Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Diskusijos apie Lietuvos kelių kokybę

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Čia iš viso nėra jokių stebuklų.
    Kelių finansavimo biudžetas nominaliais skaičiais plius-minus nesikeitė kelioliką metų. Kas reiškia santykinį jo mažėjimą lyginant su dabartinėmis kainomis ir poreikiais.






    https://e-seimas.lrs.lt/rs/legalact/...ded10be2fa21c/
    Viskas aišku tuomet, realiai kelių biudžetas kelis kartus mažesnis nei prieš keliolika metų. Bet aišku, kai dabar prioritetas gynyba tai infrastruktūra turbūt ir yra ta vieta, kur galima pataupyti, sveikatos apsauga, švietimas turbūt svarbiau.
    Flickr

    Comment


      Kaip tik į šitą temą susisiekimo ministro komentaras.
      Įsteigus Kelių fondą – pirmiausiai bus tvarkomos autostrados
      https://www.facebook.com/share/v/19CLMNP4MC/

      Comment


        Situacija galimai žiauresnė nei net Balkanuose, kur keliai tikrai gali būti šiaip sau vietomis, bet autostrados geros. Aišku, prisiededa, kad pačios autostrados statytos panašiam laikotarpyje kaip Lenkijos autostradų statybos bumas.

        Tai gerai, kad bus tvarkomos autostrados, netgi galėtų ir ženklinimą atnaujint, kad būtų artimesnis tipiniam Europos greitkelių kelių ženklinimui, įskaitant lėtėjimo ir greitėjimo juostų ilginimus, nuorodas ir ribojimus. Mega investicijų nereikia apart keletos sankryžų A2 kelyje kurios yra vieno lygio ir netinka tokio lygio keliui nepaisant eismo intensyvumui. Sodybų tuštėjimo metas tuo požiūriu paradoksaliai padeda, kad nereikės ir kokių jungiamųjų kelių dėl keletos nykstančių sodybų palei autostradą (šiaip dėl jų reiktų pagalvot kad reikalingas iškeldinimas gyventojų kurių vienintelė nuovaža iš sodybos yra į autostradą, bet čia jau kaštų ir naudos analizės klausimas prasideda, bet manau kad pigiau iškeldinimas ilgalaikėj perspektyvoj nei kažkokių pararelinių kelių įrengimas).

        Dalies rajoninių kelių tvarkymas, apleidžiant krašto ir magistralinius kelius, tėra skaudžiai kainuojantis populizmas. Išimtis jeigu asfaltavimas vyksta į turistinius objektus, kurie generuotų pelnus. Kai kurios savivaldybės, spėju, tiesiog per biednos, o nenustebčiau ir per daug korumpuotos (dingstantys pinigai), su tuo masiniu žvyrkelių asfaltavimo attempt'ais.
        Mano nuomone, rajoninius kelius turėtų prižiūrėt savivaldybės. Rajoninių kelių maršrutai išlaikomi, gali gauti prioritetą iš valstybės ar pačios savivaldybės, nesutapatinami savo svarba su esamais savivaldybių keliais kurie būtų II reikšmės. Rajoniniai keliai privalo turėt adekvatų krypčių ženklinimą (bent jau viena rodyklė prieš sankryžą), įskaitant adekvatų ženklinimą išvažiavimuose iš autostrados (bent dvi rodyklės žyminčias gyvenvietės prieš sankryžą 300+ m atstumu viena nuo kitos).
        Jei savivaldybė biedna, tada deja prioriteto negaus, arba gaus labai ribotą prioritetą. Tokios savivaldybės prioritetas turėtų būti darbo vietų kūrimas. Nemanau, kad turtingesnės savivaldybės, ypač Vilnius ar tarpmiestiniai keliai jungiantys didžiuosius miestus turėt užribinai prastą infrastruktūrą dėl ilgametės turtinės nelygybės problemos Lietuvoje, kuri turi būti sprendžiama.
        Paskutinis taisė PoDV; Vakar, 15:01.

        Comment

        Working...
        X