Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A2] Vilnius - Ukmergė - Panevėžys

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • mantasm
    replied
    Romas Kas ta „Siuzana“? Pamenu kažkokia dainininkė tokiu vardu buvo. Pats skundies dėl neaiškių orientyrų, bet pats švaistais tik tavo chebroj žinomais terminais?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Tvarkomų vietų žemėlapiai
    2. ruožas. Tarp "Suzanos" (Širvintos tilo) ir Krikštėnų
    .

    1. ruožas. Prieš KK116 Širvintos - Kernavė viaduką

    .Žemėlapių pagrindas: https://gis.ktvis.lt/arcgis/apps/Vie...2f6070bb897b23

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Kai kur buvo gąsidinama “išbandymais” ir nurodomi labai visiems "žinomi" orientyrai, kur tykos menami pavojai.

    Diena.lt 2025.06.03
    Vairuotojų laukia dar vienas išbandymas: bus tvarkomi du automagistralės ruožai
    Pirmasis beveik trijų kilometrų ilgio ruožas yra nuo Rimučių iki Užušilių miško, antrasis – beveik keturių kilometrų ilgio – nuo Ratiškių iki Širvintos upės
    https://kauno.diena.lt/naujienos/ver...ruozai-1227693
    Savaitgalį važiavau A2. Važiuojant iš prieš Širvirntų viaduką (45 km) atsirado pavojingos provėžos.
    Puiku, kad šiemet bus tvarkoma ir ši vieta, ir provėžuotas ruožas už "Suzanos".

    Pradinis pranešimas
    "Via Lietuva" 2025.06.03
    Po metų pertraukos kelio darbai grįžta į automagistralę Vilnius - Panevėžys
    Pasirašytos sutartys dėl paprastojo remonto darbų automagistralėje Vilnius–Panevėžys. Fiziniai kelio dangos remonto darbai bus pradėti liepos–rugpjūčio mėn. Darbai suplanuoti dviejuose automagistralės ruožuose, kurių bendras ilgis beveik 7 km, o baigti juos planuojama dar šiais metais.
    Abu tvarkomi ruožai yra automagistralės A2 Vilnius-Panevėžys dešinėje pusėje, t. y. važiuojant iš Vilniaus Panevėžio link. Pirmasis ruožas – nuo 42,325 iki 45,20 km – yra beveik 3 km ilgio (nuo Rimučių iki Užušilių miško). Ypač prasta yra šio ruožo dangos būklė – asfalto danga susidėvėjusi, joje atsiradusios pažaidos ir defektai, pvz., plyšiai, plyšių tinklai.
    Antrasis ruožas yra beveik 4 km ilgio – prasideda ties 52,410 km ir tęsiasi iki 56,200 km (nuo Ratiškių iki Širvintos upės). Dėl gilių provėžų dalyje šio ruožo greitis jau ilgą laiką yra ribojamas iki 110 km / val. (...)

    Abiejuose ruožuose darbus atliks viešojo pirkimo konkursus laimėjusi UAB „Fegda“. Bendra sutarčių vertė – apie 3,35 mln. Eur su PVM.
    Paskutinis taisė Romas; 2025.06.04, 16:43. Priežastis: Citavimas

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    https://madeinvilnius.lt/transportas...ta-nuotraukos/
    Click image for larger version  Name:	495377273-1025089293058401-6113193655598581561-n.jpg Views:	0 Size:	625,6 kB ID:	2199717

    Komentuoti:


  • Premier
    replied
    Magistraliniame kelyje Vilnius-Panevėžys remonto darbai taip pat planuojami dvejuose kelio ruožuose, kurių bendras ilgis beveik 7 km (nuo 42,325 iki 45,20 km (nuo Rimučių iki Užušilių miško, dešinėje kelio pusėje) ir nuo 52,41 iki 56,20 km (nuo Ratiškių iki Širvintos upės, dešinėje kelio pusėje)).

    ar gali būt kad bus sutvarkyti tie labai provėžuoti ruožai link Panevėžio? ar ne visi? nors link Vilniaus taip pat yra baisių ruožų...

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    Pagal "superines" metodikas magistralinis kelias gali būti nors ir suartas, bet nebus tvarkomas, nes kitoje magistralėje su tarkim su minimaliomis provėžomis pravažiuoja didesnis srautas. Galimybių kraštas
    Tai va, o aš niekaip neįkirtau, kodėl jie puolė kloti naują asfaltą A1 ties atsišakojimu į A8 - ten kaip ir nebuvo labai blogai... Metodikos tsakant...

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Įdomi Lietuvos radarų direkcijos metodika, kurioje įvertinamas dangos nelygumas ir eismo intensyvumas - prie "Suzanos" itin prastas kelias iš Vilniaus į Panevėžį, bet pirmiau remontuojamas kelias toje pačioje vietoje, tik priešinga kryptimi.

    Lrytas.lt 2023.12.17
    Autostradą remontuoja, bet vairuotojų galvos skausmas nemenksta
    Pagal "superines" metodikas magistralinis kelias gali būti nors ir suartas, bet nebus tvarkomas, nes kitoje magistralėje su tarkim su minimaliomis provėžomis pravažiuoja didesnis srautas. Galimybių kraštas

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Įdomi Lietuvos radarų direkcijos metodika, kurioje įvertinamas dangos nelygumas ir eismo intensyvumas - prie "Suzanos" itin prastas kelias iš Vilniaus į Panevėžį, bet pirmiau remontuojamas kelias toje pačioje vietoje, tik priešinga kryptimi.

    Lrytas.lt 2023.12.17
    Autostradą remontuoja, bet vairuotojų galvos skausmas nemenksta
    Rudenį buvo tvarkomi net penki kelio A2 ruožai vienu metu, kurie apėmė beveik 18 kilometrų kelio. Pasak svetainės eismoinfo.lt, šiuo metu kelyje A2 vis dar remontuojami trys ruožai, o visi remonto darbai turėtų būti užbaigti iki 2024 m. sausio vidurio. (...)

    Gali susidaryti įspūdis, jog šiuo metu remontuojamos vietos nėra pačios blogiausios kelio atkarpos, bet LAKD atstovė tikina, kad darbai atliekami pagal prioritetinę eilę, kuri sudaroma remiantis nustatyta metodika.
    Vienas didžiausių vairuotojų galvos skausmų – autostrados ruožas vykstant iš sostinės į Panevėžį, esantis ties kavine „Suzana“, kurią kai kurie įsiminė dėl šalia besidriekiančio kelio būklės. (...)

    Ir iš tiesų, šio ruožo DBI yra 5 balai, kai šiemet remontuojamų ruožų, tiek autostrados Vilnius–Panevėžys, tiek Vilnius–Kaunas–Klaipėda, šis rodiklis siekė nuo 2,5 iki 3,15 balų.

    „Kelio A2 Vilnius–Panevėžys ruožas nuo 52,15 km iki 56,1 km (dešinė kelio pusė) yra prioritetinės „Rekonstruotinų ir remontuotinų automagistralių ir greitkelių ruožų“ eilės 8 vietoje. Šis ruožas gali būti remontuojamas 2024–2025 m., priklausomai nuo kelių remonto darbams skirtos finansavimo sumos“, – teigia LAKD atstovė. (...)
    Galima pasidžiaugti, jog šiuo metu tvarkoma kairė kelio pusė beveik toje pačioje vietoje.

    https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...-eile-29374995

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    LAKD 2023.11.18
    Automagistralės A2 tarp Vilniaus ir Panevėžio taisomų atkarpų remontus tikimasi užbaigti iki šių metų pabaigos,
    Šiuo metu remontuojamos penkios Vilnių ir Panevėžį jungiančio kelio atkarpos – ties Maišiagala, Jauniūnais, Širvintomis, Ukmerge bei Šilais (Panevėžio rajone) – jose greitis ribojamas iki 70 kilometrų per valandą, eismas vyksta viena kelio puse.
    Didžiausios ties Širvintomis esančios remontuojamos atkarpos ilgis – 6,05 kilometro.

    https://m.diena.lt/naujienos/lietuva...siemet-1148757
    Šiandien važiavau tuo keliu. Eismas nelabai intensyvus, tai susiaurėjimuose iki 1+1 juostų didelių problemų nėra.
    Atrodo, nedidelė dalis labiausiai provėžuoto 4 km ilgio kelio ruožo už Širvintos tilto ("Suzanos" kavinės) irgi bus tvarkoma - kelis šimtus metrų eismas vyksta viena kelio puse.

    Komentuoti:


  • Nitro
    replied
    Itariu, kad ten reikia rimtesnio remonto nei tik perasfaltuot - galimai bėdos "gilesnės".

    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Labiausia provėžuotos atkarpos tarp "Suzanos" ir Krikštėnų sankryžos (52-57 km) niekas kol kas netaiso.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Labiausia provėžuotos atkarpos tarp "Suzanos" ir Krikštėnų sankryžos (52-57 km) niekas kol kas netaiso.
    Darbai ir eismo apribojimai keliuose. A2 Vilnius - Panevėžys
    Kelio remontas. AB „Eurovia Lietuva", 27,00 – 30,00 km iki 2023-11-28 ribojamas greitis iki 70 km/val.
    Kelio remontas. UAB „YIT Lietuva“, 36,70 – 40,06 km iki 2023-12-11 ribojamas greitis iki 70 km/val.
    Kelio taisymas. Darbų metu ribojamas greitis iki 50 km/val. UAB „Eurovia Lietuva“, 45,95 – 52,00 km
    Kelio taisymas. Darbų metu ribojamas greitis iki 70 km/val. AB „HISK", 99,30 – 101,30 km

    https://eismoinfo.lt/#!/

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Nurodyti kilometrai ir eurai, bet neparašyta, kurioje vietoje vyks kelio remontas

    YIT Lietuva 2023.10.16
    „YIT Lietuva“ atliks kelio Vilnius-Panevėžys ruožo remontą
    Iki žiemos pradžios bus sutvarkytas dar vieno reikšmingo kelio ruožas. Pradedami remonto darbai 3,3 km atkarpoje magistralėje A2, jungiančioje Vilnių ir Panevėžį. Kelią tvarkys bendrovė „YIT Lietuva“. Darbų vertė siekia 2,35 mln. eurų.

    https://www.yit.lt/apie-mus/naujieno...-ruozo-remonta

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    2. Tuomet buvo kelininkai ir anų laikų Kelių direkcija ar kažkas panašaus, bet niekas nebuvo sugalvojęs "Radarų direkcijos"
    Tuomet stacionarių radarų nelabai buvo, bet keliuose milicija dažniau matuodavo negu dabar. Ir taip, dar niekas nebuvo sugalvojęs "Radarų ir genocido direkcijos".

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Moderatorius Romas tokį pranešimą jau būtų ištrėmęs į Rašykime lietuviškai temą. Kaip greitai laikai keičiasi.
    Paskutinis taisė Ignalina; 2023.08.23, 22:42. Priežastis: Pataisytas kanclagerio pavadinimas

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
    Baltijos kelias 1989
    Toks vaizdas, kad antra juosta niekas nevažinėdavo
    1. Bent pagridiniuose keliuose buvo lygesnė danga - nebuvo poreikio važiuoti antra juosta dėl tragiškų provėžų. Tais laikais buvo mažiau intensyvus eismas ir buvo ne tokie sunkūs sunkvežimiai
    2. Tuomet buvo kelininkai ir anų laikų Kelių direkcija ar kažkas panašaus, bet niekas nebuvo sugalvojęs "Radarų direkcijos"
    3. Dar nebuvo masiškai pradėje rastis lėtuviai antraeilininkai (nuo žodžio lėtas) - lietuviai važinėjo žymiai lėčiau nei dabar, bet laikydavosi dešinės juostos.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Baltijos kelias 1989

    Toks vaizdas, kad antra juosta niekas nevažinėdavo

    Click image for larger version

Name:	2.jpg
Views:	2891
Size:	312,8 kB
ID:	2070638

    Click image for larger version

Name:	1.jpg
Views:	2872
Size:	132,3 kB
ID:	2070637

    Komentuoti:


  • Nitro
    replied
    Parašė Dariukas Rodyti pranešimą
    Ką reiškia dvi geltonos linijos kelyje A2? Gal yra specialistų forume ir gali atsakyti
    Arba ruožas buvo remontuojamas, arba dar bus remontuojamas - tokiais atvejais eismas nukreipiamas į kažkurią vieną juostą.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Turbūt buvo per geri dažai, kai dėl buvusio kelio remonto geltonais dažais buvo paišomos laikinos linijos - pervažiuoti į kitą juostą ar susiaurti kelią

    Komentuoti:


  • Dariukas
    replied
    Ką reiškia dvi geltonos linijos kelyje A2? Gal yra specialistų forume ir gali atsakyti Click image for larger version

Name:	20230312_014802.jpg
Views:	463
Size:	1,16 MB
ID:	2036527

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Šį mėnesį teko 5 kartus važiuoti keliu A2 ten - atgal važiuojant į Pakruojį, Rygą ir kelis kartus važiuojant į patį Panevėžį

    Šiek tiek rašiau apie A2 temoje "Lietuvos keliai žiemą". Esmė - eismo intensyvumas ten mažesnis nei A1. Pirma juosta dažniausia yra nuvažinėta, o antra - dažnausiai būna nenuvalyta; bet jei turi stiprius nervus, tinkamas padangas ir tvirtai laikai vairą, tai nėra taip jau sunku aplenkti kokią lėtesnę mašiną važiuojant per purų nenuvažinėtą sniegą.

    Paskutinis važiavimas buvo užvakar - nuo antradienio jau įsibėgėjus atlydžiui.
    Kadangi nėra "šlapios" temos "Lietuvos kelia lyjant" ar "Lietuvos kelia tirpstant sniegui", tai pasidalinsiu įspūdžiais šioje temoje. Tas paskutinis važiavimas buvo bjauresnis nei visi kiti kartu sudėjus (nors eismas darnbo deiną ir nebuvo intensyvus). Oro temperatūra siekė +0,5°...+1,5°C, apie dangos tempertatūrą niekas neinformavo - būtų tikrai pravertę.
    Pirmoje juostoje - ten, kur yra provėžuota - važiavimas šlapiu asfaltu yra menkas malonumas. Kadangi visi važiuoja ir nestabdo, tai ir važiuoji kolonoje kol neteks stabdyti akvaplaniravimo būdu. Esant mažam eismui tokių stabdymų nebuvo.
    Antroje juostoje sniegas per 10 dienų taip ir nebuvo normaliai nuvalytas iki pat krašto. Bevek visą kelią (išskyrus apie 20 km prieš Panevėžį, kur dar laikėsi gruodas) iš kairės pusės buvo 1,5-2,0 m pločio tirpstančio sniego bala, o pakalnėse ji būdavo per visą antrą juostą. Lenkiant kokią "fūrą", autobusą ar lėtaeigį "miesto visureigį", kurio niekas nemokė laikytis dešinės ir kuris kažkodėl važiuoja užlipęs ratais ant punktyrinės linijos, kairieji ratai patenka į tą balą ir yra rizika, kad būsi sumėtytas. Ypač pavojingas lenkimas tamsoje kai sunkiau nutaikyti, kur ta bala susiaurėja ir prastesnis matomumas, nes būsi gerokai aptaškytas.

    Saugių kelionių ir linksmų švenčių

    Komentuoti:

Working...
X