Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[E67] [A5] Kaunas - Kalvarija (- Varšuva) - "Via Baltica"

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Viražo kampas priklauso nuo leistino greičio. Jeigu pas mus kelyje projektinis greitis 130 km/h, tai tarkime <4% viražas nelabai ir pasijaus. Vokietijoje, dėl kitokio leistino greičio, tikėtina, kad įrengiami ir didesnio nuolydžio viražai, todėl atitinkamai gali labiau ir jaustis.
    Man tai kaip tik pasijuto tarpe tarp Varšuvos ir Kalvarijų. Atrodytų, o kodėl gi nepadarė savo "tikrosios" magistralės su 140kmh leistinu. Bet jautėsi ant dalies viražų, kad posvyrio neužtektų saugiai įveikti ant 140kmh su "vidutine mašina". Tai ir projektavo kitam leistinam greičiui.

    Comment


      Parašė RamasN Rodyti pranešimą

      Man tai kaip tik pasijuto tarpe tarp Varšuvos ir Kalvarijos. Atrodytų, o kodėl gi nepadarė savo "tikrosios" magistralės su 140kmh leistinu. Bet jautėsi ant dalies viražų, kad posvyrio neužtektų saugiai įveikti ant 140kmh su "vidutine mašina". Tai ir projektavo kitam leistinam greičiui.
      Kalvarijos, nes Kalvarija. Kalvarijos Vilniuje.

      Comment


        Ar realu, kad iki 2026 vasaros turėsime baigtą kelią nuo Kauno iki Lenkijos sienos?

        Comment


          Parašė spekas Rodyti pranešimą
          Ar realu, kad iki 2026 vasaros turėsime baigtą kelią nuo Kauno iki Lenkijos sienos?
          Turėtume turėt jau iki 2026 pradžios. Va tiesa ties pačiu Kaunu norima pertvarkyti jau egzistuojantį kelią, tai čia spręsk, kaip tai vertinti, ar kad jau baigtas, ar ne

          Comment


            Parašė spekas Rodyti pranešimą
            Ar realu, kad iki 2026 vasaros turėsime baigtą kelią nuo Kauno iki Lenkijos sienos?
            Darbai jau i pabaiga.Tera likę pabaigti vos keli kilometrai kelio per lygius laukus, paprasto nesudetingo tiesimo. Kad iki kitu netu vasaros uzsitemptu turetu kazkas negero ivykti. Lenkai is savo puses irgi jau baigineja paskutini aplinkeli.Liko keli menesiai ir nuo Kauno iki Varsuvos bus galima lekti puikia autostrada. Po 35+ metu galu gale susijungsime greitkeliais su Europa.
            Paskutinis taisė Litch; 2025.06.11, 22:06.

            Comment


              Parašė Litch Rodyti pranešimą

              Darbai jau i pabaiga.Tera likę pabaigti vos keli kilometrai kelio per lygius laukus, paprasto nesudetingo tiesimo. Kad iki kitu netu vasaros uzsitemptu turetu kazkas negero ivykti. Lenkai is savo puses irgi jau baigineja paskutini aplinkeli.Liko keli menesiai ir nuo Kauno iki Varsuvos bus galima lekti puikia autostrada. Po 35+ metu galu gale susijungsime greitkeliais su Europa.
              Aha būtų teisingai, bet deja "puiki autostrada" bus tik nuo mauručių iki lenkijos sienos. Tuo tarpu nuo garliavos iki mauručių net neturime autostrados, nekalbu apie kauno aplinkelį.

              Comment


                Parašė alvarito Rodyti pranešimą

                Aha būtų teisingai, bet deja "puiki autostrada" bus tik nuo mauručių iki lenkijos sienos. Tuo tarpu nuo garliavos iki mauručių net neturime autostrados, nekalbu apie kauno aplinkelį.
                Ten galima pagerinti su palyginti nedidelėm sanaudom.
                Kita vertus, Kauno vakarinis aplinkkelis de facto yra miesto gatvė. Šią problemą kur kas sudėtingiau išspręsti, ir kažin, ar kažkas keisis artimiausius dešimtmečius.

                Comment


                  Parašė alvarito Rodyti pranešimą

                  Aha būtų teisingai, bet deja "puiki autostrada" bus tik nuo mauručių iki lenkijos sienos. Tuo tarpu nuo garliavos iki mauručių net neturime autostrados, nekalbu apie kauno aplinkelį.
                  O tai nuo Kauno iki Lenkijos sienos nebus 130 kmh? Ar galėtų kas paspalvinti atkarpas kur koks greitis turėtų būti? Labai įdomu.

                  Comment


                    Parašė Sula Rodyti pranešimą

                    Ten galima pagerinti su palyginti nedidelėm sanaudom.
                    Kita vertus, Kauno vakarinis aplinkkelis de facto yra miesto gatvė. Šią problemą kur kas sudėtingiau išspręsti, ir kažin, ar kažkas keisis artimiausius dešimtmečius.
                    Kauno vakarinis aplinkkelis kuo puikiausiai galėtų būti ne automagistralė, o greitkelis. Europoje tai dažnai taikoma net vidinėse miesto greito eismo arterijose. Juo labiau nėra jokio poreikio juo važiuoti traktoriams ar arklių traukiamiems vežimams. Tam tereikėtų kai kur įrengti jungiamuosius kelius, kad panaikinti dalį nuovažų, arba privažiavimus įrengti nuo miesto gatvių pusės. Tuo pačiu gal įrengti porą miesto gatvių tinklo jungčių, kad pilnai eliminuoti poreikį vidiniam susisiekimui išvažiuoti į šį kelią. Tačiau tai visiškos smulkmenos palyginti su visu Via Baltica pavertimu automagistrale.

                    Comment


                      Parašė spekas Rodyti pranešimą

                      O tai nuo Kauno iki Lenkijos sienos nebus 130 kmh? Ar galėtų kas paspalvinti atkarpas kur koks greitis turėtų būti? Labai įdomu.
                      Yra, bet ne nuo Garliavos, o nuo tilto per geležinkelį.

                      Comment


                        Keista yra tai, kad su pačiu Kaunu kažkaip mažai tebuvo galvojama, iš esmė autostrada atsiremia į Garliavos gimnaziją, nors tai būtų logiškiausia pratęsimas į Vilnių piečiau Kauno, per Nemuną piečiau Kruonio HES su įsiliejimu į A1 kažkur ties Elektrėnais. Po gimnazija tunelį statyti? Beje įdomu link Rygos irgi tik iki IX forto visi mąsto o jau per Kauno priemiesčius kaip nors?

                        Comment


                          Parašė spekas Rodyti pranešimą

                          O tai nuo Kauno iki Lenkijos sienos nebus 130 kmh? Ar galėtų kas paspalvinti atkarpas kur koks greitis turėtų būti? Labai įdomu.
                          Pabaigus paskutinį ruožą ties Lenkijos siena, automagistralė bus nuo Mauručių (ten kur prasideda ir dabar) iki pat sienos. Atkarpą tarp Garliavos ir Mauručių irgi rengiamasi rekonstruoti, panaikinant nuovažas ir tą apsisukimą. Pernai buvo parengti PP (projektiniai pasiūlymai). Dabar buvo info, kad visai neseniai vyko sklypų ties šiuo ruožu kadastriniai matavimai, tai panašu jog rengiamasi žemės paėmimui. Procedūros užtruks, bet ir šis gabaliukas turėtų pavirsti į AM.
                          Paskutinis taisė sleader; Vakar, 10:37.

                          Comment


                            Parašė sleader Rodyti pranešimą
                            tai panašu jog rengiamasi žemės paėmimui.
                            Pagal regia.lt, tai jau suformuoti atskiri sklypai apjungiamojo kelio trasoje beveik visur, išskyrus Žemdirbių g. 6, nebent ten išpirko visą sklypą.
                            Click image for larger version  Name:	2025-06-12_12-45-06.png Views:	0 Size:	197,6 kB ID:	2205056
                            Tai mano manymu žemė jau paimta, nebent tik tikslina sklypų ribas, jog galėtų juos sujungti į vieną.
                            Magistralinių kelių žemėlapis bei Kauno gatvių rekonstrukcijų brėžiniai

                            Comment


                              Parašė spekas Rodyti pranešimą
                              O tai nuo Kauno iki Lenkijos sienos nebus 130 kmh? Ar galėtų kas paspalvinti atkarpas kur koks greitis turėtų būti? Labai įdomu.
                              Magistralinių kelių žemėlapis

                              Kolkas visiškai aišku tik kiek pažymėta, ten kur geltonas centras.
                              Magistralinių kelių žemėlapis bei Kauno gatvių rekonstrukcijų brėžiniai

                              Comment


                                Parašė Kirstukas Rodyti pranešimą
                                Magistralinių kelių žemėlapis

                                Kolkas visiškai aišku tik kiek pažymėta, ten kur geltonas centras.
                                Geras žemėlapis.

                                Comment


                                  Parašė Kirstukas Rodyti pranešimą
                                  Tai mano manymu žemė jau paimta, nebent tik tikslina sklypų ribas, jog galėtų juos sujungti į vieną.
                                  Gali būti. Ten buvo mano interpretaciją dėl matyto skelbimo, jog bus vykdomi kadastriniai matavimai

                                  P.S. tavo tas žemėlapis ArcGis platformoje, su valstybinės reikšmės projektais? Nes kažką platforma pakeitė ir dabar nebeprieinamas. Anksčiau būdavo įdomu kartais pasivartyti

                                  Comment


                                    Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                    P.S. tavo tas žemėlapis ArcGis platformoje, su valstybinės reikšmės projektais? Nes kažką platforma pakeitė ir dabar nebeprieinamas. Anksčiau būdavo įdomu kartais pasivartyti
                                    Perkelta į bendrą domeną keliuprojektai.eu
                                    Sutvarkiau ir per ArcGIS, kad rodytų nuorodą į naują svetainę.
                                    Magistralinių kelių žemėlapis bei Kauno gatvių rekonstrukcijų brėžiniai

                                    Comment

                                    Working...
                                    X