Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A16] Vilnius - Trakai - Prienai - Marijampolė
Collapse
X
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąO gal nereikia visko iš karto?
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąO gal nereikia visko iš karto? Reikia sutvarkyti pačią problematiškiausią vietą - Galvės g.
O problematiškiausio ir labiausiai apkrauto (prilygsta A1) Vilniaus išvažiavimo likimas neaiškus. Ko gero, palikta spręsti pačiai Vilniaus savivaldybei. Taip kad ten kankinsis dar mūsų vaikai...
- 1 patinka
Komentuoti:
-
O gal nereikia visko iš karto? Reikia sutvarkyti pačią problematiškiausią vietą - Galvės g. Visur kitur kamščių nebūna arba jie reti, o čia jie nuolatiniai tam tikromis valandomis. Aišku, dalis gatvės yra miesto, bet kažkaip tvarkytis reikia pradėti. Kas iš to, kad Vilnius - Trakai bus 4 juostų, o miesto pakraštyje kamštis. Lygiai taip pat ir su Molėtų plentu - reikia tvarkyti tas sankryžas, ir su Ukmergės g. ir Vilnius - Panevėžys pradžia. Tam turėtų būti skiriamos lėšos iš kelių fondo, o ne tik savivaldybė turėtų kišti pinigus.Paskutinis taisė Al1; 2020.08.07, 08:18.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąO ką Molėtų plentas? Ties D. Rieše taip ir liko sankryža su šviesoforu.
Komentuoti:
-
Viaduką mazge kur atsiskiria srautai į Trakus ir Varėną irgi reiktų perstatyti. Tiek investuojant, reiktų ir dviejų lygių sankryžų ties Trakų voke ir Lentvariu. Ir tada atsirastų papildomų problemų dėl likusių posūkių į kairę... Kita vertus, žiūrint į Molėtų plento naują atkarpą - turint noro viskas išsisprendžia.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Ten realiai reikėtų 4 naujų tiltų ir viadukų, gal 3,5, kad keturias normalias juostas su apsaugom sutalpinti: per Vokės upę, per Kauno geležinkelį, per Trakų geležinkelį ir virš Graičiūno gatvės. Sunkiai įsivaizduoju, kad atsirastų tokie pinigai per artimiausius 20 metų...
Iš dalies offtopic, bet Galvės/A1 sankirta važiuojant link Vilniaus atrodo absoliučiai mirtina, klausimas ten 200-300 metrų greitėjimo juostos, kodėl tai netvarkoma dešimtmečius - nesuprantu. Ypač kai panašu, kad A1 gali turėti AM statusą jau iki pat Galvės g./EMSI visai netrukus..
Komentuoti:
-
Galėtų atsirasti 3 juostos (2+1), bet būtų greičio kontrolė (sektorinis matuoklis), greitis 50 km/h. Vietomis kelias jau yra 2+1. Taip, priešpriešinis juostų atskyrimas netilptų.
Komentuoti:
-
O ar reikia tos autostrados? Verčiau sutvarkytų į 4 juostų Galvės gatvę nuo Kirtimų g. iki Trakų Vokės sankryžos. Ten didžiausias kamštis ir butelio kaklelis būna.
Komentuoti:
-
Neįsivaizduoju, kaip padaryti esamame plote 2+2 ar 2+1 su priešpriešinių juostų atskyrimu.
Komentuoti:
-
Parašė digital Rodyti pranešimąKad nelabai matosi tam vietos.
Komentuoti:
-
Parašė geriantis Rodyti pranešimąKelias Vilnius-Trakai autostrada taps tik po dešimtmečio
Skaityti daugiau: https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...37JFnG1UoAboDA .
https://goo.gl/maps/pA2stD8WD5e59pCL8
https://goo.gl/maps/xHjvoEUBwoC3Z9fh7
padarytų kompaktišką plentą 2+2 arba bent jau 2+1.Paskutinis taisė Sula; 2020.08.05, 11:09.
Komentuoti:
-
Kelias Vilnius-Trakai autostrada taps tik po dešimtmečio
Skaityti daugiau: https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...37JFnG1UoAboDA .
Komentuoti:
-
Parašė Riedis Rodyti pranešimąUžtat ties Vilijos stotele ir gatve atsiras šviesoforas. Matyt kitaip beveik niekas 50km/h nevažiuos palengvinant įvažiavimą/išvažiavimą VT ir kitiems.
Taip pat panaikins absurdišką kampo kirtimą per degalinę (Kirtimų - Galvės).
Komentuoti:
-
Apmaudu, kad vos už kelių šimtų metrų galingas pėsčiųjų viadukas "į niekur"
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Ši vieta (Galvės-Kirtimų) neatrodo išspręsta - 2 juostos susikirs su 2 juostom nereguliuojamai ir be apsauginės zonos bent 1 juostai? Ir dar perėja-pervaža kerta visą reikalą. Neva ir riedantį praleist "turėtų".
Tuo tarpu šalia 2 tuneliai iš kurių per Galvės g. atrodo puikiai pritaikytas ratuotiems, o kito vertės pilnai nesuprantu - eismas nėra toks intensyvus. O ir saugumo salelė yra.
Komentuoti:
-
Parašė Riedis Rodyti pranešimąUžtat ties Vilijos stotele ir gatve atsiras šviesoforas. Matyt kitaip beveik niekas 50km/h nevažiuos palengvinant įvažiavimą/išvažiavimą VT ir kitiems.
Taip pat panaikins absurdišką kampo kirtimą per degalinę (Kirtimų - Galvės).
Komentuoti:
Komentuoti: