Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A2] Vilnius - Ukmergė - Panevėžys
Collapse
X
-
Žemaitkiemio pėsčiųjų viaduko vaizdai. Birželio vidurys.
"Panevėžio kelių" nuotraukos
http://www.keliozmones.lt/viewtopic....511883ae9af0ee
Komentuoti:
-
Magistralėje Panevėžys–Vilnius – įspūdinga 77 tonas sveriančio viaduko kėlimo operacija
http://www.15min.lt/gazas/naujiena/g...ija-221-618891
Komentuoti:
-
-
Kiek senstelėjusios "Panevėžio keliai" rekonstruojamos Žemaitkiemio sankryžos nuotraukos.
03 22
Paskutinis taisė Xedos; 2016.04.28, 16:16.
Komentuoti:
-
Šią naktį dėl viaduko įrengimo 3 valandas bus draudžiamas eismas ties Ukmerge
http://www.15min.lt/gazas/naujiena/g...rge-221-618535
Pėsčiųjų viaduko perdangą ties Žemaitkiemio sankryža magistralės A2 Vilnius–Panevėžys 72,18 kilometre ant įrengtų atramų bus keliama naktį iš ketvirtadienį į penktadienį. Konkretūs konstrukcijos kėlimo darbai vyks 29 d. nuo 1 val. iki 4 val. Tuo metu eismas magistralės ruože ties Ukmerge bus draudžiamas ir organizuotas apylanka.
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąJeigu žiūrint kaip ten turėtų būti teisingiausia eismo saugumo atžvilgiu ir racionaliausia visiems eismo dalyviams, tai tokioje vietoje turėtų būti dviejų lygių pralanka. T.y. rajoninis kelias 4803 eitų virš magistralės viaduku (arba tuneliuku po juom), bet tai nebūtų transporto mazgas su nuvažiavimais į automagistralę. Viaduku galėtų saugiai ir pėstieji pereiti, dviratininkai pravažiuoti ir gyventojai automobiliais iš Ukmergės tiesiai nuvažiuoti į sodus. Tuo pačiu vietinis eismas į sodus neįvažiuotų į magistralę ir nesipintų su ja "tranzitu" važiuojančiu transportu.
Ir išties įdomu ar tokio viaduko statybos sąmata būtų didesnė už pėsčiųjų viaduko + jungiamųjų kelių transporto eismui statybą.
Komentuoti:
-
Parašė Lienzer Rodyti pranešimąJei neklystu, vaiksciojo arba rinkdavosi kitus budus kirsti autostrada, nes ties ta vieta skiriamojoj juostoj buvo tvora.
O ir siaip pasakymai, kad puses km nieks nevaikscios - nerimta, juk kas puse km tiltu pestiesiems ar viaduku kas 2 km nestatysi.
Ir išties įdomu ar tokio viaduko statybos sąmata būtų didesnė už pėsčiųjų viaduko + jungiamųjų kelių transporto eismui statybą.
Komentuoti:
-
Parašė spirit Rodyti pranešimąNuo tos vietos iki tilto per Šventąją yra apie puse kilometro. Tiek ten tikrai niekas neis.
O ir siaip pasakymai, kad puses km nieks nevaikscios - nerimta, juk kas puse km tiltu pestiesiems ar viaduku kas 2 km nestatysi.
Komentuoti:
-
Parašė Lienzer Rodyti pranešimąKaip ir rasiau, yra galimybe paejeti siek tiek toliau ir (galbut pagerinus infrastruktura) pereiti po tiltu per Sventaja.
Komentuoti:
-
Parašė Adaras Rodyti pranešimąO Jūs siūlote pėstiesiems eiti automagistrale?
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąO ten stotelių abipus kelio nėra? Naudosis tie, kurie naudojasi tomis stotelėmis.
Juk tie patys pestieji galetu paejeti iki autostrados tilto per Sventaja, po kuriuo tiek masinos gali pravaziuoti, tiek pestieji pereiti.
Visgi, sis tiltas turbut intensyviau bus naudojamas i sodus (kurie yra i rytus nuo autostrados) einanciu ukmergieciu. Bet ir tuo atveju skaiciai judejimo bus labai nedideli, beveik visi cia juda su auto.
Naujai statoma pesciuju ir dviratininku tilta nuo esamos "patiltes"(po autostrados tiltu per Sventaja) skiria tik 400 m., vadinasi del 800 m. atstumo sutapymo statomas sis naujasis tiltas. Gal ir grazu, bet uz tas lesas buvo galima padaryti puikius dviraciu ir pesciuju takus visoj Ukmergej (tame tarpe ir normalu dviraciu bei pesciuju taka is sodu i Ukmerge per ta pacia "patilte").Paskutinis taisė Lienzer; 2015.10.03, 19:30.
Komentuoti:
-
Parašė Lienzer Rodyti pranešimąkazkaip neaisku, i kur tas pesciuju viadukas ved air kas juo naudosis...
Komentuoti:
-
Parašė Xedos Rodyti pranešimąPasirašyta sutartis dėl pėsčiųjų viaduko ir jungiamųjų kelių įrengimo šalia Ukmergės.
http://www.lakd.lt/lt.php/naujienos/...tis_nr_2/19328
Komentuoti:
-
"Panevėžio keliai" įkėlė kelias vizualizacijas kaip atrodys vaizdas po rekonstrukcijos
Šaltinis: http://www.paneveziokeliai.lt/?Eleme...ArticleID=1102
Sakyčiau tokios vizualizacijos turėtų būti privalomos visiems stambesniems projektams
Komentuoti:
-
Pasirašyta sutartis dėl pėsčiųjų viaduko ir jungiamųjų kelių įrengimo šalia Ukmergės.
Eismo saugos ir aplinkosaugos priemonių diegimas 2014–2020 m. TEN-T keliuose. I etapas. Sutartis Nr. 2
2014 m. spalio 29 d. įvyko atviras darbų „Eismo saugos ir aplinkosaugos priemonių diegimas 2014–2020 m. TEN-T keliuose. I etapas. Sutartis Nr. 2“ pirkimo konkursas, kuriame dalyvavo du tiekėjai: ūkio subjektų grupė, kurią sudaro AB „Panevėžio keliai“ ir AB „Eurovia Lietuva“ ir UAB „Fegda“.
Išnagrinėjusi gautus pasiūlymus, Lietuvos automobilių kelių direkcijos prie Susisiekimo ministerijos Viešųjų pirkimų komisija pripažino ūkio subjektų grupės pasiūlymą laimėjusiu atvirą konkursą ir nutarė pirkimo sutartį sudaryti su grupės atsakingu partneriu AB „Panevėžio keliai“.
Pasiūlymai buvo vertinami pagal ekonomiškai naudingiausio pasiūlymo vertinimo kriterijų, kurio vienas iš vertinimo kriterijų buvo darbų atlikimo terminas. Pasirinkus ekonomiškai naudingiausią pasiūlymą, darbų trukmė sutrumpėjo nuo maksimalios, nurodytos pirkimo dokumentuose (24 mėnesių) iki 16 mėnesių.
Darbai apims:
· valstybinės reikšmės magistralinio kelio A2 Vilnius–Panevėžys apie 72,18 km (šalia Žemaitkiemio miestelio) jungiamųjų kelių abiejose kelio pusėse įrengimą ir pėsčiųjų viaduko 72,084 km statybą;
· valstybinės reikšmės magistralinio kelio A2 Vilnius–Panevėžys atskirų kelio ruožų dangos rekonstravimo projektavimą ir statybos darbus, atliekamus pagal rangos darbų pirkimo dokumentuose pateiktus reikalavimus;
<...>
Planuojama darbų pabaiga – 2016 m. rugpjūčio mėnesį.
Minėtų darbų statybos techninę priežiūrą vykdys UAB „Saugvila“, su kuria Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos sutartį pasirašė 2015 m. kovo 18 d.Paskutinis taisė Xedos; 2015.03.27, 14:47.
Komentuoti:
Komentuoti: