Parašė sleader
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[E67] [A5] Kaunas - Kalvarija (- Varšuva) - "Via Baltica"
Collapse
X
-
Parašė RamasN Rodyti pranešimą
Man tai kaip tik pasijuto tarpe tarp Varšuvos ir Kalvarijos. Atrodytų, o kodėl gi nepadarė savo "tikrosios" magistralės su 140kmh leistinu. Bet jautėsi ant dalies viražų, kad posvyrio neužtektų saugiai įveikti ant 140kmh su "vidutine mašina". Tai ir projektavo kitam leistinam greičiui.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąAr realu, kad iki 2026 vasaros turėsime baigtą kelią nuo Kauno iki Lenkijos sienos?
- 3 patinka
Comment
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąAr realu, kad iki 2026 vasaros turėsime baigtą kelią nuo Kauno iki Lenkijos sienos?Paskutinis taisė Litch; 2025.06.11, 22:06.
- 9 patinka
Comment
-
Parašė Litch Rodyti pranešimą
Darbai jau i pabaiga.Tera likę pabaigti vos keli kilometrai kelio per lygius laukus, paprasto nesudetingo tiesimo. Kad iki kitu netu vasaros uzsitemptu turetu kazkas negero ivykti. Lenkai is savo puses irgi jau baigineja paskutini aplinkeli.Liko keli menesiai ir nuo Kauno iki Varsuvos bus galima lekti puikia autostrada. Po 35+ metu galu gale susijungsime greitkeliais su Europa.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė alvarito Rodyti pranešimą
Aha būtų teisingai, bet deja "puiki autostrada" bus tik nuo mauručių iki lenkijos sienos. Tuo tarpu nuo garliavos iki mauručių net neturime autostrados, nekalbu apie kauno aplinkelį.
Kita vertus, Kauno vakarinis aplinkkelis de facto yra miesto gatvė. Šią problemą kur kas sudėtingiau išspręsti, ir kažin, ar kažkas keisis artimiausius dešimtmečius.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė alvarito Rodyti pranešimą
Aha būtų teisingai, bet deja "puiki autostrada" bus tik nuo mauručių iki lenkijos sienos. Tuo tarpu nuo garliavos iki mauručių net neturime autostrados, nekalbu apie kauno aplinkelį.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Ten galima pagerinti su palyginti nedidelėm sanaudom.
Kita vertus, Kauno vakarinis aplinkkelis de facto yra miesto gatvė. Šią problemą kur kas sudėtingiau išspręsti, ir kažin, ar kažkas keisis artimiausius dešimtmečius.
- 7 patinka
Comment
-
Parašė spekas Rodyti pranešimą
O tai nuo Kauno iki Lenkijos sienos nebus 130 kmh? Ar galėtų kas paspalvinti atkarpas kur koks greitis turėtų būti? Labai įdomu.
- 1 patinka
Comment
-
Keista yra tai, kad su pačiu Kaunu kažkaip mažai tebuvo galvojama, iš esmė autostrada atsiremia į Garliavos gimnaziją, nors tai būtų logiškiausia pratęsimas į Vilnių piečiau Kauno, per Nemuną piečiau Kruonio HES su įsiliejimu į A1 kažkur ties Elektrėnais. Po gimnazija tunelį statyti? Beje įdomu link Rygos irgi tik iki IX forto visi mąsto o jau per Kauno priemiesčius kaip nors?
Comment
-
Parašė spekas Rodyti pranešimą
O tai nuo Kauno iki Lenkijos sienos nebus 130 kmh? Ar galėtų kas paspalvinti atkarpas kur koks greitis turėtų būti? Labai įdomu.Paskutinis taisė sleader; Vakar, 10:37.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimątai panašu jog rengiamasi žemės paėmimui.
Tai mano manymu žemė jau paimta, nebent tik tikslina sklypų ribas, jog galėtų juos sujungti į vieną.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąO tai nuo Kauno iki Lenkijos sienos nebus 130 kmh? Ar galėtų kas paspalvinti atkarpas kur koks greitis turėtų būti? Labai įdomu.
Kolkas visiškai aišku tik kiek pažymėta, ten kur geltonas centras.
- 4 patinka
Comment
-
-
Parašė Kirstukas Rodyti pranešimąTai mano manymu žemė jau paimta, nebent tik tikslina sklypų ribas, jog galėtų juos sujungti į vieną.
P.S. tavo tas žemėlapis ArcGis platformoje, su valstybinės reikšmės projektais? Nes kažką platforma pakeitė ir dabar nebeprieinamas. Anksčiau būdavo įdomu kartais pasivartyti
- 2 patinka
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąP.S. tavo tas žemėlapis ArcGis platformoje, su valstybinės reikšmės projektais? Nes kažką platforma pakeitė ir dabar nebeprieinamas. Anksčiau būdavo įdomu kartais pasivartyti
Sutvarkiau ir per ArcGIS, kad rodytų nuorodą į naują svetainę.
- 7 patinka
Comment
Comment