Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A2] Vilnius - Ukmergė - Panevėžys

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • mantasm
    replied
    A2 tikrai labai pavojingas kelias. Laukiam kada A1 padarys sektorinį nuo Vilniaus iki Klaipėdos.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    BNS 2019.06.12
    LAKD įrengs dar 100 vidutinio greičio matuoklių, matuos net automagistralėje
    Viešųjų pirkimų puslapyje Lietuvos automobilių kelių direkcija paskelbė, kad dar 50-tyje Lietuvos kelių ruožų įrengs vidutinio greičio (sektorinius) matuoklius.

    Bus 260 vidutinio greičio ir 70 stacionarių greičio matuoklių
    10 metų veikusius 139 stacionarius matuoklius keičia papildomi (prie dabar 25-iose zonose veikiančių) sektoriniai ir momentiniai matuokliai, kurie bus įsigyjami viešųjų pirkimų būdu.
    Iki šiol Lietuvoje veikė 50 sektorinių matuoklių 25 atkarpose. Daugiausiai jų veikia apie Vilnių, Panevėžį, Prienus, Marijampolę. Vidutiniai greičio matuokliai šiemet per keturis mėnesius užfiksavo 37.193 Kelių eismo taisyklių pažeidimus.

    Iš viso, LAKD pateiktais duomenimis, šiemet ketinama įrengti 130 vidutinio greičio matuoklių ruožų (arba 260 vienetų).
    Taip pat planuojama įsigyti dar 70 momentinio greičio matuoklių.

    https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...je-787-1158630
    BNS 2019.06.12
    Paskelbė, kur stovės 100 naujų vidutinio greičio matuoklių
    Naujieji sektoriniai matuokliai šalies keliuose turėtų būti įrengti iki 2020 metų. Maksimali suma, kurią pagal kokurso sąlygas gali mokėti LAKD, – 2,6 mln. eurų.
    https://www.lrytas.lt/auto/radaras/2...-jusu-10703985

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Darbai prie Musės upelio. Žurnalas „Švyturys“ 1976 m.


    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė luknas Rodyti pranešimą
    Nuo šių metų rudens Geležinio Vilko ir Mokslininkų gatvių sankryžoje rytais ir vakarais formuojasi didelės spūstys, ko anksčiau nėra buvę. Rytais kamštis prasideda nuo miesto ribos (apie 2,5- 3 km ilgio), Didžiosios Riešės.
    Parašė HSV Rodyti pranešimą
    Čia, matyt, pasekmė to, kad rekonstruojama sankryža ties Bukiškiu ir Avižieniais (prie A2). Anksčiau dalis mašinų nuo Molėtų plento pusės per Riešę, Bendorius ir Bukiškį važiuodavo link Vilniaus (ar vakarinio aplinkkelio). Taip pat iš Santariškių daug mašinų važiuodavo pro Bajorus ir Bukiškį link vakarinio aplinnkelio.
    Nedidelis empyrinis tyrimas pasikalbėjus su Senojo Ukmergės plento rajono gyventojais patvirtino šią hipotezę.
    Gudeliai ir Riešė į miestą važiuoja ne Ukmergės plentu ir Vakariniu aplinkkeliu, o Molėtų plentu - Geležinio Vilko gatve.

    Praplatinus Geležinio Vilko-Žalgirio g. sankryžą link miesto centro, ten natūraliai padaugėjo automobilių - gal pavyks greičiau pravažiuoti. Tuo tarpu liko seni kamščiai Geležiniame Vilke iki Baltupių, bei susidarė nauji ar pailgėjo kamščiai nuo A14 link Molėtų pl. - Mokslininkų g. sankryžos.
    Tačiau persikėlus kamščiams link miesto ribos, jų kažkiek sumažėjo vidurinėje miesto dalyje ties Kuro aparatūros sankryža (Ozo-Kalvarijų). Gal sumažėjo eismo ir Ukmergės gatvėje.

    Viską buvo galima nuspėti ar sušvelninti, išskyrus remonto A2-KK171- Senojo Ukmergės plento sankryžoje darbų pradžią ne vasarą, o rugsėjo-spalio mėnesiais, kai didžiausi srautai.
    Mažas darbų organizavimo netikslumas, o atsiliepė ne tik priemiesčiams, bet ir visai šiaurinei miesto pusei.

    Komentuoti:


  • HSV
    replied
    Parašė luknas Rodyti pranešimą
    Nuo šių metų rudens Geležinio Vilko ir Mokslininkų gatvių sakryžoje rytais ir vakarais formuojasi didelės spūstys, ko anksčiau nėra buvę. Rytais kamštis prasisdeda nuo miesto ribos (apie 2,5- 3 km ilgio), Didžiosios Riešės. Kadangi planuojama rekonstruoti Mykolo Lietuvio ir Mokslininkų gatves, kurios dar labiau apkraus Geležinio Vilko ir Mokslininkų gatvių sakryžą, todėl šioje vietoje po kelerių metų bus kaip šiuo metu Liepkalnio sankryžoje.
    Blogai, kad greitosios pagalbos automobilių atvykimo į Santaros klinikas žymiai pailgės.
    Čia, matyt, pasekmė to, kad rekonstruojama sankryža ties Bukiškiu ir Avižieniais (prie A2). Anksčiau dalis mašinų nuo Molėtų plento pusės per Riešę, Bendorius ir Bukiškį važiuodavo link Vilniaus (ar vakarinio aplinkkelio). Taip pat iš Santariškių daug mašinų važiuodavo pro Bajorus ir Bukiškį link vakarinio aplinnkelio.

    Komentuoti:


  • mr_miegas
    replied
    /\ savivaldybe net nebuvo tikra ar rekonstruos Mokslininku g. su M.Lietuvio g. tiesimu, tai apie viaduka sitoje vietoj teks kuriam laikui pamirst

    Komentuoti:


  • luknas
    replied
    Nuo šių metų rudens Geležinio Vilko ir Mokslininkų gatvių sakryžoje rytais ir vakarais formuojasi didelės spūstys, ko anksčiau nėra buvę. Rytais kamštis prasisdeda nuo miesto ribos (apie 2,5- 3 km ilgio), Didžiosios Riešės. Kadangi planuojama rekonstruoti Mykolo Lietuvio ir Mokslininkų gatves, kurios dar labiau apkraus Geležinio Vilko ir Mokslininkų gatvių sakryžą, todėl šioje vietoje po kelerių metų bus kaip šiuo metu Liepkalnio sankryžoje.
    Blogai, kad greitosios pagalbos automobilių atvykimo į Santaros klinikas žymiai pailgės.

    Komentuoti:


  • luknas
    replied
    Galėjo dar viena žiedą padaryti iškart nuo išsukimo iš A2. Nes po kelių metų vėl gali pradėti šios vietos remontus.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Paskutinis taisė Lettered; 2018.10.10, 07:30.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Po Avižienių-Bukiškių viaduku yra šviesoforas. Kamščiai yra net savaitgaliais.
    Sunku pagalvot, kas ten vyksta darbo dienomis rytais, kai į Vilnių pajuda visas Klevinės-Bendorių masyvas ir vakarais.

    Kelių savaičių senumo nuotraukos iš autostrados
    Foto 2018.09

    Ties Avižienių-Bukiškių sankryža








    Galinės sankryža autostrados 15-me kilometre


    Komentuoti:


  • Dariukas
    replied
    vakar važiavau šiuo keliu. vyksta kelio remonto dabai, tvarkomos provėžos. su tokiu "juostiniu" remontu, gabalų pjaustymu, siūlių tvarkymu ir neribotu greičiu (max-130 km/h) galima nueiti į griovį. atsargiai važiuokite

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Prasideda svarbaus Bukiškio mazgo rekonstrukcija (bus eismo ribojimų)

    Pagal Lietuvos automobilių kelių direkcijos prie Susisiekimo ministerijos ir UAB „Fegda“ pasirašytą sutartį valstybinės reikšmės magistralinio kelio A2 Vilnius–Panevėžys, krašto kelio Nr. 171 Bukiškis–Sudervė–Dūkštos ir rajoninio kelio Nr. 5214 Bukiškis–Maišiagala sankryžoje pradedami rekonstravimo darbai.

    Pradėjus vykdyti rekonstravimo darbus, eismas bus dar sudėtingesnis. Dėl šios priežasties darbų vykdymo metu bus keičiama eismo organizavimo schema, aktuali važiuojantiems į Avižienių gyvenvietę iš Vilniaus ir vykstantiems nuo Bendorių ir Riešės gyvenviečių į Vilnių...
    Sankryžos rekonstravimo projekte numatyta įrengti papildomą lėtėjimo juostą valstybinės reikšmės magistraliniame kelyje A2 Vilnius–Panevėžys, papildomą greitėjimo juostą valstybinės reikšmės rajoniniame kelyje Nr. 5214 Bukiškis–Maišiagala, valstybinės reikšmės rajoninio kelio Nr. 5214 Bukiškis–Maišiagala ir Mokyklos g. sankryžą rekonstruoti į žiedinę. Numatytas ir šios žiedinės sankryžos apšvietimas, taip pat pėsčiųjų ir dviratininkų infrastruktūros įrengimas.
    Skaityti daugiau: https://www.madeinvilnius.lt/naujien...ismo-ribojimu/ .


    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė vėkas Rodyti pranešimą

    Dėl A2 - šiemet juk nuėmė apribojimus ties vieno lygio sankryžomis (įrengė išmaniuosius ženklus), dar reiktų pažiūrėt avaringumo statistiką, bet kyla abejonių dėl pasiūlymo racionalumo. Žinoma visuomet norime, kad būtų "gražiau", bet visam grožiui pinigų nepakaks
    Sutinku, saugumo statistika, įgyvendinant projektus, svarbiausia. A2 kelią gelbėja mažas eismo intensyvumas. Iš visų tų vieno lygio sankryžų, Krikštėnų sankryža būtų arčiausiai to, kad nusipelnytų rekonstrukcijos.

    Tiesiog galvoju, kad visai cool idėja, kaip nesiplečiant į laukus pastatyti originalių 2 lygių sankryžų, paįvairinant jomis kelionę
    Paskutinis taisė PoDV; 2018.04.12, 16:46.

    Komentuoti:


  • vėkas
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    1) Kelias praktiškai primena greitkelį 110 km/h, jungiamieji keliai, nuosekliai nuo kelio išsišakojančios nuovažos.
    2) Galvoju, kad pagal šių pateiktų sankryžų pavyzdžius, galėtų būti rekonstruotos vieno lygio sankryžos A2 kelyje, nereikėtų išpirkinėti žemių, užtektų tiesiog išnaudoti tą plačią žalią veją
    Dėl A2 - šiemet juk nuėmė apribojimus ties vieno lygio sankryžomis (įrengė išmaniuosius ženklus), dar reiktų pažiūrėt avaringumo statistiką, bet kyla abejonių dėl pasiūlymo racionalumo. Žinoma visuomet norime, kad būtų "gražiau", bet visam grožiui pinigų nepakaks

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    1) Kelias A14 iki KK 108 praktiškai primena greitkelį 110 km/h, jungiamieji keliai, nuosekliai nuo kelio išsišakojančios nuovažos.
    2) Galvoju, kad pagal šių pateiktų sankryžų pavyzdžius, galėtų būti rekonstruotos vieno lygio sankryžos A2 kelyje, nereikėtų išpirkinėti žemių, užtektų tiesiog išnaudoti tą plačią žalią veją
    Paskutinis taisė Romas; 2018.11.25, 19:04. Priežastis: Kopija iš temos "A14 Vilnius - Utena"

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Neseniai važiavau šiuo keliu:

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Kelias pradėtas tiesti apie 1980 m. Apie 1985 m. buvo atidaryta eismui A2 atkarpa tarp Vilniaus ir Ukmergės. 1998 m. visiškai užbaigta atkarpa tarp Ukmergės ir Panevėžio.
    Atrodo, kad Vikipedijoje yra klaida. Pradžia - apie 1974-76 metus. Iki Ukmergės (sankryžos su A6 Kaunas - Utena) autostrada buvo nutiesta jau 1981 metais.
    Kai 1989 m. vyko Baltijos kelias, daug kam buvo staigmena, kad ten yra naujas kelias, nes apie tikslias kelių trasas sovietmečiu nebuvo skelbiama.
    Pirmą kartą visą nauąj trasą nuo Panevėžio pavyko įveikti 1990 m. vasarį. Tuomet daug kur buvo tik viena juosta.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą
    Gal kas žinot, kada buvo pradėta tiesti ir užbaigta automagistralė Vilnius - Panevėžys? Lyg tai pamenu, kad iki Panevėžio ji buvo nutiesta jau tik dešimtam dešimtmety
    Wikipedia dažnai žino visus atsakymus

    https://lt.wikipedia.org/wiki/Magist...s_A2_(Lietuva)

    Kelias pradėtas tiesti apie 1980 m. Apie 1985 m. buvo atidaryta eismui A2 atkarpa tarp Vilniaus ir Ukmergės. 1998 m. visiškai užbaigta atkarpa tarp Ukmergės ir Panevėžio.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Gal kas žinot, kada buvo pradėta tiesti ir užbaigta automagistralė Vilnius - Panevėžys? Lyg tai pamenu, kad iki Panevėžio ji buvo nutiesta jau tik dešimtam dešimtmety

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Žurnalas „Švyturys“ 1976 m.



    Komentuoti:

Working...
X