nu kur tau A2 tik keli km blogo kelio... provėžos tikrai daug kur yra. kokie 5-10 km viso mažiausiai. plius net greičio ribojimas uždėtas 110, o tai jau pasako daug,..
Tik keli km tikrai blogo kelio, bet.... dauguma kilometrų, kelias yra tiesiog blogas, su provėžomis. Žinoma, kur suremontuota, ten kelio danga yra labai gera. Kelias yra ypač pavojingas stipriai lyjant nes provėžos sukaupia vandens, o antrą juosta irgi turi stovinčio vandens.
nu kur tau A2 tik keli km blogo kelio... provėžos tikrai daug kur yra. kokie 5-10 km viso mažiausiai. plius net greičio ribojimas uždėtas 110, o tai jau pasako daug,..
Važiavau prieš maždaug pora savaičių Vilnius-Ukmergė ant maždaug 130 kmh ir probleminės atkarpos buvo tik kelios ir vieno kito km ilgio. Taip, jas jau reikia tvarkyti, bet mano vertinimu, nebuvo kažko avarinio.
Palyginimui, prieš kokia 20 metų esu važiavęs Armėnijos, kaip čia pavadinti, greitkeliais, tad man Lietuvos keliai palyginti atrodo labai geri. Ir taip, yra ką tvarkyti, taip, Lenkija mus pralenkė ir visa kita, bet mano požiūriu LT keliai yra pakankamai geros būklės. Pvz jau tuoj turi būti pagaliau sutvakytas Vilnius-Utena ir tuomet persikelsiu važinėti juo vietoje Ukmergės plento, tad kol Ukmergės plentas kiek prastėja, tvarkosi kitas kelias ir tai yra gerai. Po jo manau patvarkys ir tas Ukmergės kelio atkarpas ir vėl bus gerai ar net labai gerai.
PS.
Lietuvoje su greičio ribojimais yra persistengta ir ne tik šiame kelyje. Šiame kelyje 130 kmh yra pats tas. Žinoma, reikia atsižvelgti į savo vairavimo gebėjimus, priemonės techninę būklę, oro ir kitas sąlygas ir važiuoti pagal savo gebėjimą saugiai važiuoti.
Geriausia išvis arkliu važinėti. Nereiktų net asfalto kloti autostradose. Puikus požiūris, siekiant civilizuotos europietiškos transporto sistemos
Aš su savo nešūdo spalvos golfu ir gamykliniais 16 ratais autostradose ramiai važiuoju 142km/h pagal GPS pirmoj juostoj (kai tik joje yra vietos). Apart vienos legendarinės atkarpos A2 nu niekur nėra tiek bloga danga, kad į orą kilčiau ir t.t.
Ką tvarkyt keliuose yra n+k. Bet kai kurios dramos karalienės linkę gerokai perspausti.
Kadangi literaliai kartą esu pakilęs į orą (dar turėdamas šviežią TA) ir naudojau žemo profilio padangas, tai pasakysiu taip: persėdus nuo savo mašinos prie draugo (tik pervariau, laikiausi KET), instinktyviai sugalvojau lengvai apvažiuoti šulinį miesto kelyje (ką darydavau su savo mašina), tai taip sumėtė-užsiubavo, kaip "želė" gabalas, kad vos nekabinau borto centrinėj juostoj plačių juostų greito eismo gatvėje (Pilaitės pr., Vilniuje), kad galvojau išsitaškysiu. Tuo tarpu, kitu atveju prie didesnio greičio su savo mašina persirikiavau ant tilto, bet mašina priešais irgi suglavojo persirikiuoti "kad praleistų", tai turėjau grįžt į savo ankstesnę juostą, kad nesitrenkti jam į galą, tai sumėtė skersai – slydau įstrižas į atitvarus kairėn, pasukau vairą ir slydau įstrižas dešinėn, tada vėl kairėn, kol neištiesinau padėties tiesiai.
Išvada, su "ne minkšta" važiuokle ir žemo profilio padangom kontrolės daugiau ir saugiau. Žemo profilio padangų slėgį tenka tikrinti irgi dažniau, kad nesugadint ratlankių, tai vėl dėl to saugiau, nes tolygus slėgis. Buvusi mašina [dabar tik dviratistas aš]:
A2 apskritai neturėtų būti leidžiama 130 km/h. Didžioji dauguma visos Vilnius-Panevėžys atkarpos yra avarinės būklės ir ten elementariai pavojinga važiuoti greičiau, nei 90-100 km/h daugumoje ruožų dėl labai blogos dangos būklės. Turbūt tiesiog reiks laukti, kol įvyks kažkokia labai skaudi nelaimė ir tada labai nustebusios galvos iš Via Lietuva ir Susisiekimo ministerijos aiškins, kaip reikia labai smarkiai tą kelią tvarkyti ir remontuoti. Tai tiesiog laukiam, kol taip nutiks.
Lietuvoj labai daug tokių atkarpų, kur turėtų būti ribojamas greitis - bet taip nedaroma.. Tas pats A1 - nemažai vietų, kur 130 važiuojant į orą pakilti gali, bet Via Lietuva viskas OK...
A2 apskritai neturėtų būti leidžiama 130 km/h. Didžioji dauguma visos Vilnius-Panevėžys atkarpos yra avarinės būklės ir ten elementariai pavojinga važiuoti greičiau, nei 90-100 km/h daugumoje ruožų dėl labai blogos dangos būklės. Turbūt tiesiog reiks laukti, kol įvyks kažkokia labai skaudi nelaimė ir tada labai nustebusios galvos iš Via Lietuva ir Susisiekimo ministerijos aiškins, kaip reikia labai smarkiai tą kelią tvarkyti ir remontuoti. Tai tiesiog laukiam, kol taip nutiks.
Įdomu - čia nebeveikia išmaniosios sistemos, kurios fiksuoja, kad kažkas juda apsisukti ir priešiangam eismui įžiebia 110 km/h? Jau kuris laikas susmaigstyti prieš Krikštėnų apsisukimą greičio ribojimo ženklai. Žinoma, padaryta tai negalvojant - nelegaliai įkalti 100 kmh ženklai. Norš prieš 100kmh ženklą greitis yra 130 kmh, o mažinimai turi vykti per 20kmh, t.y. turėjo būti 110 kmh
Gal kas žinot kur efektyviausia tokius raportuoti? Tiesiog ViaLietuva rašyti?
Romas Kas ta „Siuzana“? Pamenu kažkokia dainininkė tokiu vardu buvo. Pats skundies dėl neaiškių orientyrų, bet pats švaistais tik tavo chebroj žinomais terminais?
Spauda dažnai rašo negalvodama apie informavimą. Paprasčiau būtų nurodyti stambesnę gyvenvietę, sankryžą ar bent kilometražą.
Jei autostradoje įvyksta avarija, tai labai retai parašoma, į kurią pusę yra užkimštas eismas
Evakuacijos iš Vilniaus plane mirga visokių negirdėtų pavadinimų, kurių patys plano rengėjai nematė: A2 kelyje Rimučiai (posūkis į KK116 į Širvintas), Vaitkūnai (posūkis į KK231 į senąjį Ukmergės kelią)
Šiuo atveju Diena.lt minėjo neikam nežinomus orientyrus Ratiškius, Rimučius ir Užušilių mišką išmetusi iš pradinio ppranešimo kilometražą.
Su Eismoinfo jau teko susidurti, kai buvo rekonstruojamas Kinelių (Rudaminos vaidukas) ties A15-KK106 sankryža. Jie kažką pakeičia duomenyse kai prasideda konkretūs darbai. Tuo metu informacija apie nepravažiuojamą ruožą buvo atnaujinta tik pirmos rekonstrukcijos dienos popietę.
Aiškiu informavimu ir schemomis turėtų rūpintis "Via Lietuva".
Anksčiau buvusi buvusio vadovo iš "Vilniaus vandenų" atsivesta PiaR atstovė nebedirba, naujam žmogui tose pareigose reikės laiko.
O spaudos antraščių redaktorių gąsdinimai "išbandymais" šaiame kelyje yra išvis be pagrindo.
Pernai buvo tvarkomi keli A2 ruožai ir turbūt niekur nesusidarė kamščių dėl eismo vienoje autostrados pusėje.
Spauda rašo galvodama apie paspaudimus. Kuo bus daugiau neaiškumų irba emocijų - tuo daugiau pramaigys ieškodami tikslesnės informacijos. Geriausia išvis neskaityt
LAKD tai taip, galėtų užsiimt rimčiau. Bet ten matyt irgi savi marazmai kai PR skyrius turi atskirus uždavinius nei rūpintis kuo geresniu vairuotojų informavimu.
Ne aš kabinėjaus lygioj vietoj prie orientyrų.
O dėl žemėlapių tai pritariu, turėtų visada įmest bent nuotrauką iš eismoinfo.lt.
Spauda dažnai rašo negalvodama apie aiškų informavimą. Paprasčiau būtų nurodyti stambesnę gyvenvietę, sankryžą ar bent kilometražą. Jei autostradoje įvyksta avarija, tai labai retai parašoma, į kurią pusę yra užkimštas eismas.
Evakuacijos iš Vilniaus plane mirga visokių negirdėtų pavadinimų, kurių patys plano rengėjai nematė: A2 kelyje Rimučiai (posūkis į KK116 į Širvintas), Vaitkūnai (posūkis į KK231 į senąjį Ukmergės kelią).
Šiuo atveju Diena.lt minėjo niekam nežinomus "orientyrus": Ratiškius, Rimučius ir Užušilių mišką, iš pradinio pranešimo išmetusi kilometražą.
Su Eismoinfo jau teko susidurti, kai buvo rekonstruojamas Kinelių (Rudaminos viadukas) ties A15-KK106 sankryža. Jie kažką pakeičia duomenyse, tik kai prasideda konkretūs darbai. Tuo metu informacija apie nepravažiuojamą ruožą buvo atnaujinta tik pirmos rekonstrukcijos dienos popietę.
Aiškiu informavimu ir schemomis turėtų rūpintis "Via Lietuva".
Anksčiau buvusi buvusio vadovo iš "Vilniaus vandenų" atsivesta PiaR atstovė nebedirba, naujam žmogui tose pareigose reikės laiko.
O spaudos antraščių redaktorių gąsdinimai "išbandymais" šiame kelyje yra išvis be pagrindo.
Pernai buvo tvarkomi keli A2 ruožai ir turbūt niekur nesusidarė kamščių dėl eismo vienoje autostrados pusėje.
/\ Ten nurodytos tvarkomos vietos visais būdais - yra ir kilometražas, ir žemėlapiai, ir orientyrai (tiltas, viadukas ar kavinė).
Nesvarbu, kad pačiam norisi prisikabinti į lygioje vietoje. Svarbiau, kad tos provėžuotos (vietomis net pavojingos) vietos bus pagaliau sutvarkytos.
Komentuoti: