Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A2] Vilnius - Ukmergė - Panevėžys

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • sleader
    replied
    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
    Gerai žinoma, kad tvarko.
    Bet aš mieliau čia važinėčiau netvarkytomis provėžomis ir už tai gaučiau 20 km autostrados už Panevėžio
    Man asmeniškai geriau būtu nors ir trumpesnis, tačiau maksimaliai saugus kelias. T.y. geros būklės danga (be duobių, provėžų), panaikintos vieno lygio sankryžos (kas yra apskritai nesuvokiamas dalykas tokiame kelyje), išnaikinta galima pėsčiųjų migracija ir apsauga nuo gyvūnų (tvoros, pralaidos/viadukai). Nes dabar turime kelią, kuriame neužtikrintas saugumas važiuojant maksimaliu leistinu greičiu. Tas atsispindi ir eismo įvykių suvestinėse.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
    Gerai žinoma, kad tvarko.
    Bet aš mieliau čia važinėčiau netvarkytomis provėžomis ir už tai gaučiau 20 km autostrados už Panevėžio
    Suprantama, bet už tokią sumą 20 km automagistralės nenuties .

    Komentuoti:


  • Rimas_OK
    replied
    Parašė Xedos Rodyti pranešimą
    Panašu, kad A2 sulauks atgaivos nuo provėžų.

    Transeuropinio tinklo kelio E272 (Vilnius–Panevėžys–Šiauliai–Palanga) plėtra. Dangos rekonstravimas. V etapas
    Iš viso 25,97 km.
    https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...PP=notices.asp
    Gerai žinoma, kad tvarko.
    Bet aš mieliau čia važinėčiau netvarkytomis provėžomis ir už tai gaučiau 20 km autostrados už Panevėžio

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Panašu, kad A2 sulauks atgaivos nuo provėžų.

    Transeuropinio tinklo kelio E272 (Vilnius–Panevėžys–Šiauliai–Palanga) plėtra. Dangos rekonstravimas. V etapas

    Perkami darbai apima projektavimo paslaugas - projektavimui būtinų išeities duomenų surinkimą, poveikio aplinkai vertinimo procedūrų atlikimą, kelio statinių (kelio ruožų, tiltų bei viadukų) tyrimus, topografinių tyrinėjimų ir geologinių tyrimų atlikimą, techninių ir darbo (ar techninių-darbo) projektų parengimą, statybos leidimų gavimą, statinių projekto vykdymo priežiūros paslaugas, statybos (rekonstravimo) bei defektų ištaisymo darbus, sekančių valstybinės reikšmės magistralinio kelio A2 Vilnius–Panevėžys kelio ruožų bei tiltų:
    1. nuo 18,58 iki 25,50 km kairėje kelio pusėje,
    2. nuo 31,00 iki 33,00 km kairėje kelio pusėje,
    3. nuo 33,00 iki 36,00 km kairėje kelio pusėje,
    4. nuo 72,08 iki 76,16 km kairėje kelio pusėje,
    5. nuo 17,00 iki 21,01 km dešinėje kelio pusėje,
    6. nuo 31,00 iki 33,82 km dešinėje kelio pusėje,
    7. nuo 65,64 iki 68,78 km dešinėje kelio pusėje rekonstravimo bei
    8. tame pačiame kelyje esančių tilto per Musę 34,10 km kairėje kelio pusėje,
    9. tiltų per Šventąją 72,84 km kairėje ir dešinėje kelio pusėse ir
    10. Dukstynos viadukų 74,68 km kairėje ir dešinėje kelio pusėse rekonstravimo.
    Iš viso 25,97 km.

    https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...PP=notices.asp

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Paskutinė A2 atkarpa iki Vilniaus

    Maišiagala. Sankryža su 108 keliu Nemenčinė - Pikeliškės - Maišiagala - Vievis




    Šis ženklas tik prieš porą papildė lietuvišką kelių ženklų sąrašą - ir kuo toliau, tuo dažniau jį tenka matyti


    Tvora. Vaizdelis nekoks


    Vis dar tvora


    Priešpaskutinė sankryža su 5237 keliu į Dūkštas ir Sudervę




    Bukiškės / Užubaliai. Autostrados pabaiga
    Kairėje - Lukoilo degalinė ir "Orange Office"


    Bukiškės / Avižieniai. Sankryža su 171 keliu į Kernavę






    Sveiki atvykę, bet čia dar ne visai Vilnius


    Tarandės žuvų rukykla


    Jau Vilnius

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    A2 ruožas Širvintų rajone



    Viesos. Tiltas per Širvintą


    45 km, Širvintų prieigos. Tolumoje - 116 plento Širvintos - Kernavė viadukas


    35 km, sankryža su 4313 plentu Jauniūnai - Bartkuškis - Musninkai


    Tiltas per Musę.
    Kuo arčiau Vilniaus, tuo gilesnės provėžos




    Širvintų ir Vilniaus rajonų riba

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Ruožas nuo Ukmergės iki rajono ribos

    Leidžiamės į Šventosios slėnį






    Sankryža su 115 keliu Ukemrgė - Molėtai






    Sulėtėjimas iki 110 ties Krikštėnų - Gailiūnų sankryža (4830 ir 4826 keliai)

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Ruožas Ukmergės rajone
    Balelių - Taujėnų miškai


    90 km. nuo Vilniaus (46 nuo Panevėžio)
    1204 plento Kavarskas - Taujėnai - Ramygala viadukas




    Poilsiavietė prie Kurėnų ežero.
    Kitoje pusėje - vos ne vienintėlė degalinė į aną pusę (neskaitant Emsi ir Lukoilo prie Vilniaus)


    Rečionys. Sankryža su senuoju Ukmergės - Raguvos - Panevėžio plentu, turinčiu 174 numerį


    Artėjame prie sankryžos su A6


    Ukmergės prieigos.
    Sankryža su plentu A6 / E262 Kaunas - Utena - Zarasai - Daugpilis

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Vis dar Panevėžio rajonas

    Vieno lygio sankryža su 3026 keliu (Raguva) - Kazimierava - Alantės -Vadokliai




    Už poros kilometrų - posūkis į nepravažiuojamą šunkelį link Alančių


    Vieno lygio sankryža su 3011 keliu Raguva - Šilai - Vadokliai




    Nušokimai keturkojams




    Netoli Panevėžio ir Ukmergės rajonų ribos. Iki Vilniaus liko 100 km

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Panevėžys - Vilnius

    Foto 2012.10

    Autostrados A2 ruožas Panevėžio rajone






    Vieno lygio sankryža su 3017 keliu Velžys - Jotainiai - Pagiriai - Šėta








    Genėtiniai. Vieno lygio sankryža su keliu b/n Genėtiniai - Jotainiai ir liestinė su 3010 keliu Raguva - Velykiai


    Komentuoti:


  • oranger
    replied
    Parašė RamasN Rodyti pranešimą
    Vakar važiuodamas pro Viloną (čia kur tarp Vilniaus ir Maišiagalos), pastebėjau, kad ties juo kelias atitvertas ne tradicine tinkline tvora, bet gana nemažas tarpas atitvertas medine tvora. Įdomu, kokios priežastys, ar čia Vilonas savo klientų privatumą saugo, ar dar kas nors ?
    Todėl kad ten privačių namų kvartalas atsirado.

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    /\ Gal čia triukšmo slopinimo sienutė?

    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    Vakar važiuodamas pro Viloną (čia kur tarp Vilniaus ir Maišiagalos), pastebėjau, kad ties juo kelias atitvertas ne tradicine tinkline tvora, bet gana nemažas tarpas atitvertas medine tvora. Įdomu, kokios priežastys, ar čia Vilonas savo klientų privatumą saugo, ar dar kas nors ?

    Komentuoti:


  • Mørtã
    replied
    Mano ratui mano užsiėmimai nedaugiau "keisti", nei aš pati... o prie manes jie jau priprato...
    Jei tik žinotum visus mano "keistus" užsiėmimus...

    Komentuoti:


  • Mørtã
    replied
    ... kaip iš kibiro, arba nevisi moka vairuoti povandeninį laivą:



    Map: http://g.co/maps/qu9qp

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė John
    Ar tokiems traktoriams apskritai leidžiama važiuoti automagistrale?
    Draudžiama, tačiau čia yra mūsų automagistralių "perliukai". Dalis sankryžų su paprastais ir neintensyviais keliais nepadarytos dviejų lygių, o padaryti "išimtiniai" apsisukimai magistralėje. Jau seniai reikėjo užsiimt tokių nesaugių sankryžų naikinimais perdarant jas į dviejų lygių, tačiau niekas nejuda.

    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
    O kuo jiems dar važiuoti? Juk nėra lygiagretaus keliuko, kaip naujoje A9 atkarpoje. A2 automagistralė, skirtingai nei A1 (yra Žemaičių plentas), neturi normalių altarnatyviųjų dublių.
    Važiuoti kitais keliais ar lauko keliukais. Visokiems traktoriams nėra reikalo važiuoti automagistralėm, nes niekas iš Vilniaus į Ukmergė ar Panevėžį traktoriumi nevažiuoja.
    Su A9 naująja atkarpa yra kitas dalykas, nes ten kelias rekonstruotas iš paprasto plento, kuris turėjo daugybę nuovažų į laukus, kitas teritorijas. Taigi reikėjo nutiesti lygiagretų kelią, kad būtų galimybė patekti į tuos laukus ir teritorijas. O šioje A2 automagistralėje jokių nuovažų į laukus nėra ir nebuvo, nes aukštos kategorijos kelias buvo tiesiamas naujai, o ne rekonstruojamas iš paprasto plento.
    Paskutinis taisė sleader; 2011.11.05, 18:59.

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    15 minučių limito neturi. Yra tik 20GB failo limitas.
    Ačiū.

    Ar tokiems traktoriams apskritai leidžiama važiuoti automagistrale?
    O kuo jiems dar važiuoti? Juk nėra lygiagretaus keliuko, kaip naujoje A9 atkarpoje. A2 automagistralė, skirtingai nei A1 (yra Žemaičių plentas), neturi normalių altarnatyviųjų dublių.

    Komentuoti:


  • Mørtã
    replied
    Nėra čia Ukmergės ir Panevėžio, bet yra jų aplinkkeliai. Šiaip čia yra praeito video tęsinys, negalėjau sudėti visus klipus į vieną didelį, nes YouTube turi apribojimą maksimum 15 minučių trūkmės vaizdo.



    Čia stop-kadras (05:01) su traktoriumi (su priekaba) pakrautu malkomis. Traktorius kirto įstrižai "mūsų autobaną" kaip kokiam kaimo kelyje:

    Komentuoti:


  • Mørtã
    replied
    Nuo Vilniaus oro uosto per miegamuosius mikrorajonus ir automagistralę A2 Ukmergės link iki nusukimo į A6:



    Map: http://g.co/maps/j86d3

    Komentuoti:


  • Vidma
    replied
    Kelionė autostrada iš Vilniaus į Panevėžį - kaip lietuviškasis safaris
    www.GRYNAS.lt
    2011 birželio mėn. 9 d. 00:02


    Paprastojo suopio fotosesija, anapus apsauginės tvoros besiganančios stirnos, karvės ir gandro duetas - visa tai GRYNAS.lt skaitytojui Dariui pavyko įamžinti nuotraukose vos per kelias minutes ir tik vienoje kelioje Vilnius-Panevėžys pusėje.

    Foto 1

    „O vis dėlto gražu pas mus Lietuvoje. Tikras lietuviškasis safaris!“ - sakė nuotraukų autorius, apgailestaudamas, kad su savimi neturėjo teleobjektyvo.

    GRYNAS.lt primena, kad autostrada Vilnius-Panevėžys pastaruoju metu pagarsėjo kaip laukinių gyvūnų ir automobilių susidūrimo vieta. Vien Ukmergės rajone šiemet įvyko penki laukinio gyvūno sukelti eismo įvykiai automagistralėje, nors nuo to turėtų apsaugoti ir metalinės tvoros, ir neseniai žvėrims įrengtos nušokimo rampos.

    Kelininkai sako, kad magistralėse Vilnius–Kaunas–Klaipėda ir Vilnius-Panevėžys tinklo tvoromis aptverta beveik 400 pakelės kilometrų, įrengta vienuolika požeminių perėjų, įvažiavimų į miškus. Tačiau žvėrys į kelią esą patenka ir dėl žmonių aplaidumo.............................

    Foto 2

    Komentuoti:

Working...
X