Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A2] Vilnius - Ukmergė - Panevėžys

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Mørtã
    replied
    ... kaip iš kibiro, arba nevisi moka vairuoti povandeninį laivą:



    Map: http://g.co/maps/qu9qp

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė John
    Ar tokiems traktoriams apskritai leidžiama važiuoti automagistrale?
    Draudžiama, tačiau čia yra mūsų automagistralių "perliukai". Dalis sankryžų su paprastais ir neintensyviais keliais nepadarytos dviejų lygių, o padaryti "išimtiniai" apsisukimai magistralėje. Jau seniai reikėjo užsiimt tokių nesaugių sankryžų naikinimais perdarant jas į dviejų lygių, tačiau niekas nejuda.

    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
    O kuo jiems dar važiuoti? Juk nėra lygiagretaus keliuko, kaip naujoje A9 atkarpoje. A2 automagistralė, skirtingai nei A1 (yra Žemaičių plentas), neturi normalių altarnatyviųjų dublių.
    Važiuoti kitais keliais ar lauko keliukais. Visokiems traktoriams nėra reikalo važiuoti automagistralėm, nes niekas iš Vilniaus į Ukmergė ar Panevėžį traktoriumi nevažiuoja.
    Su A9 naująja atkarpa yra kitas dalykas, nes ten kelias rekonstruotas iš paprasto plento, kuris turėjo daugybę nuovažų į laukus, kitas teritorijas. Taigi reikėjo nutiesti lygiagretų kelią, kad būtų galimybė patekti į tuos laukus ir teritorijas. O šioje A2 automagistralėje jokių nuovažų į laukus nėra ir nebuvo, nes aukštos kategorijos kelias buvo tiesiamas naujai, o ne rekonstruojamas iš paprasto plento.
    Paskutinis taisė sleader; 2011.11.05, 19:59.

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    15 minučių limito neturi. Yra tik 20GB failo limitas.
    Ačiū.

    Ar tokiems traktoriams apskritai leidžiama važiuoti automagistrale?
    O kuo jiems dar važiuoti? Juk nėra lygiagretaus keliuko, kaip naujoje A9 atkarpoje. A2 automagistralė, skirtingai nei A1 (yra Žemaičių plentas), neturi normalių altarnatyviųjų dublių.

    Komentuoti:


  • Mørtã
    replied
    Nėra čia Ukmergės ir Panevėžio, bet yra jų aplinkkeliai. Šiaip čia yra praeito video tęsinys, negalėjau sudėti visus klipus į vieną didelį, nes YouTube turi apribojimą maksimum 15 minučių trūkmės vaizdo.



    Čia stop-kadras (05:01) su traktoriumi (su priekaba) pakrautu malkomis. Traktorius kirto įstrižai "mūsų autobaną" kaip kokiam kaimo kelyje:

    Komentuoti:


  • Mørtã
    replied
    Nuo Vilniaus oro uosto per miegamuosius mikrorajonus ir automagistralę A2 Ukmergės link iki nusukimo į A6:



    Map: http://g.co/maps/j86d3

    Komentuoti:


  • Vidma
    replied
    Kelionė autostrada iš Vilniaus į Panevėžį - kaip lietuviškasis safaris
    www.GRYNAS.lt
    2011 birželio mėn. 9 d. 00:02


    Paprastojo suopio fotosesija, anapus apsauginės tvoros besiganančios stirnos, karvės ir gandro duetas - visa tai GRYNAS.lt skaitytojui Dariui pavyko įamžinti nuotraukose vos per kelias minutes ir tik vienoje kelioje Vilnius-Panevėžys pusėje.

    Foto 1

    „O vis dėlto gražu pas mus Lietuvoje. Tikras lietuviškasis safaris!“ - sakė nuotraukų autorius, apgailestaudamas, kad su savimi neturėjo teleobjektyvo.

    GRYNAS.lt primena, kad autostrada Vilnius-Panevėžys pastaruoju metu pagarsėjo kaip laukinių gyvūnų ir automobilių susidūrimo vieta. Vien Ukmergės rajone šiemet įvyko penki laukinio gyvūno sukelti eismo įvykiai automagistralėje, nors nuo to turėtų apsaugoti ir metalinės tvoros, ir neseniai žvėrims įrengtos nušokimo rampos.

    Kelininkai sako, kad magistralėse Vilnius–Kaunas–Klaipėda ir Vilnius-Panevėžys tinklo tvoromis aptverta beveik 400 pakelės kilometrų, įrengta vienuolika požeminių perėjų, įvažiavimų į miškus. Tačiau žvėrys į kelią esą patenka ir dėl žmonių aplaidumo.............................

    Foto 2

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė pauliaK Rodyti pranešimą
    /\
    Visiška tiesa, jei grįžti populiariausiu metu, būna jis po švenčių visados.
    Tai visą vakarą būna, teko pastovėti ir prieš 21h nuo pat Avižienių iš kart užkilus į kalną. Žodžiu kamštis geri 6km.

    Komentuoti:


  • pauliaK
    replied
    /\
    Visiška tiesa, jei grįžti populiariausiu metu, būna jis po švenčių visados.

    Komentuoti:


  • karceris
    replied
    Parašė geriantis Rodyti pranešimą
    Važiavau vakar po švenčių namo į Vilnių ir tik bac, apie 19.00-19.15 neprivažiavus Avižienių prasidėjo kamštis, na galvojau eismo įvykis gal koks, vis gi po švenčių daug pachmielnų vairuotojų, o, bet, tačiau atstovėjus apie pusvalandį kamštyje paaiškėjo, kad viso daugiakilometrinio kamščio priežastis yra BIG*o šviesoforas. Sakykit gerbiamieji, ar ten visada toks kamštis susidaro ar tik čia išimtinis atvejis??
    Tokia situacija tik per šventes, kai visi grįžta į Vilnių. Pats vakar atstovėjau šį kamštį.

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Parašė geriantis Rodyti pranešimą
    Važiavau vakar po švenčių namo į Vilnių ir tik bac, apie 19.00-19.15 neprivažiavus Avižienių prasidėjo kamštis, na galvojau eismo įvykis gal koks, vis gi po švenčių daug pachmielnų vairuotojų, o, bet, tačiau atstovėjus apie pusvalandį kamštyje paaiškėjo, kad viso daugiakilometrinio kamščio priežastis yra BIG*o šviesoforas. Sakykit gerbiamieji, ar ten visada toks kamštis susidaro ar tik čia išimtinis atvejis??
    Laiku nepareikalavo BIG'o statytojų ir Perkūnkiemio vystytojų, kad pastatytų viadukus arba bent jau normalias jungtis su lygiagrečiais keliais- dabar dėl to ir kenčia visi vairuotojai. O juk kadaise planuota, kad Ukmergės gatvėje nebus jokių vieno lygio sankryžų...
    Paskutinis taisė Vilnietizz; 2011.04.26, 11:51.

    Komentuoti:


  • geriantis
    replied
    Važiavau vakar po švenčių namo į Vilnių ir tik bac, apie 19.00-19.15 neprivažiavus Avižienių prasidėjo kamštis, na galvojau eismo įvykis gal koks, vis gi po švenčių daug pachmielnų vairuotojų, o, bet, tačiau atstovėjus apie pusvalandį kamštyje paaiškėjo, kad viso daugiakilometrinio kamščio priežastis yra BIG*o šviesoforas. Sakykit gerbiamieji, ar ten visada toks kamštis susidaro ar tik čia išimtinis atvejis??

    Komentuoti:


  • Vidma
    replied
    Magistralė Vilnius-Panevėžys bus atnaujinama panaudojant šlamo dangą
    21 Balandis 2011 04:56
    www.panevezieciai.lt


    AB „Panevėžio keliai“ valstybinės reikšmės magistraliniame kelyje Vilnius-Panevėžys atnaujins asfalto dangą 10,2 kilometrų ruože. Susidėvėjusiai kelio dangai atnaujinti bus panaudota šiuolaikiška šlamo dangos technologija.

    Vadovaujantis 2011 m. balandžio 04 d. sutartimi su Lietuvos automobilių kelių direkcija prie LR Susisiekimo ministerijos šlamo danga bus įrengiama magistralės Vilnius-Panevėžys kairiosios pusės atkarpoje nuo 55,00 iki 65,2 kilometro. Darbai bus vykdomi Širvintų ir Ukmergės rajonų teritorijoje. Sutarties kaina su PVM – 3,2 mln. Lt.

    Šlamo dangos – tai apsauginis kelio paviršiaus sluoksnis, susidedantis iš mineralinių medžiagų mišinio, bituminės emulsijos, vandens ir priedų mišinio, kuris ruošiamas darbų vykdymo vietoje ir čia pat klojamas specialia technika. Šlamo dangą gali sudaryti vienas ar daugiau sluoksnių.

    Šlamo dangos įrengiamos panaudojant savaeigius nepertraukiamo veikimo skleidimo įrenginius. Naudojami tokie skleidimo įrenginiai, kurie leidžia įrengti važiavimo juostą visu pločiu.

    Šlamo dangų mišiniai ruošiami vientisi (homogeniški), klojimui reikalingos konsistencijos ir išleidus iš maišytuvo yra nedelsiant paklojami. Klojimas vykdomas nenutrūkstamai visame ruože. Taip įrengtas sluoksnis būna vienodos paviršiaus struktūros.

    Įrengiant šlamo dangas transporto eismas gali būti leidžiamas tiktai pasibaigus bituminės emulsijos skaidymosi procesui. Jeigu po šlamo dangos įrengimo lieka nesurištos mineralinės medžiagos, pirmosiomis dienomis reikalingas transporto eismą, ribojimas, o dėl technologinių priežasčių remontuojamame kelyje gali būti ribojamas greitis.

    Šlamo danga atnaujina seną asfaltbetonio, betono ar kitokią kelio dangą, neleidžia paviršiniam vandeniui patekti į pagrindo sluoksnius, užipildo tuštumas, plyšius, įdubimus, suteikia dangai šiurkštumo. Ši technologija Lietuvoje naudojama daugiau kaip dešimtmetį.

    AB „Panevėžio keliai“ yra bene vienintelė šalyje kelių statybos kompanija, sėkmingai įsisavinusi ir naudojanti šlamo dangos technologiją. Pirmą kartą šlamo danga ant asfalto dangos buvo paklota magistralėje Vilnius-Panevėžys, ant betono dangos - kelyje Vilnius-Minskas. Šlamo danga yra atnaujinti kelio Panevėžys-Šiauliai bei kelio Vilnius-Utena atskiri ruožai.

    Komentuoti:


  • Gnoss
    replied
    Papildomos informacijos niekada nebus per daug.

    Komentuoti:


  • Smauglys
    replied
    Jei nepaslaptis, kokia prasmė iš tų exit listų?

    Komentuoti:


  • Gnoss
    replied
    Štai automagistralės A2 exitlist'as jau publikuotas :
    http://www.motorways-exitlists.com/ Spaudžiat Europe >> Lithuania >> A2

    Komentuoti:


  • Gnoss
    replied
    Remiantis infrastruktūros planais, data duota tokia.
    Ar dar bus komentarų, pastabų dėl mano darbo? Norėčiau jį perduoti puslapio www.motorways-exitlists.com savininkams, kur šis list'as ir bus publikuotas...

    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    Įdomi pasirodė data - 2011-2013. Ką jį reiškia, statybų laikotarpį ar prognozuojamą pabaigą ? Pastaruoju atveju turbūt pasenusi...

    Komentuoti:


  • Gnoss
    replied
    ten upės tiesiog aš sužymėjau ir tiltus per upes.

    Komentuoti:


  • Gnoss
    replied
    Ten yra trys spalvos, trečios, beje, nenaudojau. Gal yra papildomų greičio ribojimų atkarpoje nuo Panevėžio iki Ukmergės?

    Komentuoti:


  • Gnoss
    replied
    Ilgai ruoštas autostrados A2 Vilnius-Panevėžys exit-list'as :
    A2_Vilnius-Panevezys.xls - 56.5 Kb
    Jei rasit kokių netikslumų, praneškit

    Komentuoti:

Working...
X