Parašė Romas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Diskusijos apie Lietuvos kelių kokybę
Collapse
X
-
- 2 patinka
-
Čia visai tinka prie tos pačios temos. Vyksta konkursas, kur reikia suprojektuoti ir įvykdyti kelių remontą už galutines kainas. Tai ta pati direkcija pareiškia, kad laimėtojas projektavimo metu pats nustatys pagrindų keitimo poreikį. Kokursas bus laimėtas galutinei sumai. Darbai galės būti vykdomi arba nevykdomi "pagal poreikį". O po to vėl rėks, kad pavogė?
Komentuoti:
-
Parašė sv-x-as Rodyti pranešimąMan nesvarbu nuo kurio galo praeda valyti ir srutu as cia nematau. Butu blogai jei sakytu, 9 is 10 tikrintu keliu blogi, bet nieko blogo cia nera.
Parašė sv-x-as Rodyti pranešimąO jei kazkas blogai su "Keliu prieziura" neabejoju, kad ir ju eile ateis.Paskutinis taisė Ginthus; 2018.02.13, 15:01.
Komentuoti:
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Gal tegu geriau pasikapsto kokia proga valstybinė įmonė "Kelių priežiūra", kurios gamybiniai pajėgumai pilnai išlaikomi valstybės, lygiomis teisėmis dalyvauja viešuosiuose konkursuose su kitais rangovais, kurie turi investuoti į gamybinę bazę iš tų pačių užsakymų vykdymo. Ne nuo to galo valyti ir be srutų pylimo reikia.
O jei kazkas blogai su "Keliu prieziura" neabejoju, kad ir ju eile ateis.
Komentuoti:
-
Parašė sv-x-as Rodyti pranešimą
As isvis to straipsnio neskaiciau, tik nesuprantu ko cia nerviniesi jei atejes zmogus eina valyti prasmirdusios sistemos. Nebent pats esi tos sistemos dalis.
Komentuoti:
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Tai tik pasako, kad kaip avinai klausot purvasklaidos. Iš pradžių tikrino tik tuos, kur defektai atsirado, ai tai po to dar pridedam ir atseit atsitiktinį kelią (nu tą, gerą). Po to, kad 15 procentų nuplonino, bet tai jų pačių patvirtinti normatyvai leido, ai tai dar priduriam kad ir šiaip kitų defektų buvo. Dabar jau 55 milijonus pavogė, nu nepavogė, bet "galėjo" pavogti, nu bet avinau jau gi perskaitė, kad milijonai išvogti.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė sv-x-as Rodyti pranešimą
Geriausias ministras Lietuvoje. Jei patikrino 10 keliu ir 9 is ju blogi, tai daug ka pasako.Paskutinis taisė Ginthus; 2018.02.13, 14:27.
Komentuoti:
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Nu jau siutas ima. Kaip taip galima piarintis ir pilti srutas akivaizdžiai meluojant? Iš kur priskaičiuota 5,5 milijono? Priimta, kad visi Lietuvos keliai nuploninti? Ir dar tas ministeris giriasi, kad depolitizuos geležinkelius, kai pats grynai politinėmis pamazgomis drabstosi.
Komentuoti:
-
Parašė Mexas Rodyti pranešimą
Komentuoti:
-
-
patikrinus 10 skirtingų kelių, paaiškėjo, kad 9 iš jų yra su defektais
Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=77101865
Komentuoti:
-
Sujungtos trys temos:
1. Lietuvos kelių būklė
2. Diskusijos apie Lietuvos kelių būklę
3. Kelių projektavimas ir eksploatacija (techniniai klausimai)
Komentuoti:
-
Na štai paskelbė, kad be defektų tik kelias Bobriškės-Varėna-Eišiškės. Bet argi galėjo būti kitaip jeigu jo rekonstrukcija buvo pradėta jau po to kai visi žinojo apie būsimą auditą.
Komentuoti:
-
Išmesti pranešimai, kur nebuvo jokios užuominos apie kelių kokybę.
O jei kai kurie keliai buvo geresni prieš 30 metų , tai čia nuomonės reiškimas. Ir nieko nepadarysi, kad jie buvo nutiesti prie sovietų.
Jei nuo nutiesimo kelias nebuvo rekonstruojamas, tai nėra jokios politikos, kad naujas kelias buvo geresnės būklės.
Grįžtame prie temos.
Jei tai tema, o ne vien atsiliepimai po vienkartinio ministerijos PiaRo
Komentuoti:
-
Puiku, o kodėl vieno dalyvio išplėstiniai postringavimai apie "prie ruso buvo geriau" mielaširdingai palikti?
Atsiprašau dėl diskusijos apie moderaciją.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Pradiniam tikrinimo etapui atrinkti 33 naujai nutiestų ar rekonstruotų kelių projektai, įgyvendinti įvairiuose šalies regionuose. Dalis projektų buvo pasirinkti atsitiktiniu būdu, dalis – ten, kur kelio defektai yra akivaizdžiai pastebimi.
Delfi.lt 2017.08.31
Pradedamas kelių auditas
https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=75628389
Komentuoti:
-
Čia reikėtų kalbėti ne apie privačias/valstybines bendroves ir ne lyginti Lietuvos/Rusijos pasiekimus, o apie 100 proc. korupciją ir nebaudžiamumą. Tokio "verslo" logika paprasta: tiesti prastos kokybės kelius apsimoka dvigubai - uždirbama tiesiant, o paskui uždirbama tokius kelius nuolat taisant. Ir tai ne kažkokie pavieniai atvejai, bet sisteminis reiškinys, suderintas politiniu lygiu. Dėl vaizdo bus vienas kitas atleidimas, rangovai kažkur kažką pataisys, bet adekvačių bausmių nebus.
Jei yra landa, ją galima ir paplatinti
Ministras tikina, kad dabar standartai yra pakeisti. Turbūt beprasmiška klausti, kodėl apskritai buvo įvesti „ploni“ standartai, kam tai buvo naudinga – juk per ministeriją ir aukščiausius jos postus perėjo ne vienas ministras ar kitokio rango politikas. Pareigų neteko tik paviršiuje plaukiojančios žuvelės, pvz., sudariusios išskirtines sąlygas laimėti konkursus konkrečioms bendrovėms, ir tik vieną kitą sužvejojo STT tinklai.
Komentuoti:
-
Parašė Al1Tarpukaryje Lietuvoje buvo ant rankų suskaičiuojamas kelių skaičius. Būtent normalių kelių, kurie buvo pravažiuojami jei ne ištisus metus, tai bent didžiąja dalį metų. Visi kiti buvo lauko ar miško tipo keliai, nepravažiuojami dalį metų. O bet tačiau, ir dauguma kelių, kurie buvo, buvo nutiesti prie ruso, tik caro laikais. Ar vokiečių, jei Klaipėdos krašte.
Parašė Al1Keliai prieš 20 metų atrodė vidutišniškai, nes prieš 28 metus, kai buvo paskelbta nepriklausomybė, pirmus kelis metus Lietuvos valdžia kelius prižiūrėjo minimaliai, todėl jų būklė tapo visiškai prasta, bet prieš 20 metų jau buvo kažkiek pagerėjusi. Tiksliau atstatė tai, kad buvo 1990 m.
Parašė Al1Vat todėl ir nereikia naujų kelių, nes beveik viską "okupantai" nutiesė... Kokie blogi "okupantai", gavo šalį beveik be kelių, su spingsulėmis, dūminėmis pirkiomis ir keliasdešimt traktorių, o paliko su keliais, mūriniais namais, elektra, fabrikais...Šiaip galvojau kad Maskolija tik dramblių tėvynė, bet dabar pradedu tikėti kad ir visi žymiausi pasaulio kelininkai iš ten.
Komentuoti:
Komentuoti: