Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A2] Vilnius - Ukmergė - Panevėžys

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Sula
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Absurdiškiems radarams autostradoje (!) pinigų užteko.
    Lietuvos radarų direkcija (buv. Kelių direkcija) tiek ir tesugeba - vietoj kelio taisymo pastatyti greičio ribojimo ženklų ir radarų.
    Bet jie neveiks, nes reikia taupyti elektros energiją

    Komentuoti:


  • Xmaster
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Absurdiškiems radarams autostradoje (!) pinigų užteko.
    Lietuvos radarų direkcija (buv. Kelių direkcija) tiek ir tesugeba - vietoj kelio taisymo pastatyti greičio ribojimo ženklų ir radarų.
    Kad net ženklų nesugeba korektiškai pastatyti Automagistralėje 130 km/h yra greičio apribojimas, yra reikalavimas, kad greitis gali būti mažinamas palaipsniui po 20 km/h, bet privažiavus ruožą stovi tiesiog įkaltas 90 km/h ženklas

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Neturi pinigų tiesiog.
    Absurdiškiems radarams autostradoje (!) pinigų užteko.
    Lietuvos radarų direkcija (buv. Kelių direkcija) tiek ir tesugeba - vietoj kelio taisymo pastatyti greičio ribojimo ženklų ir radarų.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Resutas Rodyti pranešimą
    kodėl netvarkų jie tų provežų? Jos ten jau buvo prieš 10 metų kiek prisimenu...
    Neturi pinigų tiesiog.
    O be to, kai kur taip sutvarko, kad nežinai ar ne blogiau nei buvo.

    Komentuoti:


  • Resutas
    replied
    kodėl netvarkų jie tų provežų? Jos ten jau buvo prieš 10 metų kiek prisimenu...

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Dariukas Rodyti pranešimą
    90 ženkliukas ten jau senokai uz kavines "savana". Su proveza ir ciuozykla ten galetu buti ribojimas ir 50. Tiesa antroje juostoje bukle geresne.
    Savaitgalį važiavau A2 į Ukmergės pusę, Nuo "Suzanos" (ne "savanos") kavinės ties tiltu per Širvintą iki Krikštėnų sankryžos greitis ribojamas iki 90 km/val.
    Provėžos baisios net sausu oru. Kokia čiuožykla ten yra lyjant, geriau nespėliotii.
    Paskutinis taisė Romas; 2022.10.25, 07:11.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    LAKD 2022.10.24
    Kelio A2 Vilnius–Panevėžys ruože eismo saugą užtikrins ir įrengta kelio apsaugos nuo akinimo sistema
    Sutvarkytas magistralinio kelio A2 Vilnius–Panevėžys ruožas nuo viaduko ties Panevėžio aplinkkeliu, einantis per Šilagalio kaimą ir besibaigiąs ties Panevėžio miesto riba. Atlikus remonto darbus, užtikrintos sklandesnės ir saugesnės kelionės.

    Ruožo, kurio ilgis daugiau kaip 4 km, paprastais remontas atliktas įgyvendinus VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcijos (toliau – Kelių direkcija) ir rangovo dar 2021 m. spalio mėn. pasirašytą sutartį „Dėl magistralinio kelio A2 Vilnius–Panevėžys ruožo nuo 128,42 iki 132,55 km abiejų kelio pusių paprastojo remonto darbai“. Sutarties vertė – daugiau kaip 2,8 mln. Eur su PVM.

    Šiame ruože skiriamojoje juostoje įrengta kelio apsaugos nuo akinimo sistema, kuri tvirtinama ant esamų kelio apsauginių atitvarų. Ši sistema yra eismo saugą gerinanti priemonė, apsauganti vairuotojus nuo priešprieša atvažiuojančių transporto priemonių priekinių žibintų akinimo. Kadangi šio kelio ruožo skiriamoji juosta yra siaura, tamsiuoju paros metu transporto priemonės vairuotojai yra akinami kitų transporto priemonių, važiuojančių priešprieša. Akinamiems vairuotojams sunkiau pastebėti labiausiai pažiedžiamus eismo dalyvius ar gyvūnus kelyje.

    https://lakd.lt/naujienos/magistrali...kinimo-sistema

    Komentuoti:


  • HSV
    replied
    Įdomu, ar virš Vakarinio aplinkkelio esančio Girulių gatvės viaduko sujungimas su miesto ir Tarandės gatvių tinklu neišspręstų bent dalinai arba laikinai tos įvažiavimo problemos į Tarandę?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    BNS / VZ.LT 2021.12.15
    Apeliacinis teismas nusprendė, kad tunelio ties posūkiu į Tarandę rangovo kokursas gali tęstis
    Automobilių tunelio ties posūkiu į Tarandę Vilniuje, magistralės Vilnius–Panevėžys pradžioje, statybos rangovo konkursas gali būti tęsiamas, nusprendė teismas.
    Lietuvos apeliacinis teismas lapkričio 13 d. atmetė bendrovės „Tilsta“ ieškinį ir panaikino Vilniaus apygardos teismo rugsėjį priimtą sprendimą, kuriuo konkurso organizatorė Lietuvos automobilių kelių direkcija (LAKD) buvo įpareigota nutraukti konkursą.
    Apeliacinis teismas taip pat panaikino to paties teismo rugpjūtį pritaikytas konkursą stabdžiusias, laikinąsias apsaugos priemones. Šįkart teismas nutarė, kad, skirtingai nei anksčiau teisme įrodinėjo „Tilsta“, pirkimo sąlygos dėl papildomų darbų yra aiškios.
    „Aplinkybė, kad ieškovė („Tilsta“ – BNS) nesutinka prisiimti tokios rizikos, kokią nustato pirkimo sąlygos, nedaro šių sąlygų neaiškių“, – rašoma teismo nutartyje.

    Teismas taip pat atkreipė dėmesį į tai, kad pirkime nustatyta fiksuoto įkainio su peržiūra kainodara, o techniniame projekte nurodyti preliminarūs darbų kiekiai, kuriuos potencialus tiekėjas turi pats įkainoti.
    „Tokia kainodara nustatoma tada, kai pirkimo vykdytojas iš anksto nežino tikslaus numatomų pirkti prekių ar paslaugų kiekio, tačiau rengdamas pasiūlymą, tiekėjas turi realias galimybes iš anksto numatyti ir įvertinti sutarties vykdymo išlaidas bei prisiimti riziką dėl sutarties vykdymo“, – nurodė teismas.
    Konkursą teismui apskundusi „Tilsta“ teigė, jog dėl brėžinių neatitikimų techniniame darbo projekte, tiekėjai negali įvertinti darbų kainos ir apimties. Direkcija teismo dokumentuose nurodė, kad nei sprendime atmesti „Tilstos“ pretenziją, nei sutarties projekte nebuvo nurodyta, kad kainos padidėjimo rizika tenka bendrovei.

    Tunelinio viaduko bei kelio trečios eismo juostos statybos konkursą LAKD paskelbė 2020 m. pabaigoje.
    Kelių direkcija yra patvirtinusi, kad neįvardijamos vertės konkursas iki jį apskundžiant teisme dar nebuvo pasibaigęs.

    Apie 5.000 gyventojų vienijanti Tarandės bendruomenė jau anksčiau prašė valstybės institucijų ir Vilniaus miesto bei rajono savivaldybių skubiai spręsti jų susisiekimo problemą, kuri ypač paaštrėjo nutiesus vakarinį aplinkkelį. Vilniaus–Ukmergės kelio posūkyje į sparčiai augančią gyvenvietę susidaro didelės spūstys, čia didelė avarijų rizika.
    Abi savivaldybės bei LAKD dar 2019 m. pasirašė trišalę sutartį, pagal kurią numatyta iki 2024 m. įrengti dešinįjį posūkį su tuneliu po automagistrale ir gretima gatvele prie magistralės

    www.vz.lt/transportas-logist...#ixzz7F667z4QL

    Komentuoti:


  • Dariukas
    replied
    90 ženkliukas ten jau senokai uz kavines "savana". Su proveza ir ciuozykla ten galetu buti ribojimas ir 50. Tiesa antroje juostoje bukle geresne.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė KUBILISTANAS Rodyti pranešimą
    Tai ar tik ne ten pries keleta savaiciu pastate zenkla 90 ????? tarp kitko stovi ir ekipazas....
    Gal mes kalbame apie skirtingas vietas (o prastų vietų A2 vis daugėja)
    Kažkaip neatsimenu, kad bitumo čiuožykloje už Širvintų (Viesų) mazgo 52 km būtų ženklas "90",
    Nesimatė ir policijos ekipažo.
    Bet kad Lietuvoje teka bitumo upės net vėlyvą rudenį tai tikrai kažkas netvarkoj.

    Komentuoti:


  • KUBILISTANAS
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Per ilgąjį savaikgalį teko šiek tiek pasivažinėti po Lietuvą. jau nestebina, kad pastaruosius kelis metus rekonstruojamuose žvyrkeliose vietoje noramlas asfalto buvo klojama kažkokia chaltūra, kuri "ašaroja", o važiuojant per karščius jautiesi kaip perstiprų lietų. Be naujųjų asfaltuotų rajoninių kelių šiandien teko matyti "ašarojančią" atkarpą kelyje KK 120 tarp Anykščių ir Kavarsko, gal tokių atkarpų yra ir daugiau.
    Neaišku, ar tuos kelius teks kažkada iš naujo perdaryti, ar užteks pabarstyti skadele



    Teko šį savaitgalį ir ir man važiuoti A2.
    Bitumo čiuožykla magistralėje Širvintų rajone (tarp Viesų ir Krikštėnų sankryžų) yra skandalas. Juk ten yra 110-130 km/h greitis ir pasekmės išskridus iš trajektorijos gali būti labai skauudžios

    Į impotenciją vis labiau linkstanti Lietuvos kelių direkcija vietoje skubaus autostrados sutvarkymo turbūt pastatys greičio ribojimo ženklą "70" ir dar pridės kelis greičio matuokllus.
    Tai ar tik ne ten pries keleta savaiciu pastate zenkla 90 ????? tarp kitko stovi ir ekipazas....

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
    Jeigu kalbat apie atkarpą prieš Širvintų nuvažiavimą, tai ten nuo vasaros karščių bitumas iškilo (kitaip vadinama "asfalto prakaitavimu") ir nesutvarkė. O ant tokio bitumo ne taip gerai sukimba padangos.
    Per ilgąjį savaikgalį teko šiek tiek pasivažinėti po Lietuvą. jau nestebina, kad pastaruosius kelis metus rekonstruojamuose žvyrkeliose vietoje noramlas asfalto buvo klojama kažkokia chaltūra, kuri "ašaroja", o važiuojant per karščius jautiesi kaip perstiprų lietų. Be naujųjų asfaltuotų rajoninių kelių šiandien teko matyti "ašarojančią" atkarpą kelyje KK 120 tarp Anykščių ir Kavarsko, gal tokių atkarpų yra ir daugiau.
    Neaišku, ar tuos kelius teks kažkada iš naujo perdaryti, ar užteks pabarstyti skadele


    Parašė Dariukas Rodyti pranešimą
    Spalio 30 d. važiavau is Vilniaus i Panevėžį. Kelio bukle nekokia, o mazdaug 52-56 km pasijaučiau kaip karve ant ledo gilia žiema. Kas lemia toki slidu kelią?
    Teko šį savaitgalį ir ir man važiuoti A2.
    Bitumo čiuožykla magistralėje Širvintų rajone (tarp Viesų ir Krikštėnų sankryžų) yra skandalas. Juk ten yra 110-130 km/h greitis ir pasekmės išskridus iš trajektorijos gali būti labai skauudžios

    Į impotenciją vis labiau linkstanti Lietuvos kelių direkcija vietoje skubaus autostrados sutvarkymo turbūt pastatys greičio ribojimo ženklą "70" ir dar pridės kelis greičio matuokllus.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė Dariukas Rodyti pranešimą
    Spalio 30 d. važiavau is Vilniaus i Panevėžį. Kelio bukle nekokia, o mazdaug 52-56 km pasijaučiau kaip karve ant ledo gilia žiema. Kas lemia toki slidu kelią?
    Jeigu kalbat apie atkarpą prieš Širvintų nuvažiavimą, tai ten nuo vasaros karščių bitumas iškilo (kitaip vadinama "asfalto prakaitavimu") ir nesutvarkė. O ant tokio bitumo ne taip gerai sukimba padangos.

    Komentuoti:


  • Dariukas
    replied
    Spalio 30 d. važiavau is Vilniaus i Panevėžį. Kelio bukle nekokia, o mazdaug 52-56 km pasijaučiau kaip karve ant ledo gilia žiema. Kas lemia toki slidu kelią?

    Komentuoti:


  • Xmaster
    replied
    Parašė Blaze Rodyti pranešimą

    https://eismoinfo.lt/ žemėlapyje patogu patikrinti jau remontuojamas trasas A1 teko neseniai važiuoti - darbai verda visuose raudonai pažymėtuose ruožuose. Tuo tarpu A2 pagal žemėlapį tvarkomas tik prie Panevėžio.
    Ne visuose raudonuose ruožuose yra dangos tvarkymas. Pvz visame A2 ruože prie Panevėžio nurodomas: "Horizontalusis kelio ženklinimas"

    Komentuoti:


  • Blaze
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Įdomu, kada tvarkys A2 ir A1 nuo Kauno link Klaipėdos? Abiem atvejais, ypač A2, dangos kokybė labai prasta. Vietomis apskritai nesaugi. 130km/h realiai jau dabar nebeturėtų leisti.
    https://eismoinfo.lt/ žemėlapyje patogu patikrinti jau remontuojamas trasas A1 teko neseniai važiuoti - darbai verda visuose raudonai pažymėtuose ruožuose. Tuo tarpu A2 pagal žemėlapį tvarkomas tik prie Panevėžio.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Šiaip tai problema ten ne tiek dangoje, kiek tavo mašinoje.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Įdomu, kada tvarkys A2 ir A1 nuo Kauno link Klaipėdos? Abiem atvejais, ypač A2, dangos kokybė labai prasta. Vietomis apskritai nesaugi. 130km/h realiai jau dabar nebeturėtų leisti.

    Komentuoti:


  • DArnas
    replied
    Parašė Nitro Rodyti pranešimą
    Vis kylą klausimas važiuojant šią vasarą A2 keliu - o jo remontuot šiemet neplanuoja? Šiemet nėra nei vieno remontuojamo ruožo, o kelio būklė prastoka, vietomis - labai prasta.
    Išties, provėžos kai kur tokios gilios, kad ties Krikštėnais važiuojant link Panevėžio ištisame ruože apribotas greitis iki 90 km/h.

    Komentuoti:

Working...
X