Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Diskusijos apie Lietuvos kelių kokybę

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • myhorsegallery
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Pusė pranešimų buvo ne į temą.
    Ištrinta
    Puikus sprendimas, sekantis etapas turėtų būti dalyvių trinimas, sistemingai provokuojančiai fleiminančius, nes beto visi kiti patys pasitrauks. Taip jau buvę ne viename forume....

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Čia visai tinka prie tos pačios temos. Vyksta konkursas, kur reikia suprojektuoti ir įvykdyti kelių remontą už galutines kainas. Tai ta pati direkcija pareiškia, kad laimėtojas projektavimo metu pats nustatys pagrindų keitimo poreikį. Kokursas bus laimėtas galutinei sumai. Darbai galės būti vykdomi arba nevykdomi "pagal poreikį". O po to vėl rėks, kad pavogė?

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė sv-x-as Rodyti pranešimą
    Man nesvarbu nuo kurio galo praeda valyti ir srutu as cia nematau. Butu blogai jei sakytu, 9 is 10 tikrintu keliu blogi, bet nieko blogo cia nera.
    Kokie bus neatikimai ne pagal normatyvus, tai pagal juos ir tegul išieško. O tai gaunasi, kad patys patvirtino normatyvus, o po to patys kaltina, kad jais vadovavosi ir vadovaudamiesi "galimai pavogė" milijonus.

    Parašė sv-x-as Rodyti pranešimą
    O jei kazkas blogai su "Keliu prieziura" neabejoju, kad ir ju eile ateis.
    Tai jie ir yra to "valymo" kūrinys
    Paskutinis taisė Ginthus; 2018.02.13, 15:01.

    Komentuoti:


  • sv-x-as
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Gal tegu geriau pasikapsto kokia proga valstybinė įmonė "Kelių priežiūra", kurios gamybiniai pajėgumai pilnai išlaikomi valstybės, lygiomis teisėmis dalyvauja viešuosiuose konkursuose su kitais rangovais, kurie turi investuoti į gamybinę bazę iš tų pačių užsakymų vykdymo. Ne nuo to galo valyti ir be srutų pylimo reikia.
    Man nesvarbu nuo kurio galo praeda valyti ir srutu as cia nematau. Butu blogai jei sakytu, 9 is 10 tikrintu keliu blogi, bet nieko blogo cia nera.

    O jei kazkas blogai su "Keliu prieziura" neabejoju, kad ir ju eile ateis.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė sv-x-as Rodyti pranešimą

    As isvis to straipsnio neskaiciau, tik nesuprantu ko cia nerviniesi jei atejes zmogus eina valyti prasmirdusios sistemos. Nebent pats esi tos sistemos dalis.
    Gal tegu geriau pasikapsto kokia proga valstybinė įmonė "Kelių priežiūra", kurios gamybiniai pajėgumai pilnai išlaikomi valstybės, lygiomis teisėmis dalyvauja viešuosiuose konkursuose su kitais rangovais, kurie turi investuoti į gamybinę bazę iš tų pačių užsakymų vykdymo. Ne nuo to galo valyti ir be srutų pylimo reikia.

    Komentuoti:


  • sv-x-as
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Tai tik pasako, kad kaip avinai klausot purvasklaidos. Iš pradžių tikrino tik tuos, kur defektai atsirado, ai tai po to dar pridedam ir atseit atsitiktinį kelią (nu tą, gerą). Po to, kad 15 procentų nuplonino, bet tai jų pačių patvirtinti normatyvai leido, ai tai dar priduriam kad ir šiaip kitų defektų buvo. Dabar jau 55 milijonus pavogė, nu nepavogė, bet "galėjo" pavogti, nu bet avinau jau gi perskaitė, kad milijonai išvogti.
    As isvis to straipsnio neskaiciau, tik nesuprantu ko cia nerviniesi jei atejes zmogus eina valyti prasmirdusios sistemos. Nebent pats esi tos sistemos dalis.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė sv-x-as Rodyti pranešimą

    Geriausias ministras Lietuvoje. Jei patikrino 10 keliu ir 9 is ju blogi, tai daug ka pasako.
    Tai tik pasako, kad kaip avinai klausot purvasklaidos. Iš pradžių tikrino tik tuos, kur defektai atsirado, ai tai po to dar pridedam ir atseit atsitiktinį kelią (nu tą, gerą). Po to, kad 15 procentų nuplonino, bet tai jų pačių patvirtinti normatyvai leido, ai tai dar priduriam kad ir šiaip kitų defektų buvo. Dabar jau 5,5 milijonus pavogė, nu nepavogė, bet "galėjo" pavogti, nu bet avinau jau gi perskaitė, kad milijonai išvogti.
    Paskutinis taisė Ginthus; 2018.02.13, 14:27.

    Komentuoti:


  • sv-x-as
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Nu jau siutas ima. Kaip taip galima piarintis ir pilti srutas akivaizdžiai meluojant? Iš kur priskaičiuota 5,5 milijono? Priimta, kad visi Lietuvos keliai nuploninti? Ir dar tas ministeris giriasi, kad depolitizuos geležinkelius, kai pats grynai politinėmis pamazgomis drabstosi.
    Geriausias ministras Lietuvoje. Jei patikrino 10 keliu ir 9 is ju blogi, tai daug ka pasako.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Mexas Rodyti pranešimą
    Nu jau siutas ima. Kaip taip galima piarintis ir pilti srutas akivaizdžiai meluojant? Iš kur priskaičiuota 5,5 milijono? Priimta, kad visi Lietuvos keliai nuploninti? Ir dar tas ministeris giriasi, kad depolitizuos geležinkelius, kai pats grynai politinėmis pamazgomis drabstosi.

    Komentuoti:


  • Mexas
    replied
    Po asfaltu – dingę milijonai

    https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=77125887

    Komentuoti:


  • Mexas
    replied

    patikrinus 10 skirtingų kelių, paaiškėjo, kad 9 iš jų yra su defektais

    Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=77101865


    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Sujungtos trys temos:
    1. Lietuvos kelių būklė
    2. Diskusijos apie Lietuvos kelių būklę
    3. Kelių projektavimas ir eksploatacija (techniniai klausimai)

    Komentuoti:


  • lietus
    replied
    Na štai paskelbė, kad be defektų tik kelias Bobriškės-Varėna-Eišiškės. Bet argi galėjo būti kitaip jeigu jo rekonstrukcija buvo pradėta jau po to kai visi žinojo apie būsimą auditą .

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Išmesti pranešimai, kur nebuvo jokios užuominos apie kelių kokybę.
    O jei kai kurie keliai buvo geresni prieš 30 metų , tai čia nuomonės reiškimas. Ir nieko nepadarysi, kad jie buvo nutiesti prie sovietų.
    Jei nuo nutiesimo kelias nebuvo rekonstruojamas, tai nėra jokios politikos, kad naujas kelias buvo geresnės būklės.

    Grįžtame prie temos.
    Jei tai tema, o ne vien atsiliepimai po vienkartinio ministerijos PiaRo

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Puiku, o kodėl vieno dalyvio išplėstiniai postringavimai apie "prie ruso buvo geriau" mielaširdingai palikti?
    Atsiprašau dėl diskusijos apie moderaciją.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Pusė pranešimų buvo ne į temą.
    Ištrinta

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Pakaks šitų pezalų. Grįžkite į temą.

    Komentuoti:


  • senasnamas
    replied
    Pradiniam tikrinimo etapui atrinkti 33 naujai nutiestų ar rekonstruotų kelių projektai, įgyvendinti įvairiuose šalies regionuose. Dalis projektų buvo pasirinkti atsitiktiniu būdu, dalis – ten, kur kelio defektai yra akivaizdžiai pastebimi.
    Jau vien tai, kad neseniai baigtuose projektuose plika akimi matomas brokas, daug ką pasako.

    Delfi.lt 2017.08.31
    Pradedamas kelių auditas
    https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=75628389
    Paskutinis taisė Romas; 2018.02.04, 14:21. Priežastis: Pridėta antraštė

    Komentuoti:


  • senasnamas
    replied
    Čia reikėtų kalbėti ne apie privačias/valstybines bendroves ir ne lyginti Lietuvos/Rusijos pasiekimus, o apie 100 proc. korupciją ir nebaudžiamumą. Tokio "verslo" logika paprasta: tiesti prastos kokybės kelius apsimoka dvigubai - uždirbama tiesiant, o paskui uždirbama tokius kelius nuolat taisant. Ir tai ne kažkokie pavieniai atvejai, bet sisteminis reiškinys, suderintas politiniu lygiu. Dėl vaizdo bus vienas kitas atleidimas, rangovai kažkur kažką pataisys, bet adekvačių bausmių nebus.

    Jei yra landa, ją galima ir paplatinti
    Ministras tikina, kad dabar standartai yra pakeisti. Turbūt beprasmiška klausti, kodėl apskritai buvo įvesti „ploni“ standartai, kam tai buvo naudinga – juk per ministeriją ir aukščiausius jos postus perėjo ne vienas ministras ar kitokio rango politikas. Pareigų neteko tik paviršiuje plaukiojančios žuvelės, pvz., sudariusios išskirtines sąlygas laimėti konkursus konkrečioms bendrovėms, ir tik vieną kitą sužvejojo STT tinklai.
    Plačiau: https://www.vz.lt/finansai-apskaita/...#ixzz55vzzZM17

    Komentuoti:


  • Shernas
    replied
    Parašė Al1
    Tarpukaryje Lietuvoje buvo ant rankų suskaičiuojamas kelių skaičius. Būtent normalių kelių, kurie buvo pravažiuojami jei ne ištisus metus, tai bent didžiąja dalį metų. Visi kiti buvo lauko ar miško tipo keliai, nepravažiuojami dalį metų. O bet tačiau, ir dauguma kelių, kurie buvo, buvo nutiesti prie ruso, tik caro laikais. Ar vokiečių, jei Klaipėdos krašte.
    O tai SSRS'e tuo pat metu buvo geriau? Maskvos su apylinkėmis malonėkite domėn neimti...
    Parašė Al1
    Keliai prieš 20 metų atrodė vidutišniškai, nes prieš 28 metus, kai buvo paskelbta nepriklausomybė, pirmus kelis metus Lietuvos valdžia kelius prižiūrėjo minimaliai, todėl jų būklė tapo visiškai prasta, bet prieš 20 metų jau buvo kažkiek pagerėjusi. Tiksliau atstatė tai, kad buvo 1990 m.
    Tokia ta sovietinė kokibybė kad užteko keleto nepriežiūros metų.
    Parašė Al1
    Vat todėl ir nereikia naujų kelių, nes beveik viską "okupantai" nutiesė... Kokie blogi "okupantai", gavo šalį beveik be kelių, su spingsulėmis, dūminėmis pirkiomis ir keliasdešimt traktorių, o paliko su keliais, mūriniais namais, elektra, fabrikais...
    Dar atominę bombikę pamiršai paminėti Šiaip galvojau kad Maskolija tik dramblių tėvynė, bet dabar pradedu tikėti kad ir visi žymiausi pasaulio kelininkai iš ten.

    Komentuoti:

Working...
X