Parašė ngtvs001
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[E67] [A5] Kaunas - Kalvarija (- Varšuva) - "Via Baltica"
Collapse
X
-
Parašė ngtvs001 Rodyti pranešimąKas iš tų Kleboniškio 2+2+2+2 tiltų, kai paskui eilinis 2+2 keliukas
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Nuo tilto iki A5 praplatintas kelias, vėliau tas pats bus padaryta ir į kitą pusę iki Savanorių pr.
Tie tiltai kol kas realios naudos atneša mažai, pinigų išleista labai daug, bet netvarkoma tolimesnė infrastruktūra. Ir čia yra VIA leituva planavimo problemos ir atsakomybė.
- 1 patinka
Comment
-
Parašiau email paklausimą į Via Lietuva apie tai kur galiu pamatyti priešprojektinius, gavau tokį atsakymą:
"Laba diena,
Gavome labai daug užklausų dėl A5 planuojamo projektavimo. Apie konkretesnius sprendinius bus galima sužinoti Techninių darbo projektų viešinimo procedūrų metu. Dabar parengtos tik pagrindinės gaires, kaip būtų galima pertvarkyti šią A5 kelio atkarpą, kad atsiskirtų vietinio ir tranzitinio transporto srautai.
Maksimum kiek galime atskleisti apie planus:
– Sargėnų sankryžos rekonstravimas;
– Raudondvario pl. šviesoforinės sankryžos rekonstravimas;
– Naujo tilto per Nemuną statyba kairėje ir esamų tiltų rekonstravimas;
– Magistralinio kelio dešinės pusės rekonstravimas tarp Marvelės ir Akademijos skirtingų lygių sankryžų, išplatinant magistralės dešinę pusę iki 4 eismo juostų;
– Magistralinio kelio rekonstravimas įrengiant jungiamuosius kelius įsijungiančius į Tiesiąją gatvę, taip įrengiant dar vieną alternatyvų patekimą į Ringaudus"
- 9 patinka
Comment
-
Apmaudu, kad planavimo sferoje viskas susiveda į konkretaus kelio rekonstrukciją, todėl gaunasi "vienos magistralinio kelio pusės išplatinimas iki 4 eismo juostų". Nes gi iš magistralinio kelio reikia pasukti į kiekvieną lauko tualetą, kiekvieną kebabinę ir padangų montavimo garažiuką.
Norėtųsi, kad būtų žiūrima plačiau ir magistralinis kelias maksimaliai liktų (arba galbūt netgi būtų tiesiamas naujas, platesniu lanku lenkiantis miestą) tik magistralinio ir tranzitinio susisiekimo reikmėms, o vietiniams patekimui "į lariokus", būtų įrengiami kiti keliai, gatvės, maršrutai.
- 7 patinka
Comment
-
Parašė Xmaster Rodyti pranešimąParašiau email paklausimą į Via Lietuva apie tai kur galiu pamatyti priešprojektinius, gavau tokį atsakymą:
"Laba diena,
Gavome labai daug užklausų dėl A5 planuojamo projektavimo. Apie konkretesnius sprendinius bus galima sužinoti Techninių darbo projektų viešinimo procedūrų metu. Dabar parengtos tik pagrindinės gaires, kaip būtų galima pertvarkyti šią A5 kelio atkarpą, kad atsiskirtų vietinio ir tranzitinio transporto srautai.
Maksimum kiek galime atskleisti apie planus:
– Sargėnų sankryžos rekonstravimas;
– Raudondvario pl. šviesoforinės sankryžos rekonstravimas;
– Naujo tilto per Nemuną statyba kairėje ir esamų tiltų rekonstravimas;
– Magistralinio kelio dešinės pusės rekonstravimas tarp Marvelės ir Akademijos skirtingų lygių sankryžų, išplatinant magistralės dešinę pusę iki 4 eismo juostų;
– Magistralinio kelio rekonstravimas įrengiant jungiamuosius kelius įsijungiančius į Tiesiąją gatvę, taip įrengiant dar vieną alternatyvų patekimą į Ringaudus"
- 1 patinka
Comment
-
Parašė paliusL Rodyti pranešimąKeista, kad prie punktų nieko apie Europos pr. Įsikirtimą į A5, o mizerna Tiesioji g. paminėta
- 8 patinka
Comment
-
Pagaliau turėsime su PL išbaigtą kelią!!!!!
Nausėda su Lenkijos prezidentu atidarys atnaujintą „Via Baltica“ ruožą
| Visą straipsnį galite rasti: https://www.tv3.lt/naujiena/lietuva/...ruoza-n1461132
- 8 patinka
Comment
-
Parašė Laure23 Rodyti pranešimąPanašiai buvo su ruožu arčiausiai Marijampolės, kuomet Šimonytė kirpo juostelę kai dar jungiamieji keliai nebuvo baigti.
- 1 patinka
Comment
-
Ruožas atidarytas, ženklai sudėti 110km/h. Šalutiniai keliai ir beveik visi atidaryti. Uždarytas tarkim nuo Viados žiedo senu keliu link Trakėnų.
Šalutiniuose keliuose beveik nėra jokių nuorodų. Kur buvo persirikiavimas iš vienos pusės į kitą nėra atitvarų, bet gal iki juostelių kirpimo sudės.
Apšvietimas taip pat dar neveikia.
Paskutiniuose 50-100m iki Lenkijos sienos trūksta viršutinio asfalto sluoksnio.Paskutinis taisė thomcius; Vakar, 18:56.
- 1 patinka
Comment
-
Ilgiausią iš trijų ruožų tarp Marijampolės ir Kalvarijos rekonstravo "Fegda" ir "Tilsta". Jis buvo atidarytas 2024 m. spalį
1. 2023.06.02 Darbų pradžia
Magistralės kelio Kaunas–Marijampolė–Suvalkai ruožą nuo 56,83 iki 72,5 km Lietuvos automobilių kelių direkcijos užsakymu už 223,6 mln. Eur (su PVM) atnaujins konkursą laimėjusios „Fegda grupės“ įmonės „Fegda“ ir „Tilsta“,
https://www.vz.lt/nekilnojamasis-tur...rtes-uzsakymas
Darbai 16 km ruože pradėti pernai birželį, juos už 223,6 mln. eurų (su PVM) atliko „Fegda grupės“ įmonės „Fegda“ ir „Tilsta“. „Pirkimo vertė – 223 milijonai eurų (...) Šita atkarpa yra didžiausia ir techniškai sudėtingiausia“, – žurnalistams penktadienį sakė „Via Lietuvos“ generalinis direktorius Marius Švaikauskas.
https://www.15min.lt/verslas/naujiena/saugukelyje-lt/premjere-viena-sudetingiausiu-via-baltica-atkarpu-nutiesta-per-trumpa-laika-1662-2322316
Šiandien buvo posėdis Vilniaus apygardos teisme
ieškovas Via Lietuva ( 188710638)
atsakovai Fegda ( 110801759) atsakovas Tilsta ( 121477326)
Bylos esmė Dėl netesybų
Dėl broko ir vėlavimo stategiškai svarbiame kelyje "Fegdai" pareikštas iešinys
Įsmukus kelio Marijampolė - Suvalkai danga, sringant darbų pridavimui bendrovei "Fegda" pareikšta prievolė sumokėti 9,5 mln. EUR delspinigių. Įmonė tikina, kad pretenzijoos nepagrįstos, viskas atlikta laiku.
https://www.delfi.lt/news/daily/lith...inys-120161027
Įdomiau, kurioje vietoje atsirado tas kelio įdubimas ar įsmukimas.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąDėl delspinigių tegul aiškinasi užsakovas ir rangovas, paprastiems vartotojams neaktualu.
Įdomiau, kurioje vietoje atsirado tas kelio įdubimas ar įsmukimas.
Šito bendrine prasme lietuvoje labai pasigendu, nes mano asmenine nuomone valstybė tinkamai neatlieka garantinių objektų monitoringo.
Gal valstybinės reikšmės keliuose tai atliekama daugiau, bet tarkim kauno mieste - niekam niekas neįdomu.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė iPhone Rodyti pranešimą
Manau kad visiems labai svarbu žinoti jog valstybė geba "atstovėti" ir prisiteisti iš rangovo tiek delspinigius už vėlavymą tiek už nekokybiškus darbus.
Šito bendrine prasme lietuvoje labai pasigendu, nes mano asmenine nuomone valstybė tinkamai neatlieka garantinių objektų monitoringo.
Gal valstybinės reikšmės keliuose tai atliekama daugiau, bet tarkim kauno mieste - niekam niekas neįdomu.
Comment
Comment