Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A2] Vilnius - Ukmergė - Panevėžys

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • John
    replied
    Parašė Nitro Rodyti pranešimą
    A1 dėl intensyvaus eismo tenka važiuoti tai visai kolonai antrąja juosta. Retai aš ten važiuoju - gal porą kart per metus, bet pastebėjau, kad ruože nuo Kauno iki rodos Babtų, kur nusuka didžioji dalis vilkikų, tiesiog per didelis pirmos (fūros 80-90 kmh) ir antros juostos (visi kiti 110+ kmh) eismo dalyvių greičių skirtumas. Trečia juosta išspręstų šią problemą.

    A2 kelyje tokių bėdų nepastebėjau, gal ruožas iki Maišiagalos intensyvesnis ir tiems antraeilininkams mažiau randu pateisinimo.
    Trečia juosta su lietuviška vairavimo kultūra būtų panašiai kaip 3 juostų atkarpos Lenkijoje su lenkiška vairavimo kultūra: absoliučiai visi važiuoja antra arba trečia juosta ir esant bent kiek intensyvesniam eismui kyla lygiai tos pačios problemos, kaip ir 2x2 kelyje, nes pirma juosta tuščia, o 2 ir 3 susigrūdimas ir dėl to sumažėjęs greitis. Kitaip tariant, papildoma juosta ten arba neturėtų išvis jokio teigiamo efekto arba jis būtų minimalus.

    A1, beje, antraeilininkai važiuoja kolonomis ir negrįžta į 1 juostą net ir tada, kai kokį kilometrą į priekį 1 juosta būna laisva. Ir kalba čia eina ne apie tuos, kurie su savo senom Opel Astrom velkasi 80km/h antra juosta (tokių praktiškai nebūna), bet tie, kurie šiaip jau mėgsta važiuoti greitai, bet dėl savo nesupratimo, kaip veikia eismas, ir nepagarbos kitiems eismo dalyviams tiesiog nuolat sėdi antroje juostoje ir kelia sangrūdas. Galų gale, visi tokie važiuoja 2 juosta kokiais 100-110 ir taip visą kelią nuo Klaipėdos iki Vilniaus ar atvirkščiai.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Nitro Rodyti pranešimą
    Visiškai nesvarbu ar aš viršiju greitį, ar važiuoju lėčiau - ženklinimas turi didinti eismo saugumą, o ne pavojingų situacijų riziką.

    Tokių nesamonių autostradose ir kitur ir turėsim tol, kol jas toleruosim ir pateisinsim (tiek šitoje vietoje, tiek remontuojamų ruožų ženklinimas toli nuo idealo).


    Tai jau paaiškinau, kad su tuo ženklinimu ten viskas ok: nereikia nei kirsti per stabdžius, nei kaip nors kitaip pavojingai elgtis kelyje. Tiesiog atleidi gazą iš tolėliau pamatęs ženklą ir mašina sėkmingai sulėtėja iki 90km/h net jei prieš tai važiavai didesniu leistinu greičiu. Problemos gali kilti tik tiems, kas nesilaiko leistino greičio (labai svarbus faktorius, beje) arba vairuodami užsiima kažkuo kitu, nei kelio stebėjimas priekyje.

    Komentuoti:


  • Nitro
    replied
    Visiškai nesvarbu ar aš viršiju greitį, ar važiuoju lėčiau - ženklinimas turi didinti eismo saugumą, o ne pavojingų situacijų riziką.

    Tokių nesamonių autostradose ir kitur ir turėsim tol, kol jas toleruosim ir pateisinsim (tiek šitoje vietoje, tiek remontuojamų ruožų ženklinimas toli nuo idealo).


    Parašė John Rodyti pranešimą

    Kas kaltas, kad važiuoji nesilaikydamas KET ir, be kita ko, keli pavojų kitiems eismo dalyviams? Kuo čia dėtas ženklas tokiu atveju?

    Komentuoti:


  • Nitro
    replied
    A1 dėl intensyvaus eismo tenka važiuoti tai visai kolonai antrąja juosta. Retai aš ten važiuoju - gal porą kart per metus, bet pastebėjau, kad ruože nuo Kauno iki rodos Babtų, kur nusuka didžioji dalis vilkikų, tiesiog per didelis pirmos (fūros 80-90 kmh) ir antros juostos (visi kiti 110+ kmh) eismo dalyvių greičių skirtumas. Trečia juosta išspręstų šią problemą.

    A2 kelyje tokių bėdų nepastebėjau, gal ruožas iki Maišiagalos intensyvesnis ir tiems antraeilininkams mažiau randu pateisinimo.

    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    Pabūsiu nepopuliarus matyt, bet A1 dažnai važiuoju antra juosta, net jei aplink niekur nė gyvos dvasios, vien dėl pirmos juostos dangos kokybės. Aišku, kai yra eismas, ir jei aš numatęs važiuoti greičiu, kuris mažesnis nei judančių antra juosta, traukiuosi į pirmą. Bet pirmos juostos kokybė daug ruožų laukia dėmesio.

    Komentuoti:


  • Bmweda
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Su antraeilininkais nebent tokia problema, kad A1 (A2 rečiau), kai būna daug eismo, "greitaeigiai" antraeilininkai susidarius lėtesniam eismui antra juosta ištisa kolona visvien sėdi antroje juostoje, nors pirmoje yra vietos. Jeigu jie laiku grįžtu į pirmą juostą, antra juosta būtų gerokai laisvesnė ir greitesnė. Taip viskas veikia Vokietijoje, kur nepriklausomai nuo greičio visi grįžta į pirmą juostą, jeigu ten yra kur grįžti.
    +100

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Kiek yra "antraeilininkų", tiek ir yra - prieklauso nuo važiavimo laiko .
    Blogiau kad LAKD palieka provėžas net autostrdoje.
    Su antraeilininkais nebent tokia problema, kad A1 (A2 rečiau), kai būna daug eismo, "greitaeigiai" antraeilininkai susidarius lėtesniam eismui antra juosta ištisa kolona visvien sėdi antroje juostoje, nors pirmoje yra vietos. Jeigu jie laiku grįžtu į pirmą juostą, antra juosta būtų gerokai laisvesnė ir greitesnė. Taip viskas veikia Vokietijoje, kur nepriklausomai nuo greičio visi grįžta į pirmą juostą, jeigu ten yra kur grįžti.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Kiek yra "antraeilininkų", tiek ir yra - priklauso nuo važiavimo laiko .
    Blogiau, kad LAKD palieka provėžas net autostradoje.
    Paskutinis taisė Romas; 2022.10.26, 17:18.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Šiaip LAKD pasitengė kad autostradų pirmose eilėse yra gilios provėžos ir atsiranda daug "antraeilininkų" kurie nesilaiko taisyklės važiuoit kraštine dešine juosta.
    Kai toks pilietis prieš nosį iššoka į antrą juostą ir važiuoja 90km/h, kai leistinas greitis.130 km/h , tai toks lėtuolis kelia didesnį pavojų nei kas nors laisvoje autostradoje spustelį gazą.
    Per paskutinius 50 pravažiavimų A2 visu ilgiu tarp Vilniaus ir Panevėžio tokių esu matęs turbūt tik 1. Tai nesu tikras, ar šitas teiginys labai reprezentuoja realią padėtį A2.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Kas kaltas, kad važiuoji nesilaikydamas KET ir, be kita ko, keli pavojų kitiems eismo dalyviams? Kuo čia dėtas ženklas tokiu atveju?
    Šiaip LAKD pasitengė kad autostradų pirmose eilėse yra gilios provėžos ir atsiranda daug "antraeilininkų" kurie nesilaiko taisyklės važiuoit kraštine dešine juosta.
    Kai toks pilietis prieš nosį iššoka į antrą juostą ir važiuoja 90km/h, kai leistinas greitis.130 km/h , tai toks lėtuolis kelia didesnį pavojų nei kas nors laisvoje autostradoje spustelį gazą.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Nitro Rodyti pranešimą
    Matau mėgsti riziką - mano rizikos tolerancija mažesnė O jei rimtai, nevažiuoju aš nei prieš tą ženklą 130 kmh, nei už to ženklo 90 kmh, tačiau tai nereiškia, kad nereikia ir to greičio mažint per 40kmh. Yra ženklinimo taisyklės, kur aiškiai nurodoma, kad negaima ženklinimu mažinti leistino greičio daugiau nei 20 km/h per kartą - o to šis ruožas švelniai tariant neatitinka.




    Kas kaltas, kad važiuoji nesilaikydamas KET ir, be kita ko, keli pavojų kitiems eismo dalyviams? Kuo čia dėtas ženklas tokiu atveju?

    Komentuoti:


  • Valiukas
    replied
    Parašė Nitro Rodyti pranešimą
    Matau mėgsti riziką - mano rizikos tolerancija mažesnė O jei rimtai, nevažiuoju aš nei prieš tą ženklą 130 kmh, nei už to ženklo 90 kmh, tačiau tai nereiškia, kad nereikia ir to greičio mažint per 40kmh. Yra ženklinimo taisyklės, kur aiškiai nurodoma, kad negaima ženklinimu mažinti leistino greičio daugiau nei 20 km/h per kartą - o to šis ruožas švelniai tariant neatitinka.
    Už savaitės jau atitiks

    Komentuoti:


  • Nitro
    replied
    Matau mėgsti riziką - mano rizikos tolerancija mažesnė O jei rimtai, nevažiuoju aš nei prieš tą ženklą 130 kmh, nei už to ženklo 90 kmh, tačiau tai nereiškia, kad nereikia ir to greičio mažint per 40kmh. Yra ženklinimo taisyklės, kur aiškiai nurodoma, kad negaima ženklinimu mažinti leistino greičio daugiau nei 20 km/h per kartą - o to šis ruožas švelniai tariant neatitinka.



    Parašė John Rodyti pranešimą

    Tai nestabdyk staigiai, o numesk greitį laipsniškai, kai tik pamatai, kad artėji prie ženklo. Važiavau ta atkarpa paskutinius porą metų ~50 kartų ir dar negavau laiško. O šiaip, jei ne paslaptis, kiek laiko vairuoji auto? Jei kątik išlaikei teises ir važiavai ta atjarpa pirmą kartą, tai suprantama, kad neiškart pavyksta laipsniškai keisti greitį. Tikiu atveju siūlyčiau važiuoti tiesiog lėčiau.
    ​​​​​

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Nitro Rodyti pranešimą
    Kad greičio matuoklis laiškų neatsiųstų,


    Tai nestabdyk staigiai, o numesk greitį laipsniškai, kai tik pamatai, kad artėji prie ženklo. Važiavau ta atkarpa paskutinius porą metų ~50 kartų ir dar negavau laiško. O šiaip, jei ne paslaptis, kiek laiko vairuoji auto? Jei kątik išlaikei teises ir važiavai ta atjarpa pirmą kartą, tai suprantama, kad neiškart pavyksta laipsniškai keisti greitį. Tikiu atveju siūlyčiau važiuoti tiesiog lėčiau.
    ​​​​​

    Komentuoti:


  • Nitro
    replied
    Kad greičio matuoklis laiškų neatsiųstų,

    Parašė John Rodyti pranešimą

    O kam staigiai stabdyti?

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Nitro Rodyti pranešimą
    Jo, tas matuoklis ten įnešę sumaišties - nuo 130km/h staigiai stabdyti iki 90 km/h. šiaip sau malonumas.
    O kam staigiai stabdyti? Pamatai ženklą, atleidi gazą ir švelniai sulėtėja iki 90km/h. Dar niekada nekilo dėl to problemų toje konkrečioje vietoje. Autostradoje apskritai nepamenu, kada paskutinį kartą naudojau stabdžio pedalą.

    Komentuoti:


  • Nitro
    replied
    Jo, tas matuoklis ten įnešę sumaišties - nuo 130km/h staigiai stabdyti iki 90 km/h. šiaip sau malonumas.

    Komentuoti:


  • Valiukas
    replied
    Fun fact - antra juosta važiuojant ten nėra jokių provėžų. Fun fact 2 - ta 90 km/h atkarpa patenka į vidutinio greičio matavimo ribas, todėl ten nesumažinus iki 90 galima lengvai baudelę užsidirbt.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Nitro Rodyti pranešimą
    Atleiskit, o kuo ta vieta baisi sausu oru?
    Jei važiuoji kaip tramvajus tose provėžose , tai kaip ir nieko, tik šiek tiek pakrato.
    Tačiau pabandžius persirikiuoti į kitą juostą ten tikrai juntama, kokios gilios provėžos.

    Komentuoti:


  • Nitro
    replied
    Atleiskit, o kuo ta vieta baisi sausu oru? Esu ne kartą važiavęs - lijant padangų galimybių nesirįžtu bandyt, bet sausu oru tai nieko ten tokio baisaus nepastebėjau.

    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Savaitgalį važiavau A2 į Ukmergės pusę, Nuo "Suzanos" (ne "savanos") kavinės ties tiltu per Širvintą iki Krikštėnų sankryžos greitis ribojamas iki 90 km/val.
    Provėžos baisios net sausu oru. Kokia čiuožykla ten yra lyjant, geriau nespėliotii.

    Komentuoti:

Working...
X