Maršrutas per Alytų ir Lazdijus į Lenkiją pastaisias metais dabar tapo visiškai nepatrauklus - ir dėl kelio dangos degradavimo, ir dėl apsunkinto eismo apipus Alytaus. Ypač neptraukli atkarpa nuo Kaniūkų iki Alytaus, per Alytų (Ulonų ir Pulko gatvės, kurios po 6 metus 6 km atkarpoje trukusios rekonstrukcijos tapo ne tranzitinėmis, o vietinės reikšmės gatvėmis) ir už Alytaus - iki Miroslavo žiedinės sankryžos. Net jei Kaniūkų tiltas kada nors ir bus rekonstruotas, reikės pertvarkyti ir KK128 bei KK131 ir KK132, kad tie keliai atitiktų karinio mobilumo reikalavimus.
Viešieji pirkimiai 2025.09.09 Nr. 4442925
Rinkos konsultacija. Valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 128 Naujieji Valkininkai–Daugai–Alytus 41,946 km tilto per Nemuną rekonstravimo techninio darbo projekto parengimas ir projekto vykdymo priežiūra
Iš techninės užduoties
17. Kiti nurodymai / reikalavimai:
Valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 128 Naujieji Valkininkai–Daugai–Alytus infrastruktūra turi būti pritaikyta dvejopam naudojimui – tiek civiliniam, tiek karinio mobilumo transportui ir
atitikti Komisijos įgyvendinimo reglamento (ES) 2021/1328 (2021-08-10) techninius reikalavimus, užtikrinant mobilumo efektyvumą ir saugumą.
Projekto rengėjas privalo:
- įvertinti esamų tilto laikančiųjų konstrukcijų techninę būklę ir laikomąją galią, atlikdamas visus būtinus tyrimus ir bandymus;
- parinkti optimalius rekonstravimo (stiprinimo) sprendimus, kurie atitiktų LST EN 1991-2 normatyvinius reikalavimus bei karinio mobilumo apkrovų kriterijus (karinio mobilumo apkrovų duomenys detalizuojami rengiant projektą);
- numatyti kontrmobilumo priemonių perkėlimą arba naujų įrengimą, užtikrinant infrastruktūros funkcionalumą ir saugumą.
https://viesiejipirkimai.lt/epps/pmc...rceId=4442925#
Valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 128 Naujieji Valkininkai–Daugai–Alytus infrastruktūra turi būti pritaikyta dvejopam naudojimui – tiek civiliniam, tiek karinio mobilumo transportui ir
atitikti Komisijos įgyvendinimo reglamento (ES) 2021/1328 (2021-08-10) techninius reikalavimus, užtikrinant mobilumo efektyvumą ir saugumą.
Projekto rengėjas privalo:
- įvertinti esamų tilto laikančiųjų konstrukcijų techninę būklę ir laikomąją galią, atlikdamas visus būtinus tyrimus ir bandymus;
- parinkti optimalius rekonstravimo (stiprinimo) sprendimus, kurie atitiktų LST EN 1991-2 normatyvinius reikalavimus bei karinio mobilumo apkrovų kriterijus (karinio mobilumo apkrovų duomenys detalizuojami rengiant projektą);
- numatyti kontrmobilumo priemonių perkėlimą arba naujų įrengimą, užtikrinant infrastruktūros funkcionalumą ir saugumą.
https://viesiejipirkimai.lt/epps/pmc...rceId=4442925#














Komentuoti: