Parašė spekas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A16] Vilnius - Trakai - Prienai - Marijampolė
Collapse
X
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąŠiuo pavyzdžiu siekiau parodyti technines, planavimo, įgyvendinimo galimybes - nieko kito daugiau.
Esmė, kad mes negebame kokį 10-20 metų nutiesti poros asfalto juostų beveik idealiomis sąlygomis - lygumomis...
Komentuoti:
-
Parašė digital Rodyti pranešimąNa viskas čia labai gražiai parašyta ir t.t., ir turbūt susilauks daug laikų, bet kuo šitas konkretus kelias taip užtrigerino? Nu kiek aš važiuoju kelis kartus per metus šiuo keliu - labai didelių tragedijų nematau. Taip, kokiais savaitgaliais tenka pasėdėti kamščiuose, bet tik tiek.
Gintis nuo jūsų minimo kacapcyno yra būtina turėti kuo geresnį logistikos tinklą. Jis yra žlugdomas. Moderniame kare karus laimi, galima sakyti, logistika.
O čia ar matote dideles problemas (net nekalbant apie karinius dalykus, o elementarų kasdienį gyvenimą, kuris turi būti prioritetas karui)?
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė digital Rodyti pranešimąIMHO labai kvaila dėti tokį politinį kacapstano projektą, į kurį buvo mesti milijardai, kaip pavyzdį.
Galima ir daugybę kitų pvz imti - kelių tiesimus kalnuotose valstybėse ir taip toliau. Esmė, kad mes negebame kokį 10-20 metų nutiesti poros asfalto juostų beveik idealiomis sąlygomis - lygumomis...
Ir būtent - milijardai. Mums čia milijardų nereikia.Paskutinis taisė spekas; 2024.03.29, 17:14.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė spekas Rodyti pranešimą3. Pagrindinės kelių infros negerinimas yra valstybės saugumo mažinimas kariniu požiūriu.
4. Pagrindinės kelių infros negerinimas sukelia papildomą pavojų evakuacijos srityje - neduok Dieve kas įvyktų, pažiūrėkite kokie evakuavimosi keliai iš Vilniaus: į Trakus iškart užsikimštų (ir dar viadukas niekaip neremontuojamas, o galėjo pirma pastatyi šalia naują 2 juostų ir tik jį pakeidus imtis remontuoti esamą), A1 iškart mirtų ties Gariūnais (viena juosta įsilieti į A1), Ukmergės kryptis gal iri neblogai.
5. O kaip tai naudinga Rusijai? VIena iš sabotavimo sričių būtų siekis, kad šalis turėtų kuo prastesnį susisiekimo tinklą.
A16 nuo Vilniaus iki Trakų ir ypač iki A4/A16 Trakų Vokės mazgo yra Lietuvos kelininkų gėda.
Teko stovėti valandos kamštyje ties Lukoil /Viados degaline ir ilgąjį savaitgalį, ir saulėtą šeštadienį
A4 ir A16 yra tiesiausias kelias nuo Vilniaus iki Lenkijos.
Variantas A1 per Kauno Islandijos plentą netinka ar bent nėra patikimas - ir dėl to, kad Kleboniškio tilte absurdiškai koncentruojami kelių srautai, ir dėl "butelio kakliuko" sukant iš Gariūnų į A1.
Apie evakuacijos iš Vilniaus problemas buvo nuoroda kitoje temoje
Parašė luknas Rodyti pranešimą
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąPavyzdys perspektyvai:
Mūsų valdžia kokia 20 metų negeba lygiu žemės paviršiumi nuteisti apie 10 km ilgio kelio su viadukais, kai tuo tarpu rusai per 2-3 metus pastato ilgiausią (19 km) tiltą Europoje ir truputi sunkesnėmis sąlygomis...
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąVisų pirma noriu atsiprašyti, kad panaudojau tokį epitetą - tiesiog peržengė mano tolerancijos ribas. Aš lengvai nesišvaistau tokiais žodžiais. Bet iš kitos pusės - jie užsidirbo tokio paibudinimo savo darbais. Kaip jie to užsidirbo?:
1. Jau n metų tęsiasi Lietuvos pagrindinės susisiekimo infrastruktūros žlugdymas - berods iki 2030 nelabai kas numatyta tiesti aplinkkelių, dviejų lygių infrastruktūros srityse. Vienintelis kas pradėjo judėti tai Via Baltika kas yra labai gerai. Bet ir tai - prireikia apie 30 metų ir karo, kad pajudėtų tokia svarbi jungtis.
2. Pagrindinių kelių infros negerinimas yra valstybės žlugdymas ekonominiu požiūriu: verslas ne tiek investuoja, žmonės gaišta laiką spūstyse, mažesnis turizmas etc.
3. Pagrindinės kelių infros negerinimas yra valstybės saugumo mažinimas kariniu požiūriu.
4. Pagrindinės kelių infros negerinimas sukelia papildomą pavojų evakuacijos srityje - neduok Dieve kas įvyktų, pažiūrėkite kokie evakuavimosi keliai iš Vilniaus: į Trakus iškart užsikimštų (ir dar viadukas niekaip neremontuojamas, o galėjo pirma pastatyi šalia naują 2 juostų ir tik jį pakeidus imtis remontuoti esamą), A1 iškart mirtų ties Gariūnais (viena juosta įsilieti į A1), Ukmergės kryptis gal iri neblogai.
5. O kaip tai naudinga Rusijai? VIena iš sabotavimo sričių būtų siekis, kad šalis turėtų kuo prastesnį susisiekimo tinklą.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Pavyzdys perspektyvai:
Mūsų valdžia kokia 20 metų negeba lygiu žemės paviršiumi nuteisti apie 10 km ilgio kelio su viadukais, kai tuo tarpu rusai per 2-3 metus pastato ilgiausią (19 km) tiltą Europoje ir truputi sunkesnėmis sąlygomis...
Komentuoti:
-
Parašė digital Rodyti pranešimąNesupratau - kodėl?
1. Jau n metų tęsiasi Lietuvos pagrindinės susisiekimo infrastruktūros žlugdymas - berods iki 2030 nelabai kas numatyta tiesti aplinkkelių, dviejų lygių infrastruktūros srityse. Vienintelis kas pradėjo judėti tai Via Baltika kas yra labai gerai. Bet ir tai - prireikia apie 30 metų ir karo, kad pajudėtų tokia svarbi jungtis.
2. Pagrindinių kelių infros negerinimas yra valstybės žlugdymas ekonominiu požiūriu: verslas ne tiek investuoja, stabdomas sunkiasvoris tranzitinis transportas, sunkiasvoris tranzitinis transportas eina per gyvenvietes ir jose stabdomas, žmonės gaišta laiką spūstyse, mažesnis turizmas etc.
3. Pagrindinės kelių infros negerinimas yra valstybės saugumo mažinimas kariniu požiūriu.
4. Pagrindinės kelių infros negerinimas sukelia papildomą pavojų evakuacijos srityje - neduok Dieve kas įvyktų, pažiūrėkite kokie evakuavimosi keliai iš Vilniaus: į Trakus iškart užsikimštų (ir dar viadukas niekaip neremontuojamas, o galėjo pirma pastatyi šalia naują 2 juostų ir tik jį pakeidus imtis remontuoti esamą), A1 iškart mirtų ties Gariūnais (viena juosta įsilieti į A1), Ukmergės kryptis gal iri neblogai.
5. O kaip tai naudinga Rusijai? VIena iš sabotavimo sričių būtų siekis, kad šalis turėtų kuo prastesnį susisiekimo tinklą.Paskutinis taisė spekas; 2024.03.24, 13:46.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąIšgamos. Kitaip nelabai kaip apibudinsi. Lietuvos griovėjai. Rusijai naudinga veikla.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
https://madeinvilnius.lt/transportas...ekonstrukcija/
,,Prieš septynerius metus Lietuvos automobilių kelių direkcija, Vilniaus miesto ir Trakų rajono savivaldybės pasirašė trišalę sutartį, kuria įsipareigojo įgyvendinti projektą „Valstybinės reikšmės magistralinių kelių A16 Vilnius–Prienai–Marijampolė, A4 Vilnius–Varėna–Gardinas ir gatvių, kurios yra šių kelių tąsa, ruožų rekonstravimas“. Nors šio kelio rekonstrukcija yra itin laukiama vilniečių ir ne tik, kol kas ryškaus, apčiuopiamo progreso nėra. Kol kas net nėra parengtas techninis projektas.
Kaip aiškina specialistai, projektas iš pat pradžių numatė du etapus: pirmasis, kuris numatė teritorijų planavimo dokumentų parengimą ir žemės sklypų paėmimą visuomenės poreikiams, o antrajame etape turėtų būti rengiamas techninis projektas ir pradėti statybos darbai.
„Vykdydama šį susitarimą Vilniaus miesto savivaldybė parengė ir patvirtino valstybinės reikšmės magistralinio kelio A16 Vilnius–Prienai–Marijampolė ruožo nuo sankryžos su Gunkliškių gatve iki sankryžos su Savanorių prospektu specialųjį planą ir atlieka žemės sklypų, patenkančių į suplanuotą gatvės trasą, paėmimo visuomenės poreikiams procedūras”, – apie Vilniaus miestosavivaldybės įsipareigojimus pakomentavo Gabrielius Grubinskas, VMS Ryšių su žiniasklaida atstovas.
Anot jo, apie antrąjį etapo realizavimą kol kas informacijos nėra. Taip pat nėra suderintas antro etapo darbų atlikimo grafikas.
Primename, kad įgyvendinus šį projektą, rekonstruojamas kelio ruožas nuo Vilniaus iki Trakų būtų praplatintas nuo dviejų iki keturių eismo juostų su skiriamąja juosta. Taip pat numatoma įrengti jungiamuosius kelius, pėsčiųjų ir dviračių takus.
Kadangi eismo intensyvumas kelyje Vilnius-Trakai yra gana didelis, kelio praplatinimas šioje vietoje turėtų pagerinti eismo sąlygas ir saugą.''
Išgamos. Kitaip nelabai kaip apibudinsi. Lietuvos griovėjai. Rusijai naudinga veikla.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė mr_miegas Rodyti pranešimąNuosta-fucking-bu!
kodėl negali padaryti paprasto ziedo ir būtinai kalt šviesoforą reikia?
https://madeinvilnius.lt/naujienos/r...s-sviesoforas/
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė mr_miegas Rodyti pranešimąNuosta-fucking-bu!
kodėl negali padaryti paprasto ziedo ir būtinai kalt šviesoforą reikia?
https://madeinvilnius.lt/naujienos/r...s-sviesoforas/
Komentuoti:
-
Parašė mr_miegas Rodyti pranešimąNuosta-fucking-bu!
kodėl negali padaryti paprasto ziedo ir būtinai kalt šviesoforą reikia?
Fabriko ir Galvės (magistralinis kelias A16) gatvių sankirtoje netrukus bus pradėti šviesoforu reguliuojamos sankryžos įrengimo darbai.
https://madeinvilnius.lt/naujienos/r...s-sviesoforas/
Galėjo prašyti normaliai, kad tai kelio A16 Vilnius - Trakai 18-me kilometre esanti sankryža su pagrindiniu keliu į Lentvarį arba sankryža su keliu RK 4707 Lentvaris - Dobrovolė.
Fabriko, Jogėliškių ir Zūbiškių gatvės randasi didžiuliai sandėliai. Tačiau vystytojai ir operatoriai duos papildomai +15% arba +2300 automobilių per parą, o vietoje normalaus sprendimo nubers kelis centus dar vienam šviesoforui.
Parašė mantasm Rodyti pranešimąTa sankryža yra visiška šikna jau porą dešimtmečių. Asmeniškai jei tenka ten sukt į kairę iš Lentvario link Vilniaus - suku į dešinę, pavažiuoju iki kavinės ir ties ja apsisuku. Ir laiku greičiau, ir daug nervų susitaupo. Šviesoforas 90km/h kelyje irgi nekažką. 90ųjų Lenkija... Reiktų pasižiūrėt logistikos centrai ar rajone, ar mieste. Įdomu kuri pusė neprispaudė vystytojų.
Autostrada kaip buvo taip ir liks Trakų rajono savivaldybės rinkimų triuku su pažadu nutiest po 10 metų...
Komentuoti:
-
Parašė jan Rodyti pranešimąO kam jo reikia? Kas tranzitu ten važiuos kad aplinkėlis būtų naudingas?
Keli automobiliai per valandą iš Marijampolės į Birštoną?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąReikia aplinkkelio. Galbūt maždaug čia?:
Keli automobiliai per valandą iš Marijampolės į Birštoną?
Komentuoti:
-
Parašė mr_miegas Rodyti pranešimąNuosta-fucking-bu!
kodėl negali padaryti paprasto ziedo ir būtinai kalt šviesoforą reikia?
https://madeinvilnius.lt/naujienos/r...s-sviesoforas/
O čia tik pirmas naujas šviesoforas
Komentuoti:
-
Nuosta-fucking-bu!
kodėl negali padaryti paprasto ziedo ir būtinai kalt šviesoforą reikia?
Fabriko ir Galvės (magistralinis kelias A16) gatvių sankirtoje netrukus bus pradėti šviesoforu reguliuojamos sankryžos įrengimo darbai. Aktyviai bendradarbiauta su Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerijos, „Via Lietuva“ (anksčiau – Lietuvos automobilių kelių direkcija), Vilniaus miesto savivaldybės vadovais, tad jau šią savaitę statybvietė bus perduota rangovui. Įgyvendinus projektą, bus išspręsta ilgametė šios sankirtos saugumo užtikrinimo problema.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
/\ Žemėlapyje Prienų aplinkkelis atrodo labai gražiai; ir kelias sutrumpėtų keliais kilometrais.
Šis projektas dabar yra nerealus - tiestį kelią per Prienų šilą nepadės net karinis mobilumas.
2009 metų Kauno apskrities bendrajame (generalinime) plane jis buvo numatytas
Rengėjas - "Kauno planas" http://www.kaunoplanas.lt/ (nuoroda neveikia)
Dabartiniame Prienų rajono bendrajame plane (2023.03.09) apie Prienų pietinį aplinkkelį neužsimenama
https://www.prienai.lt/gyventojams/t...drieji-planai/
Lietuvos 2021 m. bendrajame plane ([https://e-seimasx.lrs.lt/portal/lega...bbc1b08701c7f8[LRV 2021.09.29 nutarimas Nr. 789[/ur]]) apie jį tekste (1 priedas) irgi neužsimenama, tačiau LR BP 8 priede "Kompleksine-infrastruktura-ir-rezervavimas" nupaišyta trasa galima rezervavimui
https://e-seimasx.lrs.lt/portal/lega...zervavimas.pdf
Komentuoti:
Komentuoti: