
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A2] Vilnius - Ukmergė - Panevėžys
Collapse
X
-
Romas Kas ta „Siuzana“? Pamenu kažkokia dainininkė tokiu vardu buvo. Pats skundies dėl neaiškių orientyrų, bet pats švaistais tik tavo chebroj žinomais terminais?
- 1 patinka
-
Tvarkomų vietų žemėlapiai
2. ruožas. Tarp "Suzanos" (Širvintos tilo) ir Krikštėnų
.
1. ruožas. Prieš KK116 Širvintos - Kernavė viaduką
.Žemėlapių pagrindas: https://gis.ktvis.lt/arcgis/apps/Vie...2f6070bb897b23
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Kai kur buvo gąsidinama “išbandymais” ir nurodomi labai visiems "žinomi" orientyrai, kur tykos menami pavojai.
Diena.lt 2025.06.03
Vairuotojų laukia dar vienas išbandymas: bus tvarkomi du automagistralės ruožai
Pirmasis beveik trijų kilometrų ilgio ruožas yra nuo Rimučių iki Užušilių miško, antrasis – beveik keturių kilometrų ilgio – nuo Ratiškių iki Širvintos upės
https://kauno.diena.lt/naujienos/ver...ruozai-1227693
Puiku, kad šiemet bus tvarkoma ir ši vieta, ir provėžuotas ruožas už "Suzanos".
Pradinis pranešimas
"Via Lietuva" 2025.06.03
Po metų pertraukos kelio darbai grįžta į automagistralę Vilnius - Panevėžys
Pasirašytos sutartys dėl paprastojo remonto darbų automagistralėje Vilnius–Panevėžys. Fiziniai kelio dangos remonto darbai bus pradėti liepos–rugpjūčio mėn. Darbai suplanuoti dviejuose automagistralės ruožuose, kurių bendras ilgis beveik 7 km, o baigti juos planuojama dar šiais metais.
Abu tvarkomi ruožai yra automagistralės A2 Vilnius-Panevėžys dešinėje pusėje, t. y. važiuojant iš Vilniaus Panevėžio link. Pirmasis ruožas – nuo 42,325 iki 45,20 km – yra beveik 3 km ilgio (nuo Rimučių iki Užušilių miško). Ypač prasta yra šio ruožo dangos būklė – asfalto danga susidėvėjusi, joje atsiradusios pažaidos ir defektai, pvz., plyšiai, plyšių tinklai.
Antrasis ruožas yra beveik 4 km ilgio – prasideda ties 52,410 km ir tęsiasi iki 56,200 km (nuo Ratiškių iki Širvintos upės). Dėl gilių provėžų dalyje šio ruožo greitis jau ilgą laiką yra ribojamas iki 110 km / val. (...)
Abiejuose ruožuose darbus atliks viešojo pirkimo konkursus laimėjusi UAB „Fegda“. Bendra sutarčių vertė – apie 3,35 mln. Eur su PVM.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Magistraliniame kelyje Vilnius-Panevėžys remonto darbai taip pat planuojami dvejuose kelio ruožuose, kurių bendras ilgis beveik 7 km (nuo 42,325 iki 45,20 km (nuo Rimučių iki Užušilių miško, dešinėje kelio pusėje) ir nuo 52,41 iki 56,20 km (nuo Ratiškių iki Širvintos upės, dešinėje kelio pusėje)).
ar gali būt kad bus sutvarkyti tie labai provėžuoti ruožai link Panevėžio? ar ne visi? nors link Vilniaus taip pat yra baisių ruožų...
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Pagal "superines" metodikas magistralinis kelias gali būti nors ir suartas, bet nebus tvarkomas, nes kitoje magistralėje su tarkim su minimaliomis provėžomis pravažiuoja didesnis srautas. Galimybių kraštas
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąĮdomi Lietuvos radarų direkcijos metodika, kurioje įvertinamas dangos nelygumas ir eismo intensyvumas - prie "Suzanos" itin prastas kelias iš Vilniaus į Panevėžį, bet pirmiau remontuojamas kelias toje pačioje vietoje, tik priešinga kryptimi.
Lrytas.lt 2023.12.17
Autostradą remontuoja, bet vairuotojų galvos skausmas nemenksta
Komentuoti:
-
Įdomi Lietuvos radarų direkcijos metodika, kurioje įvertinamas dangos nelygumas ir eismo intensyvumas - prie "Suzanos" itin prastas kelias iš Vilniaus į Panevėžį, bet pirmiau remontuojamas kelias toje pačioje vietoje, tik priešinga kryptimi.
Lrytas.lt 2023.12.17
Autostradą remontuoja, bet vairuotojų galvos skausmas nemenksta
Rudenį buvo tvarkomi net penki kelio A2 ruožai vienu metu, kurie apėmė beveik 18 kilometrų kelio. Pasak svetainės eismoinfo.lt, šiuo metu kelyje A2 vis dar remontuojami trys ruožai, o visi remonto darbai turėtų būti užbaigti iki 2024 m. sausio vidurio. (...)
Gali susidaryti įspūdis, jog šiuo metu remontuojamos vietos nėra pačios blogiausios kelio atkarpos, bet LAKD atstovė tikina, kad darbai atliekami pagal prioritetinę eilę, kuri sudaroma remiantis nustatyta metodika.
Vienas didžiausių vairuotojų galvos skausmų – autostrados ruožas vykstant iš sostinės į Panevėžį, esantis ties kavine „Suzana“, kurią kai kurie įsiminė dėl šalia besidriekiančio kelio būklės. (...)
Ir iš tiesų, šio ruožo DBI yra 5 balai, kai šiemet remontuojamų ruožų, tiek autostrados Vilnius–Panevėžys, tiek Vilnius–Kaunas–Klaipėda, šis rodiklis siekė nuo 2,5 iki 3,15 balų.
„Kelio A2 Vilnius–Panevėžys ruožas nuo 52,15 km iki 56,1 km (dešinė kelio pusė) yra prioritetinės „Rekonstruotinų ir remontuotinų automagistralių ir greitkelių ruožų“ eilės 8 vietoje. Šis ruožas gali būti remontuojamas 2024–2025 m., priklausomai nuo kelių remonto darbams skirtos finansavimo sumos“, – teigia LAKD atstovė. (...)
Galima pasidžiaugti, jog šiuo metu tvarkoma kairė kelio pusė beveik toje pačioje vietoje.
https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...-eile-29374995
- 2 patinka
Komentuoti:
-
LAKD 2023.11.18
Automagistralės A2 tarp Vilniaus ir Panevėžio taisomų atkarpų remontus tikimasi užbaigti iki šių metų pabaigos,
Šiuo metu remontuojamos penkios Vilnių ir Panevėžį jungiančio kelio atkarpos – ties Maišiagala, Jauniūnais, Širvintomis, Ukmerge bei Šilais (Panevėžio rajone) – jose greitis ribojamas iki 70 kilometrų per valandą, eismas vyksta viena kelio puse.
Didžiausios ties Širvintomis esančios remontuojamos atkarpos ilgis – 6,05 kilometro.
https://m.diena.lt/naujienos/lietuva...siemet-1148757
Atrodo, nedidelė dalis labiausiai provėžuoto 4 km ilgio kelio ruožo už Širvintos tilto ("Suzanos" kavinės) irgi bus tvarkoma - kelis šimtus metrų eismas vyksta viena kelio puse.
Komentuoti:
-
Itariu, kad ten reikia rimtesnio remonto nei tik perasfaltuot - galimai bėdos "gilesnės".
Parašė Romas Rodyti pranešimąLabiausia provėžuotos atkarpos tarp "Suzanos" ir Krikštėnų sankryžos (52-57 km) niekas kol kas netaiso.
Komentuoti:
-
Labiausia provėžuotos atkarpos tarp "Suzanos" ir Krikštėnų sankryžos (52-57 km) niekas kol kas netaiso.
Darbai ir eismo apribojimai keliuose. A2 Vilnius - Panevėžys
Kelio remontas. AB „Eurovia Lietuva", 27,00 – 30,00 km iki 2023-11-28 ribojamas greitis iki 70 km/val.
Kelio remontas. UAB „YIT Lietuva“, 36,70 – 40,06 km iki 2023-12-11 ribojamas greitis iki 70 km/val.
Kelio taisymas. Darbų metu ribojamas greitis iki 50 km/val. UAB „Eurovia Lietuva“, 45,95 – 52,00 km
Kelio taisymas. Darbų metu ribojamas greitis iki 70 km/val. AB „HISK", 99,30 – 101,30 km
https://eismoinfo.lt/#!/
Komentuoti:
-
Nurodyti kilometrai ir eurai, bet neparašyta, kurioje vietoje vyks kelio remontas
YIT Lietuva 2023.10.16
„YIT Lietuva“ atliks kelio Vilnius-Panevėžys ruožo remontą
Iki žiemos pradžios bus sutvarkytas dar vieno reikšmingo kelio ruožas. Pradedami remonto darbai 3,3 km atkarpoje magistralėje A2, jungiančioje Vilnių ir Panevėžį. Kelią tvarkys bendrovė „YIT Lietuva“. Darbų vertė siekia 2,35 mln. eurų.
https://www.yit.lt/apie-mus/naujieno...-ruozo-remonta
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimą2. Tuomet buvo kelininkai ir anų laikų Kelių direkcija ar kažkas panašaus, bet niekas nebuvo sugalvojęs "Radarų direkcijos"
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimąBaltijos kelias 1989
Toks vaizdas, kad antra juosta niekas nevažinėdavo
2. Tuomet buvo kelininkai ir anų laikų Kelių direkcija ar kažkas panašaus, bet niekas nebuvo sugalvojęs "Radarų direkcijos"
3. Dar nebuvo masiškai pradėje rastis lėtuviai antraeilininkai (nuo žodžio lėtas) - lietuviai važinėjo žymiai lėčiau nei dabar, bet laikydavosi dešinės juostos.
Komentuoti:
-
Baltijos kelias 1989
Toks vaizdas, kad antra juosta niekas nevažinėdavo
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Dariukas Rodyti pranešimąKą reiškia dvi geltonos linijos kelyje A2? Gal yra specialistų forume ir gali atsakyti
Komentuoti:
-
Turbūt buvo per geri dažai, kai dėl buvusio kelio remonto geltonais dažais buvo paišomos laikinos linijos - pervažiuoti į kitą juostą ar susiaurti kelią
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Ką reiškia dvi geltonos linijos kelyje A2? Gal yra specialistų forume ir gali atsakyti
Komentuoti:
-
Šį mėnesį teko 5 kartus važiuoti keliu A2 ten - atgal važiuojant į Pakruojį, Rygą ir kelis kartus važiuojant į patį Panevėžį
Šiek tiek rašiau apie A2 temoje "Lietuvos keliai žiemą". Esmė - eismo intensyvumas ten mažesnis nei A1. Pirma juosta dažniausia yra nuvažinėta, o antra - dažnausiai būna nenuvalyta; bet jei turi stiprius nervus, tinkamas padangas ir tvirtai laikai vairą, tai nėra taip jau sunku aplenkti kokią lėtesnę mašiną važiuojant per purų nenuvažinėtą sniegą.
Paskutinis važiavimas buvo užvakar - nuo antradienio jau įsibėgėjus atlydžiui.
Kadangi nėra "šlapios" temos "Lietuvos kelia lyjant" ar "Lietuvos kelia tirpstant sniegui", tai pasidalinsiu įspūdžiais šioje temoje. Tas paskutinis važiavimas buvo bjauresnis nei visi kiti kartu sudėjus (nors eismas darnbo deiną ir nebuvo intensyvus). Oro temperatūra siekė +0,5°...+1,5°C, apie dangos tempertatūrą niekas neinformavo - būtų tikrai pravertę.
Pirmoje juostoje - ten, kur yra provėžuota - važiavimas šlapiu asfaltu yra menkas malonumas. Kadangi visi važiuoja ir nestabdo, tai ir važiuoji kolonoje kol neteks stabdyti akvaplaniravimo būdu. Esant mažam eismui tokių stabdymų nebuvo.
Antroje juostoje sniegas per 10 dienų taip ir nebuvo normaliai nuvalytas iki pat krašto. Bevek visą kelią (išskyrus apie 20 km prieš Panevėžį, kur dar laikėsi gruodas) iš kairės pusės buvo 1,5-2,0 m pločio tirpstančio sniego bala, o pakalnėse ji būdavo per visą antrą juostą. Lenkiant kokią "fūrą", autobusą ar lėtaeigį "miesto visureigį", kurio niekas nemokė laikytis dešinės ir kuris kažkodėl važiuoja užlipęs ratais ant punktyrinės linijos, kairieji ratai patenka į tą balą ir yra rizika, kad būsi sumėtytas. Ypač pavojingas lenkimas tamsoje kai sunkiau nutaikyti, kur ta bala susiaurėja ir prastesnis matomumas, nes būsi gerokai aptaškytas.
Saugių kelionių ir linksmų švenčių
Komentuoti:
Komentuoti: