Parašė Romas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A2] Vilnius - Ukmergė - Panevėžys
Collapse
X
-
Paskutinis taisė PoDV; 2020.02.09, 13:12.
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Magistralėse reiktų perimti geriausias vokiškas tradicijas
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė themanual Rodyti pranešimąKodėl absurdiškus? Ar manote, jog magistralėse galima nesilaikyti KET
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąNesuprantama, kam reikia siūlyti mažinti maksimalų greitį kelyje A2, jei ten labai retai atsitinka avarijos.
Ir taip ten numatoma įdiegti absurdiškus vidutinio greičio matuoklius.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Nesuprantama, kam reikia siūlyti mažinti maksimalų greitį kelyje A2, jei ten labai retai atsitinka avarijos.
Ir taip ten numatoma įdiegti absurdiškus vidutinio greičio matuoklius.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Ne vienam. A2 neatitinka autostrados reikalavimų. Nei dėl U-turn apsisukimų, nei dėl lėtėjimo/greitėjimo juostų. Nekalbant apie dangos būklę ir provėžas.
Mano atžvilgiu kaip tik krenta šalies reputacija kai duodami autostrados ruožai keliams, kurie neturėtų būti autostrados pagal savo standartus.
Kol kas matau, kad iki 2021 ar 2022 m. autostrados statusą atitiks Mauručiai-Marijampolė ir Grabučiškės-Mijaugonys, nes bus panašaus lygio keliai nusukimų atžvilgiu. Mijaugonys-Vilnius liks vieno lygio nusukimų iš greitkelio su greitkelio pradžios ir pabaigos ženklais. Greitkelio statusą atitiks ten kur nėra stotelių ir U formos apsisukimų - Ariogala-Dauparai (be Sujainių apsisukimo, bet su Antkopčio apsisukimu) ir keletas A2 atkarpų.
Mačiau planuoja iki 2035 m. įrengti kintamos informacijos kelio ženklus, tai manau, galės lanksčiau tas kategorijas dėliot. Dabar pagrinde taiko ne į kelio standartą, o galimybę važiuoti tam tikru greičiu. Įtariu ir Kaunas-Vilnius daug kur (jei ne visur) paliks greitkelį, bet galės leist 130 km/h netgi kur nors netoli Vievio, nes elektroniniai kelio ženklai leis. Tas pats ir su Vilnius-Panevėžys.Paskutinis taisė PoDV; 2020.02.08, 22:30.
Komentuoti:
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąAr man vienam A2 greitėjimo-lėtėjimo juostos atrodo per siauros? ar atitinka jos reikalavimus?
Komentuoti:
-
Ar man vienam A2 greitėjimo-lėtėjimo juostos atrodo per siauros? ar atitinka jos reikalavimus?
Komentuoti:
-
Antradienį, a2, vilnius-panevezys, Širvintų rajone, barste smėlį. Dėl dangos stiprinimo per karščius, galbut?
Komentuoti:
-
Pakankamai dažnai važiuoju A2 keliu. Visų pirma pati automagistralė nėra avaringa - stovi geltoni avaringumo ženklai, tai kaskart matai statistiką. Avarijų tikrai nedaug, ir kaip minėjo - didžioji dalis avarijų - susidūrimai su briedžiais. O jei patį kelią dalint atkarpomis, tai ne atkarpa Vilnius - Ukmergė yra pavojingesnė, o atkarpa artėjant prie Panevėžio, kurioje yra aibė vieno lygio sankryžų.
Na ir reikia prisimint, kad pradėdami vidutinio greičio matuoklių projektą, garsiai skelbė, kad magistralėse matuoklių nebus. Kas pasikeite?
PS ar kas esat gave baudą?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąJeigu tu kažkodėl galvoji kad problemų nėra, tai visai nereiškia kad problemų nėra.
Ir šiaip kiek tenka važiuot labai labai retai matau realius greičio viršyjimo atvejus. T.y. ne pusiau legalius +10, o kur rimtai praskrenda.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąKaip matom kol kas eismo saugumo problemų A2 nėra. Kam spręst problemą kurios nėra?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąTikslas - užtikrinti eismo saugą. Kuo greitis didesnis, tuo eismas yra nesaugesnis.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąMatuoklių tikslas ar užtikrinti eismo saugumą, ar prižiūrėti įstatymo raidę tiesiog vardan prižiūrėjimo?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąJeigu kelias yra automagistralė, tai nereiškia kad galima važiuoti kaip Vokietijos autobanais, t.y. "kiek traukia - tiek važiuoju".
Dabar tai kvepia ne kažkokiu tiksliniu avaringumo mažinimu, o tiesiog būdu pasipinigauti.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąJeigu kelias yra automagistralė, tai nereiškia kad galima važiuoti kaip Vokietijos autobanais, t.y. "kiek traukia - tiek važiuoju".
Kiek per metus įvyksta avarijų A2 dėl leistino greičio viršijimo?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąDidžiausia nesąmonė yra greičio matuokliai A2 ir A13 keliuose. Įdomu koks logiškas paaiškinimas jų atsiradimo būtent šiuose keliuose. Beprasmis lėšų švaistymas yra nutiesti automagistralės ar greitkelio lygio kelius ir juose verstis visus vilktis, bei griežtai kontroliuoti.
Komentuoti:
-
Didžiausia nesąmonė yra greičio matuokliai A2 ir A13 keliuose. Įdomu koks logiškas paaiškinimas jų atsiradimo būtent šiuose keliuose. Beprasmis lėšų švaistymas yra nutiesti automagistralės ar greitkelio lygio kelius ir juose verstis visus vilktis, bei griežtai kontroliuoti.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Naujų 50 vidurinio greičio matavimo radarų žemėlapis
https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...je-787-1158630
Kažkaip mažai bendro su avaringiausių ruožų žemėlapiu
2017 metų "Juodųjų dėmių" žemėlapis
https://www.ktti.lt/naudinga-informa...iu-zemelapiai/
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Tame BNS - LAKD pranešime yra įdėti prastos kokybės žemėlapiai
Tai pat kažkodėl bet kokia tvarka surašyti kelių ruožai, kur bus statomi vidurinio greičio matuokliai. Gal tam ,kad mažiau matytųsi keliai s ukeletu matavimo ruožų.
Surašiau tuos radarų ruožus iš eilės pagal kelių numerius.
1. A2: Vilnius-Panevėžys, nuo 11,77 iki 24,85 km (13,08),
2. A2: Vilnius-Panevėžys, nuo 26,24 iki 44,55 km (18,31 km),
3. A2: Vilnius-Panevėžys, nuo 45,46 iki 64,07 km (18,61 km),
(...)
https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...je-787-1158630
https://www.lrytas.lt/auto/radaras/2...jusu-10703985/
Absurdų tame radarų sąraše toli ieškoti nereikia:
Kelias KK 102 nuo Vilniaus m. ribos iki Nemennčinės rekonstruotas į 2*2 juostų kelią. Ten pristatyta greičio ribojimo ženklų "70", o dabar bus ir sektorinis greičio matuoklis
Kelias A14 tarp Riešės ir HBH yra 2*2 juostų. Pristatyta kelio ženklų "80" o dabar bus ir sektorinis greičio matuoklis
Kelią KK 130 Kaunas - Prienai LAKD numato taisyti tik po 15 metų, o greičiui matuoti numato tris ruožus, kur dėl prastos kelio būklės net fiziškai neįmanoma išvystyti leistino 70 km / h greičio.
Keli greičio matavimo ruožai autostradoje A2 išvis odiozinis atvejis
Radarai dažnai tėra pinigų įsisavinimas neturintis nieko bendro su eismo saugumu. Sektoriniai matuokliai dažniausiai yra statomi bei bus statomi saugiuose ruožuose, kur yra normali danga, geras matomumas, ir galima aplenkti susitvenkusius kamščius.
LAKD kelių tiesimo ir rekonstrukcijos ambicijos žemiau plintuso net strateginiame plane, o radarams pinigai bus švaistomi jau dabar.
Kelių direkcija daro viską, kad būtų pervardinta į Lietuvos Greičio Matuoklių direkciją.
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: