Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A16] Vilnius - Trakai - Prienai - Marijampolė
Collapse
X
-
Beje, kaip jau esu ne kartą sakęs, kad nėra pinigų yra nonsensas, nes Lietuva gali pasiskolinti kiek žinau itin geromis sąlygomis ir valstybės skola tesudaro tik apie 40% nuo BVP. Taigi, manau turėtų būti nedelsiant pasiskolinta kokie 1-2 mlrd ir su jais nedelsiant statoma esminė šaliai reikalinga kelių infra, kuri ir taip jau seniai turėjo būti.
- 2 patinka
-
Nesutinku, kad Trakų pietinis aplinkkelis nereikšmingas - ar matėte koks srautas automobilių su sunkiasvoriu eina per Trakus?
Taip, sutinku, kad 4 juostos su dviem lygiais iki maždaug tos vietos kur bus Trakų aplinkkelis yra dar svarbiau.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Jeigu iš Vilniaus pusės kelias priklauso Vilniui, o ne Via Lietuva, tada galima imtis veiksmų, jeigu jis priklauso Via Lietuva, tada viskas jų rankose. Kiek metų jau jie patys negali išplatinti įvažiavimą į A1 ties Gariūnais. Tai iš Via Lietuva nesitikėčiau nieko.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Garliava-Prienai gan apkrautas kelias ir prastesnės būklės nei Vilnius-Trakai...
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąBeje, juk kelias tęsiasi per dvi administracijas - Trakų r ir Vilniaus miesto, Tai bent jau VIlnius iš savo pusės galėtų nestabdyti ir spausti prioritetu.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Beje, juk kelias tęsiasi per dvi administracijas - Trakų r ir Vilniaus miesto, Tai bent jau VIlnius iš savo pusės galėtų nestabdyti ir spausti prioritetu.
Komentuoti:
-
Parašė spekas Rodyti pranešimą
Manot šių pabaigimas teigiamai įtakos Trakų kelio darbus? Duok Dieve.
O Via Baltica maždaug ne ties 2030 planuojama baigti? Būtų per ilgai laukti Trakų kelio darbų tuomet. Gal bent po Utenos kelio baigimo būtų nors koks prioritetas persikelti į Trakų kelią? Ar matyti kur nors žinių, kad Trakų kelias yra bent nors koks prioritetas prieš nors kokius kitus kelius?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąAtsakymas manau paprastas: šiuo metu tiesiama Via Baltica ir A14 Utena.
O Via Baltica maždaug ne ties 2030 planuojama baigti? Būtų per ilgai laukti Trakų kelio darbų tuomet. Gal bent po Utenos kelio baigimo būtų nors koks prioritetas persikelti į Trakų kelią? Ar matyti kur nors žinių, kad Trakų kelias yra bent nors koks prioritetas prieš nors kokius kitus kelius?Paskutinis taisė spekas; 2025.07.02, 11:19.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
O kadangi planuojama Via Baltica tiesti ir toliau link Latvijos, t.y. gerokai rekonstruoti dabartinius kelius, tai žiūrėsim ir kas toliau. Nebent ateitų sprendimas dėl evakuacinių krypčių vystymo, susiekimo su Lenkija Alytaus/Lazdijų kryptimi gerinimo.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąKodėl šitiek metų statyba neprasideda yra kažkas tokio...
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Kažkas toliau nejuda su Trakų aplinkkeliu, tačiau bent Trakų rajono savivaldybė bando judinti šį įstrigusį projektą
Vilniaus kraštas 2025.05.21
Trakų savivaldybė spaudžia „Via Lietuva“ dėl įstrigusio Vilnius–Trakai kelio projekto
Gegužės 20 d., Trakų rajono savivaldybės meras Andrius Šatevičius susitiko su AB „Via Lietuva“ laikinuoju generaliniu direktoriumi Martynu Gedaminsku ir jo komanda. Susitikimo metu buvo išsamiai aptarti strategiškai svarbūs kelių infrastruktūros projektai, gyvybiškai reikalingi Trakų rajonui ir jo gyventojams.
Pagrindinis dėmesys skirtas ilgai laukiamam keturių eismo juostų kelio Vilnius–Trakai ir Trakų aplinkkelio projektui, kurio įgyvendinimą Trakų rajono savivaldybė aktyviai siekia paspartinti jau trejus metus.
Šiuo metu inicijuojamas Specialiojo plano parengimo proceso atnaujinimas, o savivaldybė pasiūlė perimti planavimo organizatoriaus funkcijas, tikėdamasi, kad toks žingsnis pagreitins projekto eigą. Pabrėžta, kad magistralinio kelio A16 Vilnius–Prienai–Marijampolė ruožo Vilnius–Trakai rekonstrukcija į keturių juostų kelią yra neatsiejama nuo Trakų aplinkkelio. Savivaldybė savo dalį darbų atliko dar prieš kelerius metus: 2015 m. patvirtino Trakų miesto aplinkkelio specialųjį planą, atliko žemės paėmimo visuomenės poreikiams procedūras, o 2019 m. visą dokumentaciją perdavė tuometinei LAKD (dabar „Via Lietuva“). Dar 2018 m. buvo pasirašyta sutartis, kuria LAKD įsipareigojo parengti reikiamus dokumentus kelio ruožo rekonstrukcijai.
https://vilniauskrastas.lt/pagaliau-...elio-projekto/
- 9 patinka
Komentuoti:
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąKairinių posūkių ties Ostruvka nebereikėtų kai būtų geltonos jungtys. Nebent kažką pražiopsojau?
O viaduko ties Ostruvka iškart gal ir neapsimokėtų griauti - vertėtų palaukti kada remonto pradės reikalauti.
Įdomu padarius aplinkelį kiek sumažėtų eismas per esamą mazgą. Gerai apgalvota žiedų sistema irgi veiktų.
Kitas dalykas - ten buvo labai patogus reljefas padaryt esamą viaduką. Perdarant reiktų daryt du žiedus. Ir dar užpilt esamą viaduko vietą. Nieko nepadaromo, bet palyginti paprasto trumpo viaduko priežiūra irgi neturėtų būti labai brangi.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Kairinių posūkių ties Ostruvka nebereikėtų kai būtų geltonos jungtys. Nebent kažką pražiopsojau?
O viaduko ties Ostruvka iškart gal ir neapsimokėtų griauti - vertėtų palaukti kada remonto pradės reikalauti.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąLogiška, daug kuo pritariu.
Dėl Giraitės gatvės vietoje mano siūlytos atkarpos - minusas tas, kad tada gyventojai gaus tranzitinį eismą. Iš kitos pusės, gal jis bus nedidelis ir iš tiesų mum kaip šaliai reikėtų stengtis taupyti ir neperspausti su infra ypač tokiose situacijose tad Giraitės atgaivinimas duotų dvigubą naudą: ir sutaupyta infrai su jos remonto kaštais ateityje, bei gyventojai gautų geresnę infrą.
Dėl viadukų. Tai matomai gausis trys viadukai šioje atkarpoje. Truputi ne per didelė prabanga ir mes neturime kur pinigų dėti infrai ir jos paskui išlaikymui?
Mano variante vietoje 3 viadukų būtų 1.
]
O dėl geležinkelio viaduko išnaudojimo aplinkeliui reiktų žiūrėt kokia situacija su karjeru. Tiek teisinė, tiek reljefo.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Logiška, daug kuo pritariu.
Dėl Giraitės gatvės vietoje mano siūlytos atkarpos - minusas tas, kad tada gyventojai gaus tranzitinį eismą. Iš kitos pusės, gal jis bus nedidelis ir iš tiesų mum kaip šaliai reikėtų stengtis taupyti ir neperspausti su infra ypač tokiose situacijose tad Giraitės atgaivinimas duotų dvigubą naudą: ir sutaupyta infrai su jos remonto kaštais ateityje, bei gyventojai gautų geresnę infrą.
Dėl viadukų. Tai matomai gausis trys viadukai šioje atkarpoje. Truputi ne per didelė prabanga ir mes neturime kur pinigų dėti infrai ir jos paskui išlaikymui?
Mano variante vietoje 3 viadukų būtų 1.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąBeje, gal apsimokėtų ir kažką tokio padaryti?:
- nutiesti baltas atkarpas
- panaikinti arčiau Trakų esantį viaduką (nereikalautų remonto išlaidų), paliekant dešiniuosius posūkius?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Infrastruktūros planavimas, skirtingai nei atrodo pačiam, yra čiut čiut sudėtingesnis procesas, negu pažiūrėjimas į žemėlapį porai sekundžių ir idėjos sugalvojimas.
- 3 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: