Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A16] Vilnius - Trakai - Prienai - Marijampolė

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Brokeris
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Statybos vyks Vilniaus m.savivaldybės pakraštyje, su Trakų rajonu niekas nederino.
    Turbūt nusimato nemaži sandėliai, jei transporto srautai išaugs 15% (+ 2300 fūrų ir kitų automobilių).
    Mano skaičiavimais tai LIDL ~ 64000 kv.m. Maxima ~43000 kv.m. Mokveža ~ 20000 kv.m. ir dar Eikos statybą šalia ribos su Lentvariu kažką ten vysto ~ 3000 kv.m. Iš patikimų šaltinių žinau kad LIDL vien infrastruktūros mokesčio sumokėjo virš 1 mln € taip kad Vilniaus miestas nuo visų tų sandėlių turėtų surinkti netoli 2,5 mln € infrastruktūros.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Ta sankryža yra visiška šikna jau porą dešimtmečių. (...)
    Šviesoforas 90km/h kelyje irgi nekažką. 90ųjų Lenkija...

    Reiktų pasižiūrėt logistikos centrai ar rajone, ar mieste. Įdomu kuri pusė neprispaudė vystytojų.
    Statybos vyks Vilniaus m.savivaldybės pakraštyje, su Trakų rajonu niekas nederino.
    Turbūt nusimato nemaži sandėliai, jei transporto srautai išaugs 15% (+ 2300 fūrų ir kitų automobilių).

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Jei man dar kažkas pasakys, kad pinigų trūksta, tegu pasako man tai į veidą. Į smurtą nelinksiu, bet paaiškinsiu ką galvoju.


    Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	0 Size:	45,5 kB ID:	2043699

    Ir dar 1 milijardas ES lėšų, kurias Lietuva rizikuoja prarasti, nes nesugebėjo laiku paruošti projektų kur juos panaudoti...

    Jau kelintą kartą kartojuosi - LIetuvai jau seniausiai reikėjo pasiskolinti kokį milijardą ir už jį pastatyti esminius viadukus ir nutiesti tokius kelius kaip Trakai-Vilnius.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Zigmantiškių/Fabriko g. būklė jau dabar tragiška. Ar ją tvarkys?
    Beje, ten dar gyvenamųjų namų masyvas nemenkas plečiasi. Nėra šaligatvių, apšvietimo, jau nekalbu apie dvirtakius.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Ta sankryža yra visiška šikna jau porą dešimtmečių. Asmeniškai jei tenka ten sukt į kairę iš Lentvario link Vilniaus - suku į dešinę, pavažiuoju iki kavinės ir ties ja apsisuku. Ir laiku greičiau, ir daug nervų susitaupo. Šviesoforas 90km/h kelyje irgi nekažką. 90ųjų Lenkija... Reiktų pasižiūrėt logistikos centrai ar rajone, ar mieste. Įdomu kuri pusė neprispaudė vystytojų.

    Autostrada kaip buvo taip ir liks Trakų rajono savivaldybės rinkimų triuku su pažadu nutiest po 10 metų...

    Komentuoti:


  • Zefyras
    replied
    Su tiek naujų Patvorių terasų laukuose kažkur tarp Trakų, Lentvario ir Panerių, daugųbės logistikos centrų jie tikisi greitesnio kelio..
    Ok, jeigu norėtų autostrados ar greitkelio, tada gal ir būtų variantas daryti greitkelį, panaikinti visas sankryžas ir nusukimus į karjerus ir t.t., statyti dviejų lygių sankryžą ties keliu į Lentvarį ir t.t. Tik klausimas, kiek tai kainuotų. Iš kitos pusės, vieno lygio nereguliuojamos sankryžos tokiame kelyje yra tikrai nesaugios.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Ar lėšų trūkumas neturėtų būti logistikos centrų, statomų šalia tokios sankryžos, bėda?

    Kitas klausimas - kiek padidės sunkvežimių eismas per Lentvarį važiuojant į A1 tiesiausiu keliu per Grigiškes.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    simasburbulis.lL 2023.04.14
    Vietoje greito kelio į Trakus – dar vienas eismo stabdis
    Trakų rajonas laukė keturių eismo juostų kelio, tačiau vietoje to gaus dar vieną eismo stabdį – šviesoforą vadinamojoje Lentvario sankryžoje. Prie kelio Vilnius-Trakai dygstant trims monstrams – milžiniškiems trijų prekybos tinklų logistikos centrams šviesoforas bandys reguliuoti piko metu dėl nuolatinio sunkiasvorių automobilių judėjimo čia susidarysiančias spūstis. Čia į eismą įsilies daugiau nei 2 tūkst. automobilių per parą. Kokia dalis iš jų sunkiasvorių – neaišku. (...)

    Vilniaus miesto savivaldybė su minėtomis statybomis susijusio eismo modeliavimo nėra atlikusi. Kelias A16 (Vilnius–Prienai–Marijampolė) yra valstybinės reikšmės magistralinis kelias, todėl šiuo klausimu pasiūlė kreiptis į Lietuvos automobilių kelių direkciją.

    Ką atsakė Kelių direkcija?
    Pokalbis su Lietuvos automobilių kelių direkcijos (LAKD) vyriausiuoju komunikacijos vadybininku Sauliumi Jansonu irgi nenuteikė gerai.
    – Trakai laukė žadėto keturių eismo juostų kelio, tačiau gaus ne praplėstą, o dar daugiau apkrautą kelią? Kaip vertinate eismo situaciją, kuri nebejotinai smarkiai blogės, pabaigus trijų prekybos tinklų logistikos centrų statybas prie kelio Vilnius-Trakai, kai į eismą įsilies daugybė sunkiasvorių automobilių?
    – Minėtoje sankryžoje buvo atlikti transporto srautų tyrimai ir atliktas transporto srautų modeliavimas, įvertintas plėtojamų teritorijų generuojamų kelionių ir transporto srauto intensyvumo galimas didėjimas. Po objektų plėtros minimoje teritorijoje, preliminariais Kelių direkcijos skaičiavimais, vidutinis metinis paros eismo intensyvumas magistraliniame kelyje A16 padidės apie 14,8 proc., nuo 15 456 automobilių per parą iki 17 740 automobilių per parą.

    – Kokie eismo reguliavimai numatyti Zigmantiškių ir kelio A16 (Galvės g.) sankryžoje?
    – Magistralinio kelio Nr. A16 (Galvės g.) ir Zigmantiškių gatvėje šiuo metu esantis sankryžos tipas yra nesaugus, todėl vertinant ir galimą srautų didėjimą dėl planuojamos plėtros aplinkinėse teritorijose, pasirinktas sankryžos tipas – šviesoforu reguliuojama sankryža. (...)
    Šis, reguliuojamos sankryžos įrengimas yra priimtas atsižvelgiant į tai, kad po 2030 m. yra suplanuota esminė šio kelio rekonstrukcija, tai reiškia, kad šiame etape įrengta infrastruktūra, ateityje atliekant rekonstravimo darbus, turės būti iš esmės perstatyta.

    – Kada šviesoforas turėtų pradėti veikti?
    – Kelių direkcija 2022 m. vasario 2 d. pasirašė bendradarbiavimo sutartį su juridiniu asmeniu, pagal kurią šiuo metu juridinio asmens užsakymu pagal Kelių direkcijos išduotą techninę užduotį (reikalavimus projektavimui) vykdomi projekto „Magistralinio kelio A16 Vilnius-Prienai-Marijampolė 18,20 km esančios sankryžos su Vilniaus miesto savivaldybės Fabriko (Zigmantiškių) ir Veisiejų gatvėmis kapitalinis remontas, įrengiant šviesoforais reguliuojamą sankryžą“ projektavimo darbai.
    (...)
    Viena fūra = 3 lengvieji automobiliai
    Nors Lietuvos automobilių kelių direkcija skaičiuoja, kad automobilių šiame kelyje padaugės kiek daugiau nei 2000 per parą, ji neišskiria, kad tie naujai į eismą įsilieję automobiliai bus sunkiasvoriai didžiagabaričiai. Tad 2000 lengvųjų automobilių neteisinga lyginti su 2000 vadinamųjų fūrų, kurios pagal ilgį prilygsta maždaug 6000 lengvųjų automobilių.

    Burbulio šaltiniai informavo, kad dar ne taip seniai buvo tyliai svarstoma apie galimybę šioje sankryžoje įrengti viaduką, tačiau viskas nutilo dėl lėšų trūkumo

    https://www.simasburbulis.lt/naujien...-eismo-stabdis

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Nieko tokio. Mums svarbu, kad šis kelių tinklas būtų be susikirtimų viename lygyje:

    Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	779
Size:	155,5 kB
ID:	2039663

    Komentuoti:


  • liootas
    replied
    Vis tiek išlieka du šviesoforai. Po vienu bus tunelis, tai kaip ir nesiskaito. Bet ties Vilijos g. atsiranda šviesoforas, kurio šiuo metu ten nėra

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Parašė RamasN Rodyti pranešimą

    Jei nepanaikins šviesoforo susikirtime su pietiniu aplinkeliu, tai nauda bus sąlyginė
    Labai tikiuosi, kad bus daroma tai kas numatyta projekte, o jame mačiau visur panaikintus srautų susikirtimus viename lygyje.

    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Benkunsko programoje yra minima. Žiūrėsime kaip laikysis:

    Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	1030
Size:	62,6 kB
ID:	2039408
    Jei nepanaikins šviesoforo susikirtime su pietiniu aplinkeliu, tai nauda bus sąlyginė

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Benkunsko programoje yra minima. Žiūrėsime kaip laikysis:

    Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	1030
Size:	62,6 kB
ID:	2039408

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Šią vasarą važiuojant A16 link Trakų teks planuot laiką su didele atsarga.
    Trakų Vokėje nuo kitos savaitės bus rekonstruojamas A16 kelio viadukas per kelią A4.

    LAKD 2023.03.23
    Pradedamas remontuoti viadukas kelyje nuo Vilniaus į Trakus
    Vakar, kiek mačiau, laikinų eismo juostų ženklinimas ir apvažiavimų įrengimas ėjo į pabaigą.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Šią vasarą važiuojant A16 link Trakų teks planuot laiką su didele atsarga.
    Trakų Vokėje nuo kitos savaitės bus rekonstruojamas A16 kelio viadukas per kelią A4.

    LAKD 2023.03.23
    Pradedamas remontuoti viadukas kelyje nuo Vilniaus į Trakus
    Pradedamas įgyvendinti valstybinės reikšmės magistralinio kelio A16 Vilnius–Prienai–Marijampolė 16,017 km viaduko kapitalinio remonto projektas. Šiuo metu vykdomi parengiamieji darbai, viaduku ribojamas greitis iki 50 km/h, o nuo kovo 27 d. eismą viaduku planuojama uždaryti ir kreipti apylankomis. Viaduko remonto darbus planuojama atlikti iki šių metų rudens pabaigos.

    Kol vyks viaduko kapitalinio remonto darbai, eismas pagal suderintą schemą bus kreipiamas dviejų lygių sankryžos A16 ir A4 jungiamaisiais keliais.
    Eismo dalyviams, vykstantiems A4 iš Vilniaus į Druskininkus ir iš Druskininkų į Vilnių, eismo tvarka nesikeis.
    Važiuojantys keliu A16 iš Vilniaus į Trakus, bus kreipiami Druskininkų kryptimi ir sankryžos ribose jungiamuoju keliu bus vėl nukreipti į A16 kelią.
    Vykstantys keliu A16 iš Trakų į Vilnių, sankryžos ribose turės važiuoti Druskininkų kryptimi ir minėtos sankryžos jungiamuoju keliu bus nukreipti į Vilnių.


    Apie eismo pokyčius vairuotojai bus informuojami papildomai įrengtais informaciniais kelio ženklais, taip pat naujausia informacija apie eismo pokyčius bus skelbiama interneto svetainėje www.eismoinfo.lt. Vykstantiems į Trakus ar iš Trakų į Vilnių, rekomenduojame rinktis alternatyvius maršrutus, pvz., vykstant magistraliniu keliu A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda per Grigiškes arba nusukant ties Rykantais, taip pat galima vykti senuoju keliu link Lentvario nuo Vilniaus pietinio aplinkkelio A19.

    https://lakd.lt/naujienos/pradedamas...eismo-pokyciai

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Prieš dvejus metus LAKD paskelbė apie kelio A16 16-me km viaduko rekonstrukcijos darbų pirkimą. Toje vietoje atsišįakoja kelias A4 į Druskininkus,Valkininkus, Alytų, Lazdijus

    CVPP 2020.11.15. Pirkimas 520341
    Pasiūlymų pateikimo terminas 2021.01.04
    Viaduko ir estakados esančių valstybinės reikšmės keliuose (estakados kelyje A5, viaduko kelyje A16) techninių darbo projektų parengimas ir projektų vykdymo priežiūra

    Apžiūros aktas 2019.03.21
    Kelias A16 Vilnius–Prienai–Marijampolė (16,017 km)
    Statinys: Viadukas
    Kertami objektai: Kelias: A4 Vilnius–Varėna–Gardinas

    Bendras tilto įvertis ir bendros išvados
    Viaduko būklė bloga, nes visiškai nusidėvėję ir savo funkcijų neatlieka pakloto elementai, ardomos laikančiosios konstrukcijos (labai pažeista antro tauro galvena kairėje, koroduoja guoliai). Rekomenduojame:
    – dviejų metų laikotarpyje atlikti kapitalinį tilto remontą (įrengti naujus pakloto elementus, suremontuoti perdangą ir atramas, įrengti naujus prietilčių elementus);
    – kuo greičiau suremontuoti asfalto dangą: nufrezuoti provėžuotą ar sutrūkinėjusią asfalto dangos dalį ir pakloti naują asfalto dangos sluoksnį (magistraliniame kelyje negali būti iki 6 cm gylio vėžių);
    - išdaužą ir plyšį pirmame deformaciniame pjūvyje užpilti bitumine mastika

    https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2020-645074
    Žemėlapis iš www.mapy.cz


    Gerai, kad per dvejus su puse metų viadukas nesubyrėjo.

    Pagaliau kažkas bus daroma.
    Praėjo dveji metai nuo LAKD konkurso paskelbimo, kol bus pradėti realūs A4- A16 sankryžos viaduko darbai.

    ELTA 2022.11.29
    Kitais metais bus remontuojamas viadukas kelyje iš Vilniaus į Trakus
    Kitais metais bus pradėtas įgyvendinti valstybinės reikšmės magistralinio kelio A16 Vilnius–Prienai–Marijampolė 16,017 km viaduko kapitalinio remonto projektas. Remonto darbai turės būti atlikti per 13 mėn. nuo sutarties įsigaliojimo. VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcijos ir rangovo pasirašytos sutarties vertė – 1,664 mln. eurų su PVM.
    Transporto mazge planuojama remontuoti virš magistralinio kelio A4 Vilnius-Varėna-Gardinas esantį viaduką.

    Kapitalinio remonto projekte numatytas perdangų sutvarkymas – naujų deformacinių pjūvių, turėklų blokų, šalitilčio plokščių, asfalto dangų įrengimas, atitvarų keitimas, turėklų remontas, šlaitų plytelių ir šlaitinių laiptų pakeitimas. Kelių direkcijos parengtame kelio statinių (tiltų, viadukų, estakadų, tunelių), esančių valstybinės reikšmės keliuose, statybos, rekonstravimo, kapitalinio remonto, projektų planavimo, rengimo ir įgyvendinimo prioritetinės eilės sąraše, pagal kurį atliekamas minėtos infrastruktūros tvarkymas, šis viadukas yra 19-oje vietoje, pažymima pranešime.

    Prasidėjus rekonstrukcijai, eismas viaduku bus uždarytas ir bus kreipiamas dviejų lygių sankryžos jungiamaisiais keliais

    https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=91886407
    Turbūt ateinančią vasarą bus nemaži kamčiai
    Ieškosime kitų kelių į Trakus.
    Paskutinis taisė Romas; 2022.12.04, 11:39. Priežastis: Citavimas

    Komentuoti:


  • Nitro
    replied
    https://sumin.lrv.lt/lt/naujienos/ki...niaus-i-trakus

    Transporto mazge planuojama remontuoti virš magistralinio kelio A4 Vilnius–Varėna–Gardinas esantį viaduką. Darbus numatoma atlikti per 13 mėn.

    Prasidėjus rekonstrukcijai eismas viaduku bus uždarytas ir bus kreipiamas dviejų lygių sankryžos jungiamaisiais keliais.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Miesto bėda, kad nėra kam dirbti. Todėl "Miestas" suinteresuotas, kad ateitų investicijos, prisitraukti "darbo rankų". Todėl investuoja į "artimą" Vilniaus rajono dalį. VVT, gatvės, etc.
    Pirmą kartą išgirdau, kad ši savivaldybė išvis ką nors realiai investuoja tame miesto rajone, neskaitant investicijos į Galvės g. projekto parengimą ir Šimašiaus stiliaus PiaRinės "investicijos" į Galvės gatvės pervardinimą.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Miesto bėda, kad nėra kam dirbti. Todėl "Miestas" suinteresuotas, kad ateitų investicijos, prisitraukti "darbo rankų". Todėl investuoja į "artimą" Vilniaus rajono dalį. VVT, gatvės, etc.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    Įdomu, kaip VMS sekėsi derėtis dėl Nemenčinės ir Trakų plentų perdavimo LAKDui - nėra sąžininga, kad miestas turi mokėti už kelionės gerinimą rajono gyventojams.
    Labai keista, kad "rajono gyventojai" darbo dienomis rytais gausiai važiuoja nuo Lazdynų ir Žemųjų panerių pusės, o po darbo kažkodėl važiuoja ne link Trakų, o priešinga kryptimi.
    Dar šiek tiek keista, kokius kamščius ir kokia kryptimi sudaro "rajono gyventojai" penktadienio vakarais ar šeštadienio rytais. Ir visiškai nesuprantama, kodėl tie vadinamieji "rajono gyventojai" ​​​sekmadienio vakarais važiuoja ne į rajoną, o miesto link.

    O jei rimtai, tai Galvės gatvė yra vienas iš begalės šimašinės savivaldybės nepradėtų projektų.
    Tiesa, Galvės gatvės atžvilgiu yra parengtas projektas, tik neaišku ar kas nors toliau judėjo, pvz., perimant sklypus kelio tiesimui. Savivaldybė padarė dar vieną "gigantišką" darbą - pervardino Galvės gatvę į Abiejų Tautų Respublikos gatvę.
    Paskutinis taisė Romas; 2022.10.02, 20:17.

    Komentuoti:

Working...
X