Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[E67] [A5] Kaunas - Kalvarija (- Varšuva) - "Via Baltica"

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė ngtvs001 Rodyti pranešimą
    Kas iš tų Kleboniškio 2+2+2+2 tiltų, kai paskui eilinis 2+2 keliukas
    Yra naudos.
    AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

    Comment


      Dažnai tenka ten draugiškai stovėt kartu su kitais naudos gavėjais.

      Comment


        Parašė ngtvs001 Rodyti pranešimą
        Kas iš tų Kleboniškio 2+2+2+2 tiltų, kai paskui eilinis 2+2 keliukas
        Nuo tilto iki A5 praplatintas kelias, vėliau tas pats bus padaryta ir į kitą pusę iki Savanorių pr.
        Flickr

        Comment


          Žinau, plius minus 15 metų apie tai kalbama.

          Comment


            Parašė Lettered Rodyti pranešimą

            Nuo tilto iki A5 praplatintas kelias, vėliau tas pats bus padaryta ir į kitą pusę iki Savanorių pr.
            Didžiausia problema važiuojant Klaipėdos kryptimi būtent ir yra iš šalutinio kelio srautui kei reikia persirikiuoti važiuoti ne A5 o link Klaipėdos. Ties čia susidaro pakankamai didelės spūstys, ši vieta manau nėra tinkamai išspręsta. Link Vilniaus - kai reikia iš Jonavos g. išvažiuoti tai yra sudėtinga, nes vėl gi reikia persirikiuoti per daug juostų nes iš 4 juostų plius Jonavos g. viskas vėl sueina į 2 juostas.
            Tie tiltai kol kas realios naudos atneša mažai, pinigų išleista labai daug, bet netvarkoma tolimesnė infrastruktūra. Ir čia yra VIA leituva planavimo problemos ir atsakomybė.

            Comment


              Parašiau email paklausimą į Via Lietuva apie tai kur galiu pamatyti priešprojektinius, gavau tokį atsakymą:

              "Laba diena,

              Gavome labai daug užklausų dėl A5 planuojamo projektavimo. Apie konkretesnius sprendinius bus galima sužinoti Techninių darbo projektų viešinimo procedūrų metu. Dabar parengtos tik pagrindinės gaires, kaip būtų galima pertvarkyti šią A5 kelio atkarpą, kad atsiskirtų vietinio ir tranzitinio transporto srautai.


              Maksimum kiek galime atskleisti apie planus:

              – Sargėnų sankryžos rekonstravimas;
              – Raudondvario pl. šviesoforinės sankryžos rekonstravimas;
              – Naujo tilto per Nemuną statyba kairėje ir esamų tiltų rekonstravimas;
              – Magistralinio kelio dešinės pusės rekonstravimas tarp Marvelės ir Akademijos skirtingų lygių sankryžų, išplatinant magistralės dešinę pusę iki 4 eismo juostų;
              Magistralinio kelio rekonstravimas įrengiant jungiamuosius kelius įsijungiančius į Tiesiąją gatvę, taip įrengiant dar vieną alternatyvų patekimą į Ringaudus"

              Comment


                Apmaudu, kad planavimo sferoje viskas susiveda į konkretaus kelio rekonstrukciją, todėl gaunasi "vienos magistralinio kelio pusės išplatinimas iki 4 eismo juostų". Nes gi iš magistralinio kelio reikia pasukti į kiekvieną lauko tualetą, kiekvieną kebabinę ir padangų montavimo garažiuką.
                Norėtųsi, kad būtų žiūrima plačiau ir magistralinis kelias maksimaliai liktų (arba galbūt netgi būtų tiesiamas naujas, platesniu lanku lenkiantis miestą) tik magistralinio ir tranzitinio susisiekimo reikmėms, o vietiniams patekimui "į lariokus", būtų įrengiami kiti keliai, gatvės, maršrutai.

                Comment


                  Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
                  Parašiau email paklausimą į Via Lietuva apie tai kur galiu pamatyti priešprojektinius, gavau tokį atsakymą:

                  "Laba diena,

                  Gavome labai daug užklausų dėl A5 planuojamo projektavimo. Apie konkretesnius sprendinius bus galima sužinoti Techninių darbo projektų viešinimo procedūrų metu. Dabar parengtos tik pagrindinės gaires, kaip būtų galima pertvarkyti šią A5 kelio atkarpą, kad atsiskirtų vietinio ir tranzitinio transporto srautai.


                  Maksimum kiek galime atskleisti apie planus:

                  – Sargėnų sankryžos rekonstravimas;
                  – Raudondvario pl. šviesoforinės sankryžos rekonstravimas;
                  – Naujo tilto per Nemuną statyba kairėje ir esamų tiltų rekonstravimas;
                  – Magistralinio kelio dešinės pusės rekonstravimas tarp Marvelės ir Akademijos skirtingų lygių sankryžų, išplatinant magistralės dešinę pusę iki 4 eismo juostų;
                  Magistralinio kelio rekonstravimas įrengiant jungiamuosius kelius įsijungiančius į Tiesiąją gatvę, taip įrengiant dar vieną alternatyvų patekimą į Ringaudus"
                  Ta patį atsakymą gavau ir aš. Keista, kad prie punktų nieko apie Europos pr. Įsikirtimą į A5, o mizerna Tiesioji g. paminėta

                  Comment


                    Parašė paliusL Rodyti pranešimą
                    Keista, kad prie punktų nieko apie Europos pr. Įsikirtimą į A5, o mizerna Tiesioji g. paminėta
                    Įdomu, ar šio projekto apimtyje bus sutvarkytas A5 / KK130 mazgas ties Garliava, kad pagrindinis srautas nuo Marijampolės pusės važiuotų tiesiai link Kauno Vakarinio aplinkkelio, o ne sukiotųsi "dobilo lapuose".

                    Comment


                      Pagaliau turėsime su PL išbaigtą kelią!!!!!

                      Nausėda su Lenkijos prezidentu atidarys atnaujintą „Via Baltica“ ruožą
                      | Visą straipsnį galite rasti: https://www.tv3.lt/naujiena/lietuva/...ruoza-n1461132

                      Comment


                        Nepabaigtą atidarinės?

                        Comment


                          Panašiai buvo su ruožu arčiausiai Marijampolės, kuomet Šimonytė kirpo juostelę kai dar jungiamieji keliai nebuvo baigti.

                          Comment


                            Parašė Laure23 Rodyti pranešimą
                            Panašiai buvo su ruožu arčiausiai Marijampolės, kuomet Šimonytė kirpo juostelę kai dar jungiamieji keliai nebuvo baigti.
                            ir du menesius po juosteles kirpimo dar 70 ženklai buvo sudėti

                            Comment


                              Ruožas atidarytas, ženklai sudėti 110km/h. Šalutiniai keliai ir beveik visi atidaryti. Uždarytas tarkim nuo Viados žiedo senu keliu link Trakėnų.
                              Šalutiniuose keliuose beveik nėra jokių nuorodų. Kur buvo persirikiavimas iš vienos pusės į kitą nėra atitvarų, bet gal iki juostelių kirpimo sudės.
                              Apšvietimas taip pat dar neveikia.
                              Paskutiniuose 50-100m iki Lenkijos sienos trūksta viršutinio asfalto sluoksnio.
                              Paskutinis taisė thomcius; Vakar, 18:56.

                              Comment


                                Ilgiausią iš trijų ruožų tarp Marijampolės ir Kalvarijos rekonstravo "Fegda" ir "Tilsta". Jis buvo atidarytas 2024 m. spalį

                                1. 2023.06.02 Darbų pradžia
                                Magistralės kelio Kaunas–Marijampolė–Suvalkai ruožą nuo 56,83 iki 72,5 km Lietuvos automobilių kelių direkcijos užsakymu už 223,6 mln. Eur (su PVM) atnaujins konkursą laimėjusios „Fegda grupės“ įmonės „Fegda“ ir „Tilsta“,

                                https://www.vz.lt/nekilnojamasis-tur...rtes-uzsakymas
                                2. 2024.10.11 Darbų pabaiga
                                Darbai 16 km ruože pradėti pernai birželį, juos už 223,6 mln. eurų (su PVM) atliko „Fegda grupės“ įmonės „Fegda“ ir „Tilsta“. „Pirkimo vertė – 223 milijonai eurų (...) Šita atkarpa yra didžiausia ir techniškai sudėtingiausia“, – žurnalistams penktadienį sakė „Via Lietuvos“ generalinis direktorius Marius Švaikauskas.

                                https://www.15min.lt/verslas/naujiena/saugukelyje-lt/premjere-viena-sudetingiausiu-via-baltica-atkarpu-nutiesta-per-trumpa-laika-1662-2322316
                                3. 2025.10.17 Teismas
                                Šiandien buvo posėdis Vilniaus apygardos teisme
                                ieškovas Via Lietuva ( 188710638)
                                atsakovai Fegda ( 110801759) atsakovas Tilsta ( 121477326)
                                Bylos esmė Dėl netesybų
                                Delfi.lt 2025.10.17
                                Dėl broko ir vėlavimo stategiškai svarbiame kelyje "Fegdai" pareikštas iešinys
                                Įsmukus kelio Marijampolė - Suvalkai danga, sringant darbų pridavimui bendrovei "Fegda" pareikšta prievolė sumokėti 9,5 mln. EUR delspinigių. Įmonė tikina, kad pretenzijoos nepagrįstos, viskas atlikta laiku.

                                https://www.delfi.lt/news/daily/lith...inys-120161027
                                Dėl delspinigių tegul aiškinasi užsakovas ir rangovas, paprastiems vartotojams neaktualu.
                                Įdomiau, kurioje vietoje atsirado tas kelio įdubimas ar įsmukimas.
                                Paskutinis taisė Romas; Vakar, 19:36. Priežastis: Patikslintos datos

                                Comment


                                  Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                  Dėl delspinigių tegul aiškinasi užsakovas ir rangovas, paprastiems vartotojams neaktualu.
                                  Įdomiau, kurioje vietoje atsirado tas kelio įdubimas ar įsmukimas.
                                  Manau kad visiems labai svarbu žinoti jog valstybė geba "atstovėti" ir prisiteisti iš rangovo tiek delspinigius už vėlavymą tiek už nekokybiškus darbus.
                                  Šito bendrine prasme lietuvoje labai pasigendu, nes mano asmenine nuomone valstybė tinkamai neatlieka garantinių objektų monitoringo.
                                  Gal valstybinės reikšmės keliuose tai atliekama daugiau, bet tarkim kauno mieste - niekam niekas neįdomu.

                                  Comment


                                    Parašė iPhone Rodyti pranešimą

                                    Manau kad visiems labai svarbu žinoti jog valstybė geba "atstovėti" ir prisiteisti iš rangovo tiek delspinigius už vėlavymą tiek už nekokybiškus darbus.
                                    Šito bendrine prasme lietuvoje labai pasigendu, nes mano asmenine nuomone valstybė tinkamai neatlieka garantinių objektų monitoringo.
                                    Gal valstybinės reikšmės keliuose tai atliekama daugiau, bet tarkim kauno mieste - niekam niekas neįdomu.
                                    Panašu, kad valstybė, šiuo atveju, elgiasi ne itin sąžiningai. Defektas nebuvo itin reikšmingas, kaip teigiama - ne važiuojamoje dalyje, kelio eksploatavimui netrukdė, kelias buvo eksploatuojamas, o kol darbai nepriimti - visi kelio priežiūros darbai tenka tenka rangovui

                                    Comment

                                    Working...
                                    X