Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Dviračių takai Vilniuje
Collapse
X
-
Ten gal tuo raštu parkingo vietos sužymėtos? Šiaip juokas, bet prie Valdelio niekada nežinosi kam koks skambutis buvo padarytas.
-
Panašu, jog tokios pat kaip Subačiaus g.Parašė Creatium Rodyti pranešimąPala, čia irgi sudėtos šaligatvyje tos "sendintos" trinkelės?
Komentuoti:
-
Tada, kai vėl kažkas priims, vadovausis ir reikalaus naudotis gatvių standartu.Parašė sleader Rodyti pranešimąMan tik labai norėtųsi sužinoti kada mieste baigsis ta kakofonija su šaligatvių dangų raštais, medžiagiškumu. Dabar kiekvienas vystytojas prie savo pastato pasidaro šaligatvį koks jam gražesnis ir patrauklesnis, taip nesukuriant bendro gatvės vaizdo, nes kelių šimtų metrų gatvės atkarpoje būna dangos keičiasi net kelis kartus.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Pagal brėžinius nepanašu, kad kažkas siaurinama. Važiuojamoji dalis skerspjūvyje pažymėta kaip "esama".
Man tik labai norėtųsi sužinoti kada mieste baigsis ta kakofonija su šaligatvių dangų raštais, medžiagiškumu. Dabar kiekvienas vystytojas prie savo pastato pasidaro šaligatvį koks jam gražesnis ir patrauklesnis, taip nesukuriant bendro gatvės vaizdo, nes kelių šimtų metrų gatvės atkarpoje būna dangos keičiasi net kelis kartus.
Komentuoti:
-
Vykdomas J. Tumo-Vaižganto - Goštauto g. projektas, dviračių takas sujungs Lukiškių aikštę su Baltuoju tiltu (https://citify.eu/lt/j-tumo-vaizgant...io-16-osios-g/). Kažkaip nesitikėjau, kad įgyvendins šį projektą, maniau tiesiog perdės plyteles kaip atsitiko prie Flow.
Nuotraukose matosi gatvės seurinimas. Atsiras daugiau vietos pėstiesiems ir dviratininkams šioje vietoje, dviračių takas tik 2.5 m, bet kaip suprantu daugiau netelpa nekertant medžių. Įdomu, kiek skirsis įgyvendinimas nuo to, kas yra projekte.
- 13 patinka
Komentuoti:
-
Taip, bet abiem atvejais tunelis yra kelis kartus trumpesnis, nei Lasivės prosp. asfalto plotis. Bet nesispjaudant tulžim apie politikų kiaušus, kur reiktų kasti šitą ilgą, platų, tolygų nusileidimą? Dar nesugadinant pėsčiųjų ir dviračių eismo, pvz., iš Narbuto į Laisvės.
- 2 patinka
Komentuoti:
-

Viskas įmanoma ir lengvai įgyvendinama, svarbu politikai turėtų kiaušus
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Ponai sofos urbanistai, man čia stovint po dušu ar panašiai kilo toks klausimas: kaip geriausia būtų leisti dviratininkams kirsti Laisvės prospektą mazge su Narbuto g. ir Pilaitės prospektu, kad nereiktų laukt šviesoforo? Ar tai būtų tunelis po Laisvės prospektu? Gal viadukas virš Laisvės, bet palendantis po automobilių viaduku? Vargu ar tam pakaks aukščio, ir taip girti kranistai kliudė viaduką lyg net porą kartų. Pasvajokim!
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Pradedu suprast gudrią VMS strategiją. Pradedi ir palieki pusei metų. Krūvos purvo, išvartyti bordiūrai, visi pakraupę, žiema artėja. Ir staiga, bac ir užbaigi! Palengvėjimas, palyginus kaip buvo tai tiesiog Olandija! Na kas dabar priekaištaus dėl stulpo šaligatvyje ar kokių plytelių nutrupėjusiais kraštais! Džiaugsmas ir progresas!
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Labai gaila, kad nauji raudoni dviraciu takai po keleriu metu tampa pilki nublukusia spalva, lyg jiems butu kokie 20 metu.
Komentuoti:
-
Jau pabaigta:Parašė John Rodyti pranešimąAteities/Baltupio sankryža. Kiek jau laiko čia taip? 2024 Gegužės Street view jau buvo. Visą vasarą laukė ir gal ant žiemos pradės kažką krapštyti?

- 12 patinka
Komentuoti:
-
Nėra pas mus retas sprendinys dryžuotas stulpas, o ne skarda? Edit: Pasižvalgius streetview panašu, kad tendencingai nukreipiamieji ženklai salelėse taip keičiami - nebuvau atkreipęs dėmesio.
Parašė Kaid Rodyti pranešimą
Link Akropolio takai eina tiesiai:
Paskutinis taisė Riedis; 2024.10.14, 20:04.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Matomai pagal šitą pritaikė, bet gavosi perteklius:Parašė John Rodyti pranešimą
Beje, tik dabar pastebėjau, kam vienoje pusėje reikalingi net du pėsčiųjų perėjos ženklai?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Papildyčiau, kad tikslingiau buvo kreivinti tą kitą pervažą, nes ten mašinistams matomumas prastas – atvažiuoja dideliu greičiu B kat. gatve, o per petį atgal žiūrėti labai nepatogu. Būtų iškreivinimas, tai pasisuktų su visa mašina statmenai ir nereiktų tiek kaklo persukinėt. Tą kurią dabar iškreivino, ten ir anksčiau matomumas buvo geras visais kampais, nes nusileisdamas link pagrindinio automobilistas vis tiek žūrės kairėn dėl kitų mašinų, tuo pačiu matytų ir dviratininikus "iš galo" (kairės) atvažiuojant. Aišku, nekreivino antros pervažos, nes "brangu šlaitą pertvarkyt".
- 1 patinka
Komentuoti:
-
o nezinojai kad daugiau yra geriau?Parašė John Rodyti pranešimą
Beje, tik dabar pastebėjau, kam vienoje pusėje reikalingi net du pėsčiųjų perėjos ženklai?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Beje, tik dabar pastebėjau, kam vienoje pusėje reikalingi net du pėsčiųjų perėjos ženklai?Parašė Riedis Rodyti pranešimą
- 4 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: