Metai, du?
Nejuokauk.
Valakampių tiltas jau turbūt 3 metus yra apribotas, šiandien straipsnis LRT buvo, kad tik baigiamas rekonstrukcijos projektas, nors turėjo darbai būti baigti 2022 m.
https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...unelis-palauks
O čia, atsiprašant, "kažkokios" Labūnavos tiltas. Mažiausiai 5 metus stovės be remonto.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT] Lietuvos tiltai
Collapse
X
-
LAKD pradėjo bijoti. Šeštadienį apribojo eismą per tiltą kelyje 1906 (Labūnavoje). Šis tiltas yra nr.4 pagal blogumą Lietuvoje. Analogiškai sugriuvusiam tiltui Kėdainiuose, susiaurino važiuojamą dalį iki vienos juostos. Kamerų, kurios nufilmuotų piktą fūristą nepakabino. Svorio neapribojo. Vasario 8 buvo viešas svarstymas, kaip suprantu dabar tik ruošiamas rekonstrukcijos projektas. Iki rekonstrukcijos ko gero dar mažiausiai metai ar du?
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Na tai štai ir priėjom prie raketų moksloParašė goolfietis Rodyti pranešimą
Nežinau ką patartų. Aš ne kelininkas, tik žmogus važinėjantis keliais, ir matantis skirtumus. Lietuvos reljefas neatrodo (galbūt taip nėra) labai komplikuotas kelių tiesimui...
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Nežinau ką patartų. Aš ne kelininkas, tik žmogus važinėjantis keliais, ir matantis skirtumus. Lietuvos reljefas neatrodo (galbūt taip nėra) labai komplikuotas kelių tiesimui...Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Ilgametės žemės atsikovojimo nuo vandens tradicijos. Pas mus yra ilgametės priešų skandinimo pelkėse tradicijos. Štai dabar žiūriu į šlaitą, kuriame savu laiku prie geležinkelio nebuvo iškastas koks 3m storio durpių sluoksnis gal 10m gylyje, tad pasikeitus reljefui dėl statybų už 20m, geležinkelio sankasos šlaitas ėmė skeldėti. Ką olandai patartų tokiu atveju?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Ilgametės žemės atsikovojimo nuo vandens tradicijos. Pas mus yra ilgametės priešų skandinimo pelkėse tradicijos. Štai dabar žiūriu į šlaitą, kuriame savu laiku prie geležinkelio nebuvo iškastas koks 3m storio durpių sluoksnis gal 10m gylyje, tad pasikeitus reljefui dėl statybų už 20m, geležinkelio sankasos šlaitas ėmė skeldėti. Ką olandai patartų tokiu atveju?Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
Kas per raketų mokslas tie kelių pagrindai? Kaip olandai stiklo lygumo kelius pastato praktiškai ant vandens, o Lietuvoj per šitiek metų neišmokstama normaliai padaryti?
Komentuoti:
-
Kas per raketų mokslas tie kelių pagrindai? Kaip olandai stiklo lygumo kelius pastato praktiškai ant vandens, o Lietuvoj per šitiek metų neišmokstama normaliai padaryti?Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Kelių pagrindai - Achilo kulnas Lietuvoje ir viena iš pagrindinių priežasčių, kodėl stabdomi darbai žiemai.
Komentuoti:
-
Kad kolonėlėj daugiau dėmesio skiriama kliento matomiems fasadams - neturėtų stebinti. Bet kai minusinėje temperatūroje jau kompresorius neveikia padangoms pūsti - tada supranti, kad ne visur vienodai dėmesys skirtas. Dėl namų, tai prisiregistruokit bet kurioje naujakurių facebook grupėje - pasimatys. Kelių pagrindai - Achilo kulnas Lietuvoje ir viena iš pagrindinių priežasčių, kodėl stabdomi darbai žiemai.Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
Va čia man ir nesueina galai: Kažkaip nesimato susikraipiusių (pinigai virš kokybės) pastatų (arba kolonėlės trinkelių), kurias statė privačiam verslui žiemą. Bet Lietuvoje pilna kelių, statytų šiltuoju metu, kurių asfalto danga dar kokybiška, o pagrindai beviltiškai išsivaikščioję...
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Va čia man ir nesueina galai: Kažkaip nesimato susikraipiusių (pinigai virš kokybės) pastatų (arba kolonėlės trinkelių), kurias statė privačiam verslui žiemą. Bet Lietuvoje pilna kelių, statytų šiltuoju metu, kurių asfalto danga dar kokybiška, o pagrindai beviltiškai išsivaikščioję...Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
3) kur yra spaudimas pinigai virš kokybės, ten niekada nestoja;
4)degalinė? Žr. 3 punktą
Komentuoti:
-
1) dirba tuos darbus, kuriuos leidžia oro sąlygos;Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
O tai ką visi statybininkai daro žiemą? Iš kur žvyrus ima? Juk statybos tai nesustoja? Žemės darbai dar ir kaip vyksta, va Kaune Kalvarijos g. ir A5 sankryžoje degalų kolonėlę baigia pastatyti (per žiemą, pradėjo darbus vėlų rudenį)...
edit: o kaip dirba norvegų kelininkai, kur neigiamos temperatūros pusę metų?
2) nusiperka kai karjerai dirba, jei yra didesnis poreikis, tai ir karjeras atnaujina darbus;
3) kur yra spaudimas pinigai virš kokybės, ten niekada nestoja;
4)degalinė? Žr. 3 punktą
5) dirba pagal vietines sąlygas. Dalinai temparetūras kompensuoja ir kitos geologinės sąlygos, nes daugiau uolienų reiškia mažiau galvos skausmo dėl molio ir t.t.
Komentuoti:
-
BNS / Pilotas.lt 2023.02.10
Kėdainiuose statys laikinąjį tiltą
Praėjusią savaitę įgriuvus tiltui per Nevėžį Kėdainiuose Tilto gatvėje, po pustrečio mėnesio turėtų būti sumontuotas laikinasis tiltas. Taip Lietuvos automobilių kelių direkcija teigia, įvertinusi įgriuvusio tilto būklę bei pasitarusi su projektuotojais.
Pasak Lietuvos automobilių kelių direkcijos vadovo Remigijaus Lipkevičiaus, siekiant greičiau įrengti tiltą, darbai galėtų būti įsigyjami neskelbiamų derybų būdu.
Pasak jo, trumpiausias laikas – du su puse mėnesio. Teigiama, kad projektuotojas jau rengia projektą, kurį turėtų užbaigti per mėnesį. „Prašysime pagalbos tiek savivaldybės, tiek kultūros paveldo, kad greičiau, per dvi–tris savaites suderintų projektą ir galėtume neskelbiamų derybų būdu pirkti laikino tilto įrengimą. Mūsų paskaičiavimais, atlikus derinimo procedūras įrengimas užtruktų apie mėnesį“, – teigė R.Lipkevičius.
Taip pat norima įsigyti nepriklausomų ekspertų paslaugas, kurie įvertintų tiltą, kur įgriuvusi sija. „Norime, kad nepriklausomi ekspertai pasisakytų, ir atliktų paskaičiavimus ir įvertintų galimybes jį paleisti, su sąlyga, kad bus pritaikytos papildomos priemonės ir nebus jokios grėsmės gyventojams juo judėti“, – pažymi R.Lipkevičius.
https://pilotas.lt/2023/02/10/statyb...recio-menesio/
Komentuoti:
-
Na karjerai dirba - gal ne visi, bet pakankamai daug dirbančių. Smėlio žvyro poreikis žiema niekur nedigsta ir kelininkams nedirbant.Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Taip pat ir karjerai nedirba, žemės darbai nevyksta. Betonavimas su apribojimais irgi iki -5C
Kas tikrai nedirba žiemos pertraukos metu, tai asfalto gamyba. Bet tai jau tiesioginė tos pertraukos keliuose pasekmė, o ne priežastis.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
O tai ką visi statybininkai daro žiemą? Iš kur žvyrus ima? Juk statybos tai nesustoja? Žemės darbai dar ir kaip vyksta, va Kaune Kalvarijos g. ir A5 sankryžoje degalų kolonėlę baigia pastatyti (per žiemą, pradėjo darbus vėlų rudenį)...Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Taip pat ir karjerai nedirba, žemės darbai nevyksta. Betonavimas su apribojimais irgi iki -5C
edit: o kaip dirba norvegų kelininkai, kur neigiamos temperatūros pusę metų?
Komentuoti:
-
Taip pat ir karjerai nedirba, žemės darbai nevyksta. Betonavimas su apribojimais irgi iki -5CParašė Panevezietis Rodyti pranešimą
Yra forume kelininkų - pakomentuos, bet ~ gruodį bent dalinai "užsidaro" gamybinės bazės ir asfalto (karšto) nebegamina.
Tai susiję su tuo, kad nebeklojamas asfaltas prie žemų temperatūrų ir kt.
Betonuot k-jas galima ir žiemos metu, ką įmonės dažnu atveju ir daro.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Ką tik LAKD nudžiugino, kad darbus pradės anksčiau.
Dar neaišku, ar jie baigs darbus anksčiau, Juk 2023 m. birželio pabaiga ir taip buvo minima LAKD darbų žemėlapyje.
Na, bet gal bent vėl nenukėllinės terminų.
LAKD / ELTA 2023..02.14
Nuo kitos savaitės atnaujinama tilto kelyje Aristava–Kėdainiai–Cinkiškiai rekonstrukcija
Šiandien AB Lietuvos automobilių kelių direkcija susitiko su rangovu, kad būtų paspartinti Vilainių tilto, esančio valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 229 Aristava–Kėdainiai–Cinkiškiai 5,151 km darbai.
Su rangovu sutarta, kad vasario 20 d. rangovas grįžta į objektą ir bus tęsiami tilto, esančio valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 229 Aristava–Kėdainiai–Cinkiškiai 5,151 km rekonstrukcijos darbai. Siekiant užtikrinti susisiekimą pėstiesiems, bus atstatomas ir laikinas pontoninis pėsčiųjų tiltas per Nevėžį.
Darbus pradedant anksčiau nei kovo 15 d., kai turėjo baigtis technologinė pertrauka, tikimasi eismą tiltu paleisti anksčiau, t. y. birželio mėnesį.
https://lakd.lt/naujienos/nuo-kitos-...ukcija-tesiama
https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...rekonstrukcija
Komentuoti:
-
Išties toloka iki asfalto klojimoParašė goolfietis Rodyti pranešimąKaip suprantu Kėdainiu tilto atveju,ten dar toloka iki asfalto klojimo

Komentuoti:
-
Kaip suprantu Kėdainiu tilto atveju,ten dar toloka iki asfalto klojimo, ir nepanašu, kad kažkas prie jo dirbtų...Parašė Panevezietis Rodyti pranešimą
Yra forume kelininkų - pakomentuos, bet ~ gruodį bent dalinai "užsidaro" gamybinės bazės ir asfalto (karšto) nebegamina.
Tai susiję su tuo, kad nebeklojamas asfaltas prie žemų temperatūrų ir kt.
Betonuot k-jas galima ir žiemos metu, ką įmonės dažnu atveju ir daro.
Komentuoti:
-
Yra forume kelininkų - pakomentuos, bet ~ gruodį bent dalinai "užsidaro" gamybinės bazės ir asfalto (karšto) nebegamina.Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
Man vis kyla klausimas, ar ta technologinė pertrauka yra kažkokia sovietinė liekana? Kodėl komercinės statybos nesustoja kiaurus metus, o statant kelius pusę metų kelininkai nosį krapšto...
Tai susiję su tuo, kad nebeklojamas asfaltas prie žemų temperatūrų ir kt.
Betonuot k-jas galima ir žiemos metu, ką įmonės dažnu atveju ir daro.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Man vis kyla klausimas, ar ta technologinė pertrauka yra kažkokia sovietinė liekana? Kodėl komercinės statybos nesustoja kiaurus metus, o statant kelius pusę metų kelininkai nosį krapšto...Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
P.S. o šiaip tai nutylėta, kad dabar žiemos pertrauka ir nesiskaičiuoja vėlavimas
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Nors kartą susidūrę turbūt žino, kad yra galaktikos dydžio skirtumas tarp uždedamų štampukų "Gauta" "Išsiųsta" ir visokių geodezinių, išpildomųjų nuotraukų, sklypų savininkų sutikimų, atestuotų varžų matuotojų ir t.t., kad daeiti iki tų štampukų.Parašė Romas Rodyti pranešimąKėdainiuose ieškoma kaltų, kodėl vėluoja tilto rekonstrukcija.
Kalba eina apie Vilainių tiltą kelyje KK229 - tas tiltas turėjo veikti jau prieš 3½ mėnesio

Mugė.eu 2023.02.10
Naujos detalės: dėl ko užsitęsė Vilainių tilto statyba
P.S. o šiaip tai nutylėta, kad dabar žiemos pertrauka ir nesiskaičiuoja vėlavimasPaskutinis taisė Ginthus; 2023.02.13, 19:25.
Komentuoti:
-
Kėdainiuose ieškoma kaltų, kodėl vėluoja tilto rekonstrukcija.
Kalba eina apie Vilainių tiltą kelyje KK229 - tas tiltas turėjo veikti jau prieš 3½ mėnesio

Mugė.eu 2023.02.10
Naujos detalės: dėl ko užsitęsė Vilainių tilto statyba
Akcinė bendrovė „Energijos skirstymo operatorius” (ESO) neigia, kad Vilainių tilto statyba užtruko dėl jų kaltės. Tilto per Nevėžį Kėdainių J. Basanavičiaus gatvėje statytojai – AB HISK – teigia, jog tilto statybos darbai sustojo ir negalėjo būti tęsiami, kol nebuvo pašalinti po statomu tiltu aptikti ESO priklausantys kabeliai.
LAKD: darbai užtruko dėl ESO
„Vienas iš trijų Kėdainiuose esančių tiltų per Nevėžį – pernai pradėtas rekonstruoti J. Basanavičiaus gatvėje esantis Vilainių tiltas – turėtų būti sutvarkytas iki birželio ar dar anksčiau, sako Kelių direkcijos generalinis direktorius. Remigijaus Lipkevičiaus teigimu, darbai pernai strigo dėl ESO delsimo sutvarkyti kabelį”, – paskelbė naujienų agentūra BNS.
Seimo socialdemokratų frakcijoje ketvirtadienį Kelių direkcijos vadovas teigęs: „Sutartis su HISK pasirašyta laiku, darbai buvo pradėti, bet balandį (2022 metų – BNS) paaiškėjo, kad yra ESO kabeliai, prašyta ESO tuos kabelius pašalinti, nes mūsų rangovas neturi teisės lįsti prie to turto. ESO savo procedūras vykdo tris mėnesius, sugaištas laikas iki liepos, kai buvo galima vykdyti darbus. Rangovas po liepos tęsė darbus iki lapkričio, kai nebegalima dirbti dėl žiemos pertraukos“.
ESO: darbus vilkino rangovas
Penktadienį, vasario 10 d., „Kėdainių mugė” gavo pranešimą iš ESO (...)
„Noriu paneigti viešumoje pasirodžiusią Lietuvos automobilių kelių direkcijos (LAKD) vadovo Remigijaus Lipkevičiaus nuomonę, kad Kėdainiuose rekonstruojamo tilto rekonstrukcija užtruko dėl bendrovės „Energijos skirstymo operatorius“ (ESO) kaltės. Pabrėžiame, kad LAKD vardu jų generalinis rangovas „HISK“ dėl elektros tinklų ir įrenginių perkėlimo (rekonstravimo) sąlygų į ESO kreipėsi 2021.12.28 bei jas apmokėjo 2021.12.30.
2022.01.05 ESO išdavė technines sąlygas, kuriose nurodyta, kad projektą turi parengti klientas ir jį suderinti su ESO. Pirminius sprendinius suderinimui kliento projektuotojas pateikė tik 2022.04.28, jie buvo suderinti iškart – 2022.04.29. Galutinį projektą suderinimui kliento projektuotojas pateikė 2022.05.19, suderintas 2022.05.20.
Po dviejų mėnesių, 2022.07.14 LAKD kreipėsi dėl trišalės sutarties tarp „HISK“, elektros montavimo darbus atliekančios įmonės „Indastrus“ bei ESO sudarymo. Sutartis buvo pasirašyta tą pačią dieną.
Kadangi tiek projektuotojas, tiek rangovas buvo pasirinktas kliento, ESO niekaip negalėjo turėti įtakos projektavimo bei rangos darbams. Šią atsakomybę turėjo LAKD pasirinktas rangovas. ESO visus savo veiksmus atliko per 7 darbo dienas.
https://muge.eu/naujos-detales-del-k...tilto-statyba/
Komentuoti:
Komentuoti: