Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[E67] [A5] Kaunas - Kalvarija (- Varšuva) - "Via Baltica"

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kaip tik ten vakar važiuojant nustebino kintamos informacijos ženklai su šimtinėmis.
    Šį kartą LAKD pavyko įjungti sveiką protą.

    Kas vyksta Kaune 2025.09.03
    Kauno vakariniame aplinkkelyje leistinas greitis padidintas iki 100 km/val.
    A5 kelio atkarpoje nuo Garliavos link Akademijos 90 km/val. leistino greičio kelio ženklas buvo pakeistas į 100 km/val. ženklą. Apie tokį pat leistiną greitį informuoja ir kintamos informacijos ženklai.


    Kaip naujienų portalą „Kas vyksta Kaune“ informavo valstybės kelius administruojančios AB „Via Lietuva“ atstovas Vytenis Radžiūnas, A5 kelio ruože leistinas greitis iš tiesų buvo padidintas.
    „Minimame ruože įrengtas keturių eismo juostų magistralinis kelias su skiriamąja juosta. Jo techniniai parametrai leidžia nustatyti didesnį leistiną važiavimo greitį – 100 km/val., palyginti su įprastu dviejų eismo juostų keliu, kuriame leidžiama važiuoti iki 90 km/val.
    Bendrovė atliko šio ruožo eismo įvykių, transporto srautų intensyvumo bei jau įdiegtų eismo saugumo priemonių – pavyzdžiui, vidutinio greičio kontrolės sistemų – analizę. Atsižvelgus į visus šiuos veiksnius, nuspręsta, kad ruože yra galimybė saugiai padidinti leistiną greitį“, – aiškino V. Radžiūnas.

    https://kaunas.kasvyksta.lt/2025/09/...-ir-a1-kelyje/

    Comment


      Via Lietuva / 15min.lt 2025.09.19
      Vėl pažeistos Lampėdžių tilto konstrukcijos:
      „Via Lietuva“ informuoja, kad dėl pastebėtų deformacinio pjūvio pažeidimų Lampėdžių (Česlovo Radzinausko) tilte, esančiame magistraliniame kelyje A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai (5,34 km), nuo pirmadienio planuojami trumpalaikiai eismo ribojimai kryptimi nuo Marijampolės link Kauno
      Primename, kad Česlovo Radzinausko tiltas Kaune jau buvo remontuojamas lūžus deformacinio pjūvio profiliui rugpjūčio mėnesį. Dabar – antras panašus atvejis, kai tiltui reikia kelininkų pagalbos.

      Esant tinkamoms oro sąlygoms, darbai vyks nuo rugsėjo 22 d. (pirmadienio) iki rugsėjo 26 d. (penktadienio), 16 val. Jų metu bus keičiamas susidėvėjęs deformacinis pjūvis.
      Darbai bus atliekami etapais. Rugsėjo 22–24 d. bus uždaryta II eismo juosta. Rugsėjo 24 d. ryte eismo ribojimai persikels į I eismo juostą ir tęsis iki rugsėjo 26 d., kai kelyje bus visiškai atnaujintas eismas.

      https://vialietuva.lt/naujienos/via-...mpole-suvalkai
      https://www.15min.lt/verslas/naujien...i-1662-2527918

      Comment


        Grįžimas į Lietuvą prieš dvi su puse savaites.

        www.mapy.cz

        Foto 2025.09






        Pirmasis viadukas nuo sienos


        Kažkur čia buvo nusukimas kairėn aplink muitinės teritoriją

        Comment


          Artėja antrasis viadukas nuo sienos


          Foto 2025.09




          Parašė thomcius Rodyti pranešimą
          ir tai ne viadukas, o "žaliasis tiltas".
          Pirmą kartą girdžiu apie "žaliąjį viaduką" su krypčių rodyklėmis.
          Vis dėlto ten panašu į paprastą viadukas, kur paskui vakarinės pusės jungiamaisias keliais patenkama į RK2615 Salaperaugis – Liubavas


          Degalinės kairėje .Tos deglainės turi laikinus gruntinius privažiavimus
          Alauša


          Toliau statomas naujas Statoilas (ar kaip jis ten vadinasi)


          Nedidelis beveik minutę užtrukęs kamštukas.
          Kažkoks fūrevičius mirk gyvenk suglavojo įsukti į baltic Petroleum deglainę ir kažkur įstigo


          Neste dešinėje


          Nestė kaitrėje


          Artėjame prie tos vietos, kur vasarą iš autostrados nusukdavome dešinėn į senąjį kelią ties "Viada" (ex Lukoilu)

          Comment


            Įstrižasis viadukas ties Pelucmurgiuose esančia (ar buvusia) "Viada" link sienos

            www.mapy.cz

            Foto 2025.09


            Improvizuota apylankos rodyklė į "Viadą" (važiuodamas nespėjau perskaityti), tik neaišku į kurią - į Pelucmurgiuose (lin ksienos) ar Trakėnuose (link Kalvarijos)




            Įstrižasis viadukas


            91 km. Pervažiavimas iš dešinės į kairę juostą (žiūrint kilometražo kryptimi nuo Kauno link sienos)












            Dešinėje matosi Trakėnų Statoilas link sienos

            Comment


              Paskutinė dalis

              www.mapy.cz

              Foto 2025.09






              Geltonos krypčių nuorodos






              Nežinomos paskirties konstrukcija


              Garso sienelės. Galėjo sugalvoti ką nors gražesnio






              Ties 85 km
              Pervažiavimas į kitą juostą


              Vėl autostrada


              A5 mazgas su keliu Nr.200 Kalvarija - Vištytis

              Toliau - visiems pažįstamos vietos

              Comment


                Visiškai nepanašu į Lietuvą. Dėve Dėve. Kažkokie asfalto laukai. Ar už tokĘ Lietuvą mes kovojom?

                Comment


                  Parašė strongiukas Rodyti pranešimą
                  Visiškai nepanašu į Lietuvą. Dėve Dėve. Kažkokie asfalto laukai. Ar už tokĘ Lietuvą mes kovojom?
                  Tikėsimės, kad "asfalto laukai" bus prižiūrimi geriau ne dabartinės magistralės.
                  Visi "kovojo" už skirtingas. Įdomu būtų pamatyti Celofano Lietuvą.
                  Bet tai visai kita tema.

                  Comment


                    Gal kas paaiškintų, kokia gairelių paskirtis šalia apsaugos barjerų bent jau vizualiai užbaigtose atkarpose? Saugumo? Ar čia tiesiog "rekonstruojamas ruožas" ir pagal buvusią pradinę kelio darbų žymėjimo schemą taip ir paliekama iki objekto pridavimo?

                    Comment


                      Kadangi eismas vienoje magistralės kryptyje ten dabar yra dvipusis, tai gairelėmis manau pažymi remontuojamą ruožą. Plius toks dalykas, kad ant atitvarų yra atšvaitai tik viena kryptimi (ta kuria numatytas eismas), todėl laikinai važiuojant priešpriešine kryptimi be papildomo žymėjimo, tamsoje jie nebūtų matomi.

                      Comment


                        Taip pat manau sumažina kelio plotį, kas automatiškai mažina greitį, bet būtų geriau gairelės per vidurį, nes esu matęs gudručių bandančių apvažiuoti stovinčius kamštį ir taip pavojingai atsiduriam priešpriešiniam eisme, kai nėra kur dėtis nes kamštis stovi ir nėra tarpų kaip grįžti atgal.

                        Comment


                          Parašė Romas Rodyti pranešimą


                          Pirmą kartą girdžiu apie "žaliąjį viaduką" su krypčių rodyklėmis.
                          Vis dėlto ten panašu į paprastą viadukas, kur paskui vakarinės pusės jungiamaisias keliais patenkama į RK2615 Salaperaugis – Liubavas

                          Kodėl šis vienintelis "viadukas" šioje atkarpoje toks platus, su būsima triukšmo sienele ir pastatytas tuneliniu principu?
                          Tos rodyklės nurodo į nuvažiavimą į žiedą bei šalutinį kelią.

                          P.S. Romai siūlau atkreipti dėmesį, kad vis dėlto galimai tu buvai teisus ir "atitvarų mafija" pasidarbavo ir čia, nes didžioje kelio atkarpoje atitvarai sudvigubinti, ko nėra ankstesniuose ViaBalticos ruožuose

                          P.P.S.

                          Parašė Romas Rodyti pranešimą

                          Dešinėje matosi Trakėnų Statoilas link sienos
                          norėjai pasakyti "Cirkle K" link Kalvarijos? Ar reiks pateikti įrodymus?

                          Comment


                            Parašė Romas Rodyti pranešimą
                            Pirmą kartą girdžiu apie "žaliąjį viaduką" su krypčių rodyklėmis.
                            Vis dėlto ten panašu į paprastą viadukas, kur paskui vakarinės pusės jungiamaisias keliais patenkama į RK2615 Salaperaugis – Liubavas
                            Toks paprastas viadukas, jog kelio danga bus žvyras, iš abiejų pusių už sankryžų stovi plytos ir dar papildomai pievoje pastatyti pėsčiųjų eismą draudžiantys ženklai.Click image for larger version  Name:	2025-10-02_22-21-58.png Views:	0 Size:	2,58 MB ID:	2222994

                            O jei be sarkazmo, tai čia vadinamasis „žaliasis tiltas“ gyvūnams ir kartu rokadinis kelias per magistralę, paprastiems mirtingiesiems nebus galima juo naudotis (čia su sąlyga, jog nekeitė projekto).
                            Magistralinių kelių žemėlapis bei Kauno gatvių rekonstrukcijų brėžiniai

                            Comment


                              iĮdomu, kaip bus patenkama nuo Lenkijos sienos pusės į kelią RK2615 Salaperaugis - Liubavas.
                              Nusukimas yra prie antrojo viaduko (ar “žaliojo tilto”). O kur bus pervažiavimas į kitą A5 pusę?
                              P.S. Atrodo, radau. Brėžinyje matosi, kad rodyklės į Liubavą nukreipia atgal, link pirmojo viaduko prie sienos.
                              Paskutinis taisė Romas; Vakar, 12:44.

                              Comment

                              Working...
                              X