Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Diskusijos apie Lietuvos kelių kokybę

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Lietuva su žvyrkelių asvaltavimu, jaučiu viena iš daugiausiai atsilukusių valstybių Europos sąjungoje. Kokiais tempais pas mus asvaltuojami žvyrkeliai, tai reiks dar 200 ar daugiau metų, kad jų neliktų. Pavažinėji po Lietuvą, pilna tų žvyrkelių, o ir asvaltuoti keliai yra dauguma apgailėtinos būklės. Buvo kažkada, kad Lietuvoj keliai vieni iš geriausių, dabar vieni iš blogiausių. 70 tiltų yra blogos būklės, kuriuos reikia rekonstruoti, nes jie byra, griūna. Įdomu kada pas mus viską sutvarkys, kaip amžinai trūksta pinigų kelių tiesimui ir priežiūrai.

    Comment


      Parašė kesukazzz Rodyti pranešimą
      Lietuva su žvyrkelių asvaltavimu, jaučiu viena iš daugiausiai atsilukusių valstybių Europos sąjungoje. Kokiais tempais pas mus asvaltuojami žvyrkeliai, tai reiks dar 200 ar daugiau metų, kad jų neliktų. Pavažinėji po Lietuvą, pilna tų žvyrkelių, o ir asvaltuoti keliai yra dauguma apgailėtinos būklės. Buvo kažkada, kad Lietuvoj keliai vieni iš geriausių, dabar vieni iš blogiausių. 70 tiltų yra blogos būklės, kuriuos reikia rekonstruoti, nes jie byra, griūna. Įdomu kada pas mus viską sutvarkys, kaip amžinai trūksta pinigų kelių tiesimui ir priežiūrai.
      Bet kur tada Ralis vyks kai viska išasvaltuos

      Comment


        Parašė Lietuvis87 Rodyti pranešimą

        Bet kur tada Ralis vyks kai viska išasvaltuos
        Ralis sėkmngai ir ant asfalto vyksta.

        Comment


          Vis tiek laikausi nuomonės, kad žiūrint kaip finansuojami keliai, nepanašu, kad esam pajėgūs vystyti žvyrkelių asfaltavimo programas.
          Nebent tą darys pajėgesnės savivaldybės.

          Greičiausiai jei labai nedidės LAKD finansavimas, reiks tenkintis, kad bent jau perasfaltuoja esamus krašto ir magistralinius kelius, nes jau dabar nekažkas, ir yra nemažas visuomenės sprendimas tvarkyti tarpmiestinius kelius. Vien dėl demografinių tendencijų gali visa politinė agenda judėti iš emigravusių kadaise tankiai apgyvendintų rajonų, į didesnius miestus, t.y. aktualumas greitkelių kokybės, kelių jungiančių didesnius miestus ir t.t.

          Tokia realybė, norėčiau ir aš, kad Lietuva ar šiaip pasaulis būtų geresnis, pvz. visi keliai būtų asfaltuoti ir vidutinės/geros būklės Lietuvoje (o magistraliniai keliai - puikūs) ir pan.
          Paskutinis taisė PoDV; 2023.09.26, 21:53.

          Comment


            Paaiškino, kodėl Latvijoje ir Estijoje kelių būklė pastebimai geresnė
            Latvijos valstybinės kelių įmonės „Latvijas Valsts ceļi“ atstovas Karlis Bajarsas atskleidė, kaip valstybė sprendžia vieną opiausių asfaltuotų kelių eksploatacijos problemų – provėžų susidarymą.

            Ne vienų metų latvių patirtis kovojant su provėžomis keliuose parodė, kad kelio patvarumo paslaptis, be kitų parametrų, tokių kaip oro tuštymių asfalto dangoje kiekis, dažnai slypi parenkant bitumą (rišančiąją asfalto medžiagą) projektuojant konkrečius kelio ruožus: „Problemas dažniausiai fiksuodavome, kai asfalto mišiniams panaudodavome nemodifikuotą bitumą, kuris yra mažiau elastingas“, – atskleidė Latvijos kelininkas.

            Estų sprendimas: ne vien bausti, bet ir apdovanoti

            „Paprastai kelius tiesiantys rangovai gauna baudas, kai jų darbo rezultatai neatitinka nustatytų reikalavimų, ir negauna jokių paskatų, jei padaro geriau, nei reikalaujama. 2018 m. valstybinė Estijos kelių agentūra pradėjo ieškoti labiau subalansuoto būdo, kuris paskatintų kelininkus nesiorientuoti tik į nustatytų reikalavimų įgyvendinimą. Taip, be baudų, atsirado ir premijų sistema, pagal kurią rangovai gauna papildomas pinigines išmokas, jei jų nutiesto kelio parametrai viršija reikalavimus“, – sakė M. Truu.

            Anot jo, tradicinė baudomis paremta sistema suponuoja tokį rangovų veikimą, kai rangovas stengiasi tiksliai įgyvendinti nustatytus kokybinius reikalavimus, o premijos už papildomas pastangas nulemia geresnę asfalto dangos kokybę.

            Comment


              Įdomu kiek skiriasi transporto priemonių skaičius keliuose? Tarkim prieš porą metų važiavau Via-Baltica iki Tallinno, tai išvažiavus už Rygos regiono kelias buvo praktiškai tuščias.
              It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

              Comment


                Dar viena gana reikšminga priežastis, imho, galėtų būti visiškas, totalus ir sistematiškas apsileidimas, bb dėjimas ir nepakankamas finansavimas.

                Comment


                  Na vienas ministras buvo užsiėmęs kelių kokybės tikrinimu, tik ponui Romui vis tiek neįtiko. O šiaip estų idėja visai patiko, kad galima ne tik bausti, bet ir skatinti.

                  Comment


                    Parašė digital Rodyti pranešimą
                    Na vienas ministras buvo užsiėmęs kelių kokybės tikrinimu, tik ponui Romui vis tiek neįtiko.
                    Įtiko, gal kažką ne taip supratai
                    Prieš 9 metus Lietuvoje buvo taip:


                    O dabar šitaip:


                    O jei rimtai, praeitą savaitgalį nuvažiavau porą šimtų kilometrų krašto keliais, tai kelių danga, ir ypač nutrupėję pakraščiai po žiemos atrodo prasčiau nei anksčiau- gal kaltas permainingas oras.
                    Bet kadangi laimingai grįžau tai nereikia čia varyti ant geriausos Lietuvoje LAKD (nes kitokių ir nėra).

                    Comment


                      Prieš kokius 20m, kažkuriam interviu, kelininkas (turbūt iš tuometinės LAKD), pasakė: kelių tiesimo taisyklė NR.1: teisingas kelio profilis. Profilis turi būti toks, kad vanduo nestovėtų ant kelio.

                      Jau 11 metų kasdien 2x pravažiuoju KK1906. Dirbami laukai iš vienos pusės yra gerokai aukščiau nei pats kelias, iš kitos pusės žemiau. Kelkraščiai užžėlę žole, pralaidos palei kelią esančiuose grioviuose užakę. Pavasarį grioviai persipildo, apsemia kelią, vanduo nuo kelio nenubėga. Kelių priežiūra kasmet kantriai ir nuobodžiai lopo tuos lopus tose vietose, kelios dešimtys pravažiuojančių keičiasi prakirstas padangas. Bet bent jau atkimšti pralaidas, nugreideruoti pakraščius kažkodėl niekam nekyla mintis....

                      Dar vienas keistas dalykas: dauguma atveju, kai kelininkai užtaiso duobes, nesandarina siūlių tarp seno ir naujo asfalto. Tai jei problema yra, kad vanduo patenka į tarpus, kodėl tie tarpai paliekami atviri?

                      edit: pridėjau vakar dienos foto.
                      Attached Files
                      Paskutinis taisė goolfietis; 2024.02.21, 09:24.
                      Mano blogas

                      Comment


                        Parašė Romas Rodyti pranešimą
                        Įtiko, gal kažką ne taip supratai
                        Prieš 9 metus Lietuvoje buvo taip:
                        Tai jo, lengviausia papostinti pora foto ne į temą. Tai kuo neįtiko ministras, kuris bent jau bandė kažką aiškintis dėl kokybės?

                        Comment


                          Parašė Romas Rodyti pranešimą
                          Click image for larger version

Name:	a3MVX0d2_700w_0.jpg
Views:	336
Size:	70,6 kB
ID:	2112219

                          Comment


                            /\ Kažkokie didžasalio (iš mažosios raidės) lygio bajeriai. Paaiškink ką tamsta norėjai pasakyti.
                            Gal pats įsidarbinai LAKD ar teiki kokias prekes tai įstaigai, kad tokia meilė LAKD, nesvarbu ar ji ką nors veikia ar tik stato radarus.

                            Parašė digital Rodyti pranešimą
                            Tai jo, lengviausia papostinti pora foto ne į temą. Tai kuo neįtiko ministras, kuris bent jau bandė kažką aiškintis dėl kokybės?
                            Kažkoks įkyrus įprotis "taginti" kai tavęs niekas to neprašo.
                            Moderatorius, o užsiimi provokavimu kaip koks užsisėdęs Ignalina. Pasigėdytum iš pagarbos moderatoriaus statusui.

                            Kaip paklausei, tokį atsakymą ir gavai.
                            Jei nori įrodinėti, kad kelių būklė Lietuvoje yra puiki ir Susiiekimo ministras gerai dirba, pažiūrėk į tas nuotraukas arba pats pasivažinėk Lietuvos asfaltuotais keliais su provėžomis, pavasarinėmis nuograužomis bei nuošliaužomis. Jei mašina dar nebus pametusi ratų galima nuvažiuoti pas kaimynus; bet tai jau atskira tema.
                            Paskutinis taisė Romas; 2024.02.20, 22:44.

                            Comment


                              Parašė Romas Rodyti pranešimą
                              /\ Kažkokie didžasalio (iš mažosios raidės) lygio bajeriai. Paaiškink ką tamsta norėjai pasakyti.
                              ???
                              Gal pats įsidarbinai LAKD ar teiki kokias prekes tai įstaigai, kad tokia meilė LAKD, nesvarbu ar ji ką nors veikia ar tik stato radarus.
                              Kai nebeturima kaip atsakyti, tai naudojami posakiai "mylima partija ar politikas", šiuo atveju meilė LAKD. Žema.
                              Kažkoks įkyrus įprotis "taginti" kai tavęs niekas to neprašo.
                              Nematau, kur tamstą buvau pataginęs.
                              Moderatorius, o užsiimi provokavimu kaip koks užsisėdęs Ignalina. Pasigėdytum iš pagarbos moderatoriaus statusui.
                              ??? Kur čia kažkoks provokavimas?
                              Kaip paklausei, tokį atsakymą ir gavai.
                              Paklausiau normaliai, gavau atgal nesąmonių krūvą. Trečią kartą klausiu - vienas ministras buvo užsiėmęs neseniai nutiestų kelių kokybės tikrinimais. Tamstai tai neįtiko, paprašiau, kad primintum kodėl. Nes čia tema ir yra apie kelių kokybę.
                              Jei nori įrodinėti, kad kelių būklė Lietuvoje yra puiki ir Susiiekimo ministras gerai dirba, pažiūrėk į tas nuotraukas arba pats pasivažinėk Lietuvos asfaltuotais keliais su provėžomis, pavasarinėmis nuograužomis bei nuošliaužomis. Jei mašina dar nebus pametusi ratų galima nuvažiuoti pas kaimynus; bet tai jau atskira tema.
                              Visiškai to nenoriu, ir niekur šioje diskusijoje apie tai nekalbėjau. Klausimas buvo tiesiog apie vieną konkretų ministrą. Na bet jei negali atsakyti ar neprisimeni, tai tiek to.

                              Comment


                                Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
                                Dar vienas keistas dalykas: dauguma atveju, kai kelininkai užtaiso duobes, nesandarina siūlių tarp seno ir naujo asfalto. Tai jei problema yra, kad vanduo patenka į tarpus, kodėl tie tarpai paliekami atviri?
                                Atsakysiu svetimais žodžiais:

                                Parašė John Rodyti pranešimą
                                Dar viena gana reikšminga priežastis, imho, galėtų būti visiškas, totalus ir sistematiškas apsileidimas, bb dėjimas ir nepakankamas finansavimas.

                                Comment


                                  Parašė Kecal Rodyti pranešimą

                                  Atsakysiu svetimais žodžiais:


                                  o gal pasidomėkite kas yra laikinas remontas? Nes žiemą yra "gesinamas gaisras" o nuo pavasario (kai bus tinkamos oro sąlygos) prasidės remonto darbai.

                                  Comment


                                    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

                                    o gal pasidomėkite kas yra laikinas remontas? Nes žiemą yra "gesinamas gaisras" o nuo pavasario (kai bus tinkamos oro sąlygos) prasidės remonto darbai.
                                    O gal pasidomėkit, kodėl toje vietoje reikalingas laikinasis remontas. Tą laikiną remontą ten daro kasmet. Ir kasmet vasaros viduryje atvažiuoja, prafrezuoja, užlopo. Siūlių tarp asfalto nesandarina. Ateina sekanti žiema - trūkt už vadžių, vėl iš pradžių.

                                    Tipiškas kelininko pasiteisinimas: suremontuosim vėliau. Pataisysim pasekmes, priežastis pašalinti per daug sudėtinga...
                                    Mano blogas

                                    Comment


                                      Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

                                      O gal pasidomėkit, kodėl toje vietoje reikalingas laikinasis remontas. Tą laikiną remontą ten daro kasmet. Ir kasmet vasaros viduryje atvažiuoja, prafrezuoja, užlopo. Siūlių tarp asfalto nesandarina. Ateina sekanti žiema - trūkt už vadžių, vėl iš pradžių.

                                      Tipiškas kelininko pasiteisinimas: suremontuosim vėliau. Pataisysim pasekmes, priežastis pašalinti per daug sudėtinga...
                                      tavo įkeltos foto darbai yra vasaros?

                                      Jei matai kokius pažeidimus, rašyk atsakingoms tarnyboms, čia paverkimas mažai duos naudos.

                                      Comment


                                        Parašė thomcius Rodyti pranešimą

                                        tavo įkeltos foto darbai yra vasaros?

                                        Jei matai kokius pažeidimus, rašyk atsakingoms tarnyboms, čia paverkimas mažai duos naudos.
                                        Skaityk #290, tada komentuok. Kokius pažeidimus? Ar AB „Kelių priežiūra“, atlikdama laikinąjį remontą, nemato, dėl ko tos duobės atsiranda?

                                        Ir beje, taip, raudonai pažymėtas vasaros darbas. "Duobės atsiranda dėl į asfalto tarpus patenkančio vandens, kuris šaldamas plečiasi ir laužo asfaltą".

                                        Attached Files
                                        Mano blogas

                                        Comment


                                          Parašė thomcius Rodyti pranešimą

                                          tavo įkeltos foto darbai yra vasaros?

                                          Jei matai kokius pažeidimus, rašyk atsakingoms tarnyboms, čia paverkimas mažai duos naudos.
                                          Vasaros darbų sluoksnis matosi po apačia ir jo stovis akivaizdus. Kiek procentų duodi, kad ir šiemet remontas bus tokio pat lygio? Juk akivaizdžiai matosi, kad asfalto pagrindas minkštas kaip karvės blynas ir net spaudžiasi iš po asfalto.

                                          Ar šis forumas skirtas diskusijoms, ar turi kažkokią slaptą misiją. Kažkodėl verkimai Vilniaus VT, Ryga-Vilnius bei kitose temose liejasi jau po keliasdešimt puslapių ir tai matyt "duoda daug naudos"

                                          Comment

                                          Working...
                                          X