Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Diskusijos apie Lietuvos kelių kokybę

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • myhorsegallery
    replied
    sunku patikėt, kad kelininkai patys pasirenka, mišinys turi būti nurodytas konkurso sąlygose, nes manau tai įtakoja ir darbų kainą, taigi ar nebus, kad galai sueina į LAKD?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Apie besilydančius nuo karščio kelius žiniasklaidoje buvo keli straipsniai

    15min.lt 2019.06.13
    Skaitytojas nerimauja dėl „Via Baltica“, tirpstančios nuo karščio

    BNS 2019.06.13
    Kelininkai perspėja: keliuose išplaukia bitumas

    Važiuojant keliu RK 1201 Želva-Balninkai-Anykščiai kažkaip pradėjo garsiai šnarėti padangos. O, kaip čia gražu ir žalia, neseniai palijo
    Paskui išaiškėjo, kad po ratais ne lietus, o bitumas.
    Kelio 1201 atkarpa Balninkai -Dapkūniškis buvo išasfaltuota 2017 metų lapkričio-gruodžio mėnesiais

    Foto 2019.06
    Parašė Smalsuolis Rodyti pranešimą
    Tai žvyrkelių asfaltavimui neretai parenka tokius minkšto asfalto mišinius. Didžiausia problema, kad išplaukus bitumui viršutinio asfalto sluoksnio šiurkštumas tampa netinkamas, sukibimo koef. mažėja, kas paverčia tokius ruožus slidžiais ne tik tuo metu, kai išplaukia, bet ir ilgoje perspektyvoje, tiek palijus, tiek žiemą. Galėjo barstyti kaip ir žadėjo smėliu ar atsijomis, būtų susirišę ir mažiau problemų, taupo pinigus šiai dienai, bet negalvoja apie ateitį, kas labai matosi kelių priežiūroje.
    Parašė Smalsuolis Rodyti pranešimą
    Viskas būtų gerai, jei tuos išplaukimus laiku pabarstytų skaldele ir pasišiurkštintų paviršius, bet dar taip nematęs, kad tokia priežiūra masiškai vyktų.
    Ačiū už pastebėjimus.
    Taip išeina, kad bitumo balos per karščius atsiranda todėl, kad dabartiniai kelininkai asfaltuodami kelius parenka ne visai tinkamus mišinius ir dangos nepašiurkština skaldele.

    Komentuoti:


  • Smalsuolis
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą

    Sprendžiant iš bitumo žymių pernai gegužę-birželį čia telkšojo bitumo ežerai.
    Kažkodėl senas asflatas gerai laiko, o "naujos ir inovatyvios" kelių technologijos suskystėja, kai oro temperatūra viršija +25°C
    Matot, yra skirtingos asfalto rūšys (asfaltbetonis, mastikos asfaltas, poringas asfaltas ir skaldos - mastikos asfaltas), o toliau jos skirstomos pagal stiprumą ir mišinio sudėtį (pvz. bitumas turi savo skirtingas klases, mineralinių medžiagų sudėtis) ir kt. Dėl tų pačių priežasčių matome, jog vieni mišiniai minkštesni ir provėžuojasi, kiti ne.
    Tai tas išlaukimas ir vyksta, dėl "silpno" bitumo, o bendrai tai netinkamai parinktas asfalto mišinys. Viskas būtų gerai, jei tuos išplaukimus laiku pabarstytų skaldele ir pasišiurkštintų paviršius, bet dar taip nematęs, kad tokia priežiūra masiškai vyktų.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    RK 1812 Klėriškės-Žiežmariai (Kaišiadorių r.)
    Foto 2020.03









    Sprendžiant iš bitumo žymių pernai gegužę-birželį čia telkšojo bitumo ežerai.
    Kažkodėl senas asflatas gerai laiko, o "naujos ir inovatyvios" kelių technologijos suskystėja, kai oro temperatūra viršija +25°C
    Paskutinis taisė Romas; 2020.05.24, 22:23. Priežastis: Kopija iš temos "[LT] Žvyrkeliai ir jų asfaltavimas"

    Komentuoti:


  • Robyla
    replied
    Parašė adomazzz Rodyti pranešimą
    Pajudėjo šių metų žvirkelių asfaltavimas iš patvirtinto neseniai sąrašo - prieš ilgąjį savaitgalį berods "Eurovia" išasfaltavo Vilnelės gatvę, bet darbų kokybė tai stebina - aplink kai kuriuos dangčius kurie buvo tiesiamojo kelio dalyje matomas žymus aukščių skirtumas tarp dangčių ir kelio dangos - kad šis skirtumas būtų mažiau pastebimas, aplink dangčius suformuotos kaip ir įdubos.
    Ne tik žvirkelius, jie neseniai išasfaltuotą gatvę "tvarkingai" blynais lipdo...

    Click image for larger version  Name:	20200429_175310.jpg Views:	1 Size:	78,4 kB ID:	1799817
    Paskutinis taisė digital; 2020.05.04, 12:27. Priežastis: citavimas

    Komentuoti:


  • Smalsuolis
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    O ar teisiškai tai galima? Ne. Nes kam tada tuos milijonus kišti, jei galima tik kelio ženklą pakabinti. A1 ir A2 jau seniai galima buvo bukai 140 km/h padaryti, jei jau taip, išleidus tik pinigus naujiems kelio ženklams...
    KTR:
    Click image for larger version

Name:	ktr.PNG
Views:	202
Size:	23,4 kB
ID:	1799267

    I kelio kategorija, viskas legalu.
    Paskutinis taisė Smalsuolis; 2020.04.30, 17:54.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    O ar teisiškai tai galima? Ne. Nes kam tada tuos milijonus kišti, jei galima tik kelio ženklą pakabinti. A1 ir A2 jau seniai galima buvo bukai 140 km/h padaryti, jei jau taip, išleidus tik pinigus naujiems kelio ženklams...

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Xmaster Rodyti pranešimą

    Tai taip, tik oficialaus Greitkelio statuso negaus, nors pagrindiniai parametrai kaip ir atitinka - jungiamieji keliai, apribotas traktorių ir pan. judėjimas, dviejų lygių sankryžos.
    Pats precedentas padaryti didesnį greitį nei "standartas" džiugina.

    Komentuoti:


  • Xmaster
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

    Iš uždengtų ženklų suprantu, kad bus didelio greičio atkarpa (110 kmh).
    Tai taip, tik oficialaus Greitkelio statuso negaus, nors pagrindiniai parametrai kaip ir atitinka - jungiamieji keliai, apribotas traktorių ir pan. judėjimas, dviejų lygių sankryžos.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
    Bus puiki ala greitkelio tipo atkarpa kada atidarys.
    Iš uždengtų ženklų suprantu, kad bus didelio greičio atkarpa (110 kmh).

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
    Su Baltarusija neapsigaukite vizualiai. Man atrodė pagal nuotraukas irgi kaip jie čia puikiai tvarkosi su keliais. Pernai metais teko du kartus pavažiuoti tiesiamomis magistralės atkarpomis link Gardino ir supratau, kad nuotraukos yra viena, o reali kokybė yra kita. Kelias kątik nutiestas, o banguotumas tai 2x didesnis nei Šiauliai - Radviliškis.
    Kai domėjausi kodėl tai pagrindinis atsakymas buvo - technologiniai pažeidimai šaltuoju metų laiku, bei prastesnė technika.
    Labiausiai dėl įvykdytų darbų kiekio, kad net suveikia "Batka PR" posovietiniams žmonėms visai neblogai, netgi iš mano asmeninės patirties pažinojau žmonių, kuriems patinka, kad Baltarusijoj viskas tvarkosi, auga, keliai lygesni, ir čia realiai lankantis ir lyginant BY ir LT.

    Panašiai kaip "Matijošaitis PR" su Kauno gatvėmis, manau. Bent jau apsukos įsuktos, o kaip bus, matysim. Truputį nepatinka, kad naujos dangos gali per greitai suskylinėti ir sutrupėt, o kyla nuojautų, kad truputį ir pačių vykdomų darbų pramažinta, bet bus matyt...

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
    Su Baltarusija neapsigaukite vizualiai. Man atrodė pagal nuotraukas irgi kaip jie čia puikiai tvarkosi su keliais. Pernai metais teko du kartus pavažiuoti tiesiamomis magistralės atkarpomis link Gardino ir supratau, kad nuotraukos yra viena, o reali kokybė yra kita. Kelias kątik nutiestas, o banguotumas tai 2x didesnis nei Šiauliai - Radviliškis.
    Kai domėjausi kodėl tai pagrindinis atsakymas buvo - technologiniai pažeidimai šaltuoju metų laiku, bei prastesnė technika.
    Taip, keliai Baltarusijoje keistokai banguoti, įsižiūrėjus ir nuotraukose matosi. Net nauji vietomis banguotesni nei seni ex-sovietiniai. Gal jie kokią nors "Belarus" techniką naudoją tiesimui?

    Komentuoti:


  • Xmaster
    replied
    Su Baltarusija neapsigaukite vizualiai. Man atrodė pagal nuotraukas irgi kaip jie čia puikiai tvarkosi su keliais. Pernai metais teko du kartus pavažiuoti tiesiamomis magistralės atkarpomis link Gardino ir supratau, kad nuotraukos yra viena, o reali kokybė yra kita. Kelias kątik nutiestas, o banguotumas tai 2x didesnis nei Šiauliai - Radviliškis.
    Kai domėjausi kodėl tai pagrindinis atsakymas buvo - technologiniai pažeidimai šaltuoju metų laiku, bei prastesnė technika.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Tai yra to kelio problemos. Vokietijoje beveik visi greikeliai, Lenkijoje, Čekijoje - dalis, yra betoniniai. Kažkokių didelių problemų nėra.
    Vokietija jau daugumą savo autobahnų perasfaltavo ir dangą pakeitė į asfaltbetonį. Gal kažkurie pagrindiniai liko, bet bent pries kokius 7 metus važinėjant nuo Drezdeno link Liuksemburgo, labai mažai atkarpų buvo su betono danga. Dabartinės technologijos leidžia įrengti kokybišką ir gerai apkrovas laikantį asfatbetonio dangos kelią, tik reikia netaupyti ant pagrindų ir asfalto pagrindo sluoksnių, bei atitinkamų mišinių.
    Be to asfaltbetonio dangos remontas žymiai paprastesnis, greitesnis ir pigesnis.

    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    nes Utenos kelias yra iš betono blokų, o nauji betoniniai liejami vientisi.
    Visi betoniniai keliai kas x metrų yra supjaustyti įrengiant deformacines siūles, tik nežinau tiksliai kas kiek. Lygiai tas pats ir su keliu į Uteną, tik pastarajame tos deformacinės siūlės yra gerokai dažniau, nei šiuolaikiniuose betono dangos keliuose.

    Komentuoti:


  • luknas
    replied
    Naujausi ruožai betonkelio iš Baltstogės į Varšuvą nėra labai lygūs. Ten ir greitis kažkodėl prieš mėnesį buvo apribotas iki 80.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Tai yra to kelio problemos. Vokietijoje beveik visi greikeliai, Lenkijoje, Čekijoje - dalis, yra betoniniai. Kažkokių didelių problemų nėra.
    Yra problemų. Pagrinde triukšmas dėl kietesnio paviršiaus. Dėl to, tie kas nedaro kompromisų kokybės ir aplinkosaugos prasme (Nyderlandai), betonkių nestato.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Betoninis kelias tikras košmaras, turbūt visi, kas važinėja į Molėtus, galėtų tą patvirtinti.
    nes Utenos kelias yra iš betono blokų, o nauji betoniniai liejami vientisi.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Betoninis kelias tikras košmaras, turbūt visi, kas važinėja į Molėtus, galėtų tą patvirtinti.
    Tai yra to kelio problemos. Vokietijoje beveik visi greikeliai, Lenkijoje, Čekijoje - dalis, yra betoniniai. Kažkokių didelių problemų nėra.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Sostinė turbūt taip.

    Turiu omeny, Baltarusija atrodo geriau nei Moldova, Ukraina, o svarbiausia, Rusija. Skaičiau nuomonių, kad būtent su dangomis Baltarusijai šiuo metu geriau nei Lietuvoje, apimant ne tik magistralinius, bet ir krašto kelius.
    Tai gal nereiktų maišyt iščiustyta ir europietiška Pietų europos netvarka ir chaosas yra n kartų labiau europietiška nei Azijos autoritarinių dievukų griežtai prižiūrima tvarka.

    Lyginant su dantų šepetukais nušveista Almata ir Vokietijos greitkeliuose mėgstami vijokliai atrodo ne taip tvarkingai. Bet kažkaip neapsiverstų liežuvis pasakyti, kad Kazachstanas yra labiau europietiškas nei Vokietija

    Asmeniškai daug labiau norėčiau truputi pašepusių, bet saugiai suprojektuotų europietiškų greitkelių nei blizgančių, bet debiliškai suprojektuotų azijietiškų kelių.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Palyginimui Minskas pasistatė antrąją žiedinę magistralę. Teisybės dėlei, kreivoką, kaip ir MKAD-1, bet betoninę.
    Betoninis kelias tikras košmaras, turbūt visi, kas važinėja į Molėtus, galėtų tą patvirtinti.

    Komentuoti:

Working...
X