Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Diskusijos apie Lietuvos kelių kokybę

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Mexas
    replied
    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
    tai juk dar geriau jei istrupes, reikes viska pjaut, lopyt, bus darbo, pinigu - liuks.
    turetu buti garantija darbams.

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    Parašė vėkas Rodyti pranešimą
    Kuriam čia miestui tokia dovana?
    Tai Kaunui gi be abejo

    Komentuoti:


  • vėkas
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Dar kartą sakau - priežastis - mero kalėdinė dovana miestui.

    Lopymas ne prie ko.
    Kuriam čia miestui tokia dovana?

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
    tai juk dar geriau jei istrupes, reikes viska pjaut, lopyt, bus darbo, pinigu - liuks.
    Dar kartą sakau - priežastis - mero kalėdinė dovana miestui.

    Lopymas ne prie ko.

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Parašė kinderis Rodyti pranešimą
    Suintensyvės eismas keliuku už Rimi
    Tik įdomu kiek laiko atlaikys tokie darbai? Ar nors iki pavasario ištrauks aksfaltas neištupėjes?
    tai juk dar geriau jei istrupes, reikes viska pjaut, lopyt, bus darbo, pinigu - liuks.

    Komentuoti:


  • spirit
    replied
    O aš jau galvojau kad tik Rusijoje asfaltas yra klojamas per balas. Pasirodo - klydau.

    Komentuoti:


  • kinderis
    replied
    Suintensyvės eismas keliuku už Rimi
    Tik įdomu kiek laiko atlaikys tokie darbai? Ar nors iki pavasario ištrauks aksfaltas neištupėjes?

    Komentuoti:


  • mayro
    replied
    Parašė donciaz Rodyti pranešimą
    Asfaltuoti beveik baigė, Bieliūnų g. gyventojai greit džiaugsis nauju išvažiavimu į Ukmergės g.

    netik Bieliūnų bet ir Perkūnkiemio g. ir ofisų darbuotojai džiaugsis.

    Komentuoti:


  • donciaz
    replied
    Parašė HSV Rodyti pranešimą
    Šiandien po nakties Vilniuje nemažai prisnigo ir lengvas minusas, o Ukmergės gatvėje ruošiasi asfaltuoti papildomą išvažiavimą iš Bieliūnų gatvės link centro... Nuo pat ryto atvežta asfalto klojimo mašina ir volai...
    Asfaltuoti beveik baigė, Bieliūnų g. gyventojai greit džiaugsis nauju išvažiavimu į Ukmergės g.

    Komentuoti:


  • HSV
    replied
    Šiandien po nakties Vilniuje nemažai prisnigo ir lengvas minusas, o Ukmergės gatvėje ruošiasi asfaltuoti papildomą išvažiavimą iš Bieliūnų gatvės link centro... Nuo pat ryto atvežta asfalto klojimo mašina ir volai...

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė edskaz Rodyti pranešimą
    Idomi technologija kaip greitai (per viena savaitgali) stato tunelius Olandai: https://www.youtube.com/watch?v=DEa9jrkQm0c
    Žinojau, kad metalinius tunelius taip pakelėje surinkę įkelia. Bet gelžbetoninį matau pirmą kartą.

    Komentuoti:


  • edskaz
    replied
    Idomi technologija kaip greitai (per viena savaitgali) stato tunelius Olandai: https://www.youtube.com/watch?v=DEa9jrkQm0c

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Žinių radijas 2014-02-10
    Kelių atitvarai Lietuvoje – nieko verti?


    ELTA 2014-02-10
    Po vilkikų avarijų stiprinamas eismo saugumas šalies magistralėse


    LAKD tinklalapyje yra atitvarų statybos rekomendacijos
    Statybos rekomendacijos R-37-01. Automobilių kelių apsauginiai atitvarai

    Po tos avarijos kažkaip įdėmiau teko pažiūrėti į tuos mūsų autostradose esančiu atitvarus, kuriems visai neseniai išleistos krūvos europinių pinigų. Jie tikrai neatlaikys rimtesnio smūgio.
    Tuo tarpu nors Vokietijoje ar Prancūzijoje ne vienoje vietoje teko matyti nuo smūgio susisukusių dvigubų atitvarų, kurie atlaikė kažkieno ištiškimą.
    Šitos rekomendacijos jau kelis metus nebegalioja.
    O žurnalistams svarbiausia skandalingos antraštės. Net įdomu ar tikrai taip ir pasakė "atitvarai lengviesiems ir atitvarai krovininiams"? Pamėginkime logiškai įsivaizduoti, kaip tame pačiame kelyje gali būti rengiami atitvarai atskirai lengviesiems, krovininiams, autobusams... Čia gal išsireiškė tiesiog runkeliams suprantamesne kalba
    Tiesos žinoma yra, senose rekomendacijose buvo atsižvelgiama į žymiai mažiau kriterijų, nei naujose KPT TAS 09. Bėda tik, kad iki šiol visi įrengimai vykdyti dar pagal senus projektus, žinoma neatsižvelgiant į naujas taisykles. O kas jas dabar bando taikyti, tai daužo galvą į sieną, nes pripratę prie sovietinių "atstumas turi būti 1 metras", sunkiai perkanda vokiškuosius projektavimo principus. Pagal juos turėtų būti daromas atskiras darbo projektas kiekvienai kliūčiai atitverti, kur 100 metrų ruožą gali sudaryti 5 skirtingų charakteristikų laboratoriniais bandymais ištestuotos ir sertifikuotos atitvarų sistemos, tarpusavyje sujungiamos sertifikuotais perėjimais, galuose užbaigiant sertifikuotais nuleidimais arba smūgio sugertuvais... O juk visi buvo pratę prie "reikės 50 kuolų ir 25 sijų"...
    Paskutinis taisė Ginthus; 2014.02.12, 14:40.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Žinių radijas 2014-02-10
    Kelių atitvarai Lietuvoje – nieko verti?
    Praėjusį penktadienį iki pat pavakarės buvo uždaryta magistralė A1 Vilnius – Kaunas – Klaipėda 146 kilometre, kur naktį susidūrė 4 sunkvežimiai. Transporto specialisto Saugirdo Pukalsko teigimu, tokių skaudžių avarijų priežastys – ne tik neatsargus vairavimas, bet ir atitvarų kokybė

    http://www.delfi.lt/auto/patarimai/k....d?id=63982180
    ELTA 2014-02-10
    Po vilkikų avarijų stiprinamas eismo saugumas šalies magistralėse
    "Pagal galiojančius normatyvus, automagistralėse įrengti atitvarai yra numatyti lengviesiems automobiliams. Įkalnėse, posūkiuose, ant viadukų, stačių šlaitų, pavojingiausiose vietose eismo saugumo požiūriu, numatysime įrengti atitvarus, skirtus krovininiams automobiliams", - teigė S. Skrinskas.
    LAKD vadovas skaičiuoja, kad pastarieji atitvarai yra maždaug 3,5 karto brangesni už esamus

    http://www.ve.lt/naujienos/ekonomika...alese-1142732/
    LAKD tinklalapyje yra atitvarų statybos rekomendacijos
    Statybos rekomendacijos R-37-01. Automobilių kelių apsauginiai atitvarai

    Po tos avarijos kažkaip įdėmiau teko pažiūrėti į tuos mūsų autostradose esančiu atitvarus, kuriems visai neseniai išleistos krūvos europinių pinigų. Jie tikrai neatlaikys rimtesnio smūgio.
    Tuo tarpu nors Vokietijoje ar Prancūzijoje ne vienoje vietoje teko matyti nuo smūgio susisukusių dvigubų atitvarų, kurie atlaikė kažkieno ištiškimą.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Po litrą į 10 km.

    Komentuoti:


  • julius
    replied
    Parašė agnette Rodyti pranešimą
    Kodel pirmos juostos tokios juodos?
    tepalai iš tarybinių mašinų stipriai varvėdavo

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Vasarą gudronas iš po skaldelės lenda.

    Komentuoti:


  • WastedYears
    replied
    Parašė agnette Rodyti pranešimą
    Kodel pirmos juostos tokios juodos?
    Manau išvažinėtos. Nes su tų laikų automobiliais į antrą juostą tekdavo retai užsukti...

    Komentuoti:


  • agnette
    replied
    Kodel pirmos juostos tokios juodos?

    Komentuoti:


  • WastedYears
    replied
    Marius Baranauskas ir kt. „Tarybų Lietuva“. Vilnius, „Mintis“, 1976
    Neįvardinta, bet tai Žiežmarių viadukas (kairiam kampe matomi obelų sodai - "Žiežmarių sodai")

    Komentuoti:

Working...
X