Parašė Audrius M
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A2] Vilnius - Ukmergė - Panevėžys
Collapse
X
-
Galiu pats ir pakomentuoti - teko prieš mėnesį virš tos teritorijos praskristi. Deja, nepasiėmiau su kuo pafotografuoti. Ten vis dar tvarkoma teritorija, iš išvaizdos dar nelabai aišku, ar čia Vilonui priklausanti teritorija, ar prabangi privati gyvenvietė. Kai sutvarkys, bus gražu, nes ne tik namukai, bet ir bendro naudojimo erdvės suplanuotos. Vat tik įdomu kas vysto ?
-
Oficialiai tai ten turbūt sienutė nuo triukšmo. Realiai - nuo vaizdoParašė Audrius M Rodyti pranešimąPrivati tvora, kaip nori taip tveriasi. Spėju kad ten svarbiau vizuali išvaizda iš vidinės pusės.
Komentuoti:
-
Privati tvora, kaip nori taip tveriasi. Spėju kad ten svarbiau vizuali išvaizda iš vidinės pusės.Parašė RamasN Rodyti pranešimąVakar važiuodamas pro Viloną (čia kur tarp Vilniaus ir Maišiagalos), pastebėjau, kad ties juo kelias atitvertas ne tradicine tinkline tvora, bet gana nemažas tarpas atitvertas medine tvora. Įdomu, kokios priežastys, ar čia Vilonas savo klientų privatumą saugo, ar dar kas nors ?
Dar medinės tvoros būna tose atkarpose kur magistralę kerta aukštos įtampos laidai. Čia tam kad jei trūks laidas ir nukris ant tvoros - kad ji netaptų 'elektrine tvora' ...
Komentuoti:
-
Septyniuose magistralės ruožuose bus atnaujinta danga, taip pat ruošiamasi rekonstruoti penkis tiltus
Viena didžiausių Baltijos šalyse kelių ir geležinkelių statybos ir projektavimo bendrovių „Panevėžio keliai“ pradėjo beveik dvejus metus truksiančius darbus valstybinės reikšmės magistraliniame kelyje A2 Vilnius-Panevėžys.
Iki 2015 metų magistralėje bus rekonstruota kelio danga septyniuose ruožuose, kurių bendras ilgis – beveik 26 kilometrai. Taip pat bus rekonstruojami kelyje esantys 5 tiltai ir viadukai. „Panevėžio keliai“ šiame projekte jau atliko poveikio aplinkai vertinimą, kelio statinių tyrimus, topografinius tyrinėjimus, geologinius tyrimus, parengė techninį darbo projektą, atliks projekto vykdymo priežiūrą bei rangos darbus.
„Tai – pirmasis šalies kelių sektoriuje projektas, kai tokia didele apimtimi apjungti projektavimo ir rangos darbai........
............Vykdant projekto darbus, „Panevėžio keliai“ atliks kelio dangos rekonstrukciją, įrengs pokonstrukcinio drenažo, paviršinio vandens nuvedimo nuo kelio konstrukcijos sistemas, kur reikalinga, atliks dangos frezavimo, plyšių užtaisymo darbus, įrengs įtempius absorbuojantį membranos (SAM) sluoksnį, paklos apatinį ir viršutinį asfalto sluoksnius ir pan.
Kelio danga bus rekonstruojama visu pločiu, įskaitant sustojimo ir kraštines saugos juostas. Dviejuose iš septynių ruožų bus klojama vadinamoji kompaktinė asfalto danga. Tai yra, asfaltavimo darbai bus vykdomi naudojant metodą „karštas ant karšto“, kai viršutinis ir apatinis asfalto sluoksniai klojami vienu metu.
Projekte numatyta prailginti greitėjimo ir lėtėjimo juostas, atsižvelgiant į pakitusius Kelių techninio reglamento reikalavimus. Atliekant horizontalųjį kelio ženklinimą, bus vadovaujamasi naujausiais šią sritį reglamentuojančių teisės aktų reikalavimais. Pavyzdžiui, kraštinės kelio linijos bus rengiamos ne 20 cm, kaip įprasta, o 30 cm pločio.
Projekto vykdymo metu magistralės Vilnius–Panevėžys danga bus rekonstruojama 7 ruožuose: ruožo nuo 18,58 iki 25,50 km, ruožo nuo 31,00 iki 33,00 km, ruožo nuo 33,00 iki 36,00 km, ruožo nuo 72,08 iki 76,16 km kairėje kelio pusėje ir ruožo nuo 17,00 iki 21,01 km, ruožo nuo 31,00 iki 33,82 km, ruožo nuo 65,64 iki 68,78 km dešinėje kelio pusėje. Lygiagrečiai bus rekonstruoti tame pačiame kelyje esantys tiltas per Musę 34,10 km kairėje kelio pusėje, tiltai per Šventąją 72,84 km kairėje ir dešinėje kelio pusėse ir Dukstynos viadukai 74,68 km kairėje ir dešinėje kelio pusėse...........
............Magistralėje esančių tiltų ir viadukų būklė yra sudėtinga, tiltų per Šventosios ir Musės upę 34,1 km dangoje susidariusios provėžos, atitvarai ir turėklai surūdiję, šlaitiniai laiptai blogos būklės, aptrupėjęs sijų ir atramų apsauginis betono sluoksnis. Planuojama pakeisti paklotą, taip pat būtina rekonstruoti ir atramas, nes jų būklė yra labai bloga – rūdija laikančioji armatūra, skilinėja ir byra betonas, vietomis labai sumažėjęs kolonų skerspjūvis.
Minėti darbai vykdomi vadovaujantis 2013 m. balandžio 25 d. AB „Panevėžio keliai“ pasirašyta sutartimi su Lietuvos automobilių kelių direkcija prie LR susisiekimo ministerijos. Projektas – „Transeuropinio tinklo kelio E272 (Vilnius-Panevėžys-Šiauliai-Palanga) plėtra. Dangos rekonstravimas. V etapas“. Sutarties kaina su PVM – 73,88 mln. Lt. Darbų pabaiga – 2015 m. sausio 25 d.
Komentuoti:
-
Romai, mano nuotraukos tebėra/bus prieinamos mano Flickr'e ir Skyscrapercity atitinkamose temose. Niekam nedraudžiau ir nedraudžiu jų čia publikuoti, bet pats šiuo metu to daryti neplanuoju. Ar grąžinsiu savo nuotraukas į forumą, priklausys nuo aplinkybių, kurios, deja, nėra mano valioje.Parašė Romas Rodyti pranešimą/\ Jonai, ar žadi kada nors grąžinti savo nuotraukas, kurias ištrynei iš šitos temos?
Kol jų negrąžinai, Tavo dalyvavimas tokiose temose atrodo labai dviprasmiškai.
O kaip kam ir kodėl atrodo Mano dalyvavimas tokiose ir kitokiose temose, nesidomėjau.
Komentuoti:
-
/\ Jonai, ar žadi kada nors grąžinti savo nuotraukas, kurias ištrynei iš šitos temos?
Kol jų negrąžinai, Tavo dalyvavimas tokiose temose atrodo labai dviprasmiškai.
Komentuoti:
-
Man asmeniškai geriau būtu nors ir trumpesnis, tačiau maksimaliai saugus kelias. T.y. geros būklės danga (be duobių, provėžų), panaikintos vieno lygio sankryžos (kas yra apskritai nesuvokiamas dalykas tokiame kelyje), išnaikinta galima pėsčiųjų migracija ir apsauga nuo gyvūnų (tvoros, pralaidos/viadukai). Nes dabar turime kelią, kuriame neužtikrintas saugumas važiuojant maksimaliu leistinu greičiu. Tas atsispindi ir eismo įvykių suvestinėse.Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąGerai žinoma, kad tvarko.
Bet aš mieliau čia važinėčiau netvarkytomis provėžomis ir už tai gaučiau 20 km autostrados už Panevėžio
Komentuoti:
-
Suprantama, bet už tokią sumą 20 km automagistralės nenutiesParašė Rimas_OK Rodyti pranešimąGerai žinoma, kad tvarko.
Bet aš mieliau čia važinėčiau netvarkytomis provėžomis ir už tai gaučiau 20 km autostrados už Panevėžio
.
Komentuoti:
-
Gerai žinoma, kad tvarko.Parašė Xedos Rodyti pranešimąPanašu, kad A2 sulauks atgaivos nuo provėžų.
Transeuropinio tinklo kelio E272 (Vilnius–Panevėžys–Šiauliai–Palanga) plėtra. Dangos rekonstravimas. V etapas
Iš viso 25,97 km.
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...PP=notices.asp
Bet aš mieliau čia važinėčiau netvarkytomis provėžomis ir už tai gaučiau 20 km autostrados už Panevėžio
Komentuoti:
-
Panašu, kad A2 sulauks atgaivos nuo provėžų.
Transeuropinio tinklo kelio E272 (Vilnius–Panevėžys–Šiauliai–Palanga) plėtra. Dangos rekonstravimas. V etapas
Iš viso 25,97 km.Perkami darbai apima projektavimo paslaugas - projektavimui būtinų išeities duomenų surinkimą, poveikio aplinkai vertinimo procedūrų atlikimą, kelio statinių (kelio ruožų, tiltų bei viadukų) tyrimus, topografinių tyrinėjimų ir geologinių tyrimų atlikimą, techninių ir darbo (ar techninių-darbo) projektų parengimą, statybos leidimų gavimą, statinių projekto vykdymo priežiūros paslaugas, statybos (rekonstravimo) bei defektų ištaisymo darbus, sekančių valstybinės reikšmės magistralinio kelio A2 Vilnius–Panevėžys kelio ruožų bei tiltų:
1. nuo 18,58 iki 25,50 km kairėje kelio pusėje,
2. nuo 31,00 iki 33,00 km kairėje kelio pusėje,
3. nuo 33,00 iki 36,00 km kairėje kelio pusėje,
4. nuo 72,08 iki 76,16 km kairėje kelio pusėje,
5. nuo 17,00 iki 21,01 km dešinėje kelio pusėje,
6. nuo 31,00 iki 33,82 km dešinėje kelio pusėje,
7. nuo 65,64 iki 68,78 km dešinėje kelio pusėje rekonstravimo bei
8. tame pačiame kelyje esančių tilto per Musę 34,10 km kairėje kelio pusėje,
9. tiltų per Šventąją 72,84 km kairėje ir dešinėje kelio pusėse ir
10. Dukstynos viadukų 74,68 km kairėje ir dešinėje kelio pusėse rekonstravimo.
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...PP=notices.asp
Komentuoti:
-
Paskutinė A2 atkarpa iki Vilniaus
Maišiagala. Sankryža su 108 keliu Nemenčinė - Pikeliškės - Maišiagala - Vievis


Šis ženklas tik prieš porą papildė lietuvišką kelių ženklų sąrašą - ir kuo toliau, tuo dažniau jį tenka matyti

Tvora. Vaizdelis nekoks

Vis dar tvora

Priešpaskutinė sankryža su 5237 keliu į Dūkštas ir Sudervę


Bukiškės / Užubaliai. Autostrados pabaiga
Kairėje - Lukoilo degalinė ir "Orange Office"

Bukiškės / Avižieniai. Sankryža su 171 keliu į Kernavę



Sveiki atvykę, bet čia dar ne visai Vilnius

Tarandės žuvų rukykla

Jau Vilnius
Komentuoti:
-
A2 ruožas Širvintų rajone

Viesos. Tiltas per Širvintą

45 km, Širvintų prieigos. Tolumoje - 116 plento Širvintos - Kernavė viadukas

35 km, sankryža su 4313 plentu Jauniūnai - Bartkuškis - Musninkai

Tiltas per Musę.
Kuo arčiau Vilniaus, tuo gilesnės provėžos


Širvintų ir Vilniaus rajonų riba
Komentuoti:
-
Ruožas nuo Ukmergės iki rajono ribos
Leidžiamės į Šventosios slėnį



Sankryža su 115 keliu Ukemrgė - Molėtai



Sulėtėjimas iki 110 ties Krikštėnų - Gailiūnų sankryža (4830 ir 4826 keliai)
Komentuoti:
-
Ruožas Ukmergės rajone
Balelių - Taujėnų miškai

90 km. nuo Vilniaus (46 nuo Panevėžio)
1204 plento Kavarskas - Taujėnai - Ramygala viadukas


Poilsiavietė prie Kurėnų ežero.
Kitoje pusėje - vos ne vienintėlė degalinė į aną pusę (neskaitant Emsi ir Lukoilo prie Vilniaus)

Rečionys. Sankryža su senuoju Ukmergės - Raguvos - Panevėžio plentu, turinčiu 174 numerį

Artėjame prie sankryžos su A6
Ukmergės prieigos.
Sankryža su plentu A6 / E262 Kaunas - Utena - Zarasai - Daugpilis
Komentuoti:
-
Vis dar Panevėžio rajonas
Vieno lygio sankryža su 3026 keliu (Raguva) - Kazimierava - Alantės -Vadokliai


Už poros kilometrų - posūkis į nepravažiuojamą šunkelį link Alančių

Vieno lygio sankryža su 3011 keliu Raguva - Šilai - Vadokliai


Nušokimai keturkojams


Netoli Panevėžio ir Ukmergės rajonų ribos. Iki Vilniaus liko 100 km
Komentuoti:
-
Panevėžys - Vilnius
Foto 2012.10
Autostrados A2 ruožas Panevėžio rajone



Vieno lygio sankryža su 3017 keliu Velžys - Jotainiai - Pagiriai - Šėta




Genėtiniai. Vieno lygio sankryža su keliu b/n Genėtiniai - Jotainiai ir liestinė su 3010 keliu Raguva - Velykiai

Komentuoti:
-
Todėl kad ten privačių namų kvartalas atsirado.Parašė RamasN Rodyti pranešimąVakar važiuodamas pro Viloną (čia kur tarp Vilniaus ir Maišiagalos), pastebėjau, kad ties juo kelias atitvertas ne tradicine tinkline tvora, bet gana nemažas tarpas atitvertas medine tvora. Įdomu, kokios priežastys, ar čia Vilonas savo klientų privatumą saugo, ar dar kas nors ?
Komentuoti:
-
Vakar važiuodamas pro Viloną (čia kur tarp Vilniaus ir Maišiagalos), pastebėjau, kad ties juo kelias atitvertas ne tradicine tinkline tvora, bet gana nemažas tarpas atitvertas medine tvora. Įdomu, kokios priežastys, ar čia Vilonas savo klientų privatumą saugo, ar dar kas nors ?
Komentuoti:
-
Mano ratui mano užsiėmimai nedaugiau "keisti", nei aš pati... o prie manes jie jau priprato...
Jei tik žinotum visus mano "keistus" užsiėmimus...
Komentuoti:
Komentuoti: