Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Lietuvos tiltai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Romas
    replied
    LRT.lt 2023.02.13
    LAKD pabrėžia – nukritus daliai tilto per Nerį ties Kaunu turėklų padariniai pašalinti iš karto, automobiliams važiuoti saugu
    Vasario 10 d. ryte, gavus informaciją apie tilto per Nerį ties Kaunu (pietinis tiltas, esantis šalia tvarkomo A. Meškinio tilto) turėklų pažeidimus, įvykio padariniai buvo pašalinti iš karto, pranešė Lietuvos automobilių kelių direkcija (LAKD).
    Šiuo metu tiltu naudotis saugu. Rangovas, vykdantis darbus šalia minėto tilto, užtikrina saugą statybvietėje. AB „Kelių priežiūra“ pagal poreikį atlieka papildomus taisymo darbus.
    Turėklai penktadienį buvo nukritę ties skiriamąja juosta, kur pėstieji nevaikšto. Pėstieji vaikšto kitoje tilto pusėje – šalitilčiu, kur yra ir turėklai, ir tvorelė, todėl ten, kur eina pėstieji, jokių pavojingų jiems situacijų nėra.
    Tiltas yra patenkinamos būklės ir bus pradėtas remontuoti, kai bus baigti vidurinio tilto remonto darbai (pagal sutartį darbai turi būti baigti iki 2024 metų spalio mėn.).

    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...vaziuoti-saugu
    Paskutinis taisė Romas; 2023.02.14, 12:19. Priežastis: 2023.02.13

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Jei manot, kad Vokietijoje nėra prastų tiltų net Autobanuose, tai manykit iš naujo
    Galėčiau Italiją paminėt, kad ten iš vis su keliasdešimt žuvusių tiltas Genujoje griuvo. Aišku Italija gal mums ne rodiklis, bet vis tiek "turtingi Vakarai".

    Ten su tiltais irgi nėra viskas iki galo ok. Aišku šalys didelės, infrastruktūros daug.

    Lietuvoj ekonomika šiek tiek kitoje būklėje, ypač Vidurio Vakarų Lietuvos. Nors jei dėmesys tiltams duotas, tiltai nėra mega struktūros, gal realu viltis, kad po dešimtmečio kito gal mažiau šnekėsim apie griūvančius tiltus. Reik vis tik turėt omeny, depopuliaciją ir didžiulį 60s-80s sovietinių laikų infrastruktūros indėlį (input'ą), kurį visą reikia vienu metu prižiūrėt. Nenustebkit, kad po Via Balticos ir keletos ruožų išplatinimų, asfalto kiekis Lietuvoje gal net pradės mažėt. Tiesiog neišsisuksim nuo siaurinamų ar net naikinamų gatvių/kelių visoje Lietuvoje, kad ir kokius košmarus autofanai dabar sapnuoja, ar kokie kaimynai slavai mus per dantį trauks, kad nusprendėm būt pinigus skaičiuojantys minimalistai, nestatom 4+4 autobanų ar ultra brangių maglevų.
    Paskutinis taisė PoDV; 2023.02.12, 16:06.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą

    Kaip čia atsitiko, kad tiltą kelininkai spėjo uždaryti anksčiau, nei krūmuose tykojęs, "ministro Skuodzio" sapnuose regėtas "sunkiasvorio vilkiko vairuotojas" nespėjo pervažiuoti ir sugriauti to tilto.
    Kažkokie užtvarai nesustabdys pasišventusio tiltų griovėjo 16wheelerfromhell!
    Dabar ir finansavimai kils ir aiškins, kad tai niekaip nesusiję su įvykiu ir kad būtų kėlę ir taip. Tik deja net jei ir skirtų iškart 500 tiltų suremontuot, visvien nėra kam dirbti net prie dabar statomos viabaltikos. Visi specialistai senai pabėgo statyti jėgaines.
    Paskutinis taisė Ginthus; 2023.02.12, 15:31.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Turbūt nebūtina kurti atskiros temos
    Paskutiniai trys šios temos puslapiai beveik apie griūvancius tiltus.
    Ar jau pakankamai priartėjom prie rusijos? John kaip manai?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Turbūt nebūtina kurti atskiros temos
    Paskutiniai trys šios temos puslapiai beveik apie griūvancius tiltus.

    Komentuoti:


  • RokasLT
    replied
    Reikia sukurti tema GRIUNANTYS LT TILTAI, nes pagal duomenis LT yra per 700 avariniu tiltu.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Kas savaitę - po griūvantį tiltą. Gal jau laikas būtų vadinamajam "susisiekimo ministrui" ir atsistatydinti

    Delfi.lt 2023.02.10
    Byra pagrindinis šalies tiltas magistralėje Vilnius–Klaipėda: nukrito metaliniai tilto turėklai
    Tiltas byrėti pradėjo penktadienį, apie 6 val. Teigiama, jog nukrito metaliniai turėklai, pasirodo, kad jie vos neužkrito ant pravažiuojančio automobilio.
    Gyventojai teigia, kad net nežinojo, kokios blogos būklės yra senasis Kleboniškio tiltas Kaune.

    Tai jau trečiasis byrantis tiltas Lietuvoje per pusantros savaitės.

    https://m.delfi.lt/kriminalai/article.php?id=92532631

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
    Pablogėjus tilto būklei uždaromas eismas tiltu per Dubysą

    https://www.raseiniai.lt/naujienos/p...V2n1IQgKgnxdnY
    Kaip čia atsitiko, kad tiltą kelininkai spėjo uždaryti anksčiau, nei krūmuose tykojęs, "ministro Skuodzio" sapnuose regėtas "sunkiasvorio vilkiko vairuotojas" nespėjo pervažiuoti ir sugriauti to tilto.
    Paskutinis taisė Romas; 2023.02.11, 00:29.

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
    Pablogėjus tilto būklei uždaromas eismas tiltu per Dubysą



    https://www.raseiniai.lt/naujienos/p...V2n1IQgKgnxdnY
    Ale tu matai, staiga pablogėjo būklė... Ai pala...

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Pablogėjus tilto būklei uždaromas eismas tiltu per Dubysą

    Vasario 8 d. nuo 19 val. uždaromas eismas per valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 196 Ariogala–Raseiniai–Kryžkalnis 13,46 km esantį tiltą per Dubysą. Eismas kreipiamas apylanka rajoniniu keliu Nr. 1907 Vilkija–Čekiškė–Ariogala, magistraliniu keliu A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda, rajoniniu keliu Nr. 3547 privažiuojamasis kelias prie Butkiškės nuo kelio Vilnius–Kaunas–Klaipėda, rajoniniu keliu Nr. 1708 Padubysys–Vozbutai–Butkiškė-Putriai, rajoniniu keliu Nr. 3513 Padubysys–Juodaičiai–Griciai, rajoniniu keliu Nr. 3527 Didžiuliai–Stanioniai (Eismoinfo.lt).
    https://www.raseiniai.lt/naujienos/p...V2n1IQgKgnxdnY

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Kėdainių Mugė aprašo situaciją su tiltais, bet straipsnyje įdomiausia likusio Kėdainių tilto nuotrauka:

    Tačiau Lietuvos automobilių kelių direkcija tvirtina, kad šio tilto būklė yra nebloga. „ Tiltas per Nevėžį, esantis krašto kelio Nr. 144 Jonava-Kėdainiai-Šeduva 30,889 km yra neblogos būklės (Kelio statinių (tiltų, viadukų, estakadų, tunelių), esančių valstybinės reikšmės keliuose, statybos, rekonstravimo, kapitalinio remonto projektų planavimo, rengimo ir įgyvendinimo prioritetinės eilės 557 vietoje. Iš viso eilėje yra 1588 objektai)”, – rašoma LAKD atsakyme „Kėdainių mugei”.
    https://muge.eu/tilto-griutis-didesn...s-ar-valdziai/

    Jei taip atrodo 557 pagal blogumą tilto patiltės, tai kaip atrodo pirmame, sakykim, 50-uke ęsantys tiltai?
    Attached Files

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    LAKD 2023.02.03
    Kelių direkcijos atstovai susitiko su projektuotojais,
    kad būtų paspartinti tilto per Nevėžį tvarkymo darbai
    Vasario 3 d., AB Lietuvos automobilių kelių direkcijoje įvyko susitikimas su projektuotojais dėl terminų pagreitinimo projektuojant tiltą per Nevėžį Kėdainiuose (valstybinės reikšmės rajoninio kelio Nr. 1906 Aukštutiniai Kaniūkai–Babtai–Labūnava–Kėdainiai 44,339 km), kurio sija šią savaitę įgriuvo į upę, ir veiksmų plano sprendžiant susiklosčiusią situaciją.

    Sutarta, kad projektuotojai kitą savaitę pateiks galimus terminus ir veiksmus. Šiuo metu svarstomos visos galimos alternatyvos, kad būtų galima tilto tvarkymo darbus pradėti kaip įmanoma anksčiau.
    Kelių direkcija inicijavo padarinių pašalinimo darbus. Tik po to, kai bus pašalinti įvykio padariniai ir įvertinta tilto būklė, bus galima vertinti, ar tiltas tinkamas tolesnei eksploatacijai ir kokia apimtimi. (...)
    Šiuo metu dėl minėto tilto per Nevėžį pažeidimo eismas kreipiamas apylanka krašto keliu Nr. 144 Jonava–Kėdainiai–Šeduva. Šiame kelyje esančiu tiltu (30,889 km) galima saugiai naudotis be apribojimų.

    Kelių direkcija taip pat ieško būdų, kaip paspartinti darbus tvarkant tiltą, esantį Nr. 229 Aristava–Kėdainiai–Cinkiškiai 5,151 km. Kitos savaitės pradžioje su rangovu bus aptartos galimybės, kaip būtų galima paspartinti ir šiuos darbus.

    https://lakd.lt/naujienos/keliu-dire...varkymo-darbai

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Sugriuvęs Kėdainių tiltas nuo kairiojo Nevėžio kranto (Šėtos g. - Kauno g.) nelabai matosi.
    Vaikščioti žvarbiu oru nebuvo smagu. Daryti mašina 10 km lanksto į kitą krantą irgi nebuvo didelio noro.

    Foto 2023.02.04






    Nukritusi sija turėjo išgąsdinti tuo metu ėjusius per tiltą


    Vaizdas nuo Senamiesčio pėsčiųjų tilto






    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Beje, kas yra KK229 Vilainių tilto rangovas?
    Ant lentos su baigimo terminu 2022.10.24 užrašyta "Panevėžio keliai", o LAKD projektų žemėlapyje ir ant kitos lentos prie objekto - HISK.
    Ar čia Panevėžio keliai persivadino?
    Persivadino

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
    Po pernykščio kainų šuolio, visos baudos iki 5% sutarties vertės net neatrodo tokios bauginančios. Šio rangovo metiniai nuostoliai sudarė didesnį procentą nuo apyvartos.
    Beje, kas yra KK229 Vilainių tilto rangovas?
    Ant lentos su baigimo terminu 2022.10.24 užrašyta "Panevėžio keliai", o LAKD projektų žemėlapyje ir ant kitos lentos prie objekto - HISK.
    Ar čia Panevėžio keliai persivadino?

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    [B]
    Fotografuota praėjus virš 3 mėnesių po šio tilto rekonstrukcijos baigimo termino.
    Turbūt vėluoja
    Po pernykščio kainų šuolio, visos baudos iki 5% sutarties vertės net neatrodo tokios bauginančios. Šio rangovo metiniai nuostoliai sudarė didesnį procentą nuo apyvartos.
    Be to veikiausiai vyksta žiemos pertrauka, kas iš vėlavimo išbrauks visą pusmetį.
    Apskritai kažkokia grauduma su direkcijos objektais, nors dar vis eina nemažos injekcijos europos pinigų.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
    Toks įdomus eksperimentas gavosi, kai vienas šalia kito stovi du tiltai, vienas iš jų sugriuvęs, kitas iš jų skirtas tik pėstiesiems (ir dviračiams?) Bent jau dalis žmonių tikrai gali pasirinkti alternatyvą pėsčiomis. O jeigu ir dar ir dviračiams geresnės sąlygos būtų, tai gal nebūtų tokio drastiško efekto. P.S. nesu vietinis, ir nepasisakau už tilto neatstatymą, bet tokia situacija bus ilgam, ir įdomu, kaip bus sprendžiamas susisiekimo klausimas.
    Vietinė savivalda jau audžia planus mikruškių maršrutams iki pėsčiųjų tilto abiejuose krantuose

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    KK229 Kėdainių (Vilainių) tiltas
    Tame kelio KK229 kelio ruože 2019 - 2020 m. įrengtas vidutinio greičio radaras, nors jau tuomet buvo aišku, kad šį ir kaimyninį tiltus reikės rekonstruoti.
    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...-plano-pradzia

    Žemėlapis orientacijai iš LAKD radarų žemėlapio

    https://gis.ktvis.lt/arcgis/apps/Vie...2f6070bb897b23

    Foto 2023.02






    Fotografuota praėjus virš 3 mėnesių po šio tilto rekonstrukcijos baigimo termino.
    Turbūt vėluoja


    Tvora


    Žvilgsnis pro tvorą




    Kėdainių rajono gyventojams lieka tik "įsijungti šypseną"

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
    Toks įdomus eksperimentas gavosi, kai vienas šalia kito stovi du tiltai, vienas iš jų sugriuvęs, kitas iš jų skirtas tik pėstiesiems (ir dviračiams?)
    Kėdainiuose per Nevėžio upę iš viso yra 6 tiltai: 3 transporto tiltai 2- pėsčiųjų . tiltai ir dar vienas - geležinkelio.

    Išties, vienas šalia kito yra minėti pėsčiųjų Senamiesčio ir sugriuvęs Tilto gatvės (RK1906) tiltas. Beje, iki 1958 m. rekonstrukcijos pėsčiųjų tilto vietoje buvo transporto tiltas, o sugrivęs tiltas pastatytas apie 1958 metus.
    Dabar gal nespėliosime, ar pėsčiųjų Senamiesčio tiltą galima ar laikinai - 2-3 metams - konvertuoti į normalų tiltą bent specialiam transportui.


    Už 2 km į pietus yra dar vienas pėsčiųjų tiltas - Vaivorykštės tiltas.
    Už 5 km į pietus yra kelio KK144 Jonava - Šeduva tiltas, kuriuo dabar ir vyksta visas eismas tarp abiejų Kėdainių miesto (ir rajono) dalių.

    Aš ten vakar važiavau. Buvo neįprastai intensyvus eismas kaip šeštadienio popietę. Prie Pėlednagių / Paobelio žiedo KK144 - RK 1906 buvo daug mašinų ir dauguma jų nuo Kėdainių centro suko į šiaurę link sugriauto tilto.

    Turbūt didžiausią poveikį tilto sugruvimui darė tai, kad LAKD pirmiau pasirinko rekonstruoti ne dabar sugriuvusį tiltą, o už 2 km į šiaurę esantį Vilainių tiltą kelyje KK229 Aristava-Kėdainiai-Cinkiškiai. Natūralu, kad uždarius vieną tiltą srautai persikirstė ir į Tilto g. tiltą.

    Labiau pasikapsčius darosi dar įdomiau dėl apgailėtino LAKD neveikimo ir dabartinio išisisukinėjimo:
    1. Kėdainių rajono spaudoje rajono savivaldybė buvo kritikuojama dėl to, kad buvo nepakankami svertai 2020 metų gruodžio 3 d, sutartyje Kėdainių rajono savivaldybės administracijos ir VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcijos (LAKD). Pagal sutartį šio tilto statybos darbai buvo numatyti baigti 2022 metų pabaigoje. Tačiau iki to termino tik surengtas tilto projektavimo konkursas ir dar nebuvo pasirašyta sutartis su laimėtoju.

    2. Kad tas laimėtojas dabar galės prašyti daugiau laiko ir pinigų, tai irgi galima nuspėti, nes pasikeitė projektavimo objektas.
    Buvęs projektavimo objektas:


    Dabartinis projektavimo objektas:


    Rajono gyventojų kritika savivaldybei dėl nepakankamo apdairumo gal ir yra ir teisinga. Tačiau reikia suprasti, jog rajonas bent iki šiol galvojo, jog pasirašo sutartįį su savo žodžio besilaikančia institucija, o ne su kokias tuščiais pažadukais.
    Be to, rajonas neturi tokių administracinių resursų kaip Kelių direkcija. Juk LAKD turi savo ar samdomus teisininkus, turinčius didelę patirtį besiginčijant dėl viešųjų pirkimų ir kitų perteismą klausimų. Todėl į sutartį nebuvo įtraukti svertai.
    O rajono savivaldybės ataskaitoje matosi, kad ji dažnai dėl šio tilto rašė į LAKD, bet viskas vyko labai lėtai.

    Tačiau yra ir dar viena šios istorijos apie LAKD serija.
    3. Tas rekonstruojamas Vilainių tiltas turėjo būti sutvarkytas iki 2022 m. spalio.
    Dabar žadama, kad šis tiltas bus baigtas rekonstruoti 2023 m. birželio pabaigoje
    Įdomu, kokius svertus į sutartį su to tilto rangovais surašė LAKD teisinininkai, kurie taip šauniai maustė Kėdainių rajono savivaldybę.
    Paskutinis taisė Romas; 2023.02.05, 19:53.

    Komentuoti:


  • Zefyras
    replied
    Toks įdomus eksperimentas gavosi, kai vienas šalia kito stovi du tiltai, vienas iš jų sugriuvęs, kitas iš jų skirtas tik pėstiesiems (ir dviračiams?) Bent jau dalis žmonių tikrai gali pasirinkti alternatyvą pėsčiomis. O jeigu ir dar ir dviračiams geresnės sąlygos būtų, tai gal nebūtų tokio drastiško efekto. P.S. nesu vietinis, ir nepasisakau už tilto neatstatymą, bet tokia situacija bus ilgam, ir įdomu, kaip bus sprendžiamas susisiekimo klausimas.

    Komentuoti:

Working...
X