Parašė Romas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Diskusijos apie Lietuvos kelių kokybę
Collapse
X
-
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimąTa prasme, tarp kurių seniau asfaltuotų?
Pvz., tą pačią dieną net 2008 metais išasfaltuotas kelias RK 2804 Giedraičiai-Želva atrodė visai normaliai.
Bitumo čežėjimas prasidėjo įvažiavus į prieš porą metų išasfaltuotą kelią RK 1201 Želva-Balninkai-Anykščiai.
Turbūt kažkas pasikeitė technologijoje. Klimatas taip greit pasikeisti negalėjo.Paskutinis taisė Romas; 2019.07.02, 21:29.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimą
Skirtumas tarp seniau asfaltuotų kelių ir naujų "bitumo upių "yra akivaizdus.
Kažkur turbūt per daug buvo pataupyta..
Gal galima būtų padėti su konkrečiais techniniais terminais.
Kol nepasibaigė garantinis terminas, gal galima reikšti pretenzijas LAKD.Paskutinis taisė Ginthus; 2019.07.02, 16:55.
Komentuoti:
-
Parašė Smalsuolis Rodyti pranešimąTai žvyrkelių asfaltavimui neretai parenka tokius minkšto asfalto mišinius. Didžiausia problema, kad išplaukus bitumui viršutinio asfalto sluoksnio šiurkštumas tampa netinkamas, sukibimo koef. mažėja, kas paverčia tokius ruožus slidžiais ne tik tuo metu, kai išplaukia, bet ir ilgoje perspektyvoje, tiek palijus, tiek žiemą. Galėjo barstyti kaip ir žadėjo smėliu ar atsijomis, būtų susirišę ir mažiau problemų, taupo pinigus šiai dienai, bet negalvoja apie ateitį, kas labai matosi kelių priežiūroje.
Kažkur turbūt per daug buvo pataupyta..
Gal galima būtų padėti su konkrečiais techniniais terminais.
Kol nepasibaigė garantinis terminas, gal galima reikšti pretenzijas LAKD.
Komentuoti:
-
Tai žvyrkelių asfaltavimui neretai parenka tokius minkšto asfalto mišinius. Didžiausia problema, kad išplaukus bitumui viršutinio asfalto sluoksnio šiurkštumas tampa netinkamas, sukibimo koef. mažėja, kas paverčia tokius ruožus slidžiais ne tik tuo metu, kai išplaukia, bet ir ilgoje perspektyvoje, tiek palijus, tiek žiemą. Galėjo barstyti kaip ir žadėjo smėliu ar atsijomis, būtų susirišę ir mažiau problemų, taupo pinigus šiai dienai, bet negalvoja apie ateitį, kas labai matosi kelių priežiūroje.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Apie besilydančius nuo karščio kelius žiniaskaliadoje buvo keli straipsniai
15min.lt 2019.06.13
Skaitytojas nerimauja dėl „Via Baltica“, tirpstančios nuo karščio
Skaitytojas Šarūnas iš Kauno 15min ketvirtadienį pranešė, kad „nuo karščio lydosi Via Baltica“ magistralė. Ir priminė, kad užsienio šalių keliuose per tokius karščius draudžiama važiuoti sunkiasvorėms transporto priemonėms.
„Bitumas sunkiasi net ten, kur jo niekada nesimatė“, – teigia Šarūnas. Jis važiavo nuo Akademijos gyvenvietės į Kauną ir nustebo pamatęs, kad pirmoje magistralės juostoje tirpsta asfaltas.
LAKD Valstybinės reikšmės kelių ir tiltų sk. patarėjas Modestas Lukošiūnas paaiškino, kad kelių priežiūros tarnybos darbuotojai nuolat stebi situaciją keliuose. Pastebėję, kad dėl karščių keliuose vietomis išplaukia bitumas, gali riboti greitį, kol bus tvarkomas slidus ruožas. (...)
M.Lukošiūno teigimu, išplaukęs bitumas susilpnina dangą ir kelia nepatogumų eismo dalyviams. Bitumo išplaukimas – tai bitumo perteklius dangos paviršiuje, kai vasaros metu, kelio dangai įkaitus iki 50 laipsnių, dėl šilumos suminkštėjusiam bitumui ar kitam rišamajam elementui, asfalto medžiagoje nepakanka laisvų porų ir jis veržiasi į paviršių. Ant asfaltbetonio dangos susidaro blizgantis, panašus į stiklą veidrodinis paviršius, gali būti matomos padangų žymės. Kai labai karšta, bitumas suskystėja taip, kad automobilių ratai jį tiesiog taško.
https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...ca-221-1159356
BNS 2019.06.13
Kelininkai perspėja: keliuose išplaukia bitumas
Kelininkai perspėja, jog dėl karščių keliuose vietomis išplaukia bitumas, gali būti ribojamas greitis. Tokiuose ruožuose, nepriklausomai nuo to, ar bus pastatyti ženklai, ar ne, kelininkai prašo sumažinti greitį, nes išplaukus bitumui ar išbėrus jį surišančias medžiagas, gerokai pailgėja stabdymo laikas.
https://www.diena.lt/naujienos/lietu...greitis-917897
Per karščius pasimatė skirtumas tarp anksčiau ir dabar asfaltuotų žvyrkelių. Dabar asfaltas kažkodėl nedengiamas skadele ir nuo karščio asfaltas lydos, išsiskiria bitumas.
Važiuojant keliu RK 1201 Želva-Balninkai-Anykščiai kažkaip pradėjo garsiai šnarėti padangos. O, kaip čia gražu ir žalia, neseniai palijo
Paskui išaiškėjo, kad po ratais ne lietus, o bitumas.
Kelio 1201 atkarpa Balninkai -Dapkūniškis buvo išasfaltuota 2017 metų lapkričio-gruodžio mėnesiais
Foto 2019.06
Komentuoti:
-
Parašė RamasN Rodyti pranešimą
Asmeninių prioritetų klausimas. Man verta, nes didelė dalis greitkeliu - saugiau, sumoj greičiau. Lėkti greitai su priešpriešiniu eismu - jau ne tas, pastoviai reikia "dirbti". Sumoj laike su lankstu kažkiek laimima.
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąNuo to laiko būklė smarkiai pablogėjo. Ten net ir šviesiu metu galima pamesti ratus ar prasikirsti dugną.Kitur tiesiog prastas, remonto reikalaujantis kelias.
Paskutinis taisė Tomas; 2019.06.25, 10:16.
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Ar verta daryti tokį beveik 20 km lanką, ypač jei tas ruožas nuo Žiežmarių iki Birštono blogos būklės? Labai abejoju, ar išeina laiko sutapyti, nebent jei būna kamštis Trakų link.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė RamasN Rodyti pranešimąVakar važiavau Vilnius-Birštonas ne per Trakus/Aukštadvarį, o Vilnius-Kaunas ir nusukau už Žiežmarių pavažiavęs (link Kruonio). Overall maršrutas greitesnis, dėl greitkelio dalinai saugesnis, bet ta kelio 129 atkarpa nuo A1 iki A16 jau reikalauja daug kur kapitalinio remonto. Vairavau, nebuvo kaip fotkių padaryti.
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Vakar irgi važiavau Vilnius-Birštonas, tai į priekį per A16, o grįžtant sugalvojau pažiūrėti kas per kelias ir pasukau pro Kruonį. Tai tas KK129 tokia nebloga kratykla, nors kelios atkarpos ir sutvarkytos, bet didžiąja dalimi būklė prasta. Dar nustebino, kad ten eismas gerokai intensyvesnis nei A16 kelyje, subjektyviai vertinant iš pastarosios kelionės, tai netgi kokiais 3x.
Komentuoti:
-
Parašė RamasN Rodyti pranešimąVakar važiavau Vilnius-Birštonas ne per Trakus/Aukštadvarį, o Vilnius-Kaunas ir nusukau už Žiežmarių pavažiavęs (link Kruonio). Overall maršrutas greitesnis, dėl greitkelio dalinai saugesnis, bet ta kelio 129 atkarpa nuo A1 iki A16 jau reikalauja daug kur kapitalinio remonto. Vairavau, nebuvo kaip fotkių padaryti.
Komentuoti:
-
Vakar važiavau Vilnius-Birštonas ne per Trakus/Aukštadvarį, o Vilnius-Kaunas ir nusukau už Žiežmarių pavažiavęs (link Kruonio). Overall maršrutas greitesnis, dėl greitkelio dalinai saugesnis, bet ta kelio 129 atkarpa nuo A1 iki A16 jau reikalauja daug kur kapitalinio remonto. Vairavau, nebuvo kaip fotkių padaryti.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Savaitgalį teko pervažiuoti visą kelią KK 118 nuo Kupiškio iki Utenos.
Kelio būklė nuo Kupiškio iki Viešintų sankryžos nebloga, paskui kelias vis blogėja. Atkarpa Anykščių rajone tarp Svėdasų ir Žaliosios (Šventosios tilto) yra pasibaisėtina - vos ne pusmetrio gylio provėžos.
Taip ta atkarpa atrodė prieš 7 metus, 2012 metais.
Dar vienas 3 km provežų ruožas
Nuo to laiko būklė smarkiai pablogėjo. Ten net ir šviesiu metu galima pamesti ratus ar prasikirsti dugną. Net Lenkijoje kokiais 1999 metais ar Ukrainoje šiais laikais tokių kelių neteko matyti.
Ruožas nuo Žaliosios iki Utenos prieš keletą metų buvo rekonstruotas, jo būklė visiškas kontrastas ankstesnei atakrpai.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąSubliuško Kauno valdžios pasididžiavimas: naujose gatvėse atsivėrė duobės
https://www.15min.lt/m/id/gazas/gatv...es-221-1161126Paskutinis taisė Ginthus; 2019.06.18, 13:47.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Subliuško Kauno valdžios pasididžiavimas: naujose gatvėse atsivėrė duobės
https://www.15min.lt/m/id/gazas/gatv...es-221-1161126
Komentuoti:
-
Parašė Smalsuolis Rodyti pranešimąNorėjau išgirsti nuomonių, kodėl esant tokiems orams nėra uždrausta važiuoti krovininiam transportui dienos metu? Berods vakaruose tokia praktika naudojama. Dangos temperatūra 50+, provėžos labai sparčiai susidaro, bitumas plaukia į viršų. Netikiu kad daugiau nuostolių būtų vežėjams, nei kad padaroma žalos keliams.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Norėjau išgirsti nuomonių, kodėl esant tokiems orams nėra uždrausta važiuoti krovininiam transportui dienos metu? Berods vakaruose tokia praktika naudojama. Dangos temperatūra 50+, provėžos labai sparčiai susidaro, bitumas plaukia į viršų. Netikiu kad daugiau nuostolių būtų vežėjams, nei kad padaroma žalos keliams.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąPavasarinės „puošmenos“ Lietuvos gatvėse: duobių atsiranda per pirmus metus po remonto
Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...01110#_?copied
Nuotraukose prie sutrupejusios dangos matosi uzdeto link pakrasciu sluoksnio storis:
is akies pasakyciau gal 1-2 cm. Galetu tiesiog nudazyt juodais dazais, why not. Dabar uzlopys duobes, palopys krastus ir ok, viskas tvarkoj.Paskutinis taisė Ginthus; 2019.02.16, 12:22.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Pavasarinės „puošmenos“ Lietuvos gatvėse: duobių atsiranda per pirmus metus po remonto
[...] kelio Nr. 5210 Bendoriai–Riešė–Kalinas ruožo nuo 0,020 iki 2,460 km asfalto dangų paprastasis remontas. [...] garantinis terminas yra 1 metai.
Nuotraukose prie sutrupejusios dangos matosi uzdeto link pakrasciu sluoksnio storis:
is akies pasakyciau gal 1-2 cm. Galetu tiesiog nudazyt juodais dazais, why not. Dabar uzlopys duobes, palopys krastus ir ok, viskas tvarkoj.
- 2 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: