Turėtų būti kažkokie administraciniai nuroymai, privalomi visiems visoje šalyje.
1. Griežčiau kontroliuojama liukų kokybė, kaip ir visų kitų gaminių. Jei ne uždrausti, tai bent sukontroliuoti, kad tokie galėtų atsirasti nebent kiemuose.
2. Privaloma pakeisti įdubusio profilio nuotekų groteles, jei po kelio platinimo jos iš kelkraščio atsidūrė kelio/gatvės viduryje.
3. Remontuojant gatves turi būti naudojamas ne blogesnės kokybės asfaltbetornio mišinys, nei jau yra gatvėje, nebent artimiausiu metu numatomas visos dangos keitimas. Analogiškai su įdubusių šulinių remontu, išfrezavus aplink ir pakėlus dangtį panaudojamas "skystas" asfaltas, ir vėl tas pats po kokio pusmečio.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Diskusijos apie Lietuvos kelių kokybę
Collapse
X
-
Parašė R.D. Rodyti pranešimąGalbūt čia nevisai gerai vieta klausti, bet norėtųsi iš žmonių, kurie susiję su kelių inžinerija, sužinoti, kodėl pas mus keliuose kanalizacijų, ryšių, dujų šulinukai su juos dengiančiais dangčiais dažniausiai yra tiesiai ant rato trajektorijos. Kažkokia nacionalinė katastrofa... amžinai išmušami tie dangčiai, asfaltas aplink, ratai daužomi, keliai bendrai pasidaro tragiškai nelygūs. Jeigu neklystų, tai Vilniuje VA atrodo per vidurį eina jie ir ratai nekliūna.
Norėčiau atkreipti dėmesį į kitą dalyką, kad pas mus tai labai pastebima, nes:
a) įdubę liukai ilgą laiką netvarkomi kol visiškai neįgriūna.
b) naudojami prastos konstrukcijos, veikiausiai patys pigiausi liukai, kurie būna patys "iš savęs" įdubę. T.y. nors liuko išorinis žiedas būna lygiai su asfaltu, tačiau liuko dangtis būna žemiau šio žiedo. Dėl šios priežasties atsiranda dinaminės smūginės apkrovos ir tokie liukai po kiek laiko įgrūna gilyn.
Minėtose šalyse dauguma tokių liukų akivaizdžiai matoma, kad buvo kartą ir ne kartą remontuoti išfrezuojant aplink ir jį pakeliant. Tačiau tai jiems kažkodėl gaunasi labai gerai ir po remonto liukas būna beveik nejuntamas. O pas mus VA pirmame etape juos paremontavus, tai kažkodėl pasidarė dar kreiviau tik ne į -, o į + (t.y. jie tapo iškilę virš dangos).
Kitas dalykas, kodėl taip atsitinka miestuose/miesteliuose. Tai gatvių platinimas tik keičiant viršutinę dangą, o nerekonstruojant požeminių komunikacijų ir šulinių vietų. Taip būna, kad net viduryje važiuojamosios dalies, ratų trajektorijoje atsiduria net lietaus nuotekų trapai, nors jie turėtų būti pakraščiuose išlaikant gatvės profilį /\ formos.
Ir dar nemažiau svarbus dalykas yra projektuotojų kompetencija ir projekto vadovo (PV) skiriamas laikas projektui. Jeigu šis asmuo tokius dalykus sužiūrėtų, duodamas atitinkamas užduotis PDV (projekto dalies vadovui), kuris projektuoja nuotekas ir kt. komunikacijas, liukų ratų trajektojoje būtų elementariai išvengiama. O kai gaunasi, kad visi projektuoja kas sau ir tik tada sulipdomas galutinis produktas, lieka tokios klaidos.
Komentuoti:
-
Galbūt čia nevisai gerai vieta klausti, bet norėtųsi iš žmonių, kurie susiję su kelių inžinerija, sužinoti, kodėl pas mus keliuose kanalizacijų, ryšių, dujų šulinukai su juos dengiančiais dangčiais dažniausiai yra tiesiai ant rato trajektorijos. Kažkokia nacionalinė katastrofa... amžinai išmušami tie dangčiai, asfaltas aplink, ratai daužomi, keliai bendrai pasidaro tragiškai nelygūs. Jeigu neklystų, tai Vilniuje VA atrodo per vidurį eina jie ir ratai nekliūna.
Komentuoti:
-
Galbūt čia nevisai gerai vieta klausti, bet norėtųsi iš žmonių, kurie susiję su kelių inžinerija, sužinoti, kodėl pas mus keliuose kanalizacijų, ryšių, dujų šulinukai su juos dengiančiais dangčiais dažniausiai yra tiesiai ant rato trajektorijos. Kažkokia nacionalinė katastrofa... amžinai išmušami tie dangčiai, asfaltas aplink, ratai daužomi, keliai bendrai pasidaro tragiškai nelygūs. Jeigu neklystų, tai Vilniuje VA atrodo per vidurį eina jie ir ratai nekliūna.
Komentuoti:
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąTai visgi kiek metu yra tas garantinis laikotarpis iki kurio per neaplaiduma nespejusi bankrutuoti imone tureti taisyti savo broka?
Komentuoti:
-
Tai visgi kiek metu yra tas garantinis laikotarpis iki kurio per neaplaiduma nespejusi bankrutuoti imone tureti taisyti savo broka?
Komentuoti:
-
Parašė Lienzer Rodyti pranešimąReminatis dokumentu atsakymas kaip ir aiškus.
<...>
Kodėl kyla toks klausimas: jei rangovai turėdami garantinius periodus visgi renkasi darbus vykdyti ir esant netinkamoms (?) sąlygoms, tai galbūt taip elgiasi ne dėl oportunizmo, bet žinodami, kad technologija tai leidžia.
Komentuoti:
-
Parašė dainiauskas Rodyti pranešimąNereikia būti profesionalu, reikia netingėti paieškoti oficialių dokumentų:
Visgi, aš daugiau klausiau apie praktiką (galbūt ofic reikalavimai konservatyvūs, ar tiesiog neatspindi šiuo metu naudojamų medžiagų/technologijų).
Kodėl kyla toks klausimas: jei rangovai turėdami garantinius periodus visgi renkasi darbus vykdyti ir esant netinkamoms (?) sąlygoms, tai galbūt taip elgiasi ne dėl oportunizmo, bet žinodami, kad technologija tai leidžia.
Komentuoti:
-
Parašė Lienzer Rodyti pranešimąNe pirmoje temoje vyksta diskusijos apie tai, kokiu temperatūriniu/kritulių režimu galima užtikrinti asfalto klojimo kokybę.
Būtų puiku, kad čia esantys tos srities profesionalai (o tokių kiek žinau čia tikrai ne vienas) atsakytų konkrečiai.
Nebent profesionalai meluoti nenori, o sakyti tiesos irgi nesinori, kai negali kirpt šakos ant kurios sėdi...
Dėl Automobilių kelių dangos konstrukcijos asfalto sluoksnių įrengimo taisyklių ĮT ASFALTAS 08 patvirtinimo
Komentuoti:
-
Ne pirmoje temoje vyksta diskusijos apie tai, kokiu temperatūriniu/kritulių režimu galima užtikrinti asfalto klojimo kokybę.
Būtų puiku, kad čia esantys tos srities profesionalai (o tokių kiek žinau čia tikrai ne vienas) atsakytų konkrečiai.
Nebent profesionalai meluoti nenori, o sakyti tiesos irgi nesinori, kai negali kirpt šakos ant kurios sėdi...
Komentuoti:
-
Parašė Mexas Rodyti pranešimąturetu buti garantija darbams.
Komentuoti:
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimątai juk dar geriau jei istrupes, reikes viska pjaut, lopyt, bus darbo, pinigu - liuks.
Komentuoti:
-
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąDar kartą sakau - priežastis - mero kalėdinė dovana miestui.
Lopymas ne prie ko.
Komentuoti:
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimątai juk dar geriau jei istrupes, reikes viska pjaut, lopyt, bus darbo, pinigu - liuks.
Lopymas ne prie ko.
Komentuoti:
-
Parašė kinderis Rodyti pranešimąSuintensyvės eismas keliuku už Rimi
Tik įdomu kiek laiko atlaikys tokie darbai? Ar nors iki pavasario ištrauks aksfaltas neištupėjes?
Komentuoti:
-
O aš jau galvojau kad tik Rusijoje asfaltas yra klojamas per balas. Pasirodo - klydau.
Komentuoti:
-
Suintensyvės eismas keliuku už Rimi
Tik įdomu kiek laiko atlaikys tokie darbai? Ar nors iki pavasario ištrauks aksfaltas neištupėjes?
Komentuoti:
Komentuoti: