Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A2] Vilnius - Ukmergė - Panevėžys

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Petrozilijus Cvakelmanas
    replied


    Man tai šitie įtaisymai labai savotiškai atrodo. Kažin ar bent vienas briedis susiprotės, kad jam reikia kažkur lipti, o paskui nuo kažkur šokti jei jis nori iš kelio papult atgal į gimtąjį mišką.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė John
    Ir dar vienas. "Lietuvos greitkelių kasdienybė"
    Nors gal pykti ant jo ir nereiktų, nes A2 pėsčiųjų tiltelio lyg ir nėra nei vieno...
    Kaip matot foto, ten specialiai padarytas tarpas tarp apsauginiu atitvaru. Taip musu LAKD pigiai sprendzia vietiniu gyventoju problemas eismo saugumo didinimo projektuose

    Komentuoti:


  • Xmaster
    replied
    Dėkui, John. Čia gal penktadienio pavakare važiavai? Eismo srautas daugumoje vietų toks neįprastas A2 magistralei
    Beje, pasikeitimų keletą mačiau, pvz čia:


    Ženklas Panevėžys ir šone jo esantis yra didesnio formato A1 kai kuriose sankryžose tokie didesni ženklai irgi pradėti naudoti. Labai gera praktika, nes ženklų dydis vejasi vokišką dydį.

    O dėl prekiautojų tai jo, saugumo jie nepriduoda, bet su tokiais mūsų automobilių srautais jie nėra didelis trukdis.
    Paskutinis taisė Xmaster; 2010.05.07, 10:02.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Tik įdomu kiek kartų tokios praginos sąmata didesnė už pastatytos ties Ukmerge. Ir šiaip tie tuneliai gyvūnams tikrai nėra puikus sprendimas, nes juose triukšmas nuo pravažiuojančių automobilių labai jau didelis ir tai manyčiau atbaido gyvūnus.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Beje, kai uzejo kalba apie rampas gyvunams, prisiminiau kaip gyvunijos klausimai sprendziami pvz. kad ir pas kaimynus lenkus. Pro viena tokia pragina teko paciam pravaziuoti, taciau viskas pergreit ivyko, tad nespejau nufotografuot. Tad prisegu paveiksliuka is zurnalo. Musiskei praginai ties Ukmerge, kuria taip didziuojasi statytojai, dar toli iki tokios. Kitaip sakant, kad jau esame europos provincijoje, tai ir sprendimai musu provincialus...
    Paskutinis taisė Ginthus; 2016.03.04, 13:45.

    Komentuoti:


  • HSV
    replied
    Parašė kankel Rodyti pranešimą
    Tai kad visada būdavo tas 70 km/h greičio ribojimo ženklas už Toyotos centro išvažiavimo. O dabar ne tik nuėmė apribojimo ženklą, bet ir pastatė apribojimų pabaigos ženklą. Na taip, jis gal ir perviršinis, kadangi ir taip yra sankryža su šalutiniu keliu, bet esant tokiam ženklui tikrai aišku, kad galima važiuoti 90 km/h, niekam nekyla jokių klausimų - sankryža ten buvo, ar ne sankryža.
    Saugumo sumetimais gal visgi ir reikėtų to greitį ribojančio ženklo 70 km/h ir už tos sankryžos prie Toyotos, nes ten iš karto prasideda lėtėjimo juosta arba kišenė į kairę, apsisukimas į Tarandę

    Komentuoti:


  • kankel
    replied
    Parašė HSV Rodyti pranešimą
    Išvažiuojant iš Vilniaus tas 70 km/h greičio apribojimo panaikinimas ties EMSI degaline neturi prasmės, nes teoriškai nuo išvažiavimo ties Toyota galima važiuoti 90 km/h. Ten netgi ne išvažiavimas, o kelias. Taigi, pagal KET, greičio apribojimas ties tokiu kelių susikirtimu ir turėtų baigtis. Ženklindami kelią kelininkai užmiršo už šio išvažiavimo iš Toyotos pastatyti dar vieną greitį ribojantį ženklą 70 km/h...
    Tai kad visada būdavo tas 70 km/h greičio ribojimo ženklas už Toyotos centro išvažiavimo. O dabar ne tik nuėmė apribojimo ženklą, bet ir pastatė apribojimų pabaigos ženklą. Na taip, jis gal ir perviršinis, kadangi ir taip yra sankryža su šalutiniu keliu, bet esant tokiam ženklui tikrai aišku, kad galima važiuoti 90 km/h, niekam nekyla jokių klausimų - sankryža ten buvo, ar ne sankryža.

    Komentuoti:


  • HSV
    replied
    Parašė kankel Rodyti pranešimą
    Praėjusios savaitės pabaigoje išvažiuojant iš Vilniaus jau nuo EMSI degalinės panaikintas 70 km/h greičio apribojimas, anksčiau baigdavęsis tik ties pirmu viaduku (Bukiškės/Kernavė) netoli Lukoil'o.

    Važiuojant į Vilnių 70km/h apribojimas prasideda ne tiek viaduku Bukiškės/Kernavė, kaip kad anksčiau, o ties nusukimu į Tarandę.


    Sprendimas visiškai logiškas, kadangi ruožas baigtas tvarkyti, įrentas dviračių takas ir požemine pėsčiųjų perėja ties Bukiškių autobusų stotele.
    Kadangi per ten kasdien važiuoju į namus/iš namų, tai pastebėsiu, kad iš karto prie pirmojo viaduko važiuojant iš Vilniaus pastebimai sumažėjo kelių policijos ekipažo stovėjimo laikas.
    Užtat pailgėjo ties Tarandės nusukimu važiuojant į Vilnių.
    Išvažiuojant iš Vilniaus tas 70 km/h greičio apribojimo panaikinimas ties EMSI degaline neturi prasmės, nes teoriškai nuo išvažiavimo ties Toyota galima važiuoti 90 km/h. Ten netgi ne išvažiavimas, o kelias. Taigi, pagal KET, greičio apribojimas ties tokiu kelių susikirtimu ir turėtų baigtis. Ženklindami kelią kelininkai užmiršo už šio išvažiavimo iš Toyotos pastatyti dar vieną greitį ribojantį ženklą 70 km/h...

    Komentuoti:


  • praetor
    replied
    O dar modernesnis išradimas yra ne horizontalios grotos, o "elektrinė" juosta, šalia kurios varteliai žmonėm

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Kartmen Rodyti pranešimą
    Vakar važiuojant iš Vilniaus į Panevėžį pastebėjau keistą dalyką. Tarp Ukmergės ir Panevėžio prie kiekvieno įvažiavimo į mišką ar laukus (kurie yra su naujais metalinei vartais) statomos kažkokios betonines sienos ir užpilamos žemėmis. Gal kas žinot kas ten bus? Labai jau sudomino kas ten bus
    Nieko ypatingo. Nusokimo rampos gyvunams. Tik kai atkreipe demesi, kad vis dazniau gyvunai randa plysi isbegti i vaziuojama dali, o po to neberanda kelio atgal i miska, tuomet jau "isrado" nauja irengini. Dabar besiblaskantis gyvunas nesunkiai atras ta zemes kaubureli ir nusoks i kita tvoros puse. Nors man asmeniskai dar nelabai patinka rampu "isbaigtumas". Projektuoti reiktu atsizvelgiant ir i psichologinius aspektus, o ne vien i salta ekonomini praktiskuma. Juk gyvunui nepaaiskinsi, kad vot nors tau nepatinka ta rampa, bet turi ja naudotis, ba mes tik tokia sugebejom "prastumti".
    Panasi situacija ir su vartais ivaziavimuose. Juk zmones is prigimties tinginiai ir nevisad prisivercia tuos vartus uzdaryti. Tad velgi teko mokytis is vakaru ir irengineti ne vartus, o horizontalias grotas. Per jas gyvunai nesugeba perbegti, ba kanopos slysta i tarpus, o automobiliui pervaziuoti problemu nekyla.
    Paskutinis taisė Ginthus; 2009.10.27, 21:25.

    Komentuoti:


  • Kartmen
    replied
    Vakar važiuojant iš Vilniaus į Panevėžį pastebėjau keistą dalyką. Tarp Ukmergės ir Panevėžio prie kiekvieno įvažiavimo į mišką ar laukus (kurie yra su naujais metalinei vartais) statomos kažkokios betonines sienos ir užpilamos žemėmis. Gal kas žinot kas ten bus? Labai jau sudomino kas ten bus

    Komentuoti:


  • Artass
    replied
    tikrai puikios naujienos, tik keista, kad tik dabar ta padare, juk tokiam sprendimui jau senokai buvo sudarytos visos salygos. Na, bet geriau veliau nei niekada

    Komentuoti:


  • kankel
    replied
    Praėjusios savaitės pabaigoje išvažiuojant iš Vilniaus jau nuo EMSI degalinės panaikintas 70 km/h greičio apribojimas, anksčiau baigdavęsis tik ties pirmu viaduku (Bukiškės/Kernavė) netoli Lukoil'o.

    Važiuojant į Vilnių 70km/h apribojimas prasideda ne tiek viaduku Bukiškės/Kernavė, kaip kad anksčiau, o ties nusukimu į Tarandę.


    Sprendimas visiškai logiškas, kadangi ruožas baigtas tvarkyti, įrentas dviračių takas ir požemine pėsčiųjų perėja ties Bukiškių autobusų stotele.
    Kadangi per ten kasdien važiuoju į namus/iš namų, tai pastebėsiu, kad iš karto prie pirmojo viaduko važiuojant iš Vilniaus pastebimai sumažėjo kelių policijos ekipažo stovėjimo laikas.
    Užtat pailgėjo ties Tarandės nusukimu važiuojant į Vilnių.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Gyvūnai turės perėją

    http://www.lrytas.lt/?data=20090909&...p090909&view=2
    Daiva ZIMBLIENĖ
    LR korespondentė
    2009-09-09

    Ko nebuvo aukščiau cituotame straipsnyje:
    68-ajame kelio Vilnius-Panevėžys kilometre jau antrą mėnesį vyksta statybos darbai ir yra perkasta dalis važiuojamosios kelio juostos.

    Daugiau negu 10 metrų pločio, beveik 6 metrų aukščio ir 83 metrų ilgio požeminis tunelis bus pagamintas iš gofruotų cinkuoto metalo lakštų. Jo dugnas bus išbetonuotas ir užpiltas storu žvyro sluoksniu.
    Visus statybos darbus planuojama pabaigti iki šių metų lapkričio 1-osios.
    * Pirmoji požeminė laukinių gyvūnų perėja 2004 metais buvo įrengta automagistralės Vilnius-Kaunas-Klaipėda 85-ajame kilometre, ties Rumšiškėmis.
    * Šiuo metu šalies keliuose yra devynios tokios perėjos, o statoma ties Ukmerge bus dešimtoji.
    * Penkios perėjos yra įrengtos automagistralėje Vilnius-Kaunas-Klaipėda, dvi – kelyje Vilnius-Panevėžys, po vieną keliuose Vilnius-Prienai-Marijampolė ir Vilnius-Švenčionys-Zarasai.

    Komentuoti:


  • Vidma
    replied
    Greitkelyje Vilnius-Panevėžys - požeminė laukinių gyvūnų perėja
    http://www.delfi.lt/news/daily/ecolo....d?id=23959869
    ELTA
    2009 rugsėjo mėn. 9 d. 10:53


    Siekiant išvengti tragiškų susidūrimų su gyvūnais kelyje, greitkelyje Vilnius - Panevėžys, ties Ukmerge, po keliu rengiama didžiausia Lietuvoje laukinių gyvūnų perėja, rašo „Lietuvos rytas“.
    Ją įrenginėja Vilniaus bendrovė "Lemminkainen Lietuva".

    Lėšų perėjai statyti - daugiau nei 1,6 mln. litų - skirta iš Kelių priežiūros ir plėtros programos bei Europos Sąjungos finansinės paramos fondų.

    ELTA

    Komentuoti:


  • Xmaster
    replied
    Vietoj stiprinimo galėtų už tuos pinigus daugiau kilometrų tvora aptverti.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    /\ Vėl stiprina dangas ten, kur ir taip gera danga.
    12 mln...

    Komentuoti:


  • Xmaster
    replied
    Iš lra.lt : http://www.lra.lt/lt.php/naujienos/n...panevezys/6050

    Nauji darbai kelyje Vilnius–Panevėžys
    2009-05-29
    2009 m. gegužės 27 d. Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos su UAB „Lemmminkainen Lietuva“ pasirašė projekto „Transeuropinio tinklo kelių E85 (Vilnius–Lyda) ir E272 (Vilnius–Panevėžys–Šiauliai–Palanga) plėtra. Kelio Vilnius–Panevėžys–Šiauliai–Palanga rekonstrukcija ir dangos stiprinimas (I etapas)“ sutartį Nr. 3.
    Pagal šią sutartį magistralinio kelio A2 Vilnius-Panevėžys ruože nuo 101,04 iki 107,93 km bus sustiprinta kelio danga, ruožuose nuo 65,50 iki 76,00 km ir nuo 91,50 iki 105,00 km kairėje ir dešinėje kelio pusėse bus įrengta tinklo tvora nuo laukinių gyvūnų bei 68,8 km įrengta požeminė perėja laukiniams gyvūnams.
    Darbai turi būti baigti iki 2009 m. spalio 30 d. Sutarties vertė – 12 687 498,23 Lt, darbai bendrai finansuojami iš Europos Sąjungos struktūrinės paramos 2007-2013 metų programos lėšų.

    Komentuoti:


  • Qbazzz
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Tauta grįžta iš Velykų šventimo. Nežinia, kas vakare buvo kitose vietose.
    Ukmergės plente buvo kamštis nuo Bukiškių iki "BIG'o" šviesoforo.

    Jo, tie šviesoforai 7dienį subiesino. Pirma jų ten išvis neturėtų būt, antra jei jau pastatė, tai bent jau suderintų (pravažiavus pro Perkūnkeimio šiesoforą tolumoje mačiau ryškiai raudonai šviečiantį BIG'o)... nes pravažiavus BIGą toliau mieste nieko panašaus į kamščius nebebuvo.
    Paskutinis taisė Qbazzz; 2009.04.15, 12:24.

    Komentuoti:


  • Valiukas
    replied
    Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
    Džiugu matyti nulius
    Atvaizdas
    Deja, jau nebe nuliai.. 2 žuvę, 3 sužeisti, maždaug prieš 3 savaites.

    Komentuoti:

Working...
X