bus stočių vaiduoklių ir, kad nėra finansavimo oro uosto atšakai. Tačiau Rygoje yra finansavimas oro uosto atšakai, stočių vaiduoklių nebus, o kaip atrodo pasaulinio lygio oro uosto ir geležinkelio integracija ir centrinis transporto mazgas galėsite pamatyti jau 2027, atvažiavę iš Kupiškio, Jelgavos, Vilniaus ar kitų miestų, kuriems tokių dalykų ‘nereikia’
Comment
-
Vilniui ar Kaunui tokio dalyko nereikia? Juk ne kažkoks kosmosas turėti vėžę per Vilniaus oro uostą (kad ir sena vaga). O į KUN įmanomas akligatvis, arba vežė į Klaipėdą per KUN. Reikalingas bent vienas iš šių variantų tam kad būtų kažkokia konkurencija su RIX. O ne palikti taip, kad vos ne visai Lietuvai patogiausia važiuoti į RIX vietoje VNO arba KUN.Parašė sleader Rodyti pranešimą
Papildomai prisidėtų potencialūs keleiviai atvažiuojantys iš Lietuvos ar Estijos artimesnių miestų ir persėdantys iš RB traukinių. Dėl to jiems ir geležinkelio linijos įrengimas yra gerokai reikšmingesnis dalykas.
- 1 patinka
Comment
-
Na jau nereikia čia, kad nepatogu.Parašė B.S. Rodyti pranešimąVilniui ar Kaunui tokio dalyko nereikia? Juk ne kažkoks kosmosas turėti vėžę per Vilniaus oro uostą (kad ir sena vaga). O į KUN įmanomas akligatvis, arba vežė į Klaipėdą per KUN. Reikalingas bent vienas iš šių variantų tam kad būtų kažkokia konkurencija su RIX. O ne palikti taip, kad vos ne visai Lietuvai patogiausia važiuoti į RIX vietoje VNO arba KUN.
Vilniuje reikalinga tik gan maža investicija į dabartinės stotelės (galite vadinti ir stotimi) atgaivinimą. Užtektų tiesiog uždengti peroną, na gal dar geriau būtų jį paaukštinti, bet esmė tame, kad investicijos į šią vietą nebūtų didelės.
Kaune taip, sustojimas prie oro uosto reikalingas.
- 1 patinka
Comment
-
O be tirados apie užtikrintą finansavimą, kurį latviai bet kurią minutę gali sugalvot nukreipt (nebūtų pirmas kartas), nesigauna atsakyt? Kur Rygos - Oro uosto atkarpoje yra nutiesti RB bėgiai? 1520mm caro laikų geležinkelis nesiskaito.Parašė VLR Rodyti pranešimąEsmė yra ta, kad čia daug kas teigė, kad Rygoje bus stočių vaiduoklių ir, kad nėra finansavimo oro uosto atšakai. Tačiau Rygoje yra finansavimas oro uosto atšakai, stočių vaiduoklių nebus, o kaip atrodo pasaulinio lygio oro uosto ir geležinkelio integracija ir centrinis transporto mazgas galėsite pamatyti jau 2027, atvažiavę iš Kupiškio, Jelgavos, Vilniaus ar kitų miestų, kuriems tokių dalykų ‘nereikia’
- 1 patinka
Comment
Comment