Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A2] Vilnius - Ukmergė - Panevėžys

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • lukass
    replied
    Baigta tvarkyti Žemaitkiemio sankryža magistralėje Vilnius–Panevėžys

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Žemaitkiemio pėsčiųjų viaduko vaizdai. Birželio vidurys.

    "Panevėžio kelių" nuotraukos

    http://www.keliozmones.lt/viewtopic....511883ae9af0ee















    Komentuoti:


  • booraz
    replied
    2016-05-29

    Komentuoti:


  • Xmaster
    replied
    Naujasis pėsčiųjų viadukas šiandien

    Komentuoti:


  • kesioks
    replied
    Magistralėje Panevėžys–Vilnius – įspūdinga 77 tonas sveriančio viaduko kėlimo operacija

    http://www.15min.lt/gazas/naujiena/g...ija-221-618891

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied











    http://www.keliozmones.lt/viewtopic....c92c50a5fc816d
    Paskutinis taisė Xedos; 2016.04.28, 16:16.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Kiek senstelėjusios "Panevėžio keliai" rekonstruojamos Žemaitkiemio sankryžos nuotraukos.

    03 22










    http://www.keliozmones.lt/viewtopic....c92c50a5fc816d
    Paskutinis taisė Xedos; 2016.04.28, 16:16.

    Komentuoti:


  • bato_usai
    replied
    Šią naktį dėl viaduko įrengimo 3 valandas bus draudžiamas eismas ties Ukmerge
    http://www.15min.lt/gazas/naujiena/g...rge-221-618535

    Pėsčiųjų viaduko perdangą ties Žemaitkiemio sankryža magistralės A2 Vilnius–Panevėžys 72,18 kilometre ant įrengtų atramų bus keliama naktį iš ketvirtadienį į penktadienį. Konkretūs konstrukcijos kėlimo darbai vyks 29 d. nuo 1 val. iki 4 val. Tuo metu eismas magistralės ruože ties Ukmerge bus draudžiamas ir organizuotas apylanka.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Jeigu žiūrint kaip ten turėtų būti teisingiausia eismo saugumo atžvilgiu ir racionaliausia visiems eismo dalyviams, tai tokioje vietoje turėtų būti dviejų lygių pralanka. T.y. rajoninis kelias 4803 eitų virš magistralės viaduku (arba tuneliuku po juom), bet tai nebūtų transporto mazgas su nuvažiavimais į automagistralę. Viaduku galėtų saugiai ir pėstieji pereiti, dviratininkai pravažiuoti ir gyventojai automobiliais iš Ukmergės tiesiai nuvažiuoti į sodus. Tuo pačiu vietinis eismas į sodus neįvažiuotų į magistralę ir nesipintų su ja "tranzitu" važiuojančiu transportu.
    Ir išties įdomu ar tokio viaduko statybos sąmata būtų didesnė už pėsčiųjų viaduko + jungiamųjų kelių transporto eismui statybą.
    Turbūt tiesiog norėjo autobusų stoteles iškeldinti nuo pagr. važiuojamosios dalies, tai taip ir padarė, kad paliko įvažiavimus/nuvažiavimus į automagistralę.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Lienzer Rodyti pranešimą
    Jei neklystu, vaiksciojo arba rinkdavosi kitus budus kirsti autostrada, nes ties ta vieta skiriamojoj juostoj buvo tvora.

    O ir siaip pasakymai, kad puses km nieks nevaikscios - nerimta, juk kas puse km tiltu pestiesiems ar viaduku kas 2 km nestatysi.
    Jeigu žiūrint kaip ten turėtų būti teisingiausia eismo saugumo atžvilgiu ir racionaliausia visiems eismo dalyviams, tai tokioje vietoje turėtų būti dviejų lygių pralanka. T.y. rajoninis kelias 4803 eitų virš magistralės viaduku (arba tuneliuku po juom), bet tai nebūtų transporto mazgas su nuvažiavimais į automagistralę. Viaduku galėtų saugiai ir pėstieji pereiti, dviratininkai pravažiuoti ir gyventojai automobiliais iš Ukmergės tiesiai nuvažiuoti į sodus. Tuo pačiu vietinis eismas į sodus neįvažiuotų į magistralę ir nesipintų su ja "tranzitu" važiuojančiu transportu.
    Ir išties įdomu ar tokio viaduko statybos sąmata būtų didesnė už pėsčiųjų viaduko + jungiamųjų kelių transporto eismui statybą.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Pėsčiųjų viaduko ir jungiamųjų kelių įrengimas.









    Komentuoti:


  • Lienzer
    replied
    Parašė spirit Rodyti pranešimą
    Nuo tos vietos iki tilto per Šventąją yra apie puse kilometro. Tiek ten tikrai niekas neis.
    Jei neklystu, vaiksciojo arba rinkdavosi kitus budus kirsti autostrada, nes ties ta vieta skiriamojoj juostoj buvo tvora.

    O ir siaip pasakymai, kad puses km nieks nevaikscios - nerimta, juk kas puse km tiltu pestiesiems ar viaduku kas 2 km nestatysi.

    Komentuoti:


  • spirit
    replied
    Parašė Lienzer Rodyti pranešimą
    Kaip ir rasiau, yra galimybe paejeti siek tiek toliau ir (galbut pagerinus infrastruktura) pereiti po tiltu per Sventaja.
    Nuo tos vietos iki tilto per Šventąją yra apie puse kilometro. Tiek ten tikrai niekas neis.

    Komentuoti:


  • Lienzer
    replied
    Parašė Adaras Rodyti pranešimą
    O Jūs siūlote pėstiesiems eiti automagistrale?
    Kaip ir rasiau, yra galimybe paejeti siek tiek toliau ir (galbut pagerinus infrastruktura) pereiti po tiltu per Sventaja.

    Komentuoti:


  • Adaras
    replied
    O Jūs siūlote pėstiesiems eiti automagistrale?

    Komentuoti:


  • Lienzer
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    O ten stotelių abipus kelio nėra? Naudosis tie, kurie naudojasi tomis stotelėmis.
    Tokiu atveju idomu butu zinoti, kiek per diena ten islipa/ilipa vietiniu gyventoju. Speju, kad skaicius vienzenklis.
    Juk tie patys pestieji galetu paejeti iki autostrados tilto per Sventaja, po kuriuo tiek masinos gali pravaziuoti, tiek pestieji pereiti.

    Visgi, sis tiltas turbut intensyviau bus naudojamas i sodus (kurie yra i rytus nuo autostrados) einanciu ukmergieciu. Bet ir tuo atveju skaiciai judejimo bus labai nedideli, beveik visi cia juda su auto.

    Naujai statoma pesciuju ir dviratininku tilta nuo esamos "patiltes"(po autostrados tiltu per Sventaja) skiria tik 400 m., vadinasi del 800 m. atstumo sutapymo statomas sis naujasis tiltas. Gal ir grazu, bet uz tas lesas buvo galima padaryti puikius dviraciu ir pesciuju takus visoj Ukmergej (tame tarpe ir normalu dviraciu bei pesciuju taka is sodu i Ukmerge per ta pacia "patilte").
    Paskutinis taisė Lienzer; 2015.10.03, 19:30.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Lienzer Rodyti pranešimą
    kazkaip neaisku, i kur tas pesciuju viadukas ved air kas juo naudosis...
    O ten stotelių abipus kelio nėra? Naudosis tie, kurie naudojasi tomis stotelėmis.

    Komentuoti:


  • Lienzer
    replied
    Parašė Xedos Rodyti pranešimą
    Pasirašyta sutartis dėl pėsčiųjų viaduko ir jungiamųjų kelių įrengimo šalia Ukmergės.



    http://www.lakd.lt/lt.php/naujienos/...tis_nr_2/19328
    kazkaip neaisku, i kur tas pesciuju viadukas ved air kas juo naudosis...

    Komentuoti:


  • Xmaster
    replied
    "Panevėžio keliai" įkėlė kelias vizualizacijas kaip atrodys vaizdas po rekonstrukcijos





    Šaltinis: http://www.paneveziokeliai.lt/?Eleme...ArticleID=1102

    Sakyčiau tokios vizualizacijos turėtų būti privalomos visiems stambesniems projektams

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Pasirašyta sutartis dėl pėsčiųjų viaduko ir jungiamųjų kelių įrengimo šalia Ukmergės.

    Eismo saugos ir aplinkosaugos priemonių diegimas 2014–2020 m. TEN-T keliuose. I etapas. Sutartis Nr. 2

    2014 m. spalio 29 d. įvyko atviras darbų „Eismo saugos ir aplinkosaugos priemonių diegimas 2014–2020 m. TEN-T keliuose. I etapas. Sutartis Nr. 2“ pirkimo konkursas, kuriame dalyvavo du tiekėjai: ūkio subjektų grupė, kurią sudaro AB „Panevėžio keliai“ ir AB „Eurovia Lietuva“ ir UAB „Fegda“.

    Išnagrinėjusi gautus pasiūlymus, Lietuvos automobilių kelių direkcijos prie Susisiekimo ministerijos Viešųjų pirkimų komisija pripažino ūkio subjektų grupės pasiūlymą laimėjusiu atvirą konkursą ir nutarė pirkimo sutartį sudaryti su grupės atsakingu partneriu AB „Panevėžio keliai“.

    Pasiūlymai buvo vertinami pagal ekonomiškai naudingiausio pasiūlymo vertinimo kriterijų, kurio vienas iš vertinimo kriterijų buvo darbų atlikimo terminas. Pasirinkus ekonomiškai naudingiausią pasiūlymą, darbų trukmė sutrumpėjo nuo maksimalios, nurodytos pirkimo dokumentuose (24 mėnesių) iki 16 mėnesių.

    Darbai apims:

    · valstybinės reikšmės magistralinio kelio A2 Vilnius–Panevėžys apie 72,18 km (šalia Žemaitkiemio miestelio) jungiamųjų kelių abiejose kelio pusėse įrengimą ir pėsčiųjų viaduko 72,084 km statybą;

    · valstybinės reikšmės magistralinio kelio A2 Vilnius–Panevėžys atskirų kelio ruožų dangos rekonstravimo projektavimą ir statybos darbus, atliekamus pagal rangos darbų pirkimo dokumentuose pateiktus reikalavimus;

    <...>

    Planuojama darbų pabaiga – 2016 m. rugpjūčio mėnesį.

    Minėtų darbų statybos techninę priežiūrą vykdys UAB „Saugvila“, su kuria Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos sutartį pasirašė 2015 m. kovo 18 d.
    http://www.lakd.lt/lt.php/naujienos/...tis_nr_2/19328
    Paskutinis taisė Xedos; 2015.03.27, 14:47.

    Komentuoti:

Working...
X