Baigti tilto per Šaltuoną rekonstravimo darbai
Baigtas rekonstruoti tiltas per Šaltuonos upę (Raseinių r.), esantis kelio Nr. 146 Raseiniai–Šilinė 9,563 km.
Transporto eismas tiltu ir jo privažiavimuose leidžiamas įprastu ritmu. Tilto rekonstravimo darbai baigti gerokai anksčiau sutartyje numatyto laiko – kitų metų balandžio mėnesio. Panaikinta net 13 km ilgio apylanka, kuria vairuotojams teko naudotis dėl to, kad darbų metu statinys buvo visiškai išardytas ir pastatytas iš naujo.
Tiltas buvo rekonstruojamas pagal III kategorijos keliams nurodytus techninius parametrus (t. y. kai valstybinės reikšmės kelių juostos minimalus plotis lygus 22 m): atlikta vieno tarpatramio tilto statyba, panaudojant krantines modifikuotas atramas, esamo tilto ir kelio ribose. Naujos kraštinės tilto atramos buvo pastatytos ant polinių pamatų, įrengtos naujos gelžbetoninės sijinės perdangos ir paklotas. (...) . Tilto per Šaltuonos upę rekonstravimo darbų vertė – 672,25 tūkst. eurų su PVM.
https://lakd.lrv.lt/lt/naujienos/bai...-iprastu-ritmu
Transporto eismas tiltu ir jo privažiavimuose leidžiamas įprastu ritmu. Tilto rekonstravimo darbai baigti gerokai anksčiau sutartyje numatyto laiko – kitų metų balandžio mėnesio. Panaikinta net 13 km ilgio apylanka, kuria vairuotojams teko naudotis dėl to, kad darbų metu statinys buvo visiškai išardytas ir pastatytas iš naujo.
Tiltas buvo rekonstruojamas pagal III kategorijos keliams nurodytus techninius parametrus (t. y. kai valstybinės reikšmės kelių juostos minimalus plotis lygus 22 m): atlikta vieno tarpatramio tilto statyba, panaudojant krantines modifikuotas atramas, esamo tilto ir kelio ribose. Naujos kraštinės tilto atramos buvo pastatytos ant polinių pamatų, įrengtos naujos gelžbetoninės sijinės perdangos ir paklotas. (...) . Tilto per Šaltuonos upę rekonstravimo darbų vertė – 672,25 tūkst. eurų su PVM.
https://lakd.lrv.lt/lt/naujienos/bai...-iprastu-ritmu
Tilto remontas pavirto skauduliu: „Vieno tiltuko nuo pavasario neįveikia“
Ilgai laukiamo tilto per Šaltuoną kelyje Šilinė–Raseiniai remontas krypsta pabaigos link.

Važiuojančiuosius šiuo keliu nurodyta tilto apylanka Raseinių rajono žvyrkeliais ir vargina, ir nervina.
Ji nepritaikyta intensyviam transporto srautui, menkai prižiūrima ir tapo šio regiono ūkininkų ir visų keliaujančiųjų skauduliu. (...) Apylankos žvyrkeliai netinkami intensyviam transporto srautui. O prasidėjus javapjūtei eismas tapo ypač didelis: važiuoja ne tik vilkikai, bet ir traktoriai su sunkiai prikrautomis priekabomis, sunkvežimiai, kombainai.
Apie apylankos kelio būklę ir Šimkaičių seniūnas S. Vaitiekūnas sako: „Rytą dar lengviau išvažiavau, o kai vakare grįžau – jau vienos duobės“. Mat per lietų dieną sunkvežimiai, traktoriai žvyrkelį aplamdė, o palyginti niekas nesiėmė
Ilgai trunkantis svarbaus kelio užtvėrimas seniūnui atrideno dar vieną rūpestį – vengdami nepakankamai prižiūrimo oficialaus apvažiavimo sunkvežimių ir žemės ūkio technikos vairuotojai į norimą vietą kitoje Šaltuonos pusėje važiuoja seniūnijos kaimo keliais. „Ypač juos gadina sunkiai pakrauti miškovežiai“, – nerimauja seniūnas
(...)
Kelio Šilinė–Raseiniai nuo Jurbarko r. ribos iki Kalnujų tarpas taip pat nepavydėtinas. Nors asfaltuotas, bet kelio danga sena, daugelį metų vis taisoma ir taisoma, tad išėjo lopas ant lopo. Abiejų – Jurbarko ir Raseinių – rajonų vadovai Susisiekimo ministerijos teiravosi, kada gi bus pradėtas šios kelio dalies remontas. LAKD vadovas R. Lipkevičius merams pažadėjo, kad šio kelio remontą numatyta pradėti ateinančių metų antrąjį ketvirtį.
O kodėl gi geriausiais vasaros mėnesiais darbai prie tilto per Šaltuoną sustojo? R. Lipkevičius patvirtino, kad išardžius senąsias tilto konstrukcijas atsirado iš anksto nenumatytų kliūčių, taigi – ir papildomų darbų. Prie tilto dirbantis darbų ir objekto vadovas Saulius Kličius sako, kad, paaiškėjus naujiems trūkumams, atsirado ir naujų darbų, reikėjo tikslinti projektą, atlikti papildomas ekspertizes. O tai užtruko apie du mėnesius. Todėl tuo laiku vasarą tilto remonto darbai buvo sustabdyti.
LAKD numačiusi eismą per tiltą paleisti lapkritį, o darbai visiškai bus pabaigti ateinančių metų balandžio mėnesį. Tačiau prie tilto dirbantis vyr. darbų vadovas Vladas Sartanavičius „Šviesai“ tvirtino, kad tiltu bus galima važiuoti jau rugsėjo mėnesį.
http://www.lrytas.lt/auto/saugus-eis...ikia--20512631

Važiuojančiuosius šiuo keliu nurodyta tilto apylanka Raseinių rajono žvyrkeliais ir vargina, ir nervina.
Ji nepritaikyta intensyviam transporto srautui, menkai prižiūrima ir tapo šio regiono ūkininkų ir visų keliaujančiųjų skauduliu. (...) Apylankos žvyrkeliai netinkami intensyviam transporto srautui. O prasidėjus javapjūtei eismas tapo ypač didelis: važiuoja ne tik vilkikai, bet ir traktoriai su sunkiai prikrautomis priekabomis, sunkvežimiai, kombainai.
Apie apylankos kelio būklę ir Šimkaičių seniūnas S. Vaitiekūnas sako: „Rytą dar lengviau išvažiavau, o kai vakare grįžau – jau vienos duobės“. Mat per lietų dieną sunkvežimiai, traktoriai žvyrkelį aplamdė, o palyginti niekas nesiėmė
Ilgai trunkantis svarbaus kelio užtvėrimas seniūnui atrideno dar vieną rūpestį – vengdami nepakankamai prižiūrimo oficialaus apvažiavimo sunkvežimių ir žemės ūkio technikos vairuotojai į norimą vietą kitoje Šaltuonos pusėje važiuoja seniūnijos kaimo keliais. „Ypač juos gadina sunkiai pakrauti miškovežiai“, – nerimauja seniūnas
(...)
Kelio Šilinė–Raseiniai nuo Jurbarko r. ribos iki Kalnujų tarpas taip pat nepavydėtinas. Nors asfaltuotas, bet kelio danga sena, daugelį metų vis taisoma ir taisoma, tad išėjo lopas ant lopo. Abiejų – Jurbarko ir Raseinių – rajonų vadovai Susisiekimo ministerijos teiravosi, kada gi bus pradėtas šios kelio dalies remontas. LAKD vadovas R. Lipkevičius merams pažadėjo, kad šio kelio remontą numatyta pradėti ateinančių metų antrąjį ketvirtį.
O kodėl gi geriausiais vasaros mėnesiais darbai prie tilto per Šaltuoną sustojo? R. Lipkevičius patvirtino, kad išardžius senąsias tilto konstrukcijas atsirado iš anksto nenumatytų kliūčių, taigi – ir papildomų darbų. Prie tilto dirbantis darbų ir objekto vadovas Saulius Kličius sako, kad, paaiškėjus naujiems trūkumams, atsirado ir naujų darbų, reikėjo tikslinti projektą, atlikti papildomas ekspertizes. O tai užtruko apie du mėnesius. Todėl tuo laiku vasarą tilto remonto darbai buvo sustabdyti.
LAKD numačiusi eismą per tiltą paleisti lapkritį, o darbai visiškai bus pabaigti ateinančių metų balandžio mėnesį. Tačiau prie tilto dirbantis vyr. darbų vadovas Vladas Sartanavičius „Šviesai“ tvirtino, kad tiltu bus galima važiuoti jau rugsėjo mėnesį.
http://www.lrytas.lt/auto/saugus-eis...ikia--20512631
Kelis kilometrus ties Šimkaičiais kelio danga yra viena blogaiusių Lietuvos krašto keliuose.
Nebuvo kliūčių kliūčių važiuot per Šaltuonos tiltą. O ten, pasirodo visą vasarą aplinkinių rajonų žmonėms buvo rimtų problemų.

































Komentuoti: