Parašė RamasN
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Diskusijos apie Lietuvos kelių kokybę
Collapse
X
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąNuo to laiko būklė smarkiai pablogėjo. Ten net ir šviesiu metu galima pamesti ratus ar prasikirsti dugną.Kitur tiesiog prastas, remonto reikalaujantis kelias.
Paskutinis taisė Tomas; 2019.06.25, 10:16.
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Ar verta daryti tokį beveik 20 km lanką, ypač jei tas ruožas nuo Žiežmarių iki Birštono blogos būklės? Labai abejoju, ar išeina laiko sutapyti, nebent jei būna kamštis Trakų link.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė RamasN Rodyti pranešimąVakar važiavau Vilnius-Birštonas ne per Trakus/Aukštadvarį, o Vilnius-Kaunas ir nusukau už Žiežmarių pavažiavęs (link Kruonio). Overall maršrutas greitesnis, dėl greitkelio dalinai saugesnis, bet ta kelio 129 atkarpa nuo A1 iki A16 jau reikalauja daug kur kapitalinio remonto. Vairavau, nebuvo kaip fotkių padaryti.
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Vakar irgi važiavau Vilnius-Birštonas, tai į priekį per A16, o grįžtant sugalvojau pažiūrėti kas per kelias ir pasukau pro Kruonį. Tai tas KK129 tokia nebloga kratykla, nors kelios atkarpos ir sutvarkytos, bet didžiąja dalimi būklė prasta. Dar nustebino, kad ten eismas gerokai intensyvesnis nei A16 kelyje, subjektyviai vertinant iš pastarosios kelionės, tai netgi kokiais 3x.
Komentuoti:
-
Parašė RamasN Rodyti pranešimąVakar važiavau Vilnius-Birštonas ne per Trakus/Aukštadvarį, o Vilnius-Kaunas ir nusukau už Žiežmarių pavažiavęs (link Kruonio). Overall maršrutas greitesnis, dėl greitkelio dalinai saugesnis, bet ta kelio 129 atkarpa nuo A1 iki A16 jau reikalauja daug kur kapitalinio remonto. Vairavau, nebuvo kaip fotkių padaryti.
Komentuoti:
-
Vakar važiavau Vilnius-Birštonas ne per Trakus/Aukštadvarį, o Vilnius-Kaunas ir nusukau už Žiežmarių pavažiavęs (link Kruonio). Overall maršrutas greitesnis, dėl greitkelio dalinai saugesnis, bet ta kelio 129 atkarpa nuo A1 iki A16 jau reikalauja daug kur kapitalinio remonto. Vairavau, nebuvo kaip fotkių padaryti.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Savaitgalį teko pervažiuoti visą kelią KK 118 nuo Kupiškio iki Utenos.
Kelio būklė nuo Kupiškio iki Viešintų sankryžos nebloga, paskui kelias vis blogėja. Atkarpa Anykščių rajone tarp Svėdasų ir Žaliosios (Šventosios tilto) yra pasibaisėtina - vos ne pusmetrio gylio provėžos.
Taip ta atkarpa atrodė prieš 7 metus, 2012 metais.
Dar vienas 3 km provežų ruožas
Nuo to laiko būklė smarkiai pablogėjo. Ten net ir šviesiu metu galima pamesti ratus ar prasikirsti dugną. Net Lenkijoje kokiais 1999 metais ar Ukrainoje šiais laikais tokių kelių neteko matyti.
Ruožas nuo Žaliosios iki Utenos prieš keletą metų buvo rekonstruotas, jo būklė visiškas kontrastas ankstesnei atakrpai.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąSubliuško Kauno valdžios pasididžiavimas: naujose gatvėse atsivėrė duobės
https://www.15min.lt/m/id/gazas/gatv...es-221-1161126Paskutinis taisė Ginthus; 2019.06.18, 13:47.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Subliuško Kauno valdžios pasididžiavimas: naujose gatvėse atsivėrė duobės
https://www.15min.lt/m/id/gazas/gatv...es-221-1161126
Komentuoti:
-
Parašė Smalsuolis Rodyti pranešimąNorėjau išgirsti nuomonių, kodėl esant tokiems orams nėra uždrausta važiuoti krovininiam transportui dienos metu? Berods vakaruose tokia praktika naudojama. Dangos temperatūra 50+, provėžos labai sparčiai susidaro, bitumas plaukia į viršų. Netikiu kad daugiau nuostolių būtų vežėjams, nei kad padaroma žalos keliams.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Norėjau išgirsti nuomonių, kodėl esant tokiems orams nėra uždrausta važiuoti krovininiam transportui dienos metu? Berods vakaruose tokia praktika naudojama. Dangos temperatūra 50+, provėžos labai sparčiai susidaro, bitumas plaukia į viršų. Netikiu kad daugiau nuostolių būtų vežėjams, nei kad padaroma žalos keliams.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąPavasarinės „puošmenos“ Lietuvos gatvėse: duobių atsiranda per pirmus metus po remonto
Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...01110#_?copied
Nuotraukose prie sutrupejusios dangos matosi uzdeto link pakrasciu sluoksnio storis:
is akies pasakyciau gal 1-2 cm. Galetu tiesiog nudazyt juodais dazais, why not. Dabar uzlopys duobes, palopys krastus ir ok, viskas tvarkoj.Paskutinis taisė Ginthus; 2019.02.16, 12:22.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Pavasarinės „puošmenos“ Lietuvos gatvėse: duobių atsiranda per pirmus metus po remonto
[...] kelio Nr. 5210 Bendoriai–Riešė–Kalinas ruožo nuo 0,020 iki 2,460 km asfalto dangų paprastasis remontas. [...] garantinis terminas yra 1 metai.
Nuotraukose prie sutrupejusios dangos matosi uzdeto link pakrasciu sluoksnio storis:
is akies pasakyciau gal 1-2 cm. Galetu tiesiog nudazyt juodais dazais, why not. Dabar uzlopys duobes, palopys krastus ir ok, viskas tvarkoj.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąGalima būtų pridėti #4736 Daugirdiškės-Vievis, kuris būtų per vidurį tarp geltono ir žalio. N kartų geresnė būklė nei #221, nors pagal numeraciją ir atrodytų atvirkščiai.
Naujai išasfaltuotoj atkarpoj (apie 2 km iš 20) dar nespėjo suželti, bet ne žvyras, o skalda dominuoja:
Komentuoti:
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Šiaip yra sakančių, kad bortų nelabai ir reikia, net mieste (kai tai nėra tankioje teritorijoje). Rodomi tuo metu Olandijos pavyzdžiai.
Visgi toje vietoje kur bortu nera kelkrasciai yra sutvirtinti. Ant senu nuotrauku matosi tos betono plytos apie kurias sakiau. Dabar jos yra ant virsaus uzasfaltuotos ir ju nesimato. Sitoje vietoje reiketu prisiminti pagrindine bordiuru funkcija - jie apsaugo asfalto dangos krasta nuo dregmes uzsistovejimo ir nuo krastu isbyrejimo po sunkiasvoriu transportu. Paskutinis reiskinys labai puikiai matosi uzmiescio keliuose, pvz nesuremontuotoje Nemencines plento atkarpoje kur pilna duobiu prie kelkrasciu.
Tad mano kabinejimasis prie Laisves pr yra tik del neidealaus lietaus nuvedimo, ne del kelkrasciu tvirtinimo, kuri sovietai buvo padare. Kas del Olandijos pavyzdziu, tai jie turbut ne siaip paima ir nededa ju, o visgi kazkaip sutvirtina kelkrascius kitaip. O ju technologijos siuolaikinei lietuviu rasei neprieinamos (ka jau sakyt jei net dvirtakiu bortu negali surast), tad negali buti ir kalbos apie bortu nedejima, kitaip nuo musu auksarankiu keliai tiesiog isbyres.
O centre, kur viena grindini jungia su kitu iskiliu bortu tikrai nereikia, tai tikra nesamone.
Komentuoti:
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąVMS jau piarinasi, kad baige Laisves pr. asfaltavima, net drona pakele nufilmuot:
https://www.facebook.com/vilnius.lt/...type=2&theater
Na, bortus jie pakeite tik ten kur anksciau jie jau buvo. Ten kur ju nebuvo matosi zemes nuoplovos ir po lietaus dalis grunto nuplaunama tiesiai ant kelio. Kai as diskutavau komentaruose su Grinda kodel vienose vietose ten bortai yra o kitur nera jie man aisku nieko neatsake, mazdaug labiau filosofinis klausimas.
Komentuoti:
-
VMS jau piarinasi, kad baige Laisves pr. asfaltavima, net drona pakele nufilmuot:
1,6 km prospekto dalyje paklotas ištisinis asfaltas, pakeisti kelio bortai, sutvarkyti įvažiavimai į kiemus, autobusų sustojimo aikštelės bei atnaujintas ženklinimas.
Na, bortus jie pakeite tik ten kur anksciau jie jau buvo. Ten kur ju nebuvo matosi zemes nuoplovos ir po lietaus dalis grunto nuplaunama tiesiai ant kelio. Kai as diskutavau komentaruose su Grinda kodel vienose vietose ten bortai yra o kitur nera jie man aisku nieko neatsake, mazdaug labiau filosofinis klausimas.
Komentuoti:
-
Parašė daktaras Rodyti pranešimąpastaruosius keletą mėnesių tiek magistraliniai, tiek krašto keliai (A1, A6, A5 ir kt.) tvarkomi tokiu "įdomiu" būdu - tikriausiai remixu, iš naujo asfaltuojant tik dvi juostas, dažniausiai ten, kur buvo atsiradusios provėžos. Visų pirma atrodo estetiškai baisiai, o ir ar sutaupoma kažkiek baisiai daugiau, tai klausimas, nes iš 100 proc juostos pločio perasfaltuojama taip apie 70-80 proc, paliekant siaurą ruoželį seno asfalto per vidurį. Kas čia per naujovės ir taupymai?
Komentuoti:
-
pastaruosius keletą mėnesių tiek magistraliniai, tiek krašto keliai (A1, A6, A5 ir kt.) tvarkomi tokiu "įdomiu" būdu - tikriausiai remixu, iš naujo asfaltuojant tik dvi juostas, dažniausiai ten, kur buvo atsiradusios provėžos. Visų pirma atrodo estetiškai baisiai, o ir ar sutaupoma kažkiek baisiai daugiau, tai klausimas, nes iš 100 proc juostos pločio perasfaltuojama taip apie 70-80 proc, paliekant siaurą ruoželį seno asfalto per vidurį. Kas čia per naujovės ir taupymai?
Komentuoti:
Komentuoti: