Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A16] Vilnius - Trakai - Prienai - Marijampolė

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • mantasm
    replied
    Juokingos palūkanos nesibaigs su rinkimais

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Rinkimai praeis ir baigsis tos pasakos.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    O gal nereikia visko iš karto?
    Kodėl ne? Ypač su dabartine ekonomine padėtim.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    O gal nereikia visko iš karto? Reikia sutvarkyti pačią problematiškiausią vietą - Galvės g.
    Straipsnyje minima rekonstrukcija apima tik atkarpą nuo Trakų Vokės iki Trakų.
    O problematiškiausio ir labiausiai apkrauto (prilygsta A1) Vilniaus išvažiavimo likimas neaiškus. Ko gero, palikta spręsti pačiai Vilniaus savivaldybei. Taip kad ten kankinsis dar mūsų vaikai...

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    O gal nereikia visko iš karto? Reikia sutvarkyti pačią problematiškiausią vietą - Galvės g. Visur kitur kamščių nebūna arba jie reti, o čia jie nuolatiniai tam tikromis valandomis. Aišku, dalis gatvės yra miesto, bet kažkaip tvarkytis reikia pradėti. Kas iš to, kad Vilnius - Trakai bus 4 juostų, o miesto pakraštyje kamštis. Lygiai taip pat ir su Molėtų plentu - reikia tvarkyti tas sankryžas, ir su Ukmergės g. ir Vilnius - Panevėžys pradžia. Tam turėtų būti skiriamos lėšos iš kelių fondo, o ne tik savivaldybė turėtų kišti pinigus.
    Paskutinis taisė Al1; 2020.08.07, 08:18.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    O ką Molėtų plentas? Ties D. Rieše taip ir liko sankryža su šviesoforu.
    O pora sankryžų toliau? Seniau darė kreivom rankom papigiai, naujausiais etapas ryškiai geriau. Kodėl Trakų plentas turėtų būti pagal 15 metų senumo įpročius, o ne pagal naujausias tendencijas?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    O ką Molėtų plentas? Ties D. Rieše taip ir liko sankryža su šviesoforu.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Viaduką mazge kur atsiskiria srautai į Trakus ir Varėną irgi reiktų perstatyti. Tiek investuojant, reiktų ir dviejų lygių sankryžų ties Trakų voke ir Lentvariu. Ir tada atsirastų papildomų problemų dėl likusių posūkių į kairę... Kita vertus, žiūrint į Molėtų plento naują atkarpą - turint noro viskas išsisprendžia.

    Komentuoti:


  • paprastas_zmogus
    replied
    Ten realiai reikėtų 4 naujų tiltų ir viadukų, gal 3,5, kad keturias normalias juostas su apsaugom sutalpinti: per Vokės upę, per Kauno geležinkelį, per Trakų geležinkelį ir virš Graičiūno gatvės. Sunkiai įsivaizduoju, kad atsirastų tokie pinigai per artimiausius 20 metų...
    Iš dalies offtopic, bet Galvės/A1 sankirta važiuojant link Vilniaus atrodo absoliučiai mirtina, klausimas ten 200-300 metrų greitėjimo juostos, kodėl tai netvarkoma dešimtmečius - nesuprantu. Ypač kai panašu, kad A1 gali turėti AM statusą jau iki pat Galvės g./EMSI visai netrukus..

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Galėtų atsirasti 3 juostos (2+1), bet būtų greičio kontrolė (sektorinis matuoklis), greitis 50 km/h. Vietomis kelias jau yra 2+1. Taip, priešpriešinis juostų atskyrimas netilptų.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    O ar reikia tos autostrados? Verčiau sutvarkytų į 4 juostų Galvės gatvę nuo Kirtimų g. iki Trakų Vokės sankryžos. Ten didžiausias kamštis ir butelio kaklelis būna.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Neįsivaizduoju, kaip padaryti esamame plote 2+2 ar 2+1 su priešpriešinių juostų atskyrimu.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Kad nelabai matosi tam vietos.
    Sovietiniais laikais Trakų pl. buvo suprojektuotas kaip trijų juostų (vidurinė skirta lenkimui). Bet po virtinės baisių avarijų pavertė paprastu 1+1.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Kad nelabai matosi tam vietos.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė geriantis Rodyti pranešimą
    Kelias Vilnius-Trakai autostrada taps tik po dešimtmečio

    Skaityti daugiau: https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...37JFnG1UoAboDA .
    Iki to dešimtmečio ar dvidešimtmečio iš ex-sovietinio 1,5+1,5 kelio
    https://goo.gl/maps/pA2stD8WD5e59pCL8
    https://goo.gl/maps/xHjvoEUBwoC3Z9fh7
    padarytų kompaktišką plentą 2+2 arba bent jau 2+1.
    Paskutinis taisė Sula; 2020.08.05, 11:09.

    Komentuoti:


  • geriantis
    replied
    Kelias Vilnius-Trakai autostrada taps tik po dešimtmečio

    Skaityti daugiau: https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...37JFnG1UoAboDA .

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Parašė Riedis Rodyti pranešimą
    Užtat ties Vilijos stotele ir gatve atsiras šviesoforas. Matyt kitaip beveik niekas 50km/h nevažiuos palengvinant įvažiavimą/išvažiavimą VT ir kitiems.

    Taip pat panaikins absurdišką kampo kirtimą per degalinę (Kirtimų - Galvės).
    Dirbantiems FIMTP ta sankryža turbūt irgi bus reikalinga apsisukimui

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Apmaudu, kad vos už kelių šimtų metrų galingas pėsčiųjų viadukas "į niekur"

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Ši vieta (Galvės-Kirtimų) neatrodo išspręsta - 2 juostos susikirs su 2 juostom nereguliuojamai ir be apsauginės zonos bent 1 juostai? Ir dar perėja-pervaža kerta visą reikalą. Neva ir riedantį praleist "turėtų".

    Click image for larger version  Name:	Problematiska.png Views:	1 Size:	240,0 kB ID:	1767414

    Tuo tarpu šalia 2 tuneliai iš kurių per Galvės g. atrodo puikiai pritaikytas ratuotiems, o kito vertės pilnai nesuprantu - eismas nėra toks intensyvus. O ir saugumo salelė yra.

    Click image for larger version  Name:	Problematiska2.png Views:	1 Size:	260,4 kB ID:	1767415

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Parašė Riedis Rodyti pranešimą
    Užtat ties Vilijos stotele ir gatve atsiras šviesoforas. Matyt kitaip beveik niekas 50km/h nevažiuos palengvinant įvažiavimą/išvažiavimą VT ir kitiems.

    Taip pat panaikins absurdišką kampo kirtimą per degalinę (Kirtimų - Galvės).
    Nieko tokio. Esmė, kad eismas nebūtų stabdomas tranzitiniuose keliuose ir ties aplinkkelių ir tranzitinių kelių susikirtimais, kas ir numatoma padaryti.

    Komentuoti:

Working...
X