Jurbarko tiltas – tiltas per Nemuną, jungiantis Jurbarką su Kiduliais, piečiau Jurbarko miesto.
Tai ilgiausias (494 m) Lietuvoje automobilių tiltas. Pastatytas 1978 m.
Pirkimo objektas: Tiltų, esančių valstybinės reikšmės keliuose (per Babrūnę, Miniją, Perkasą ir Miniją), projektavimo su poveikio aplinkai vertinimu ir projektų vykdymo priežiūros paslaugos
Perkančioji organizacija: Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos
Paskelbta: 2010-02-25
Pasiūlymų teikimo terminas: 2010-04-20
Perkančioji organizacija numato įsigyti tiltų:
- per Babrūnę valstybinės reikšmės rajoninio kelio Nr. 2212 Klaipėda–Triušiai–Kretinga 15,88 km;
- per Perkasą valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 141 Kaunas–Jurbarkas–Šilutė–Klaipėda 208,99 km;
- per Miniją valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 228 Dauparai–Gargždai–Vėžaičiai 7,69 km;
- per Miniją valstybinės reikšmės rajoninio kelio Nr. 2312 Kretinga–Raguviškiai–Budriai 8,20 km projektavimo su poveikio aplinkai vertinimu ir projektų vykdymo priežiūros paslaugas.
6. Paslaugų kiekis (apimtis):
6.1. esamo tilto per Babrūnę ilgis – 14,00 m, tarpatramio ilgis – 3,50 m, plotis – 7,00 m;
6.2. esamo tilto per Perkasą ilgis – 50,30 m, tarpatramio ilgis – 39,90 m, plotis – 6,70 m;
6.3. esamo tilto per Miniją ilgis – 83,00 m, tarpatramių ilgis – 78,90 m, plotis – 9,00 m, tarpinių atramų aukštis – 4,80 m;
6.4. esamo tilto per Miniją ilgis – 81,10 m, plotis – 8,60 m.
7. Paslaugų teikimo terminai: nuo sutarties įsigaliojimo, – iki:
7.1. tilto per Babrūnę – 2010 m. liepos 1 d.,
7.2. tiltų per Miniją, Perkasą ir Miniją – 2010 m. lapkričio 1 d.
Perkanti organizacija: Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos
Paskelbta: 2010-03-10;
Pasiūlymų teikimo terminas: 2010-04-19
5. Perkančioji organizacija numato įsigyti tiltų:
- per Siesartį valstybinės reikšmės rajoninio kelio Nr. 3806 Šakiai–Slavikai 5,40 km;
- per Šušvę valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 229 Aristava–Kėdainiai–Cinkiškis 17,96 km;
- per Siesartį valstybinės reikšmės rajoninio kelio Nr. 4803 Ukmergė–Siesartis–Skuoliai 8,24 km;
- per Šventąją valstybinės reikšmės rajoninio kelio Nr. 4809 Lokėnai–Vepriai–Gelvonai 16,05 km projektavimo ir projektų vykdymo priežiūros paslaugas.
6. Paslaugų kiekis (apimtis):
6.1. esamo tilto per Siesartį (kelyje Nr. 3806) ilgis – 26,10 m, tarpatramių ilgis – 3x8,70 m, plotis – 8,40 m;
6.2. esamo tilto per Šušvę ilgis – 51,00 m, plotis – 14,40 m;
6.3. esamo tilto per Siesartį (kelyje Nr. 4803) ilgis – 53,00 m, tarpatramių ilgis – 3x16,75 m, plotis – 9,05 m;
6.4. esamo tilto per Šventąją ilgis – 100,00 m, tarpatramių ilgis – 4x24,0 m, plotis – 9,50 m.
7. Paslaugų teikimo terminai: nuo sutarties įsigaliojimo, – iki:
7.1. tilto per Siesartį (kelyje Nr. 3806) – 2010 m. rugpjūčio 1 d.,
7.2. tiltų per Šušvę, Siesartį (kelyje Nr. 4803) ir Šventąją – 2010 m. lapkričio 1 d.
Nuo lapkričio 11 d. iki 2010 m. liepos 30 d., dėl tilto per Neries upę rekonstrukcijos kelyje Nr.102 Vilnius - Švenčionys - Zarasai 21,86 km bus uždarytas eismas, praneša Automobilių kelių direkcija.
Darbų laikotarpiu transporto eismas bus nukreiptas per Nemenčinės gyvenvietę.Visų vairuotojų, ypač sunkiasvorių transporto priemonių, kurie dėl tam tikrų priežasčių negali važiuoti apylanka, prašoma pasirinkti kitą, iš anksto numatytą, apvažiavimo maršrutą.
Iš komentarų:
„Šį tiltą jau rementuos trečią kartą per penkerius metus, beje antrasis buvo kapitalinis remontas.“
„Babkiu plovimas. Praejusiais metais atliko jo pilna rekonstrukcija - nauji atskyrimai pestiesiems ir dviraciams, nauji apsvietimo stulpai etc. Dabar is naujo rekonstruos. Problema, kad pernykscio remonto metu buvo "neapskaiciuota", kad beveik simtas tonu papildomo betono - neatlaikoma nasta tiltui. Ten viska dare kazkokie savamoksliai, net ne vidutinio lygio inzinieriai. Ir runkeliui aisku, kad tokio ilgio tiltas yra labai jautrus bet kokiam papildomam svoriui, nekalbant apie tokius kiekius. Konkretus lesu svaistymas ir grobstymas: pirma padarom lievai, tada tvarkysime is naujo. Trojano variantas - o tai neuzskaitoma rimtu nusikaltimu?“
Šiandien naršydamas internete radau įdomiausių pasaulyje tiltų rinkinuką. Nežinau ar tai buvo minėta forume, bet įdedu linką. http://www.balsas.lt/naujiena/179018
Įdomu, kiek naujų tiltų pastatyta per nepriklausomybės laikus? Aišku jų poreikis mažesnis nei pokariu ir vėlesniais dešimtmečiais. Ir kiek viadukų bei estakadų? O jų poreikis didžiulis.
Tuo tiltu naudosis vietiniai gyventojai, vasarotojai, plius miškininkai, pasieniečiai, grybautojai ir uogautojai.
Vietinių gyventojų skaičius:
- Gelednėje 15
- Milaukoje - 1
- Michalinave - 0 http://lt.wikipedia.org/wiki/Sari%C5%B3_seni%C5%ABnija
Rusnė. Buvęs gražus dviejų arkų Peterso vardu pavadintas tiltas per Atmatą
Jei Peterso tiltas stovėtų dar ir dabar, pervažiavus tiltą atsirastume Rusnėje ir mus pasitiktų štai toks Rusnės vaizdas (manau, kad autentiškas grindinys išlikęs dar nuo seno)
Tiltas per Varduvą, esantis Mažeikių savivaldybės teritorijoje, 219 kelio Bugeniai-Pikeliai 6 kilometre, yra prastos būklės, tad čia bet kurią akimirką gali pasikartoti įvykusi Kleboniškio tilto nelaimė Kaune, tik, šį kartą – su dar rimtesnėmis pasekmėmis, teigia Mažeikių savivaldybės atstovai.
Tiltu per Varduvą eina pagrindinis kelias į bendrovę „Mažeikių nafta“. Šiuo tiltu pravažiuoja daugybė sunkiasvorių cisternų su nafta ir jos produktais. Jei šis tiltas įgriūtų ar dėl kitų priežasčių juo nebebūtų galima važiuoti, gali nutikti ir taip, jog visa Lietuva liktų be automobilinio kuro, o pati „Mažeikių nafta“ liktų be rezervinio išvažiavimo.
Alternatyvus kelias – tik geležinkeliu. Pagal techninius normatyvus cisternos negali važiuoti tam nepritaikytais keliais.
„Jei sunkiasvorės cisternos su nafta važiuotų žvyrkeliu, jis siaubingai dulkėtų. Dėl to kentėtų šalia gyvenantys žmonės, o eismas juo taptų visiškai nesaugus“, - teigė Mažeikių savivaldybės Vietinio ūkio skyriaus vedėjas Alfonsas Žiulpa.
Mažeikių savivaldybei užsakius buvo atlikta studija dėl naujo aplinkkelio į „Mažeikių naftą“ statybos galimybių. Nutiestas aplinkkelis užtikrintų, kad net įvykus tilto avarijai, ar uždarius jį remontui, į naftos perdirbimo bendrovę patekti nebūtų kliūčių. Toks aplinkkelis taip pat nukreiptų cisternų srautą nuo Mažeikių miesto.
Transporto ir kelių tyrimo institutas jau yra atlikęs išsamią minėto tilto techninės būklės apžiūrą. Buvo konstatuota, kad tiltas per Varduvą, pastatytas dar 1981 metais, yra smarkiai pasenęs ir visiškai neatitinka dabartinių apkrovų.
„Atlikę apžiūrą, ekspertai nustatė, jog tilto konstrukcijose yra labai daug defektų, jam būtinai reikalingas kapitalinis remontas“, - sakė A. Žiulpa. Ir „Mažeikių naftos“, ir Mažeikių savivaldybės atstovai teigia, kad tiltą būtina remontuoti nedelsiant.
Komentuoti: