Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus tiltai ir viadukai
Collapse
X
-
Daugybe metu buvo sitas tilto prasoma aplinkiniu gyventoju, pagrinde del Balsiuose esancios mokyklos
-
Taigi esu gavęs atsakymą iš jų vyr. bobelkos:Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Ne proto mankšta, o viešųjų resursų švaistymas projektuojant į stalčių.
- Mūsų darbas yra projektuoti ir mes projektuojame, todėl mums tai nėra beprasmiškas darbas. O ar jie bus pastatyti ir ar tai yra pinigų švaistymas jau yra filosofinis klausimas.
Komentuoti:
-
Ne proto mankšta, o viešųjų resursų švaistymas projektuojant į stalčių.Parašė Romas Rodyti pranešimąTačiau visa tai tėra proto mankšta - artimiausius 20 metų nebus jokio Ožkinių tilto.
Komentuoti:
-
Gal yra modernesnių lengvųjų konstrukcijų.Parašė Romas Rodyti pranešimąToje vietoje pėsčiųjų tiltas su dideliais projektavimais vargu ar reikalingas. Gal užtektų ir tokio tilto kuris per Nerį yra Liucionyse ar Buivydžiuose.
Austrijoje keletą tokių pats perėjau. Net motoroleriams jais leidžiama važiuoti, nes nėra didelių srautų.
Komentuoti:
-
Toje vietoje pėsčiųjų tiltas su dideliais projektavimais vargu ar reikalingas.
Gal užtektų ir tokio tilto, kokie yra nutesti per Nerį Buivydžiuose ar Liucionyse.(abu - tarp Vilniaus ir Švenčionių r.)
Pėsčiųjų tiltas Buivydžiuose

Pėsčiųjų tiltas Liucionyse

Jei tokie pavyzdžiai perdaug ekstremalūs, galima pasiimti kitus pavyzdžius - Santakos tiltą per Žeimeną ar Inkūnų (Mikierių) tiltą per Šventąją .
Ten turbūt nebuvo tokio didžiulio projektavmo, kurio rezultatas turbūt nelabai skirsis nuo šių tiltų.
Daugiau pavyzdžių - temoje [LT] Pėsčiųjų tiltai ir viadukai Lietuvoje
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Tiltas gi planuojamas pėsčiųjų. Abejoju ar ten didelis žmonių srautas. Iš kur jam imtis? Gali vienas kitas dviratininkas bus.Parašė Romas Rodyti pranešimą
Ožkinių tiltas labai praverstu važiuoti iš KK102 nuo Nemenčinės plento į šiaurinę miesto dalį (Baltupius, Santariškes).
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąMes jau tokie turtingi, kad statytume "leisure" tiltus tokiose vietose?Ožkinių tiltas labai praverstu važiuoti iš KK102 nuo Nemenčinės plento į šiaurinę miesto dalį (Baltupius, Santariškes).Parašė Creatium Rodyti pranešimąPriežasčių galima sugalvot, jeigu tik nori. (Pavyzdžiui, pagerinti ugdymo įstaigų pasiekiamumą anapus Neries gyvenantiems, pagerinti viešojo transporto prieinamumą per Nemenčinės pl. Tai jau dvi rimtesnės priežastys, negu tik rekreacija. (...).
Kai kažkada bus nutiesta Mykolo Lietuvio gatvė, ta gatvė pravers ir visai Šiaurės vakarų daliai - Fabijoniškėms, Pašilaičiams ir toliau važiuojant Vakariniu aplinkkeliu link Pilaitės, o sunkvežimiams - link A.Panerių ar Kauno. Būtų nuimtas savaitgalinis eismas Kareivių - Ozo gatvėmis. Tiesa, eismui nuo Balsių pagerinti (kur ir taip karyt važiuoja nemažai mašinų) reikėtų normalaus pločio 2*2 Žaliųjų Ežerų gatvės gatvės. Regioniname parke niekas neleis platinti gatvių.
Tačiau visa tai tėra proto mankšta - artimiausius 20 metų nebus jokio Ožkinių tilto.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Verkiai - Valakampiai būtų geras susisiekimas dviračiu iš Antakalnio į Santariškes. Tiek studentam į statomą fakultetą, tiek darbuotojam.Parašė Creatium Rodyti pranešimąPriežasčių galima sugalvot, jeigu tik nori. Pavyzdžiui, pagerinti ugdymo įstaigų pasiekiamumą anapus Neries gyvenantiems, pagerinti viešojo transporto prieinamumą per Nemenčinės pl. Tai jau dvi rimtesnės priežastys, negu tik rekreacija.
Verkiai - Valakampiai jau tikrai būtų tik rekreacijai. Nors sutikčiau, kad jo reikėtų. Reikėtų ir šiaip tiltų ir pačiame miesto centre.
Dėl Ožkinių tilto - šiuo metu nuo Balsių į Ožkinius autobusas tik ratais-kvadratais per Popieriaus gatvę. Tiesiai eit į tą kalniuką - ne itin jauku. Vaikams mint dviračiu tamsoj irgi nekažką. Vargu ar daug žmonių paleis mažamečius (Balsiuose gimnazijinių klasių nėra) eit kilometrą-du kai galima paleist Antakalnyje prie mokyklos. Be to Balsių mokyklos užpildytos ir šitoje pusėje esančių mokinių.
Man asmeniškai tai praverstų šitoks tiltas. Bet finansinės logikos visiškai nematau
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Pvz.: Lazdynėliai, Bukčiai - Ž.Paneriai. Kažkada net prieškaryje ten buvo tiltas.Parašė Creatium Rodyti pranešimąPriežasčių galima sugalvot, jeigu tik nori. Pavyzdžiui, pagerinti ugdymo įstaigų pasiekiamumą anapus Neries gyvenantiems, pagerinti viešojo transporto prieinamumą per Nemenčinės pl. Tai jau dvi rimtesnės priežastys, negu tik rekreacija.
Verkiai - Valakampiai jau tikrai būtų tik rekreacijai. Nors sutikčiau, kad jo reikėtų. Reikėtų ir šiaip tiltų ir pačiame miesto centre.
Beje, Ž.Panerių vaikų dalis mokosi Lazdynuose.
Komentuoti:
-
Priežasčių galima sugalvot, jeigu tik nori. Pavyzdžiui, pagerinti ugdymo įstaigų pasiekiamumą anapus Neries gyvenantiems, pagerinti viešojo transporto prieinamumą per Nemenčinės pl. Tai jau dvi rimtesnės priežastys, negu tik rekreacija.
Verkiai - Valakampiai jau tikrai būtų tik rekreacijai. Nors sutikčiau, kad jo reikėtų. Reikėtų ir šiaip tiltų ir pačiame miesto centre.
Komentuoti:
-
Kokia prasmė Ožkinių pėsčiųjų tiltui? Nueit pagrybaut? MTB prasukt ratuką Žirmūnai - Antakalnis - Žalieji - Žirmūnai?Parašė Creatium Rodyti pranešimąTa prasme ar yra prasmė statyt tiltą per upę, kur nėra jokio praėjimo vs. statyt ten, kur yra pėsčiųjų perėja ir praeit įmanoma?
Jei jau niežti pastatyti pėsčiųjų tiltą, Verkiai - Valakampiai daug daugiau prasmės būtų.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Ta prasme ar yra prasmė statyt tiltą per upę, kur nėra jokio praėjimo vs. statyt ten, kur yra pėsčiųjų perėja ir praeit įmanoma?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Rengti planus ir projektus yra ženkliai pigiau nei įrenginėti objektus. Taupomas procedūrinis laikas.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Hmm, įdomiai. O ne geriau būtų lėšas ir pastangas mesti kiek aukštėliau numatomam tiltui, kuriuo vyktų ir transporto eismas? Viena statyba ar nebūtų išspręstos visos trys problemos? Nes jei šį pastatys čia, ar, ir kaip tai gali įtakoti aukščiau numatomo tilto statybos planus? Ar nebus kažkaip taip, kad jei šitą pastatys, tuomet kils ,,pasiteisinimai'', kad šalia dar vieno tilto statyti netikslinga, ar panašiai?
Ar ne per didelė prabanga statyti pėsčiųjų dviratininkų tiltus tokiose vietose, kuomet jo nėra net tokiose vietose:
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Vilniaus m. savivaldybė 2022.09.15
Parengtas Vilniaus miesto savivaldybės tarybos sprendimo projektas
„Dėl pėsčiųjų ir dviračių tilto per Neries upę ties Ožkinių gatve susisiekimo komunikacijų inžinerinės infrastruktūros vystymo specialiojo plano rengimo“

https://vilnius.lt/lt/teritoriju-pla...-vystymo-spec/
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Reportažas prieš atidarant Baltąjį tiltą 1995 metais:
https://fb.watch/eLR7frj_Fp/
Keli komentarai:
1. Tiltas dešinėje Neries pusėje buvo nuvestas į pievą
2. Svarbiose sankryžose norėjo daryti brangų malonumą - dviejų lygių sankryžas, bet vakaruose jau baigėsi šita mada
3. Darbų sauga...
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Bus atkurta Vilkpėdės ir Lazdynų jungtis: žadama rekonstruoti kabantį tiltą
Vienas pirmųjų projektų – 1957 m. statyto Bukčių tilto rekonstrukcija. Per jį bus atkurta pėsčiųjų jungtis su Lazdynais. Po rekonstrukcijos tiltas atgims nauju, Elektrinės tilto, vardu ir per Nerį suformuos jungtį tarp kairėje upės pusėje esančių Eigulių g. ir Elektrinės g. planuojamų dviračių takų ir dešinėje upės pusėje esančios Miškinių g. ir Lazdynų mikrorajono.
2021 m. atlikus tilto ekspertizę, paaiškėjo, kad eksploatacijai tinkami tik esami lynai. Rekonstrukcijos projektu bus siekiama atkurti pirminį tilto dizainą paliekant lynus, tačiau buvusios metalinės konstrukcijos dėl korozijos yra nebepanaudojamos.
Elektrinės tilto per Nerį Vilniuje rekonstrukcijos projektinius pasiūlymus rengusi bendrovė „TEC Infrastructure“ visuomenę kviečia aptarti projektą birželio 30 d. 17.00 val. nuotolinės konsultacijos metu.
Prisijungimo nuoroda https://bit.ly/3OiBWFf
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Užklausiau dėl viaduko. Gavau atsakymą su įdomia info.Parašė spekas Rodyti pranešimąReikia greičiau statyti pėsčiųjų ir dviračių viaduką virš GV ties Didlaukio gatve.
https://portal.sisp.lt/portal/apps/w...b631a2aac31b15
,,Vilniaus miesto savivaldybės administracijos direktoriaus 2021 m. vasario 23 d. įsakymu Nr. 30-315/21 „Dėl susisiekimo komunikacijų statybos, rekonstravimo ir remonto projektų rengimo ir jų įgyvendinimo planų sudarymo lentelių formų tvirtinimo“ buvo patvirtinta projektų rengimo, įgyvendinimo ir reitingavimo tvarka. Pagal šią tvarką užsakomi planuojamų rekonstruoti gatvių projektai. Su tvarka galite susipažinti internete https://aktai.vilnius.lt/document/30351672. Šiuo momentu Didlaukio g. per Geležinio Vilko g. pagal sudarytą reitingą tarp pėsčiųjų ir dviračių takų statybos, rekonstravimo ir remonto projektų rengimo ir jų įgyvendinimo planų projektus iš 38 projektų yra 12 vietoje.''
Lyg ir gera žinia, kad viadukas 12 vietoje ir nėra prioritetų pabaigoje. Deja, man nepavyko pateikta nuoroda gauti minimo sąrašo - nematau minimo dokumento nuėjęs nuoroda.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Būtent, paprastas kabantis tiltas yra saugus (nes standartai visoje šalyje vienodi) ir pigus. Pvz. šitas naujas gana ilgas kainavo tik 150 tūkst. Eur. Manau Vilniuje toks pastatytas Vingio parke, žirmūnuose, verkiuose kur kas labiau naudojamas būtų nei čia Anyksčių rajone, kur žmonių ateina tik sezono metu savaitgaliais.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Ar kabantis tiltas kaip Vokėje šalia geležinkelio tilto nėra saugus ir neatitinka STR? Jei neatitinka, kodėl tokius sėkmingai stato turistiniuose maršrutuose, pvz per Merkį?
Uperis buvo blogas pavyzdys. Kiek pamenu privalėjo būti su prižiūrėtoju, veikė tik atitinkamom valandom, vasarą ir t.t. Elementarus medinis kabantis tiltas veikiantis 24/7/365 yra visai kito lygio infrastruktūra.
Kuo didesni priežiūros kaštai? Perdažyt kas kelis metus ir kas 10 metų pakeist išpuvusias lentas? Tai ir gelžbetoniniam reikia priežiūros.
- 9 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: