Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A16] Vilnius - Trakai - Prienai - Marijampolė

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Romas
    replied
    Parašė Riedis Rodyti pranešimą
    Taip pat panaikins absurdišką kampo kirtimą per degalinę (Kirtimų - Galvės).
    Pagal srautus apie 1/4 automobilių rytinio piko metu nuo Gariūnų pusės sukančių link trakų važiuoja per degalinę.
    Teko ten būti penktadeinį prieš ilgąjį savaitgalį, tai buvo visiškas chaosas - kirsdami kampą važiavo gal 3/4 autmobilių

    Parašė RamasN Rodyti pranešimą
    Neįžiūrėjau planuose, kaip siūloma važiuojant Galvės gatve nuo Vilniaus centro (t.y. į vakarus) įsilieti į pietinį aplinkelį pietų kryptimi.
    Šis srautas ryte sudaro 2,1% srauto , o vakare - 1,6%. Šviesoforas stabdo pagrindinį srautą daugiau nei 2 procentais.
    Važiuojant per Žarijų gatvę gaunasi apie 900 metrų kampas nei sukant per šviesoforą į pietus.

    Srautai iš esamos padėties analizės (2018.04)

    Posūkių diagramų numeriai
    Srautai atkarpose nurodyti



    Raudonai pažymėti naikinami kairieji posūkiai per šviesoforą (Nr. 9 ir Nr.13)
    Violetine spalva pažymėti srautai per degalinę (Nr.19 ir Nr.21)

    Rytinis pikas



    Vakarinis pikas

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė RamasN Rodyti pranešimą
    Neįžiūrėjau planuose, kaip siūloma važiuojant Galvės gatve nuo Vilniaus centro (t.y. į vakarus) įsilieti į pietinį aplinkelį pietų kryptimi.
    Niekaip nesiūloma.. Ko gero paliekama galimybė per Žarijų g. po viaduku.

    Komentuoti:


  • Nitro
    replied
    Teks važiuoti lentvario ir kirtimų arba savanorių ir kitrimų gatvėmis.

    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    Neįžiūrėjau planuose, kaip siūloma važiuojant Galvės gatve nuo Vilniaus centro (t.y. į vakarus) įsilieti į pietinį aplinkelį pietų kryptimi.

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Užtat ties Vilijos stotele ir gatve atsiras šviesoforas. Matyt kitaip beveik niekas 50km/h nevažiuos palengvinant įvažiavimą/išvažiavimą VT ir kitiems.

    Taip pat panaikins absurdišką kampo kirtimą per degalinę (Kirtimų - Galvės).
    Paskutinis taisė Riedis; 2019.12.03, 11:13.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Puikios naujienos. Ačiū labai už tokį išsamų ,,update'ą''.

    Labai džiaugiuosi, kad LAKD užblokavo beprotystę kai pradiniame variante buvo siūloma palikti šviesoforines sankryžas, vieno lygio sankryžas. Mano matymu, esmė yra padaryti kelią, nuo Kirtimų-Galvės sankryžos iki bent prie Trakų būsimo pietinio aplinkkelio, nepertraukiamo eismo, tai yra, kad iš Vilniaus į Trakus būtų galima nuvažiuoti be stabdymų. Labai džiaugiuosi, kad ruošiamasi (labai tikiuosi, kad jie tą padarys) beprotystės panaikinimui Kirtimų-Galvės sankryžoje kai tiesiant pietinį Vilniaus aplinkkelį buvo padaryta šviesoforinė sankryža tokioje vietoje.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Dar vienas su Galvės gatve susijęs projektas

    TPD Nr.S-VT-13-19-62
    V. A. Graičiūno ir Žarijų gatvių jungties po magistralinio geležinkelio linija Vilnius–Kaunas ir šių gatvių sankryžos įrengimo specialusis planas
    http://www.tpdris.lt/lt_LT/web/guest/sarasas

    Sprendiniai
    Aiškinamasis raštas







    Dabartinė padėtis (maps.google žemėlapis)


    Pagrindinis brėžinys

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Galvės gatvėje yra priprojektuota neblogų dalykų:
    - Sankryžoje su Kirtimų gatve (pietiniu aplinkkeliu) nebebus šviesoforo.
    - Trakų Vokėje šalia "Maximos" numatoma kompaktiška dviejų lygių sankryžą

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    TPD Nr. S-VT-13-18-20
    Valstybinės reikšmės magistralinio kelio A16 Vilnius–Prienai–Marijampolė ruožo Vilnius–Trakai nuo sankryžos su Gunkliškių gatve iki sankryžos su Savanorių prospektu susisiekimo komunikacijų inžinerinės infrastruktūros vystymo specialusis planas


    Sprendiniai
    Pagrindinis brėžinys
    (5 lapai - iš vakarų į rytus)
    http://www.tpdris.lt/lt_LT/web/guest/sarasas


    1.



    2.



    3.


    Išdidintas fragmentas su Kirtimų gatvės (A19) sankryža



    4.



    5.


    Išdidintas fragmentas su Savanorių prospekto (A1) sankryža



    Gal kažkada nereikės stovėti kamščiuose savaitgaliais Galvės gatvėje
    Gero skaitymo.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    TPD Nr. S-VT-13-18-20
    Valstybinės reikšmės magistralinio kelio A16 Vilnius–Prienai–Marijampolė ruožo Vilnius–Trakai nuo sankryžos su Gunkliškių gatve iki sankryžos su Savanorių prospektu susisiekimo komunikacijų inžinerinės infrastruktūros vystymo specialusis planas


    Sprendiniai
    Aiškinamojo rašto ištraukos

    http://www.tpdris.lt/lt_LT/web/guest/sarasas

    Įdomiausia, kaip bus pertvarkytos sankryžos








    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    TPD Nr. S-VT-13-18-20
    Valstybinės reikšmės magistralinio kelio A16 Vilnius–Prienai–Marijampolė ruožo Vilnius–Trakai nuo sankryžos su Gunkliškių gatve iki sankryžos su Savanorių prospektu susisiekimo komunikacijų inžinerinės infrastruktūros vystymo specialusis planas


    Sprendiniai

    Yra daug dokumentų



    http://www.tpdris.lt/lt_LT/web/guest/sarasas

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    TPD Nr. S-VT-13-18-20
    Valstybinės reikšmės magistralinio kelio A16 Vilnius–Prienai–Marijampolė ruožo Vilnius–Trakai nuo sankryžos su Gunkliškių gatve iki sankryžos su Savanorių prospektu susisiekimo komunikacijų inžinerinės infrastruktūros vystymo specialusis planas

    http://www.tpdris.lt/lt_LT/web/guest/sarasas


    Koncepcijos variantai pagal sankryžas (iš vakarų į rytus)
    2018.09

    1.


    2.


    3.


    4.


    5.


    6.


    7.


    8.


    9.


    10.


    11.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    TPD Nr. S-VT-13-18-20
    Valstybinės reikšmės magistralinio kelio A16 Vilnius–Prienai–Marijampolė ruožo Vilnius–Trakai nuo sankryžos su Gunkliškių gatve iki sankryžos su Savanorių prospektu susisiekimo komunikacijų inžinerinės infrastruktūros vystymo specialusis planas

    SPAV ir koncepcija


    http://www.tpdris.lt/lt_LT/web/guest/sarasas


    Iš šių dokumentų įdomiausia, aišku, koncepcija





    Koncepcijos išvados


    Brėžinys
    (paspaudus- didesnis)

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    TPD Nr. S-VT-13-18-20
    Valstybinės reikšmės magistralinio kelio A16 Vilnius–Prienai–Marijampolė ruožo Vilnius–Trakai nuo sankryžos su Gunkliškių gatve iki sankryžos su Savanorių prospektu susisiekimo komunikacijų inžinerinės infrastruktūros vystymo specialusis planas


    Esamos būklės dokumentai 2018.04-06 mėn.

    http://www.tpdris.lt/lt_LT/web/guest/sarasas




    Dokumente yra nemažai rašoma apie eismo intensyvumą



    76 puslapių dokumente yra visų sankryžų intensyvumo matavimai
    Čia tik viena citata - apie nelabai vykuusia suprojektotą sankryžą su A19 Pietiniu aplinkkeliu



    Išvados





    Yra ir esamos būklės žemėlapis
    (paspaudus- didesnis)

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Šiek tiek paieškojau žinių apie Galvė g. rekonstrukciją į 4 juostas ir nieko neradau, išskyrus šį seną straipsnį.
    Įdomu, ar yra kokių naujienų, - gal bent žemė paimta, bet ir dėl jos paėmimo nemačiau naujienų? Kaip antai Trakų pietiniam aplinkkeliui reikalinga žemė paimta.

    https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...-eismo-juostu/ .
    Pavyko kai ką rasti.
    Šiek tiek keista, kad tai nelabai svarbus valstybei objektas.
    TPD Nr. S-VT-13-18-20
    Valstybinės reikšmės magistralinio kelio A16 Vilnius–Prienai–Marijampolė ruožo Vilnius–Trakai nuo sankryžos su Gunkliškių gatve iki sankryžos su Savanorių prospektu susisiekimo komunikacijų inžinerinės infrastruktūros vystymo specialusis planas





    http://www.tpdris.lt/lt_LT/web/guest/sarasas


    Ačiū kolegoms Riedis ir kitiems, kurie užrodė kaip naudotis TPDRIS.


    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Šiek tiek paieškojau žinių apie Galvė g. rekonstrukciją į 4 juostas ir nieko neradau, išskyrus šį seną straipsnį. Įdomu, ar yra kokių naujienų, - gal bent žemė paimta, bet ir dėl jos paėmimo nemačiau naujienų? Kaip antai Trakų pietiniam aplinkkeliui reikalinga žemė paimta.

    Lietuvos automobilių kelių direkcija, Vilniaus miesto bei Trakų rajono savivaldybės atstovai pasirašė trišalę sutartį, kuria įsipareigojo sudaryti sąlygas įgyvendinti projektą „Valstybinės reikšmės magistralinių kelių A16 Vilnius–Prienai–Marijampolė, A4 Vilnius–Varėna–Gardinas ir gatvių, kurios yra šių kelių tąsa, ruožų (pradžia – Galvės g. ir Savanorių pr. sankryža Vilniaus mieste, pabaiga – Vilniaus g. pradžia Trakų mieste) rekonstravimas“. Šis projektas įtrauktas į 2017–2020 metų planuojamų įgyvendinti projektų sąrašą, finansuotinų iš Lietuvos biudžeto ir Europos Sąjungos struktūrinės paramos lėšų. Trakų rajono savivaldybė šia sutartimi įsipareigoja parengti rekonstruojamo kelio ruožo, kuris įeina į savivaldybės teritoriją, specialųjį planą. Įgyvendinus projektą, rekonstruojamas kelias nuo Vilniaus iki Trakų bus išplatintas – 4 eismo juostų. Pastarasis kelias yra nutiestas prieš 50 metų ir, transporto specialistų nuomone, nebeatitinka šiuolaikinių reikalavimų. Kelio rekonstrukcijos darbai gali užtrukti kelerius metus. Darbai įsibėgės po to, kai bus paruošti projektiniai, specialieji planai, bus paimtos reikiamos žemės bei parengtas techninis projektas. Vėliau vyks tolesnės procedūros ir statyba. Konkursą skelbs Lietuvos automobilių kelių direkcija.
    Skaityti daugiau: https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...-eismo-juostu/ .

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą
    Manau susije su planuojamu 4 juostu keliu Vilnius - Trakai. Nes ji ties LAKD ir jis eis nuo Vilniaus ribos. Kazkur skaiciau, kad paeme paskutinius sklypus jau tam
    Bet Vilniaus riba dabar jau ties nusukimu į Pilialaukį, tai Vilniui priklausytų vos ne 3/4 viso kelio A4/A16 sudėtingiausia atkarpa.

    Komentuoti:


  • mr_miegas
    replied
    Manau susije su planuojamu 4 juostu keliu Vilnius - Trakai. Nes ji ties LAKD ir jis eis nuo Vilniaus ribos. Kazkur skaiciau, kad paeme paskutinius sklypus jau tam

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Pagaliau užsiminta apie didžiausią Vilniaus infrastruktūros problemą ir gėdą - Galvės g. iki miesto ribos.

    Komentuoti:


  • mr_miegas
    replied
    /\
    Konkurso dalyviams taip pat yra pateikiamas ir preliminarus tvarkytinų objektų sąrašas tarp kurių: Mykolo Lietuvio gatvės statybos, Barboros Radvilaitės gatvės rekonstrukcija, Galvės gatvės nuo Savanorių pr. iki miesto ribos rekonstrukcija, dviejų lygių Gariūnų ir Jočionių gatvių sankryžos rekonstrukcija, Kazbėjų tilto tvarkymo darbai, Taurupės gatvės tvarkymo darbai bei pėsčiųjų tilto Žemaitės gatvėje statybos.

    Komentuoti:

Working...
X